Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CHerokee
0
To jsem zvědavý, kolik z popsaných moderních technologií a motorů koncern Škodovce povolí.
cuoresportivo
0
Už v nadpisu se mluví o technice, běžného spotřebitele technologie nezajímá.
blowiik
No, jsem na ni docela zvědavej... Budu rád, pokud bude vypadat podobně jako na vizualizacích, který jsou pod článkem :yes:
Docela se divím, že ještě neproběhly nějaké spyshots, tedy aspoň jsem je nezaregistroval. Vždyť to auto už se musí testovat o sto šest, mají-li ho ukázat ve Frankfurtu.
Dle mne bude vypadat ještě o kousek lépe. ;-)
Problém podle mě bude, že když si odmyslíš nějaké to zdobení vyšších výbav, velká kola a zůstane Octavka na 15" pleších a uni červené, tak bude vypadat hodně hodně chudě, viz citigo v základu... a nedejbože s černými klikami a zrcátky... Tady je podle mě trochu úskalí tohodle designu. Přecejen Octa II i v základu vypadala obstojně...
Nemám vůbec obavu. ;-)
Docela s tebou souhlasím :yes:
Okina po faceliftu v Prima výbavě a ke všemu bez poklic...žádná sláva ;-\
Okina po faceliftu v Prima výbavě a ke všemu bez poklic...žádná sláva ;-\
3_diamanty
a ze bude krajsia to uz vobec niet pochyb :yes:
nevie niekto kedy ma prist skoda rapid?
nevie niekto kedy ma prist skoda rapid?
Měla mít zahájení výroby 22KT/12,ale premiéra je posunutá na autosalon Frankfurt v září.
A to do Frankfurtu doveze škoda novou Octavii i Rapida?
Ta prý až v březnu 2013 v Ženevě,ale má se začít vyrábět letos po celozávodní dovolené.Teda nultá série.
Podle některých informací by měl být start OIII Combi už na konci února příštího roku. Navíc jsou to tři roky, co podobná prohlášení říkali v souvislosti s Yetim. Zprávy o posunu jsou zatím jenom v mediích, od dodavatelů nebo lidí ze Škody nic.
ved to mi je divne zeby prisla rapid s octavkou naraz na jednom autosalone?
nebude rapid uz v teraz zeneve? to som asi velky optmista
>:D
alebo az o rok ? to hadam nie
nebude rapid uz v teraz zeneve? to som asi velky optmista
>:D
alebo az o rok ? to hadam nie
Jako že "Golf s batohem" bude (opět?!? 8-s ) lepší než "Golf bez batohu"?
TO jsou mi ale "nápady" :-)
TO jsou mi ale "nápady" :-)
ryccardo
Oproti tomu hnusu O2 designově zastarýmu už v době svýho vzniku neuvěřitelnej pokrok. Takhle pěkný auto bych od Škodovky nečekal. :yes:
GTI
Překvapení se nekoná, opět nejlepší technika, opět nejlepší design a opět nejlepší image. Pokud s tímhle nesouhlasíš, nepiš, že mi zamrzl mozek, ale podrobně vypiš konkurenční vůz, který v předznačených skutečnostech Octavii překonává.
Prodloužení rozvoru je jistojistě v plánu, zrovna tak, jako nárůst celkových rozměrů do hraniční velikosti na mezitřídní zenit - hrana nižší střední a střední třídy. Octavia též bude těžit z toho, že Jetta není prioritně evropskou konkurencí, takže i Volkswagen naší Octavii automaticky přizná hrdý titul - Euro-Queen třídy.
Popravdě si napišme, že v dané karosářské konfiguraci (včetně konkurenčních sedanů) je Octavia tou královnou samozřejmě i dnes a potenciální jezdce konkurenčních pokusů o jakous-takous konkurenci lze těžko na silnici vnímat jako regulerní jezdce, jde spíše o jezdce do počtu, jde o silniční mlhu, silniční klaku. Ve verzi kombi pak Octavia je a i nadále samozřejmě bude absolutní třídní královnou nejen pro kompaktní jezdce, ale právě ve své další generaci i pro ty, jimž se prvoplánový nárůst rozměrů standardní produkce třídy střední jeví jako neakceptovatelný, neboť nepotřebný.
Důstojnější vnitřní velkostní poměry, současně výborné jízdní vlastnosti dané optimálním rozvorem upevní status Octavie nejen na silnicích Česka, ale i na silnicích východní Evropy, ovšem i Evropa západní ví o komplexních kvalitách škody své. Proto jistě i nadále budou některé severské či ostrovní státy chovat Octavii jako daný a pevný majstrštyk své velikostní i kvalitativní třídy.
BRAVO OCTAVIA :yes:
Prodloužení rozvoru je jistojistě v plánu, zrovna tak, jako nárůst celkových rozměrů do hraniční velikosti na mezitřídní zenit - hrana nižší střední a střední třídy. Octavia též bude těžit z toho, že Jetta není prioritně evropskou konkurencí, takže i Volkswagen naší Octavii automaticky přizná hrdý titul - Euro-Queen třídy.
Popravdě si napišme, že v dané karosářské konfiguraci (včetně konkurenčních sedanů) je Octavia tou královnou samozřejmě i dnes a potenciální jezdce konkurenčních pokusů o jakous-takous konkurenci lze těžko na silnici vnímat jako regulerní jezdce, jde spíše o jezdce do počtu, jde o silniční mlhu, silniční klaku. Ve verzi kombi pak Octavia je a i nadále samozřejmě bude absolutní třídní královnou nejen pro kompaktní jezdce, ale právě ve své další generaci i pro ty, jimž se prvoplánový nárůst rozměrů standardní produkce třídy střední jeví jako neakceptovatelný, neboť nepotřebný.
Důstojnější vnitřní velkostní poměry, současně výborné jízdní vlastnosti dané optimálním rozvorem upevní status Octavie nejen na silnicích Česka, ale i na silnicích východní Evropy, ovšem i Evropa západní ví o komplexních kvalitách škody své. Proto jistě i nadále budou některé severské či ostrovní státy chovat Octavii jako daný a pevný majstrštyk své velikostní i kvalitativní třídy.
BRAVO OCTAVIA :yes:
Což o to, vypadá celkem dobře, ale je to pořád jen Škoda, tak bych s výkřiky o nejlepší image brzdil koně
No, popravdě, právě, že je to Škoda (je rok 2012), mohu napsat i o image přesně to, co jsem nahoře napsal.
Ano, s tím protažením do délky a zvětšeným rozvorem se octavia definitivně loučí s "golfem s batohem". Golf bude nadále zastávat svou roli kompaktu (možná už jediného skutečně kompaktního ve třídě), octavia nabídne kus z passatovské střední v praktičtějším pojetí liftbacku. Spodní specifikace půjdou proti střednětřídnímu cenovému lowendu typu laguna, C5, naopak specifikace vrcholové budou aspirovat na alternativu k malým střednětřídním premiovým sedanům. ;-)
Tady máte PRAVDU! Octa bude (marketingově) presentována jako PLNOHODNOTNÝ vůz střední třídy (a Superb jako vůz VYŠŠí střední - achichouvej - a představte si že jsou tací, kterým se to i "líbí" ;-)
PS: jj - vám SPECIÁLně bych to porovnání (cenově low-end-ově cca shodných) C5 V6 Bi-turbo a "prémiového sedanu střední třídy" audi A4 2.0 Tdi 105 kW..
..od srdce PŘÁLA (a "pořádné" DŮKLADNÉ - "povinně" na CELÝ den :yes: :-)
(nebo radši na dva? >:-[]
PS: jj - vám SPECIÁLně bych to porovnání (cenově low-end-ově cca shodných) C5 V6 Bi-turbo a "prémiového sedanu střední třídy" audi A4 2.0 Tdi 105 kW..
..od srdce PŘÁLA (a "pořádné" DŮKLADNÉ - "povinně" na CELÝ den :yes: :-)
(nebo radši na dva? >:-[]
Kylie, zkus nám tu teď konečně vysvětlit, proč porovnáváš A4 2,0 TDI 105KW a 3,0 HDI V6 v C5.
(vysvětlení se NEmění) - protože (konkrétně) tyhle dva vozy mám "k dispozici" ;-)
>:D >:D >:D
Tak to je moc i na mě. Kylie, prosím pokus se alespoň chvíli používat to co máš na krku (a náhrdelník nemyslím)
Můj strýc má nové 5er 530i a taky 3er 320d. A víš co ti povím, to 530i je fakt lepší. Tak asi stejnou hodnotu má tvé porovnání.
Tak to je moc i na mě. Kylie, prosím pokus se alespoň chvíli používat to co máš na krku (a náhrdelník nemyslím)
Můj strýc má nové 5er 530i a taky 3er 320d. A víš co ti povím, to 530i je fakt lepší. Tak asi stejnou hodnotu má tvé porovnání.
...si nějak na tu Kylie zatížený.... tak se vyznej jako šlechtic a ne jako bur.. GTI >:D
ještě aby jsem nebyl, když je schopná už rok omílat dvě věci pod každou diskuzí dokola. Porovnání téměř nejslabší motorizace v A4 s nejsilnější v C5 a další dilema proč koncern nemá 2,2 biturbodiesel. A když se jí zeptám, proč to pořád porovnává tak odpověď je "protože to mám k dispozici"
Já mám k dispozici Tatru 815 a Peugeot 205 1,8D a řeknu ti, že ta tatra utáhne mnohem těžší valník >:D
Já mám k dispozici Tatru 815 a Peugeot 205 1,8D a řeknu ti, že ta tatra utáhne mnohem těžší valník >:D
Tak Tatra 815 a Peugeot 205 jsou
a) vozy STEJNÉ kategorie +
b) vozy STEJNÉ ceny?
Řeknu vám, dnes "perlíte" :yes: :-)
PS: Už jste vymyslel PROČ se VÁM nelíbí/nevyhovuje srovnání vozů co splňují a) a (současně) i b)? ;-)
a) vozy STEJNÉ kategorie +
b) vozy STEJNÉ ceny?
Řeknu vám, dnes "perlíte" :yes: :-)
PS: Už jste vymyslel PROČ se VÁM nelíbí/nevyhovuje srovnání vozů co splňují a) a (současně) i b)? ;-)
Tak jo - ZKUSÍM to = zkuste mi vysvětlit proč porovnáváte dva ZCELA odlišné vozy (vozy RŮZNÝCH tříd i RŮZNÉ ceny ;-)
Tak a teď zkuste chvilku použít to co máte VY na krku (a ten beďar na straně NEmyslím! :-) ) - já porovnávám vozy STEJNÉ třídy a STEJNÉ ceny = nějak NEvím "proč ne" ;-)
A krom pružnosti motoru (kterou NEsrovnávám - na to NEstačí od koncernu ani Golf GTi) "není důvod NEporovnat" - sedadla, odlučnění, chování vozu ve vyšších rychlostech, v zatáčkách, trakci, brzdy... prostě je to zajímavé srovnání..
..se ZAJÍMAVÝM závěrem :-)
Tak a teď zkuste chvilku použít to co máte VY na krku (a ten beďar na straně NEmyslím! :-) ) - já porovnávám vozy STEJNÉ třídy a STEJNÉ ceny = nějak NEvím "proč ne" ;-)
A krom pružnosti motoru (kterou NEsrovnávám - na to NEstačí od koncernu ani Golf GTi) "není důvod NEporovnat" - sedadla, odlučnění, chování vozu ve vyšších rychlostech, v zatáčkách, trakci, brzdy... prostě je to zajímavé srovnání..
..se ZAJÍMAVÝM závěrem :-)
protože tyhle dva vozy mám k dispozici >:D
Ano - dva vozy STEJNÉ třídy a STEJNÉ ceny ;-)
PS: Jak koukám, na důvod proč je NEporovnat jste ne a Ne a NE-přišel >:-[]
PPS: Výsledek porovnání "snad NEvwyhovuje" :-)
PS: Jak koukám, na důvod proč je NEporovnat jste ne a Ne a NE-přišel >:-[]
PPS: Výsledek porovnání "snad NEvwyhovuje" :-)
Ty jseš fakt komik. :-) Auto, které se pomalu hrabe z kompaktního lowendu, stavíš proti klasickému mainstreamu střední třídy. Tu prémii nemá cenu komentovat.
Opět nejdelší snůška slov o spotřebním výrobku.Nevím jak kdo,ale já auto používám k přepravě osob.Necítím se být povýšen či nadnesen onou haldou plechu,jenž mi momentálně slouží.Snad je pro pana gti královna horizontálních převisů oním onanistickým vrcholem.Já mohu takové koncernově-Qveen prodloužené masturbanty vždy poslat do jejich mozkomíšních garáží a doufat,že si koupí prvovýrobní kvalitu a s rukou volně loženou z okna budou slintajíc hledět na krásné holky v naději,že si jich jakási blond-krůta všimne.Prohlašuji,že není ubožejšího tvora na zemi,než velkého gti. >:-[]
....když on nic jiného nemá.... přejme mu to.... Před časem to jeho psaní mělo fakt šmrnc, jeden se zasmál a i poučil.... ale teď je to dajaké vyčpělé....
Tiež auto používam k preprave. Keďže musím jazdiť denne 80 km a väčšinou po diaľnici, chcem si jazdu užiť, nie iba sa bezducho presúvať, tak som volil BMW 530i. Preprava osôb ? Skús autobus, aby si ušetril a za ušetrené prachy si kúp diamantovú truhlu. Bežný človek chce nezmyselne šetriť, aby v 60-tke mal dosť. Potom však nebude mať tie prachy na čo minúť. Bude rád, keď sa bez pomoci presunie na WC. Celý život šetriť a jazdiť vo fábii s vedomím, že auto je spotrebák a potom čo ? Iba tma. Treba si užívať, nie nezmyselne šetriť. Za 6 rokov mám tretie auto. Peugeot 307, hyundai i30, bmw 530. Som spokojný, čo bude ďalej je vo hviezdach. Nezaujíma ma čo bude zajtra alebo o 5-10 rokov, žijem dnes, tu a teraz a chcem len to najlepšie.
Zaregistroval som otázky typu, najazdím 5 tisíc ročne, benzín alebo diesel ? Čo odporúčate ? Bicykel !
Zaregistroval som otázky typu, najazdím 5 tisíc ročne, benzín alebo diesel ? Čo odporúčate ? Bicykel !
Připadáš mi jako impotent na stránkách tvrdého porna. I když toho bych tam asi chápal více než tebe zde. Auto je jen spotřebák, jak píšeš, jezdíš jen proto, že musíš. Co tu vlastně pohledáváš, když tě auta nezajímají?
Jenom, jestli ono to není tím, že ty jedeš v tom, v čem jet jaksi musíš, no a pochop, že jsou ještě lidé, kteří jezdí ve vozech, v nichž jezdit jaksi chtějí... ti pravděpodobně navštěvují tyto stránky. Společně s těmi, kdo třeba auto zatím nemají a auta jako taková ovšem milují.
Už vůbec nechápu tu tvou úvahu o dívkách, slintání a všímání. Pokud tě mrzí, že po tobě nikdo neslintá, na mně se za to nezlob, v ruce to máš výhradně ty. Ale musíš vědět, co v té ruce máš žmoulat... 8-s >:D
Jenom, jestli ono to není tím, že ty jedeš v tom, v čem jet jaksi musíš, no a pochop, že jsou ještě lidé, kteří jezdí ve vozech, v nichž jezdit jaksi chtějí... ti pravděpodobně navštěvují tyto stránky. Společně s těmi, kdo třeba auto zatím nemají a auta jako taková ovšem milují.
Už vůbec nechápu tu tvou úvahu o dívkách, slintání a všímání. Pokud tě mrzí, že po tobě nikdo neslintá, na mně se za to nezlob, v ruce to máš výhradně ty. Ale musíš vědět, co v té ruce máš žmoulat... 8-s >:D
Možná, kdyby sis uvolnil ruku, tak by psaní vypadalo jinak... Očividně máš osobní zkušenosti >:D mmchdem, začínám rozumět magistrovi, když říká, že jsi kádrovák, ptze se tak chovas. :-!
no...a právě ti co jezdí v tom v čem musí jezdí obvykle v základnich octávkách nebo fabiích jedno jaké generace... ;-) jinak nic ve zlém GTI...proti octávce nemám vůbec nic...také v ní totiž musím jezdit...
čím má nejlepší techniku??? Hybrid bych si nekoupil páč VW neumí udělat spolehlivý ani elektrický okénka! V čem má techniku lepší než Toyota,BMW,Honda,Subaru,Kia,MB,Ford aj ??? To by mě tedy zajímalo!!
Ujasni si nejprve kvalitativní třídy. Octavia není prémie. Až budeš mít našprtáno, ozvi se, zatím je to s tebou doslova k pláči...
Aha, KIA je dle tebe PREMIE....hmmmmm.... Jsi opravdu Fanda >:D pokud ses rozhodl být dnes za diskusního jednodušce, tak ti říkám, že jsi vyhrál na celé čáře....fando a bez si cintat po kalhotech pred Cigem....
Aha,a Octavia je premie??? Nepovídej truhlíku,ty jsi mě ale rozesmál!!! Přečti si znovu otázku,v čem je ŠKODOVKA nejlepší oproti jiným! A mimo to, nechápu tvou odpověd když jsi absolutně vůbec neodpověděl na otázku ,bleješ tu rádobyvtipný kraviny!! Piš k věci,pokud víš v čem je lepší,v čem vyčnívá nad konkurencí!
Teolku, kde říkám, že Oct je premie.... já jen poukázal na to, že místní šáša si bere jako důkazy co mu pod tupý hrot pera přijde.... osobně si myslím, že škoda nevyčnívá ničím nad konkurenci. Osobně je mi značka moc sympatická..... snad jediné, co ve mě budí radostný úsměv je jednaosmičkaftéesíčku. Ten motor je, ve sve kubatuře, opravdu na špici ve všem a to mluvím ze své zkušenosti.... tak se tu nechvěj jako prvnička před prvním zásunem >:D ;-)
koukám že si do hubičky nevidíš,celou dobu se ptám GTI-ho v čem je Škoda dle jeho první věty lepší jak konkurence a dal jsem tam příklady konkurence,jenže ty jsi uviděl KIA,zalili se ti oči krví a hned jsi plamenně exceloval jestli je dle mě KIA premie, že si dovoluji ji srovnávat se Škodovkou! Hned v dalším článku napíšeš "Teolku, kde říkám, že Oct je premie...." TAK NEVÍM ALE ASI BY JSI SE MĚL PODÍVAT DO ZRCADLA JESTLI NAKONEC TY, NEMÁŠ TU ČEPICI S ROLNIČKAMI!
Souhlasím s tebou že Škoda ničím nevyčnívá nad konkurencí (SNAD JEN CENOU) ale pak postrádá význam tvá reakce na mou otázku v čem je Škoda nejlepší v technice,v desingu ( ten je hodně índividualní) a image?? Nevím ale myslím si že třeba Toyota,Honda,Ford aj má o hodně lepší image jak Škoda ale tím neříkám že Škoda má špatný image!
GTI taky jen štěká a chytá se toho co se mu hodí ale na přímou otázku neodpoví,jasně, jak by mohl když má klapky na očích a chce vidět jen VW!!
Souhlasím s tebou že Škoda ničím nevyčnívá nad konkurencí (SNAD JEN CENOU) ale pak postrádá význam tvá reakce na mou otázku v čem je Škoda nejlepší v technice,v desingu ( ten je hodně índividualní) a image?? Nevím ale myslím si že třeba Toyota,Honda,Ford aj má o hodně lepší image jak Škoda ale tím neříkám že Škoda má špatný image!
GTI taky jen štěká a chytá se toho co se mu hodí ale na přímou otázku neodpoví,jasně, jak by mohl když má klapky na očích a chce vidět jen VW!!
Proč jsi se chytl BMW,MB,já jsem střelil od boku a nehledě na to že dělají i auta třídou podobná Octavii.Neřeším tu třídy,řeším tu otázku v čem má ŠKODA lepší techniku proti jiným automobilkám např.Subaru,Toyotě,Opelu,Fordu,pEUGEOTU,… aj. PTÁM SE ZNOVA,V ČEM JE TECHNIKA VW LEPŠÍ PROTI KONKURENCI!!
Proč tak expresivně, Theoli? Já za kvalitu Škody přece nemůžu... Ty nahoře reaguješ na můj příspěvek o tom, že Octavia bude (opět) nejlepší, argumentací napříč kvalitativním spektrem, tedy argumentuješ jak lowendem, tak mainstreamem a též prémií (BMW). To je samozřejmě celé špatně. Píši-li nahoře, že Octavia budě opět... pak mám na mysli samozřejmě porovnatelnou konkurenci, tedy jde o velikostní kategorii Nižší střední (jinak též kompaktní třída) a současně o kvalitativní třídu mainstream.
V předmětné třídě tak Octavii konkurují produkty jako např. VW Jetta, Ford Focus sedan (započítávám i sedany, neb liftbacky abys v této třídě pohledal...) Astra sedan atd. Nepatří sem samozřejmě srovnání s BMW1, důvody jsou ti doufám již jasné.
No a v rámci své velikostní a kvalitativní třídy holt ta Octavia má např. nejlepší benzínové motory, nejlepší dvojspojkovou převodovku, má možnost haldexu. Současně pak těží z toho, že pokud u jiné automobilky nemusí být nutně kompaktní třída centrálním, nosným segmentem, Škoda musí Octavii pojímat jak svůj produkční majstrštyk, právě Octavia představuje pro společnost v Česku to samé, co Mondeo u Forda či Passat u VW v Západní Evropě, je středobodem. Proto je Octavia vzhledem ke konkurenci v rámci své třídy špičkou, a to třeba i v kvalitě materiálů, v ergonomii, Škoda prostě umí vybavit svůj mistrovský model. Buď rád, že žiješ v zemi, kde rodná automobilka vyrábí nejlepší vůz třídy.
Superb to má o poznání těžší, ale jek vidíš, i ve střední třídě je Superb takovým premiantem, že mimo Passata a Mondea prakticky nepadá u znalého jezdce nic jiného do úvahy (zase píši o dané třídě, neargumentuj prosím proto novým BMW3).
Konečně jako nejprogresivnější počin třídy subkompakt (malé vozy) ční dodnes naše Fabia takřka nad všemi ve třídě. A opět - kvalitou motorů a především jízdou, uznávám však, že čas běží a pomalu se nachyluje doba, která žádá novou generaci.
No a abychom to dotáhli do konce, podívej se na Yetiho, to je absolutní mistrovský kousek daného segmentu. Přesně, jako ve třídě minivozy zase CITIGO. Já když spatřil přední sedadla CITIho, zatmělo se mi před očima, protože tohle by snad pochválili i mistři sedadel od Volva...
Tedy závěr - ano, Octavia III bude opět tím nejlepším, co lze v dané třídě v Evropě pořídit :yes:
V předmětné třídě tak Octavii konkurují produkty jako např. VW Jetta, Ford Focus sedan (započítávám i sedany, neb liftbacky abys v této třídě pohledal...) Astra sedan atd. Nepatří sem samozřejmě srovnání s BMW1, důvody jsou ti doufám již jasné.
No a v rámci své velikostní a kvalitativní třídy holt ta Octavia má např. nejlepší benzínové motory, nejlepší dvojspojkovou převodovku, má možnost haldexu. Současně pak těží z toho, že pokud u jiné automobilky nemusí být nutně kompaktní třída centrálním, nosným segmentem, Škoda musí Octavii pojímat jak svůj produkční majstrštyk, právě Octavia představuje pro společnost v Česku to samé, co Mondeo u Forda či Passat u VW v Západní Evropě, je středobodem. Proto je Octavia vzhledem ke konkurenci v rámci své třídy špičkou, a to třeba i v kvalitě materiálů, v ergonomii, Škoda prostě umí vybavit svůj mistrovský model. Buď rád, že žiješ v zemi, kde rodná automobilka vyrábí nejlepší vůz třídy.
Superb to má o poznání těžší, ale jek vidíš, i ve střední třídě je Superb takovým premiantem, že mimo Passata a Mondea prakticky nepadá u znalého jezdce nic jiného do úvahy (zase píši o dané třídě, neargumentuj prosím proto novým BMW3).
Konečně jako nejprogresivnější počin třídy subkompakt (malé vozy) ční dodnes naše Fabia takřka nad všemi ve třídě. A opět - kvalitou motorů a především jízdou, uznávám však, že čas běží a pomalu se nachyluje doba, která žádá novou generaci.
No a abychom to dotáhli do konce, podívej se na Yetiho, to je absolutní mistrovský kousek daného segmentu. Přesně, jako ve třídě minivozy zase CITIGO. Já když spatřil přední sedadla CITIho, zatmělo se mi před očima, protože tohle by snad pochválili i mistři sedadel od Volva...
Tedy závěr - ano, Octavia III bude opět tím nejlepším, co lze v dané třídě v Evropě pořídit :yes:
Místo Octavie bych já ve třídě zvolila asi spíš Mazda 3 (nebo DS4 Racing 220 kW - pochopitelně :-) ) ale "budiž" (i když JEDNOZNAČNĚ raději "dárce orgánů" a "original" GOLF, než ... jeho verzi s větším zavazadelníkem a horšími tlumiči a péry - ale (když chcete glorifikovwat klon) "BUDIŽ"
Ale NEbudiž škoda SUPerb - to FAKT NE :no: 8-s :no: ;-\
Oceňte že "na to z ČEHO je" postaven to dopadlo :yes: - to SNAD, to LZE - ale NEsmysly o "premiantství" u vozu se slabší torzní tuhostí, podprůměrnými brzdami, nic moc trakcí který je výjímčný JEN a POUZE v "ředitelském" prostoru PŘED zadní sedačkou (která sama svou kvalitou ale opět jen "standardní") - to NEeee! :-|
Ale NEbudiž škoda SUPerb - to FAKT NE :no: 8-s :no: ;-\
Oceňte že "na to z ČEHO je" postaven to dopadlo :yes: - to SNAD, to LZE - ale NEsmysly o "premiantství" u vozu se slabší torzní tuhostí, podprůměrnými brzdami, nic moc trakcí který je výjímčný JEN a POUZE v "ředitelském" prostoru PŘED zadní sedačkou (která sama svou kvalitou ale opět jen "standardní") - to NEeee! :-|
Sup je no problem...
.."no problem"? No to (narozdíl od předchůdce) JE ;-)
Ale "no problem" a "PREMIANT" třídy (a občas dokonce "lepší než vozy VYŠŠí střední třídy") to jsou docela ODLIŠNÉ věci, PREMIANT to (dle mne) fakt (ani omylem) NEeeee :-)
Ale "no problem" a "PREMIANT" třídy (a občas dokonce "lepší než vozy VYŠŠí střední třídy") to jsou docela ODLIŠNÉ věci, PREMIANT to (dle mne) fakt (ani omylem) NEeeee :-)
Nebuď nedůvodně kritická. Podélný prostor vzadu je u Superbu bez jakékoliv konkurence. Co by sis s tou DSčryřkou jako počala? Golf je dokonalý hatchback, Octavia dokonalý liftback. Mazda 3 neumí vypadat.
Mazda 3 neumí vypadat..........to že se tobě nelíbí nic neznamená,nejsi zástupcem většinové populace a jiným se třeba líbí,i když mě osobně Mazda k srdci nepřirostla.
Ale já jsem (přece) zcela DŮVODNĚ kritická! :-)
Já ten "podélný prostor vzadu v SUPerbu bez jakékoliv konkurence" přece NEzpochybňuji - jen říkám že to je ZCELA NAPROSTO TOTÁLně "k ničemu" (nebylo by lepší "o fous menší prostor" a třeba "o dva fousy" lepší brzdy, nebo tak něco..? ;-)
Má to (totiž) "význam" asi jako OBŘÍ zavazadelník v HOT HATCHi :-)
PS: Není lepší kupovat si vůz pro to jak "umí jezdit" než pro "jak umí vypadat"? ;-)
PPS: Ano, i já RADĚJi Golf (než "oBATOHovaný" klon s horšími pružinami a péry - neb "dokonalý liftback" bych JÁ o voze škoda OCTAvia (v Tdi? :-) ) rozhodně NEřekla (když už, tak snad možná o Porsche Panamera.. ;-)
..z čehož "vyplývá", že... (tahle věta má NĚKOLIK "pokračování", doplňte si "dle chuti" :-)
Já ten "podélný prostor vzadu v SUPerbu bez jakékoliv konkurence" přece NEzpochybňuji - jen říkám že to je ZCELA NAPROSTO TOTÁLně "k ničemu" (nebylo by lepší "o fous menší prostor" a třeba "o dva fousy" lepší brzdy, nebo tak něco..? ;-)
Má to (totiž) "význam" asi jako OBŘÍ zavazadelník v HOT HATCHi :-)
PS: Není lepší kupovat si vůz pro to jak "umí jezdit" než pro "jak umí vypadat"? ;-)
PPS: Ano, i já RADĚJi Golf (než "oBATOHovaný" klon s horšími pružinami a péry - neb "dokonalý liftback" bych JÁ o voze škoda OCTAvia (v Tdi? :-) ) rozhodně NEřekla (když už, tak snad možná o Porsche Panamera.. ;-)
..z čehož "vyplývá", že... (tahle věta má NĚKOLIK "pokračování", doplňte si "dle chuti" :-)
Gti,pořád to tu obaluješ jak řízky na nedělní oběd!
Ptal jsem se čím technika Škody vyniká nad konkurencí,proč by měla být nejlepší? Proč má dle tebe nejlepší benzínové motory?
Pro hospodárnost,životnost,výkon ? No 1.2 je nářez sám o sobě,TSI se potýkají též problémy víc než je zdrávo,1.6FSI radši vzdali.
Že má DSG,sice je pravda že to zatím nikdo nenabízí ale jedna vlaštovka jaro nedělá a problémy se setrvákem si myslím jsou dost pádný argument abych se zrovna DSG od VW vyhnul,že má Haldex? Nemyslíš že třeba Subaru,Suzuki mají výrazně sofistikovanější pohon 4WD jak VW !
Pořád mi tedy nejde do hlavy čím Škoda převyšuje konkurenci,že by dieselem?? To tu vidím taky výrazně kvalitnější ,D od BMW,boxer diesel,HDi,iCDTi,tak tady asi taky ne,tak čím???
Nepovažuji VW group za špatný ale rozhodně není lepší jak ostatní,spíš horší!!
Ptal jsem se čím technika Škody vyniká nad konkurencí,proč by měla být nejlepší? Proč má dle tebe nejlepší benzínové motory?
Pro hospodárnost,životnost,výkon ? No 1.2 je nářez sám o sobě,TSI se potýkají též problémy víc než je zdrávo,1.6FSI radši vzdali.
Že má DSG,sice je pravda že to zatím nikdo nenabízí ale jedna vlaštovka jaro nedělá a problémy se setrvákem si myslím jsou dost pádný argument abych se zrovna DSG od VW vyhnul,že má Haldex? Nemyslíš že třeba Subaru,Suzuki mají výrazně sofistikovanější pohon 4WD jak VW !
Pořád mi tedy nejde do hlavy čím Škoda převyšuje konkurenci,že by dieselem?? To tu vidím taky výrazně kvalitnější ,D od BMW,boxer diesel,HDi,iCDTi,tak tady asi taky ne,tak čím???
Nepovažuji VW group za špatný ale rozhodně není lepší jak ostatní,spíš horší!!
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V kravíně vám dali přestávku na návštěvu internetu? Dle tvých slaboduchých urážek soudím, že nikde jinde by tě asi nezaměstnali.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Wolfsteen
Myslím, že výsledný vůz bude od tohohle konceptu hodně odlišný. Už se těším na ceník - základ za 349 000 Kč s 1.4 MPI a volantem v základní výbavě:-)
:yes:
áno bude ale za sedadlo vodiča príplatok 15 000 kč >:D
..základní kovová kostra bez polstrování myslíte..? ;-)
Do Octávek se dává za příplatek polstrování? Zatím jsem měl čest svézt se v Octávii pouze na dřevěné (nebo spíše alá dřevěné, neboť pravé dřevo je dnes v autě přílišný luxus) lavici potažené látkou...
:yes: :-)
PS: Tak PROTO mnozí "kritizují" krásně měkké pohodlné sedáky třeba ve francouzských vozech - jsou navyklí "torturu ála škoda Octa" ;-)
PS: Tak PROTO mnozí "kritizují" krásně měkké pohodlné sedáky třeba ve francouzských vozech - jsou navyklí "torturu ála škoda Octa" ;-)
Přesně tak, lidi se bojí že by si na to moc navykli a byli pak zhýčkaní, tak to radši odmítají :-) Je to tedy asi ostuda, ale já se klidně přiznám - jsem pohodlný člověk a klidně se v tom měkkém křesle rozvalím a co víc (skoro zavrženíhodné), vůbec se za to nestydím :-) Tvrdé sedátko mám na záchodě, nemusím to mít i v autě :-)
Jeste ted si vzpominam na cenik OII 1.9TDI s cenovkou 600tis. a "priprava pro radio"
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
naše služebně nejstarší firemní OII 1.9 77kW plecháče, přední okna v elektrice, manuál klima, neoriginál radio které nepodporuje ani MP3: 550 tisíc(skladovka) rok 2006...to byli ceny
Hele co jste to kupovali? Já měl služební OII 1.9TDi Eleganci z roku 2006 za cca 570k včetně Alu, parkovacích senzorů, Multifunkční volat, Maxi DOT, metalíza atd... ;-) A to šla přímo z výroby, žádná skladovka... >:D
V roku 2006 som chcel kúpiť octáviu. Prišiel som k predajcovi, povozil sa na 1,9 TDi a poslali mi cenovú ponuku. 730 tisíc korún. Dosť a mladý, začínajucí pár od "nuly" asi ťažko vyhodí také prachy. Takže nič moc.
Podobne ako i40. Auto pre mladé rodiny. Najlepšie za 25 a viac tisíc eur. Praktický je VW sharan a seat alhambra. Bol som u predajcu a vôbec sa to nepredáva. Ktorá mladá rodina dá minimálna 30 tisíc eur za auto ? Trochu by sa mali v koncerne zamyslieť. Nie sme v Nemecku, aby si dovolili také ceny.
Podobne ako i40. Auto pre mladé rodiny. Najlepšie za 25 a viac tisíc eur. Praktický je VW sharan a seat alhambra. Bol som u predajcu a vôbec sa to nepredáva. Ktorá mladá rodina dá minimálna 30 tisíc eur za auto ? Trochu by sa mali v koncerne zamyslieť. Nie sme v Nemecku, aby si dovolili také ceny.
JJ jako soukromá osoba si měl smůlu, byly to dost velký rakety :no: Mě třeba stála Fabia I Combi 1,9TDi Elegance (soukromá) v roce 2005 430k, ale byla 5 měsíců jetá z fabriky (referenční), původní cena byla 584k Kč, prostě šílený >:D
Já si tedy (v česku) v roce 2005 koupila Citroën C5 s benzínovým třílitrem V6 a novým japonským automatem Aisin, "samozatáčecími" bi-XENONy, hlídáním "nepřejetí" jízdního pruhu AFIL, vrstvenými protihlukovými skly, vysokorychlostními MICHELINkami (do 270 km/h), hifi Harman Kardon a tak podobně.. se zárukou na pět let nebo 150.000 km - pravda ne za 584 t. ale za 900 "a maličko".. ;-)
PS: Jo a myslím že VĚTŠINA majitelů těch škodovek si mysleLA (a mysLÍ) jak oni koupili :yes: a já :no: ;-)
PS: Jo a myslím že VĚTŠINA majitelů těch škodovek si mysleLA (a mysLÍ) jak oni koupili :yes: a já :no: ;-)
hmmm, trošku se tu lakuješ.... já v té době jezdil Vel Satise v šestihrnku třílitrovém v Iniciálu... PC 1,58.... patří to sem? ...ne, je to mimo diskuzi.... takže nádech, výdech a noch ein mall.... pls....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chudáci majitelé Fábií - už jste někdy slyšel o (jakékoli) převodovce, která by měla "problémy" s TOLIKA různými motory? ;-)
Není nad klasický automat s hydrodynamickým měničem - třeba 6ti až 8mi stupňový Aisin - ten co najdete od Citroën po LEXUS :yes: :-)
Není nad klasický automat s hydrodynamickým měničem - třeba 6ti až 8mi stupňový Aisin - ten co najdete od Citroën po LEXUS :yes: :-)
ale to nilen u skody, my mame 2006 astru H enjoy 1,7cdti 74kW vybava rovnaka 16" plechace, man klima, radio so 6reprakmi bez mp3, nema to PP, nema to ESP, 4airbagy(hlavove to nema), predne okna v elektrike, spataky elektrikce a vyhrievane, manual 5kvalt. Stala 650 000Sk, tj zhruba rovnako ako vasa oktavka.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Aladeen
Výzerá celkom slušne , páčia sa mi hranaté tvary len dúfam že nedaju do vnútra 20 metrový stredový panel ktorí búcha do pravej nohy vodiča , keď toto vyriešia tak to bude okey ....
Obávám se, že tlustý středový tunel je naprosto nezbytný módní doplněk moderního VW koncernového vozu. Golf i Oktávka jsou v tom na štíru a od nové generace si v tomto směru moc neslibuju :-(
když ve světě motorů testovali vision d, tak tam psali že už se škodovky KONEČNĚ tohohle neduhu zbaví, takže středovej tunel/panel nebude tlačit na koleno. Tak snad :-)
Jinak tohle je opravdu moc krásnej kousek, škoda že si musíme počkat...
Jinak tohle je opravdu moc krásnej kousek, škoda že si musíme počkat...
Já jsem z tohoto důvodu absolutně nemilosrdně vyškrtl Golfa i Oktávku z výběru. Jinak jsou to skvělá auta a nebýt tohoto neduhu, bezpochyby bych si pořídil jedno z nich. Úplně zbytečně přišli o zákazníka kvůli designový hlouposti. Takhle to u mě zatím vypadá na jednoho z dvojice Avensis/Jetta.
Avensis poznam, tem ma stredoby tunel naozaj uzky. Ale nema nahodou Jetta to iste ako Golf?
Ba ne vypadá to, že se jim už ve Škodovce po mnoha letech nadávání řidičů rozsvítilo v hlavách. Citigo má místa na nohy mraky právě díky absenci debilního půl metru širokýho tunelu. Mimochodem co tak pamatuju tak já byl jeden z prvních, který na to začali nadávat ještě v dobách kdy všichni ostatní řidiči oktávek tvrdili, že JIM se tam ty nohy normálně vejdou a tunel jim VŮBEC nepřekáží. Ejhle najednou je to všeobecně uznávaný fakt. Zajímavý. 8-s
No já jsem na tohle nadával vždycky. Ve Fabii mkI jsem měl víc místa na pravý koleno, než v Octavii mkII (a v obou mám něco naježděno). Už tento samotný fakt je na pováženou. A trend se zhoršuje. Nový Touareg má ten středový tunel snad fakt půl metru široký, to je tak neskutečná samoúčelná idiocie. Navíc to zcela zbytečně zhoršuje NCAP rating, protože v tomhle se nabourat, tak přijdu o pravou nohu od kolena dolů a Bůh ví, jestli mi to nezlomí i pánev. V současné době vybírám auto a středovou tunelitidou trpí snad všichni výrobci. Surrealistický paradox je to, že v současné Corolle je na pravé koleno víc místa, než v současném Avensisu
Díky a já už myslel, že sem jedinej blázen, kterej ty prašivý tunely nemůže vystát. Ve starý Oktávce to ješte jde, ale do čeho se vlezu až mi tahle doslouží teda jako nevím. Asi si koupím Goučko, to je snad jediným auto s místem na nohy, který mě napadá. Rodina ale asi bude muset jezdit mastnou tyčí >:D Rád v tomhle směru vzpomínám na mojí starou Lagunu. Ten interiér a jeho prostornost a uspořádání to bylo něco úžasnýho. Vepředu místo na nohy vzadu místo na nohy. Nadčasovej design palubky, prostě paráda.
V tomto na francouze nemá nikdo. I 508 dává místa pro nohy spoustu.
právě by jí táta chtěl vyměnit po čtvrt mega km prakticky bez poruchy a líbí se mu octa i golf, ale koleno tlačííííí......a sedačka v Golfu taky není nic extra - ani základní (moc krátkej sedák), ani ta sportovní (dost úzká..). Jak se jednou člověk rozmazlí francouzským Velurovým křeslem... (ok, měla dost krátký opěradla, v tomhle je octa/golf dál)
řeč teda o Laguně 1 facelift
jedničková Laguna měla úžasný sedačky. Sice žádný boční vedení, ale na dlouhý cesty prostě paráda.
pozor, 508 je tvrdsia, aj sedadla a aj podvozok. Ak mozem odporucit, tak ked chce komfort, nech ide do starsiej 407 (ak nepotrebuje vela miesta na zadnych sedadlach) snad este najde nejake skladovky, bude lacnejsia, sedacky nemaju konkurenciu v strednej triede (ziadny nemec, ani laguna3, ani 508). Potom mozem este odporucit C5. C5 a laguna 3 su ale na strednu triedu mensie, 508 je z francuzov najvacsi.
tak ja mam 407 a ked som sedel v 508, tak veruze 508 dvaa menej miesta pre prave koleno. Aj horsie materialy ma vnutri. v 407 si opieram koleno o stredovu konzolu ucelovo, ale ma aj kvalitne makke plasty, takze to vobec nie je otravne, prave naopak, vyhovuje mi to a nemusim mat napnutych tolko svalov na drzanie nohy na plyne, zatial co 508 ma menej miesta a panel tlaci do nohy (mam skoro 2m)
No, ja nejsem fanousek VW ani Skody, ale OII jezdim cca 50tis. za rok a dodnes mi ten stred. tunel nevadil. Jo a to nejsem zadnej prcek....
jak píše dole Ji/Ri "jeden si zvykne na vše", ale jen tak pro zajímavost kolik měříš a vážíš, když nejseš žádnej prcek?
oktavia 2 ma sice priestor ako stredna trieda, ale komfortom zaostava. Sadni si do aut strednej triedy, odporucam z hladiska komfortu C5, novu insigniu a nebudes mat problem urobit 2000km cestu v kuse s prestavkami len ked tankujes.
recenzie, kde sa recenzenti pozeraju na sportovy podvozok u strednej triedy neber doo uvahy, na dlhe cesty nepotrebujes chodit auto dverami napred
recenzie, kde sa recenzenti pozeraju na sportovy podvozok u strednej triedy neber doo uvahy, na dlhe cesty nepotrebujes chodit auto dverami napred
áno má to v podstate to isté , ale je tam zase iný posez za volantom , všetko je dané nižšie takže to niekomu nemusí až tak vadiť , aj keď mne to stále vadí , je to hlúposť ktorou celý VW Group prišiel o veľa zákazníkov .. ;-\ ;-\
Beekey
Takze konec roku 2012, hmmmm... rok 2013 bude prelomovej, hybrid se najednou stane tim nejlepsim, co na trhu motoru je, pac ho ma i octavia...
No, vždyť už jsem to psal. Ještě dřív přijde hybridní bmw tuším 3 a vw jetta a za nedlouho všichni výrobci. Teď se z toho všichni můžou pos....t jaká to bude super technika. Když s tím přišli první japonci, tak nad tím všichni ohrnovali nos. :-(
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
memorex31
Mrzi ma to, ale prve, co som povedal, ked som zbadal foto, bolo: "Au, fuj" >:D
Nic si z toho nedělej. Na světě jsou i lidi, kterejm se líbí tlustý starý cigánky. Prostě každej má tu definici pěknýho někde jinde.
Kasprik
designově je to moc povedené, čisté, krásné, ale v čem já osobně mám problém to je motorizace. Tyto maloobsahy mi nic neříkají.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Korejci v této třídě končí na 1,6 jak u dieselu, tak u benzínu. Octavia končí alespoň u 2,0.
Stejného výkonu jako to korejské 1.6? ;-)
Zkus se přebarvit, třeba to pomůže ;-)
Motorům škoda auto? Já sice jsem pravá BLONDýna, ale tohle vám NEsbaštím! ;-)
kylie, opravdu nemůžeš srovnávat 1.6CRDi 94kw a 2.0TDi 103kw, a´t chceš nebo ne, ten koncernovwý dvoulitr je jinde :yes:
Ale to já vám věřím - mně NE"bere" přece "ani jeden" (jeden je prostě "za 18" a druhý "bez TŘÍ za dvacet" - abych byla spravedlivá, ok? :-)
PS: Měla jsem možnost zkoušet "lepší" verzi 2.0 Tdi 105 kw - názor MÁM ;-)
PS: Měla jsem možnost zkoušet "lepší" verzi 2.0 Tdi 105 kw - názor MÁM ;-)
ano je jinde,pořád v servisu >:D
no nevim, mas s tim nejakou osobni zkusenost? Mam na OII 2.0TDi najeto 90tis km za 2,5 roku a do servisu jezdim jen na garancky. Motor slape jak hodinky ;-)
Já mám taky 2.0TDi 103kW (BKD) s DSG navíc chip na 132kW najeto 135tis, auto má skoro 7 let a jezdím stylem horká hlava. Poslední 2,5 roku jezdím denně 80km z/do práce. Setrvák, turbo, vstřiky, hlava, ... naprosto všechno vyjma klapky sání původní a absolutně bez problémů. Těchto dvoulitrů tu jezdí mraky, ale podle znalců internetových diskuzí je to vlastně nemožné. :-!
enderw
Škoda jede, ale proč nejít rovnou do SuperB? ;-) [odkaz]
Michal Stehnij
Pokud bude vypadat jako na obrázcích, bude to jeden z nejhezčích, (ne-li nejhezčí z liftbacků), vůbec. Se základními motory (1.2 TSI 63 a 77 kw) auto sice moc nepojede, ale nikdo jistě nikoho nenutí kupovat základní motory. Pokud Škoda vyřešila prostornost, (zejména příčně), bude Octavia zajímavé auto. Teď pár slov k technice, kterou Škoda používá. DSG je jistě zajímavé, ale hodně záleží na tom, jak má převodovka odladěný software.
Stačí si přečíst test Pola GTI vs. Fabia RS, kde je jasně uvedeno, že DSG se lépe chová ve Fabii. Já jsem příznivcem automatů s hydrodynamickým měničem, ale na trhu jsou tuším 4 koncepce, ať si každý vybere. Spolehlivost motorů TSI prověří až čas, jsou na trhu krátkou dobu, nicméně v případě motorů (1.2 a 1.4 TSI) byla hned v počátcích pozastavena výroba, (přeskakující rozvodový řetěz), takže sousloví jako "nejlepší technika v segmentu" apod. bych moc nepoužíval.
K Haldexu asi tolik, že drtivé většině řidičů bude vyhovovat, i když sofistikovanější 4x4 samozřejmě existují, budiž toho quattro nebo Symmetrical AWD důkazem, je na zákazníkovi, jestli zvolí lepší trakci za jakýchkoli podmínek, nebo úsporu paliva v podobě připojitelné nápravy, obě řešení mají svá pozitiva i negativa. Závěrem bych chtěl říci, že pokud bude Octavia 1.2 TSI s DSG stát (ceníkových) 512 t/Kč jako ta současná, bude to pro mně (za cca. 2 roky, kdy budu měnit vozový park), důvod poohlédnout se jinde, 400 t/Kč je totiž můj "strop." Nehledě na to, že vzhledem k váze vozu bude dynamika s motory 1.2 TSI spíš podprůměrná, (pokud Octavia "nezhubne)," což se nedá očekávat, ale i tak přeji Octavii (a Škodě jako celku), úspěch, zcela jistě se bude prodávat dobře.
Stačí si přečíst test Pola GTI vs. Fabia RS, kde je jasně uvedeno, že DSG se lépe chová ve Fabii. Já jsem příznivcem automatů s hydrodynamickým měničem, ale na trhu jsou tuším 4 koncepce, ať si každý vybere. Spolehlivost motorů TSI prověří až čas, jsou na trhu krátkou dobu, nicméně v případě motorů (1.2 a 1.4 TSI) byla hned v počátcích pozastavena výroba, (přeskakující rozvodový řetěz), takže sousloví jako "nejlepší technika v segmentu" apod. bych moc nepoužíval.
K Haldexu asi tolik, že drtivé většině řidičů bude vyhovovat, i když sofistikovanější 4x4 samozřejmě existují, budiž toho quattro nebo Symmetrical AWD důkazem, je na zákazníkovi, jestli zvolí lepší trakci za jakýchkoli podmínek, nebo úsporu paliva v podobě připojitelné nápravy, obě řešení mají svá pozitiva i negativa. Závěrem bych chtěl říci, že pokud bude Octavia 1.2 TSI s DSG stát (ceníkových) 512 t/Kč jako ta současná, bude to pro mně (za cca. 2 roky, kdy budu měnit vozový park), důvod poohlédnout se jinde, 400 t/Kč je totiž můj "strop." Nehledě na to, že vzhledem k váze vozu bude dynamika s motory 1.2 TSI spíš podprůměrná, (pokud Octavia "nezhubne)," což se nedá očekávat, ale i tak přeji Octavii (a Škodě jako celku), úspěch, zcela jistě se bude prodávat dobře.
ellector
Autore, nepiště tu věci jen tak po paměti, děláte potom chyby!
Motory 1.2 TSI jsou osmiventilové.
Motory 1.2 TSI jsou osmiventilové.
swifter
Kabaň se začal učit, asi chodí na hodiny k Schreyerovi ;-) , ostatně po propadák u 1.2TSI koncernu ani nic jiného než se učit u expertů nezbývá.
RWD
Ať chceme nebo ne, hyundai pošlape škodovce sakra na krk a jestli Octavia nebo i30 to je už dnes pro mnohé těžká volba. Korejci ví jak na to a bojím se, že český trh zkonvertuje na hyundai, pokud škodovka nezmění své myšlení že "zákazníci ví proč si škodu kupují a rádi si za to i mírně připlatí" jak pronesl její šéf
Asi jsi zapomněl, že třeba v Německu se Oktávie prodává mnohem líp než Hyundai. A že ten český trh je čím dál tím méně důležitý - dneska je tuším až šestý a bude se propadta čím dál tím víc. Čína, Indie, Německo, Rusko....ale taky třeba Velká Británie nebo Polsko. Takže představa, že škodovka bude měnit "svoje" myšlení kvůli některým českým (nebo i slovenským) švorcákům je poněkud úsměvná.
Myslíš si, že třeba takové Volvo řídí svoji cenovou politiku tak, aby vyhovovala běžným Švédům? Víc jak dvě třetiny své produkce dělají mimo Švédsko (až postaví fabriku v Číně), bude to jedna čtvrtina....a kdo to takhle nedělá, ten brzy skončí - a jsme zase zpátky ve Švédsku. SAAB, říká ti to něco?
Myslíš si, že třeba takové Volvo řídí svoji cenovou politiku tak, aby vyhovovala běžným Švédům? Víc jak dvě třetiny své produkce dělají mimo Švédsko (až postaví fabriku v Číně), bude to jedna čtvrtina....a kdo to takhle nedělá, ten brzy skončí - a jsme zase zpátky ve Švédsku. SAAB, říká ti to něco?
CenturionCz
Pokud nemáte v sobě ani špetku originality a jedinou podstatnou věcí je pro vás dostat se z A do B, pak je Octavia jasná volba. Nerozpadne se, při havárii z vás není topinka a peněženku taky nevysaje. Němci usilovně pracují na tom, aby (stejně jako drtivá většina produkce VW) nevyvolávala v řidiči ani náznak emocí. Pokud tedy propočítáváte spotřebu do desetin litru a měřítkem kvality jsou pro vás měkčené plasty v interiéru a nejslabší vibrace TDička ve své třídě, pak jste narazili na vítěze. Ale...
Nedokážu si představit, že by někomu dělala jízda Octavií radost. Možná čerstvému držiteli řidičského průkazu, který je rád, že má vůbec co řídit, ale zkušenému řidiči? Nemluvím zde o verzi RS (kterou si stejně koupí málokdo), ale o standardní Octavii. Někdo možná řekne, že v této třídě se na zážitky za volantem nehraje. To je ale omyl. Nemyslete si, že protože můžete do auta dát řekněme 300-500 tisíc, tak na zážitky nemáte nárok. To je omyl, který se snaží v lidech zakotvit právě VW, které pak vždy ukáže o stupeň výš (ze Škody na Volkswagen, z Volkswagenu na Audi a z Audi na Porsche) a člověk přikývne. "No jo, co bych za ty peníze chtěl." Nikdo se pak ani neotře o auta, jako je Honda Civic/Accord nebo Alfa Giulietta. Obě nabízí mnohem více než Škoda, co se týče jízdních vlastností a odmítnout je lze pouze na základě hospodských keců o kvalitě italských aut, rozežraných v-tecích atd. Předpokládám, že jsme zde na serveru fanoušků aut a nebudou se zde rozebírat argumenty typu "nevejde se mi do kufru hoblované prkno, které vozím na chatu", protože jako motoristé chceme auta především ŘÍDIT! Proto je fascinující, že i zde je taková houšť příznivců tohoto vozu.
Nedokážu si představit, že by někomu dělala jízda Octavií radost. Možná čerstvému držiteli řidičského průkazu, který je rád, že má vůbec co řídit, ale zkušenému řidiči? Nemluvím zde o verzi RS (kterou si stejně koupí málokdo), ale o standardní Octavii. Někdo možná řekne, že v této třídě se na zážitky za volantem nehraje. To je ale omyl. Nemyslete si, že protože můžete do auta dát řekněme 300-500 tisíc, tak na zážitky nemáte nárok. To je omyl, který se snaží v lidech zakotvit právě VW, které pak vždy ukáže o stupeň výš (ze Škody na Volkswagen, z Volkswagenu na Audi a z Audi na Porsche) a člověk přikývne. "No jo, co bych za ty peníze chtěl." Nikdo se pak ani neotře o auta, jako je Honda Civic/Accord nebo Alfa Giulietta. Obě nabízí mnohem více než Škoda, co se týče jízdních vlastností a odmítnout je lze pouze na základě hospodských keců o kvalitě italských aut, rozežraných v-tecích atd. Předpokládám, že jsme zde na serveru fanoušků aut a nebudou se zde rozebírat argumenty typu "nevejde se mi do kufru hoblované prkno, které vozím na chatu", protože jako motoristé chceme auta především ŘÍDIT! Proto je fascinující, že i zde je taková houšť příznivců tohoto vozu.
Mě třeba dělá radosti dost :-) Mám 2.0TDi DSG s chipem na 132kW. Mám orig. sport. podvozek a pádla pod volantem.
Jinak s tvým příspěvkem souhlasím i nesouhlasím. Někdo tu někdy napsal, že octavia nevyniká v ničem a stejně tak není v ničem špatná. To je to, co mohu potvrdit. Koho znám a kdo jí má, ať už OI nebo II, tak je s ní velice spokojený a to je důvod, proč si ji všichni kupují. Jestli za tím někdo vidí jen českou nebo teď už světovou autonegramotnost tak prosím.
Jinak s tvým příspěvkem souhlasím i nesouhlasím. Někdo tu někdy napsal, že octavia nevyniká v ničem a stejně tak není v ničem špatná. To je to, co mohu potvrdit. Koho znám a kdo jí má, ať už OI nebo II, tak je s ní velice spokojený a to je důvod, proč si ji všichni kupují. Jestli za tím někdo vidí jen českou nebo teď už světovou autonegramotnost tak prosím.
Mám papíry 32 let, myslíš si, že jsem nezkušený řidič? ;-) Co píšeš, je tvůj názor, který ti neberu, na druhé straně mám už třetí Octávku a nějaké emoce jsou mi u zadele. Potřebuji mít auto v první řadě spolehlivé a právě na to "ohoblované prkno". V dnešním provozu si na nějaké emoce může člověk nechat zajít chuť, všude je všechno omezené a body se dají nasbírat docela rychle. Navíc už právě proto, že jsem tzv. zkušený řidič, si vážím svého života a jezdím bez emocí. Nepotřebuji už nikomu ani sobě nic dokazovat a za volantem už tuplem ne.
Škoda byla od začátku ve VW koncipovaná jako konzervativní značka právě na to přepravování se z místa A do místa B. A jak vidět, je velmi mnoho lidí, kterým tento styl vozu vyhovuje, podívej se na prodejní čísla a dobu, za kterou se u Octavie mění modely. Víš, ono to není jen a pouze o emocích, ale také o tom, že servis je na každém druhém rohu, auto má vysokou užitnou hodnotu a bude jezdit ještě dlouho po tom, kdy ty Alfy a Hondy budou dávno ve šrotu. VW znamená Lidový vůz, tedy auta se zde vyrábí pro běžné lidi, kteří vyznávají trochu jiné hodnoty, než se předvádět na silnici v autech vzbuzujících emoce... :-)
Škoda byla od začátku ve VW koncipovaná jako konzervativní značka právě na to přepravování se z místa A do místa B. A jak vidět, je velmi mnoho lidí, kterým tento styl vozu vyhovuje, podívej se na prodejní čísla a dobu, za kterou se u Octavie mění modely. Víš, ono to není jen a pouze o emocích, ale také o tom, že servis je na každém druhém rohu, auto má vysokou užitnou hodnotu a bude jezdit ještě dlouho po tom, kdy ty Alfy a Hondy budou dávno ve šrotu. VW znamená Lidový vůz, tedy auta se zde vyrábí pro běžné lidi, kteří vyznávají trochu jiné hodnoty, než se předvádět na silnici v autech vzbuzujících emoce... :-)
Já nějak ten váš příspěvek nechápu. V mnoha ohledech vlastně potvrzujete to, co říkám. Tvrdíte, že jsou vám emoce ukradené a že vám jde o tu spolehlivost a prostor v kufru. To je sice poněkud nudný přístup k autu, ale máte na něj právo. Jste přesně ten, koho popisuji v prvním odstavci. To, že je takových lidí většina, je samozřejmé. Většinu lidí auta nezajímají, nerozumí jim a nebaví je se o nich ve svém volném čase bavit na diskuzních serverech. Proto je mi divné, že je zde tolik řekněme "mainstreamových řidičů", jako vy, protože u těch bych zájem o auta vůbec nečekal. Jak jsem naznačoval ve příspěvku výše, těžko si dovedu představit vášnivého automobilistu, který si jde koupit za x set tisíc korun novou Octavii. Takoví by se měli vykašlat na servisní sít a velikost kufru (nějak už to prkno na chalupu dopraví) a pořídit si něco jiného.
Zábavou za volantem nemám na mysli porušování předpisů. Užít si můžete i v rámci předpisů - koneckonců daleko zajímavější než rychlost je akcelerace. Pokud má auto responzivní řízení, je dobře odpřevodované a má zajímavý interiér, který vám třeba naznačuje určitou zvlášnost tohoto vozu, můžete si užít i při jízdě 90kou na okresce...
Zábavou za volantem nemám na mysli porušování předpisů. Užít si můžete i v rámci předpisů - koneckonců daleko zajímavější než rychlost je akcelerace. Pokud má auto responzivní řízení, je dobře odpřevodované a má zajímavý interiér, který vám třeba naznačuje určitou zvlášnost tohoto vozu, můžete si užít i při jízdě 90kou na okresce...
Raději přestaň konečně plácat fráze a rozepiš se konkrétně o tom údajném zásadním rozdílu zábavnosti současných běžných verzí koncernových vs nekoncernových vozů.
Např. srovnávací test v Autocaru, kde "výběhový" Golf VI porazil novinky jako je aktuální Focus, Civic, nebo dokonce 1er. Rozhodně z testu nevyplynulo, že by byl běžný Focus/Civik významně zábavnější, než Golf, který má společnou techniku s Octavií...
Zapomeň na zkratkovitá antikoncernová klišé, i ta dnešní Giulietta jezdí v zásadě podobně jako Golf/A3, nech doma předsudky a běž se pořádně svézt, nebo si aspoň přečti testy Giulietty v EVO, Autocaru, TopGearu...
Např. srovnávací test v Autocaru, kde "výběhový" Golf VI porazil novinky jako je aktuální Focus, Civic, nebo dokonce 1er. Rozhodně z testu nevyplynulo, že by byl běžný Focus/Civik významně zábavnější, než Golf, který má společnou techniku s Octavií...
Zapomeň na zkratkovitá antikoncernová klišé, i ta dnešní Giulietta jezdí v zásadě podobně jako Golf/A3, nech doma předsudky a běž se pořádně svézt, nebo si aspoň přečti testy Giulietty v EVO, Autocaru, TopGearu...
Giuliettu jsem řídil, neboj. Zkušenost mám i s Golfem V. Zmíněný test v Autocaru jsem nečetl, ale nevím, jestli ho mohu brát vážně, když tam předokolka poráží zadokolku. Tam může prohrát BMW jedině v tradiční otázce poměru cena/výkon. Možná se jednalo o 116i, která moc nejede...
Zásadním rozdílem mezi VW Golf (nebo Octavií) a Alfou je právě politika VW. Místo, aby Volkswagen vyprávěl o kvalitách svých motorů, podvozků nebo interiérů, tak mluví jen o tom, jak chce být číslem jedna (nebo jím už je). Je to masová produkce a zájmem za ní stojícím jsou čísla. Netvrdím, že jiné automobilky dělají auta pro zábavu, ale takovou orientaci na prodeje, prodeje a prodeje jinde nevidíte. Nejsou to auta pro radost - je to spotřební zboží, které sice není v principu špatné (což jsem do tohoto vlákna již několikrát psal), ale originality moc nepobralo.
Postavte si tedy vedle sebe Giuliettu a VW Golf. Už po nasednutí musíte vidět ten neskutečný rozdíl v designu interiéru. V Golfu je to konzervativní šeď (i v nejvyšší verzi výbavy), která se snaží alespoň trochu zalíbit všem. Nejvtipnější na tom je, že design interiéru ani není nijak drahý. Pěkný a osobitý vnitřek mohou mít i levná auta. VW se ale bojí, aby někoho příliš osobitým interiérem neodradil. To by pak klesly prodeje... U Alfy je to elegantní sportovnost. Všem se asi líbit nebude, ale těm správným zákazníkům ano. I když máte v tomto autě diesel a jezdíte s ním do Kauflandu, musítě se v interiéru cítit skvěle. Měl jsem kdysi Alfu GT a už po nasednutí jsem měl vždycky dobrou náladu. Nevadil mi ani tvrdý podvozek, který bych za ten z Golfu pro jízdu po městě vyměnil hned. U Golfu se můžete radovat z toho, že každý jiný majitel prakticky libovolného vozu VW kouká na stejnou/velmi podobnou přístrojovku. U Octavie je interiér navíc ještě více do konzervativna, ale většina z toho, co zde píši, platí i pro Octavii, byť je tam interiér trochu jiný. BMW 1 prosím nechme na pokoji. To je v úplně jiné lize.
Motory ponechme stranou. Debatu o dieselech, benzínech atd. zde vést nechci.
Podvozek je velmi komplikovaným bodem. Sportovnost v Octaviích ani Golfech moc není, v zatáčkách dochází k velkému body rollu. To chápu, pro určení těchto aut je důležitější komfort než sportovnost. Nic proti tomu nemám. Co zabíjí tato auta je elektronický posilovač. Do aut je dáván asi proto, aby i nejkřehčí ručička dokázala lehce točit volantem na parkovišti, ale v reálu auto zbavuje jakékoliv citlivosti řízení. Instalací tohoto zařízení je zábava za volantem hodně zkrocena.
Opět bych rád zopakoval, co jsem chtěl původním příspěvkem říci. Škody i VW jsou dobrá auta (o tom žádná), ale divím se, že mají co říci opravdovému automobilovému fanouškovi. Představují ten nejmainstreamovější mainstream - je to jako přijít na sraz příznivců rumu s Morganem. Není to humus, právě naopak. Za stejné peníze jsou ale i lepší.
Zásadním rozdílem mezi VW Golf (nebo Octavií) a Alfou je právě politika VW. Místo, aby Volkswagen vyprávěl o kvalitách svých motorů, podvozků nebo interiérů, tak mluví jen o tom, jak chce být číslem jedna (nebo jím už je). Je to masová produkce a zájmem za ní stojícím jsou čísla. Netvrdím, že jiné automobilky dělají auta pro zábavu, ale takovou orientaci na prodeje, prodeje a prodeje jinde nevidíte. Nejsou to auta pro radost - je to spotřební zboží, které sice není v principu špatné (což jsem do tohoto vlákna již několikrát psal), ale originality moc nepobralo.
Postavte si tedy vedle sebe Giuliettu a VW Golf. Už po nasednutí musíte vidět ten neskutečný rozdíl v designu interiéru. V Golfu je to konzervativní šeď (i v nejvyšší verzi výbavy), která se snaží alespoň trochu zalíbit všem. Nejvtipnější na tom je, že design interiéru ani není nijak drahý. Pěkný a osobitý vnitřek mohou mít i levná auta. VW se ale bojí, aby někoho příliš osobitým interiérem neodradil. To by pak klesly prodeje... U Alfy je to elegantní sportovnost. Všem se asi líbit nebude, ale těm správným zákazníkům ano. I když máte v tomto autě diesel a jezdíte s ním do Kauflandu, musítě se v interiéru cítit skvěle. Měl jsem kdysi Alfu GT a už po nasednutí jsem měl vždycky dobrou náladu. Nevadil mi ani tvrdý podvozek, který bych za ten z Golfu pro jízdu po městě vyměnil hned. U Golfu se můžete radovat z toho, že každý jiný majitel prakticky libovolného vozu VW kouká na stejnou/velmi podobnou přístrojovku. U Octavie je interiér navíc ještě více do konzervativna, ale většina z toho, co zde píši, platí i pro Octavii, byť je tam interiér trochu jiný. BMW 1 prosím nechme na pokoji. To je v úplně jiné lize.
Motory ponechme stranou. Debatu o dieselech, benzínech atd. zde vést nechci.
Podvozek je velmi komplikovaným bodem. Sportovnost v Octaviích ani Golfech moc není, v zatáčkách dochází k velkému body rollu. To chápu, pro určení těchto aut je důležitější komfort než sportovnost. Nic proti tomu nemám. Co zabíjí tato auta je elektronický posilovač. Do aut je dáván asi proto, aby i nejkřehčí ručička dokázala lehce točit volantem na parkovišti, ale v reálu auto zbavuje jakékoliv citlivosti řízení. Instalací tohoto zařízení je zábava za volantem hodně zkrocena.
Opět bych rád zopakoval, co jsem chtěl původním příspěvkem říci. Škody i VW jsou dobrá auta (o tom žádná), ale divím se, že mají co říci opravdovému automobilovému fanouškovi. Představují ten nejmainstreamovější mainstream - je to jako přijít na sraz příznivců rumu s Morganem. Není to humus, právě naopak. Za stejné peníze jsou ale i lepší.