Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Volkswagen Golf Variant po faceliftu na českém trhu: Cena od 406 tisíc Kč

119 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Hmm, je to nějaké podivné. U 1.4TSI má DSG nižší spotřebu než 6st manuál... ale u 1.6TDI žere víc, než manuální 5st. Je docela škoda, že u 1.6TDI šestistupeň není, ale třeba půjde objednat za příplatek.

Jinak k cenové politice... zajímavé jsou 1.2TSI, 1.4TSI a 1.6TDI a cenová politika je příznivější než dříve, i tak si ale myslím, že se za dané peníze dá koupit lepší auto.
Avatar - white label
white label
No pětidveřové kupé to není, ale takový nějaký "shoPing break" určitě jo... 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
A to jsme ještě nezměřili sklon střechy, jestli to náhodou není už kupé.... >😁
Klaudius
Ak nepoznáš kontext, nemôžeš pochopiť... 😉
Avatar - iudex
iudex
Uz som na to poukázal viackrát: kedy budú uvádzat údaje o dynamike 1,2 TSI? To uz je snád stvrté predstavenie auta z koncernu s týmto motorom, ktoré zatajuje dynamiku tejto motorizácie. Myslím pritom, ze to bude klúcový motor v predajoch Golfu. 8-s
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
100% souhlas!...nevim co jim na tech svetlech vadi...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
mne se golf variant libi, a na rovinu rikam ze koncernovy auto v rodine mame, ale nema to s tim NIC spolecnyho!(stejne pochybuju ze nekdo treba s audi A8 by byl kvuli tomu cvok do vw 😄 )...proc nikdo neveri ze se mi to fakt libi?! >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
myslis?
vrkuboy
z šestnáctiventilové čtrnáctistovky?! Když vynechám motor tak se ale jedná o dobrou nabídku a příplatek 53 tisíc za výbavu highline je taky v pohodě, ale ten základní motor a design zádě nemůžu překousnout.
Klaudius
Ale kombík je predsa prioritne určený na prevážanie objemného nákladu, auto so silne skloneným zadným sklom určite kombík nie je, aj keď sa tak tvári... 😲

>😁 >😁 >😁
Klaudius
:-!
jossalito
Zkus to ještě jednou a česky. Ty tvoje poskládaný slovíčka jsou jako z nějakýho překladače. :-!
Beekey
Tak jeste jednou si tu cetu precti radeji... Tobe se nepodarilo psat o Golfu kombi... ale zel to je jen jedina vec ktera se u tebe nepodarila...
Já myslel, že srovnáváme s Oktávkou.
kuko
pššt! on ještě neví že Micu není další koncernová značka. Otevřeli mu kapotu, uviděl nápis TDI a hned vytahoval peněženku >😒]
karlitto00
Mazda3 sedan se dela 😉 A ja taky porovnavam Focus i Mazdu hatchbacky.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
ale podle me to fakt nevypada spatne! >😁 ...a to nejsem zadnej cvok do vw, jen mam asi radsi ty vdolky no... 😉
Taky je třeba vzít v potaz, že Mazda 3 se nedělá ani kombi, ani liftback. Takže srovnávání jízdních vlastností hatche (Mazda) s liftbackem nebo kombíkem není úplně košer.
karlitto00
Sice ta otazka nebyla pro me, ale protoze mame s woody-alienem stejnej nebo alespon podobnej pohled dovolim si odpovedet: Mazda3 o mili mili kousicek pred Focusem. Samozrejme pominu-li BMW3.
karlitto00
Je to tak jak rikas, ja chtel jako svoje prvni auto A3 1,9 TDI, pripadne Toledo se stejnym motorem. Nastesti se tak nestalo 😄 Proto taky nikoho nekritizuju, je to pouze neznalost, pripadne netalent rozpoznat rozdil.

:yes:
Co je pro tebe ten steak v nižší střední ?
Avatar - woody-alien
woody-alien
To máš těžký, člověk se vzdělává a zkouší za pochodu. Když jsem si kdysi koupil O1 s 1,9 TDI 81kW, byl jsem ochoten přísahat, že je to "perfektní, mooc povedený auto."

Ne že bych na Oktávku zanevřel, ale až jízdy v jinejch autech mi otevřely oči. A někdo se třeba přes tu první fázi vůbec nedostane.

Když budeš denně obědvat vepřovej řízek, jak můžeš ocenit hovězí steak ? 😉
zlysoused
Ta základní motorizace mi sice nedává moc smysl, spíš až ta 1,2 tsi, ale každému podle jeho potřeb. A ty zadní lampy jsou naprosto super. Dost mi připomínají ty, co byly na krátkém Golfu 4, podle mě nejhezčím Golfu všech dob.
hyrysysy
O.K. dám vědět.
karlitto00
Neni zac. Popravde jsem taky na novou Astru zvedavej, tak pak dej report 😄
karlitto00
Jizdni vlastnosti, je tezka a neohrabana v zatackach. To je dany spatnym pomerem rozvor-delka karoserie, podivej se na ty presahy. Rizeni (zpetna vazba ve volantu) je sice celkem dobry, ale konkurence je lepsi. Do nedavna to taky byly motorizace. Ted s 1.8 TSI uz to tak neni.

Proste rad (kvalitne) ridim a pro nas "labuzniky" Oktavky nejsou. 😉
hyrysysy
Dik.
karlitto00
Ok, hodne stesti pri vyberu 😉 :yes:
hyrysysy
O ty se já nebojím. Často cestujeme a pokaždé si něco pronajmeme. Všechny, které jsi vyjmenoval, mám vyzkoušené a jejich nesporné kvality znám. Navíc i nové Bravo a Volvo C30. Bratr ma Auris a je s ním spokojený. Golf mi zatím nabídl jakoustakous hodnotu při prodeji. Jak jsem již napsal, při mým ročním nájezdu se mi diesel vyplatí, ale Golf 6. generace už nechci. Uvidím až se projedu novou Astrou.
jossalito
A co ti vadí/chybí na Oktávce?
karlitto00
Tak to pak chapu, tradice je tradice 😉 A jestli uvazujes o zmene znacky, urcite doporucuju zkusit Focus, Mazdu3 a Civic. Je mi jasny ze te tahle "exotika" pravdepodobne vubec nelaka, ale treba te presvedci jejich nesporna kvalita 😉 Minimalne si rozsiriz obzory 😄
karlitto00
Jasne, ja taky beru Oktavku jako dobry povedeny auto. Objektivne je to ale volba kterou pouze nic nezkazis, podobne jako s tim Golfem. Proto taky nikoho "neodsuzuju", proste jim staci to co jim Oktavka nabidne, me ne 😄
jossalito
Co člověk to jiné požadavky a jiný názor. Já osobně považuji Octavii II taky za velmi povedený auto a nestydím se za to. 😉
hyrysysy
Za rok najedu přes 50t.km. Diesel se mi vyplatí.
Už od 3. generace jsem měl vždycky Golfa v TDI. Vždy nového. Teď si brousím zuby na novou Astru. Otázka motorizace je ještě otevřená.
karlitto00
Aha, ja to neberu na nejaky strany a nedejboze nepratele. To bych prisel o polivinu pratel a rodiny >😁 Jen se obcas musim smat, to kdyz mi kamos tvrdi ze jedo A4 1,9 TDI je sportovni, nebo kdyz mi dalsi tvrdi ze jeho novej passat je reprezentativni. A pak taky jak si nekteri labuznicky pochvalujou, jak jsou jejich oktavky "perfektni, moooc povedeny auta". >😁
karlitto00
A proc tak bazirujes na dieslech? Brazdis porad dalnice? Jestli ne, zkus si spocitat jestli se ti nevyplati benzin. A jestli mas rad golfy tak prave ta 1.4 TSI je idealni volba pro "normalniho" cloveka bez vyraznejsich ridicskejch ambici.
hyrysysy
Souhlasím. Já mám taky TDI. Ale nový TDI CR mě, v konkurenčním boji, nepřesvědčil. To je jedním z důvodů proč G5 bude, zatím, mým posledním Golfem.
karlitto00
Taky doufam. Urcite jich bude jezdit hodne at uz to bude hnus nebo ne. Tak aspon at nemusim porad kroutit udivem hlavou co ze si to Cesi kupujou >😁
jossalito
Mezi těmi, kde se koncernový škodovky neprohánějí. 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
Silnější 1.4 TSI má turbo i kompresor, slabší jen turbo...
figurka
Důležité je, jak připadá cenová politika VW VW. A vzhledem k prodejům si nemyslím, že oni si myslí, že něco dělají špatně
jossalito
Tak Golf se nepodařil? A tos přečetl kde? Nebo sis to teď vymyslel? Já na něj četl jen samou chválu. Prakticky se mu nedá nic vytknout.
Asi sis to spletl z recenze Méganu, ten se opravdu moc nechytá. >😁
karlitto00
Na jaky opacny strane? Nechapu 😄
karlitto00
Ja to beru ze svyho "narocnyho hlediska", takze jsem to oznacil tak jak jsem to oznacil, jinak je to samozrejme vyborna motorizace pro 99% majitelu Golfu, kez by to doslo i potencionalnim kupcum a vyprdli se na TDI 😄
jossalito
Post scriptum, ale tys tam hochu nic nenapsal. 😉 Zkus to ještě jednou a lépe. >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Copak se ti nelíbí. Prostě dnes změna, nebude jossalito nikoho urážet a řešit místo aut, ale ostatní jossalita. Proč ne? O čem chceš mluvit u Golfu kombi? Nepodařil se, říká se mu facelift, i když u hatchbacku mluvíme o nové generaci, ceny jsou dosti přehnané a není jediný důvod dát přednost tomu před např. Octavii.
To raději rozebereme našeho chytrého jossalita.
jossalito
Škodovka kombíky umí, takže naděje tady určitě je.
jossalito
Já netipuji, jsem na opačný straně, tak nevím. 😉
karlitto00
Myslim si ze kombik bude vypadat podstatne lip nez jezevcikoidni sedan s korejskejma lampama.
jossalito
Výborně chlapci, děláte mi radost! Více budete řešit mne než auta? >😁
Mám na vás opravdu velký vliv, což mne utvrzuje v mém dalším chování. :-! >😁
karlitto00
To byla samozrejme nadsazka, ale i tak bych tipl aspon 50% trigeneracnich rodin 😉
hyrysysy
P.S.
jossalito
No uvidíme, co opticky udělá taková délka s onou často kritizovanou šířkou.
hyrysysy
Na jeho "úroveň" jsem se ho snažil upozornit.
jossalito
Tobě to nestačí, jinak bys ani neměl potřebu reagovat. :-! >😒]
hyrysysy
Díky za opravu, ale osobně považuji 1.4 TSI za výbornou motorizaci pro Golf.
Jossalito snad mou pointu, po mnohém opakování, pochopil.
karlitto00
Nevypada to zle.
jossalito
Tak bys měl začít věřit. 😉
jossalito
>😁
Tatínek bohužel nesedlá folxvágna a já ho taky nikdy neměl. >😁

Ohledně vlákna, zase špatně Ronaulte. Podívej se dolů. :-!
karlitto00
Neverim ze je v CR sirsi rodina kde neni aspon jedna Fabie >😁
jossalito
Odpovídal jsem konkrétně na karlittovu otázku ohledně VW Golf/Variant.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To může prohlásit kdokoliv. Mimochodem do VW patří celý koncern, takže třeba i Fabie.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Josajelito je diskutér, který za celou dobu, co zde je, žádnou kreativitu nepředvedl. V pravdě neexistuje jediné vlákno, které by začínalo jeho nickem, většinou jsou to jen urážky těch, kterým se jen něco nelíbí na VW.

Asi se zastává tatínkova autíčka nebo své volby passata TDI z bazaru.
hyrysysy
Tak k reakci na tohle mi stačí jen to P.S.
jossalito
Nesedlám žádný VW. Ani ho nemá nikdo z rodiny. Z širé daleké rodiny. :-!
jossalito
[odkaz]

:-!
hyrysysy
Tak toho opravdu neznám. 😄
karlitto00
Ok, patris ale mezi vyraznou mensinu 😄 Nemas ho nahodou jako sluzebak? 😉
Avatar - marek.g
marek.g
pozor Áda sedlá mišiuši >😒] vw má jen pod kapotou >😁
jossalito
Starej se o svý, uděláš tím hlavně něco pro sebe. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ale mý Ádu známe všichni >😒]
hyrysysy
To si pamatuj hlavně ty.
P.S. zůstává stejné
karlitto00
Ja bych to spis poupravil na zalostnou 1.4 a standartni, "tak jak by to dnes melo byt normalne" 1.4 TSI. Jinak souhlas ze jossalito jen a pouze utoci, taky s miromenem ne uplne souhlasim, to ale neznamena ze ho oznacim za socku co nema na "predrazenyho" golfa 1.4 TSI.
jossalito
Tak se starej o svou úroveň, abys náááhodou "nespadl" na tu moji. >😁

Komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí. >😒]

Opakuj mne!
jossalito
Mě se Golf Variant líbí a i zadní partii považuji za velmi povedenou. 😉
hyrysysy
Jasně, že nesdílí. O to tady přece nejde. Poukazuji jen na tvoji úroveň coby "diskutujícího".
Podle všeho to nejsem já, kdo tady projevuje mindrák.

P.S. mám to ještě opakovat?
karlitto00
Golf neni spatny auto, ale verze kombi patri mezi jedno z mala tak osklivejch aut ze bych si je jen kvuli vzhledu nekoupil. Ten zadek a hlavne lampy musel navrhnout nekdo silene zfetovanej, pak pravdepodobne zfetoval i vedeni ze to pustili do vyroby 8-s
hyrysysy
Jeden má rád holky, druhej vdolky. Taky mám známého, kterému nevadí. Ten ale do své garáže nic jiného než VW nepustí.
jossalito
A ti všichni ostatní sdílí "názor" s tebou, co? >😁

Koukám, že ty máš obrovský mindrák ze mne, páč tolik písmenek, co jsi ve svých příspěvcích vyprodukoval se jen tak nevidí. >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
me nahodou vubec nevadi...
hyrysysy
Všichni ostatní = Kromě mě a tebe sem vice než dvě osoby napsaly svůj názor. Tebe vlastně ani počítat nemůžeme, ještě jsi žádný názor neprojevil.

P.S. To bude snad jen tvým věkem. Přílišnou inteligenci v tvých reakcích nehledejme, že?
jossalito
No hlavně ty mi vykládej, kde mám co hledat. >😁
Si dnes posnídal vtipnou kaši, co? >😁
Víš vůbec, co jsi psal/napsal? >😁
jossalito
A nad čím? Když tvůj první příspěvěk má kchůl nadpis "vwydřiduši". Asi ti vadí nedostatečná nabídka potahů v interiéru, co? >😁
Avatar - miromen
miromen
Chybu hledej hlavně u sebe a ne v psanem textu.
jossalito
Všichni ostatní? Tím myslíš asi toho jednoho, ne? >😁
Zkus si to přečíst ještě jednou, neb mám dojem, že máš problémy s chápáním psaného textu. Kopírování ti už jde. :-!
jossalito
Aneb ten, co se neumí bez chyb ani podepsat, live na auto.cz. >😁
hyrysysy
Nevšiml jsem si, že by se tady někdo, kromě tebe, vztekal. Všichni ostatní tedy jen projevili svůj názor.

P.S. To bude snad jen tvým věkem. Přílišnou inteligenci v tvých reakcích nehledejme, že?
Avatar - miromen
miromen
Nad cenou opravdu ne.
jossalito
Vrať se do školy, děláš tu ze sebe de billa. :-!
Avatar - miromen
miromen
Aneb vw fans na auto.cz.
jossalito
No výborně, tak Copy&Past ti už jde, teď bys mohl začít používat to, co nošíš na krku. Já se tady nad cenou nevztekám. :-!
jossalito
Bohužel pro tebe kuří oka nemám. :-! A cenová olitika VW je mi ukradená.
Z tvého názoru především vyplývá, že je cena za TSI nad tvé síly.
Avatar - miromen
miromen
Měl bys jit na konkurz do tv prima. Po pulnoci tam je pořad kde by jses jim hodil.
hyrysysy
dnes 09:41
No, malý dítě si především ty, bo si se toho ve škole moc nenaučil.

dnes 09:47
Cena tohoto VW rozhodila především jen tebe a dokazuješ to od prvního příspěvku.

dnes 09:51
Z tvýho "názoru" se dá odvodit víc, než jsi vůbec ochoten sám sobě připustit.

dnes 09:49
Hele, skuhráš tady nad cenou nečeho, co se normálně prodává a pak tady zavalíš něco v tom smyslu, že vlastně VW nemáš rád.
Srovnej si to ve svý makovici. Když o něco nestojíš, tak není vhodné se k tomu vyjadřovat ve smyslu: je to stejně moc drahý.

P.S. Nepoukazuji na text, ale na jeho úroveň dupajícího fracka.
Avatar - miromen
miromen
To opravdu nema cenu se s tebou dohadovat protože je jasne že jsem ti šlapl na kuři oko jen tim že jsem napsal muj nazor na cenu 2 motorizaci.
jossalito
Z tvýho "názoru" se dá odvodit víc, než jsi vůbec ochoten sám sobě připustit. :-!
jossalito
Bohužel si nerozlišil, že mé příspěvky jsou reakcemi, nikoli prohlášením. :-!
Avatar - miromen
miromen
Nevim koho tady co rozhodilo ale ja jsem napsal svuj nazor na tuto cenu zato ty pišeš to co pišeš.
jossalito
Hele, skuhráš tady nad cenou nečeho, co se normálně prodává a pak tady zavalíš něco v tom smyslu, že vlastně VW nemáš rád.
Srovnej si to ve svý makovici. Když o něco nestojíš, tak není vhodné se k tomu vyjadřovat ve smyslu: je to stejně moc drahý. :-!
hyrysysy
dnes 09:19
Nemusíš nám tady vykládat, že na to nemáš. To je tvůj problém.
Ostatní kupci si toto nemyslí - prodeje tomu odpovídají

dnes 09:29
A to tady máš potřebu ukazovat svou šrajtofli? Jakože VW kvůli jednomu havíři přehodnotí cenovou politiku?

dnes 09😁9
Moc na tebe

P.S. To bude snad jen tvým věkem. Přílišnou inteligenci v tvých rekcích nehledejme, že?
jossalito
Cena tohoto VW rozhodila především jen tebe a dokazuješ to od prvního příspěvku. :-!
Avatar - miromen
miromen
Co to pořad meleš jestli tady někdo na něco ma nebo ne to tě to tak rozhodilo ?
Avatar - miromen
miromen
Z čehopak jsi usoudil že bych rad golfa? Snad ne z toho že jsem na ně flustnul.
Avatar - miromen
miromen
Jak že to je 1188 ?
jossalito
No, malý dítě si především ty, bo si se toho ve škole moc nenaučil. :-!

Když na něco, co se normálně prodává, nemáš, tak je problém kde? No u tebe hošane. :-!
jossalito
Moc na tebe. :-!
Navtech
JestlY by si neměl zavolat ombucmanovi, nebo Pecinovi. Je to nehoráznost, to VW.
Avatar - miromen
miromen
Je to tak jak pišeš ale i tak 90 tkč je prostě moc.
Avatar - miromen
miromen
Hm tak psat stylem maleho ditěte ti jde opravdu dobře. A vw nic opravdu nemusi přehodnocovat to se neboj protože jestly tobě připada cenova politika vw v pohodě tak mě rozhodně ne a rozhodně tim nic neukazuji.
hyrysysy
Rozdíl 90t. je pro dva motory o stejné kubatuře opravdu velký. Záleží na tom, čím je to dané. Že by, že zkladní 1.4 je v Golfu žalostná a 1.4 TSI je pravým opakem?
jossalito
A to tady máš potřebu ukazovat svou šrajtofli? Jakože VW kvůli jednomu havíři přehodnotí cenovou politiku? >😁
Avatar - miromen
miromen
Tak na tohle opravdu nemam ať se to prodava jak chce. Vidim kolik jezdi golfu a drtiva většina socedition 1.4. Jo mit golfa za každou cenu to se vyplati.
jossalito
Nemusíš nám tady vykládat, že na to nemáš. To je tvůj problém.
Ostatní kupci si toto nemyslí - prodeje tomu odpovídají. :-!
Avatar - miromen
miromen
Jo u vw určitě ale ne u jinych značek.
hyrysysy
Rozdíl projevů obou motorů je, myslím si, přímo úměrný rozdílu cen obou motorizací.
Avatar - miromen
miromen
Takhle odirat lidi to svede snad jen vw. Chtit 90 tkč za 1.4 tsi oproti zakladni 1.4 to je hloupost lidi nebo vydřidušstvi vw. :no:
Ale obhájí, když to umí u prodeje Foxu na českém trhu, tak tohle bude hračka ... 😉
hyrysysy
Na ty zadní světla u variantu jsem si nikdy nezvykl. A vím, že nejsem sám, komu připadají vzhůru nohama. (??)
Provocateur
Včera jsem ho zas po dlouhý době viděl naživo a je to asi jediný auto, který má zadní světla větší z boku než zezadu. Tenhle ten "skvost" (myslím hlavně zadní partie) neobhájí ani GTI 😄