Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30 vs Citroën C4 vs Opel Astra: Co koupit?

Hyundai vstupuje na český trh s novou i30. Jak si jeho ceník stojí ve srovnání s konkurencí?
Zpět na článek
4. 2. 2012 10:35
4. 2. 2012 11:39
4. 2. 2012 16:00
5. 2. 2012 19:27
4. 2. 2012 14:52
4. 2. 2012 15:47
4. 2. 2012 16:20
4. 2. 2012 18:28
4. 2. 2012 18:58
5. 2. 2012 11:00
5. 2. 2012 11:06
5. 2. 2012 14:06
4. 2. 2012 10:54
4. 2. 2012 11:08
4. 2. 2012 11:13
4. 2. 2012 11:40
5. 2. 2012 13:38
4. 2. 2012 15:54
4. 2. 2012 11:16
4. 2. 2012 11:38
5. 2. 2012 21:28
6. 2. 2012 15:11
6. 2. 2012 21:35
6. 2. 2012 23:34
6. 2. 2012 23:42
6. 2. 2012 23:47
6. 2. 2012 23:59
7. 2. 2012 00:02
7. 2. 2012 00:01
7. 2. 2012 00:13
7. 2. 2012 00:27
7. 2. 2012 00:30
7. 2. 2012 00:39
7. 2. 2012 00:43
7. 2. 2012 00:53
7. 2. 2012 04:10
4. 2. 2012 12:52
4. 2. 2012 13:59
4. 2. 2012 14:49
4. 2. 2012 15:15
4. 2. 2012 16:19
4. 2. 2012 16:32
4. 2. 2012 16:50
23. 4. 2012 13:05
4. 2. 2012 11:33
4. 2. 2012 11:47
4. 2. 2012 11:56
4. 2. 2012 12:12
4. 2. 2012 12:14
4. 2. 2012 12:20
5. 2. 2012 18:05
5. 2. 2012 18:59
6. 2. 2012 07:33
6. 2. 2012 09:49
7. 2. 2012 08:09
7. 2. 2012 11:16
4. 2. 2012 11:50
4. 2. 2012 12:02
4. 2. 2012 12:05
4. 2. 2012 12:16
4. 2. 2012 14:34
4. 2. 2012 15:51
4. 2. 2012 15:55
4. 2. 2012 15:59
4. 2. 2012 16:04
4. 2. 2012 16:17
4. 2. 2012 16:18
4. 2. 2012 17:30
4. 2. 2012 17:34
4. 2. 2012 17:42
4. 2. 2012 17:45
4. 2. 2012 17:50
4. 2. 2012 18:03
4. 2. 2012 18:07
4. 2. 2012 18:12
4. 2. 2012 17:43
4. 2. 2012 20:22
4. 2. 2012 23:47
4. 2. 2012 23:55
4. 2. 2012 18:14
4. 2. 2012 19:25
4. 2. 2012 19:47
4. 2. 2012 20:31
4. 2. 2012 20:56
4. 2. 2012 21:07
4. 2. 2012 21:59
4. 2. 2012 22:11
4. 2. 2012 21:23
4. 2. 2012 22:07
4. 2. 2012 22:42
4. 2. 2012 22:46
4. 2. 2012 22:51
4. 2. 2012 22:53
4. 2. 2012 22:56
4. 2. 2012 23:24
5. 2. 2012 00:08
4. 2. 2012 22:29
4. 2. 2012 22:41
4. 2. 2012 22:47
4. 2. 2012 22:55
4. 2. 2012 19:42
4. 2. 2012 20:33
4. 2. 2012 16:17
4. 2. 2012 16:23
4. 2. 2012 17:12
4. 2. 2012 17:26
4. 2. 2012 17:31
4. 2. 2012 18:00
4. 2. 2012 18:10
4. 2. 2012 18:40
4. 2. 2012 18:50
4. 2. 2012 22:16
5. 2. 2012 13:56
4. 2. 2012 18:43
4. 2. 2012 18:49
4. 2. 2012 18:57
4. 2. 2012 19:00
4. 2. 2012 19:03
4. 2. 2012 19:05
4. 2. 2012 19:03
4. 2. 2012 19:37
4. 2. 2012 19:45
4. 2. 2012 19:55
4. 2. 2012 19:58
4. 2. 2012 20:07
4. 2. 2012 20:09
4. 2. 2012 20:14
4. 2. 2012 20:17
4. 2. 2012 20:15
4. 2. 2012 20:24
4. 2. 2012 20:29
4. 2. 2012 20:31
4. 2. 2012 20:39
4. 2. 2012 20:50
4. 2. 2012 23:01
4. 2. 2012 20:00
4. 2. 2012 18:54
4. 2. 2012 19:00
4. 2. 2012 19:07
4. 2. 2012 19:14
4. 2. 2012 19:33
4. 2. 2012 22:23
4. 2. 2012 22:32
4. 2. 2012 18:57
4. 2. 2012 19:08
4. 2. 2012 19:11
4. 2. 2012 19:27
4. 2. 2012 19:31
5. 2. 2012 14:00
5. 2. 2012 21:37
5. 2. 2012 21:47
5. 2. 2012 21:54
6. 2. 2012 00:11
6. 2. 2012 15:29
5. 2. 2012 21:41
5. 2. 2012 21:44
6. 2. 2012 00:23
4. 2. 2012 15:44
4. 2. 2012 15:54
4. 2. 2012 18:23
4. 2. 2012 19:33
4. 2. 2012 20:02
4. 2. 2012 20:36
4. 2. 2012 21:00
4. 2. 2012 20:01
4. 2. 2012 20:05
4. 2. 2012 20:17
4. 2. 2012 20:39
4. 2. 2012 21:12
4. 2. 2012 21:24
4. 2. 2012 21:47
4. 2. 2012 22:22
5. 2. 2012 08:40
4. 2. 2012 15:04
4. 2. 2012 16:27
4. 2. 2012 14:18
4. 2. 2012 16:13
4. 2. 2012 17:53
5. 2. 2012 13:14
4. 2. 2012 21:53
4. 2. 2012 22:00
4. 2. 2012 22:33
4. 2. 2012 22:35
5. 2. 2012 12:50
5. 2. 2012 14:13
6. 2. 2012 09:29
6. 2. 2012 10:21
9. 2. 2012 11:03
7. 2. 2012 18:17
10. 2. 2012 15:13
4. 3. 2012 20:08
4. 3. 2012 20:14
Avatar - Emel
4. 2. 2012 10:35
Hyundai
Najednou už to Hyundai zase tak drahé není, což?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2012 11:01
Re: Hyundai
presne tak, ked prisiel clanok z cenami to tu bolo recii ake je to draheee a zrazu je to super cena ;-) najma v porovnani s tazkopadnou slabou astrou je ten rozdiel az k neuvereniu :yes:

to mas tak, emocie opadnu a potom ked kazdy zacne uz uvazovat logicky pride na to ze zadarmo to v hyundai tiez uz nejde a nemozeme mat za cenu citiga auto nizsej strednej triedy ktore ma konkurovat golfu astre focusu C4ke a dalsim....

navyse za kvalitu sa zvykne platit a hyundai urobil ten skok v kvalite uz dost velky tak nemozeme cakat ze bude cenovo stale lacnyyy jak bola kedysi lacna felda, prisla fabka a ceny lasnych skodoviek tiez sli do ***.

neda sa byt najlepsi aj najlacnejsi a ked si ludia uz uvedomia ze hyundai i30 a cela znacka hyudai uz je kvalitou inde ako pred 10 rokmi ked sme tu mali lantru accent sonatu tak pochopia ze aj cena auta porastie tak ako rastla aj v pripade novej fabie ktora uz bola podstatene drahsia ako felicia.

stejne ak sa pozeram na tabulku je hyundai uplne jasna volba aj keby bol rovnako drahy ako astra tak by mi ponukol silnejsi motor v tej cene a lepsiu dynamiku, lenze kedze je hyundai podstatne lacnejsi ako astra ta vlastne ani nie je co riesit, volba je uplne jasna bez urazky

;-)
4. 2. 2012 11:39
Re: Hyundai
Hyundai je jasnou voľbou skĺbuje v sebe eleganciu a kvalitu a to všetko za najlepšiu cenu. Je možné, že niekto dá prednosť C4 kvôli francúzskemu designu a rozhodne si priplatiť, a tiež povedzme si 1000 ľudí 1000 chutí a niekomu sa fluidné tvary Hyundaiu nemusia páčiť a tak siahne po osvedčenej klasike. Na druhú stranu však Astra je zrejme len pokus Nemcov vyrobiť lacné a elegantné auto, bohužiaľ 0 bodov. Astra je malá, drahá a bez poriadnej výbavy ale verím, že sa stále ešte nájdu medzi nami germanofilovia, ktorý kľudne siahnu hlboko a zbytočne do vrecka aby si mohli povedať Ich habe deutsche Auto.
Avatar - Emel
4. 2. 2012 16:00
Re: Hyundai
Jen o tom Německu to není. Mně se třeba moc líbí Astra v kombíku, pro rodinu je to podle mě jedno z nejelegantnějších aut, bohužel jsem se ještě nedostal ke svezení. Těžkopádnost možná... ale na druhou stranu je Astra solidně udělaná, má i slušné motory a výborné sedačky. V edici 150 let a 1.6 turbem vychází na půl milionu... k tomu xenony a pár drobností...
Avatar - white label
4. 2. 2012 16:42
Re: Hyundai
Právě, že "německo-americký" Opel není značka, k vůli které by zrovna typický "germanofil" sahal zbytečně hluboko do "vrecka"...pro toho je v kompaktním meinstreamu pouze jedna volba bez zbytečných kompromisů. ;-)
5. 2. 2012 19:27
Re: Hyundai
ty si asi nebyl posledni 4-5 let v nemecku co :-) uvidel bys jak na tom opl je na trhu plnym germanofilu ;-)....
Avatar - Ronault.
4. 2. 2012 14:52
Re: Hyundai
Že zrovna ty budeš brát ceníkové ceny a tyhle primitivní články vážně jsem opravdu nečekal 8-s
Je zajímavé, že reálně ta C4 stojí o skoro 100t méně a to včetně červené příplatkové barvy Babylon [odkaz]
Avatar - Emel
4. 2. 2012 15:47
Re: Hyundai
Je to reakce na to, jak se mnoha lidem zdály ceníkové ceny vysoké. Článek pro mě dokumentuje to, co jsem říkal - drahý je základ, ale vybavenější auta na tom zdaleka nejsou špatně.

Že za skladovku na leasing dáš méně je jasné...
Avatar - Ronault.
4. 2. 2012 16:20
Re: Hyundai
No i bez leasingu je ta cena nižší než i30, jak je vidět.
Avatar - Emel
4. 2. 2012 18:28
Re: Hyundai
Pořád je to cena za skladovku... musíš srovnávat srovnatelné. Navíc C4 mě příliš neoslovil... když o tom tak přemýšlím, pak asi proto, že mě v kompaktní třídě zajímají výlučně kombíky :-).
Avatar - Ronault.
4. 2. 2012 18:58
Re: Hyundai
To auto ze skladu není srovnatelné? Když je dobrý výběr, což u Citroenu je a ty nejžádanější barvy a výbavy jsou na skladě, tak není problém si skladovku vzít. A i mimo skladovky jsou ty ceny nižší.
5. 2. 2012 11:06
Re: Hyundai
Neni to srovnatelne Ronaulte, auto co jsi avizoval nema dual klimu, lita kola a dalsi. Kdyz se podivas na skldovky defacto nenajdes tato auta v teto konfiguraci - proste nejsou, takze ti nezbude nic jineho nez jit uplne do noveho a na cenu 300 000 se proste nedostanes.
Avatar - Ronault.
5. 2. 2012 14:06
Re: Hyundai
Jak můžeš vidět dole, tak bicak77 dává jasnou ukázku kolik stála tahle konfigurace i bez toho, že bys vzal skladovku, takže ee, sleva proti ceníku tam je a je i avizovaná v médiích.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2012 10:50
zaujimave porovnanie
treba povedat aj bez toho aby som fandil korejskym autam ze cena noveho hyundaia i30 je velmi priazniva a v porovnani s konkurentami v tabulke vychadza jednoznacne najlepsie a konkurencieschopne.

Ked sa pozeram na tie ceny benzinakov tak az ma zaraza kolko astra pyta za tu slabu 1.6tku prachov navyse kazdy vie ze astra je tazka krava a s motorom slabsim ako 1.4T 110KW je to fakticky nepojazdne auto. To ze pytaju za tento slaby motor take peniaze je skutocne uz opovazlivost hodna len nemcov. Rozdiel 37 000 je skutocne pri zakladnej vybave dost a ked si priplatime to co ponuka tabulka tak je vysledok vyze 60 tisic o kolko je astra drahsia a pritom je to slabe auto. Skutocne za tie peniaze by som si to nekupil aj keby som bol zatazeny na nemcov, ten motor je na astru jednoducho slaby.

Co sa tyka citroena ten uz je cenovo konkurencieschopnejsi a aj silnejsi ako astra ale ani ten nevychadza v porovnanis hyundaiom nijako slavne.

V diesli je to rovnake, hyundai opat ponukne viac ako jeho konkurenti a navyse za menej penazi, nehovoriac o tom ze i30 je novinka a casom jej ceny este klesnu.

Nemam nic proti astre ani citroenu ale ked sa pozeram do cennika akokolvek sa snazim vzdy mi vyjde i30 ako najvyhodnejsia a najrozumnejsia volba, navyse i30 je nove auto je pekne a skutocne uz ovela prepracovanejsie ako jeho predchodca.

U Citroean C4 sa mi paci jedine interier a motory. Vonkajsi vzhlad uz nema ten citroenovsky avantgardny a typicky smrnc aky mala stara C4ka. Vytratila sa tam ista dusa z toho auta a stratilo atraktivitu, navyse podobnost svetiel C3ky a C4ky je zozadu velka a auta sa uz zlievaju a posobia tuctovo. Nie som typ ktory vybera auta len podla vzhladu ale vzhlad povazujem aj tak za jedn uz najdolezitejsich kategorii ktore zohladnujem a isto nie som sam. Musim teda povedat ze citroen ma dizajnom sklamal a uz to nie ja ta ina stylova C4ka ako kedysi ale mame tu tuctove auto ktore sa mi akosi nepaci moc, astra to iste, kvalita tam je auto je fajn ale ta vysoka hmotnost neobratnost a cena ma zraa na kolenaaaa.

u mna i30 sa javi ak onajrozumnejsia volba a vyhodny kompromis imidzu vykonu ceny a spolahlivosti, bez ohladu na to ci som fanda korei alebo nie, auta predsa nehodnotim podla toho ale podla toho co mi ponuknu a ake maju parametre a pod.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Nerez
4. 2. 2012 11:36
Re: zaujimave porovnanie
Opel má nějaký motor 1.4 110kW? Já bych řekl že ne. Než něco plácneš, zjisti si fakta.
Avatar - petrumr
4. 2. 2012 10:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - 4hill
4. 2. 2012 11:08
Re: C4
Souhlasím.Je z těch tří nejhezčí.Ještě bych uvažoval nad Opelem když počítám s tím že ho budu chtít po letech prodat. To se na mě nezlobte ale nevidím důvod proč kupovat Hyundai.Jak bylo řečeno výše tak s cenama se dá obstojně hejbat..
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2012 11:13
Re: C4
ja zase nevidim dovod preco kupovat astru

;-)

ktora je podstatne drahsia a slabsia ako hyudnai z danej ponuky

ak su dovody nekupovat hyundai sposobene komplexami ludi ktori roky jazdili na embeckach a skodovkach a koreu maju vsugerovanu v mozgu ako nekvalitnu lacnu znacku tak takych ludi lutujem. Nic v zlom, ja nevidim dovod platit o 2000 eur viac za auto ktore mi neponukne nic viac ako hyundai navyse bude slabe tazke neobratne a nudne. Komplexy a predsusky nemam nakolko nie som 50 rocny s pivnym bruchom poznaceny tazkou minulostou. Dnes je doba ina a aj auta sa uz nedelia na dobre a zleeeeee, tato volba uz nejestvuje.
Avatar - Nerez
4. 2. 2012 11:40
Re: C4
Řeknu ti proč ne i30. Protože nerad jezdím v autě s hnusným interierém. Dokad se Hyundai nenaučí dělat kvalitní evropské interiéry, nikdy ho nebudu brát vážně.

Jinak k čemu byly minulé generaci papírově silnější motory, když mizerný podvozek s odkakující nápravou celé sportovní ambice auta zabil? Hmm... Myslím, že to bude teď stejný případ, protože všechny Hnůjdaje jsou na tom stejně.

Jinak rozdíl v dynamice jo:
Astra 0-100 : 11,7
i30 : 10,9

Rozdíl nic moc, a protože víme, jak líné sou korejské koně, ve finalé tam bude rozdíl ještě menší.
5. 2. 2012 13:38
Re: C4
Tohle je nesmysl. Ti, kteří seděli již vevnitř nové i30 říkají naprostý OPAK! Interiér je vzhledný; a především z kvalitních materiálů! AUTOTIP 24/11: "Nové i30 nabízejí až nečekaný luxus. Korejci se v interiéru zaměřili na KVALITNÍ materiály a dílenské zpracování. Dokazují to např. dvojité švy na sedadlech, pedály s kovovými plochami, voňavá kůže a tlačítka s neklouzavým povrchem." Jak někdo může napsat pravý opak? A dokonce hnusné a nekvalitní, když je tomu právě naopak???

V uvedeném časopise a čísle byla nová i30 srovnávána s Golfem. Interiér a jeho kvalita u i30 ten od Golfu zcela rozcupovala!!!

Takže zde k volbě: jedině i30!
Avatar - 4hill
4. 2. 2012 15:54
Re: C4
Koukni se na oficialní stránky Citroenu za kolik se dá v akci od ted koupit C4 a pak něco plácej o cenové výhodě Hyundaie..Auto výrobce mikrovlnek ,zvlněný hnusný design,reznoucí a s interierem který navrhoval chovanec nějakého ústavu..Ale na to že nemají za sebou dekády vývoje a veškerou technologii vlastně jen okoukali si nevedou zas tak zle.. >:D
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2012 11:16
Re: C4
Proč C4 nechápu, frantíci vůbec nemají zájem udělat auto lepší, ale jen levnější. Doma jim vůbec nezáleží co je lepší auto, koupí si raději Scénic než lepší 5008.
4. 2. 2012 11:38
Re: C4
No jo, úplně blbej národ. Létají sice do kosmu, mají patrně nejlepší technologie co se jaderné energetiky týče, jsou druhou nejsilnější ekonomikou v Evropě.

Ale my češi, my jim poradíme jak se to dělá, co Kankunene? Looserum jedněm francouzskejm >:-[]
5. 2. 2012 21:28
Re: C4
A šašek se nám zase projevil.

Francouzská ekonomika je druhá nejsilnější v Evropě? Za Němci jsou Britové a za nimi Rusové, teprve po nich jsou Francouzi, ale tohle je natolik všeobecně známý fakt, že bych ho tady snad ani němel uvádět. A Francouzi lítají do kosmu? A s čím? To že je raketová eurozákladna ve Francouzské Guayaně ještě neznamená, že je to francouzské stejně jako třeba Airbus, byť se kolikrát Frantícu tváří, že je to "jejich". A co se týká francouzské jaderné energetiky, mohl bys nějak stručně a sriozumitelně napsat, v čem jsou jejich technologie nejlepší? I když patrně? Mimochodem, indexy bezpečnosti jsou u nich o dvacet třicet procent níž, než třeba u Temelína.

Jojo, čecháček sice kritzuje ráda to velmi halsně ty, co trochu, ale jenom trošičku ujedou (Kankunen) a myslí si, ajk je světovej, ale přitom nám zpravidla předvede, že ví úplnej p.r.d....
6. 2. 2012 15:11
Re: C4
A už tě mám, ty nevychovaný, drzý, zapšklý rádoby diskutére plné zuby. Za prvé si laskavě odpusť oslovení typu "šašku", "joudo" a podobně. Všiml sis snad, že by se takhle nevychovaně na ACZ choval někdo jiný? Za druhé - nevím, jestli tě opustila tvá dívka, máš problémy v zaměstnání, nebo již máš tu svou zapšklost a zlobu v povaze. Každopádně z tvých neskutečně tendenčních, lživých a hlavně zlobných příspěvků jsem si již názor na tebe udělal. Berane, mě je tě prostě jen velmi, velmi líto...

A teď fakta:

Francouzská ekonomika samozřejmně JE druhou největší ekonomikou Evropy. Zde je 10 nejsilnějších světových ekonomik v roce 2011: 1.) USA; 2.) Čína; 3.) Japonsko; 4.) NĚMECKO; 5.) FRANCIE; 6.) Brazílie; 7.) VELKÁ BRITÁNIE; 8.) ITÁLIE; 9.) RUSKO (trošku níž, než jsi se nám snažil nabulíkovat, že?); 10.) Indie

Zdrojem může být, mimo jiné, článek na IHNED z 26.12.2011 "
Evropa ztrácí, Brazílie překonala Velkou Británii. Přehled 10 největších ekonomik" (jde to vygooglovat za půl minuty, ty "známý fakte")

Lítají tam raketami Ariane. Ano, vývoj postupně převzala ESA, nicméně v rámci vývoje vždy hrála Francie prim. Ariane 1 vyvinula Francie (1. a 2. stupeň) ve spolupráci s Německem (3. stupeň), první Ariane vzlétla, tuším, někdy v roce 1979 nebo 1980.

O jaderném programu se tady rozepisovat nemá cenu, bylo by to velmi rozsáhlé a příliš složité. Ale s tím tým indexem bezpečnosti o desítky procent nižším než v případě Temelína je zhruba stejná pravda, jako že Rusko je 3. nejsilnější ekonomika Evropy. Už to, že je tato země schopna z vlastních zdrojů kompletně jadernou elektrárnu postavit o lecčems svědčí. Kdo to dnes ještě dovede - USA, Japonsko, Rusko?

Takže zůstaňme u jádra mého příspěvku, tedy u toho, cos nepochopil. Jde o to, že kritizovat Francii, potažmo vyspělost jejího automobilového trhu, je z hlediska Čecha zhruba podobné, jako kdyby nás kritizoval např. Estonec. Mimochodem, v rámci této diskuze jsme si s Kankunenem několikrát ve vší slušnosti (to je to, co ty neumíš) vyměnili názory a ani jeden z nás tento problém už neřešil.

Tak - a jestli jsi alespoň trochu chlap, tak koukej zareagovat. Ale to po tobě asi chci příliš :-!
6. 2. 2012 23:34
Re: C4
Dík za podporu. Původně jsem ho chtěl ignorovat, ale to, co tu předvádí, už překročilo meze.

Nejlepší je ta jeho strategie - přijde na diskuzi o den, dva později, naplive na pár lidí a pak už nereaguje. Diskuzní zoufalec.
Avatar - Ronault.
6. 2. 2012 23:42
Re: C4
Fascinuje mě ta suverenita se kterou dokáže psát.

Pak má ještě scecifický syndrom.

Napíšeš: "tráva je zelená"
Příjde BeranK a napíše: "Takový debilní názor může napsat jen neznalý ubožák jako ty. Každý ví, že tráva obsahuje zelené barvivo chlorofyl, jen ty o tom víš prd, blbe a tvrdíš nám tady tyhle nesmysly typického čecháčka, který vidé všude něco lepšího než tady v ČR."

Prostě nějaký komplex... 8-s Normálně se na tohle píšou sedativa, ale co přes diskuze s tímhle testosteronem nabušeným samcem? Jedině ignorovat.
A vsadím se, že pod Fiatem, který prodělal půlmiliardu opět řádil, to se ani nemusím dívat, kde se pomlouvá Fiat a Italy, tam je první...
Avatar - white label
6. 2. 2012 23:47
Re: C4
Ne ne, zatím tam není, tam teď "řádím" já... >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 2. 2012 00:02
Re: C4
To je prozatímní stav, asi mu ještě nebliká kontrolka na PC, asi je italského původu >:-[]
7. 2. 2012 00:01
Re: C4
Jo, nějaká diskuzní sedativa by potřeboval. No nic, komu není rady...

Ps. to s tou trávou je dobrý ;-)
Avatar - white label
7. 2. 2012 00:13
Re: C4
S tou trávou je to dobrý, konečně aspoň vím, proč mě to její kouření tak baví, to bude určitě ten "chlorofyl"... :yes: ;-)
7. 2. 2012 00:27
Re: C4
Jo, člověk se stále učí... ;-)

Už chápu, jak jsi přišel na tu asociaci s KaBrňáky. Inu kvalitní chlorofyl je kvalitní chlorofyl :-!
Avatar - Ronault.
7. 2. 2012 00:30
Re: C4
WL: Tak tak THC = tetra hydro Chlorofyl >:-[] ;-)
Avatar - white label
7. 2. 2012 00:39
Re: C4
Já sice obvykle dávám přednost (před Chlorofylem) Cannabinolu, ale proti gustu... >:D
Avatar - Ronault.
7. 2. 2012 00:43
Re: C4
Jak říká Béďa Trávníček: Není tráva jako tráva, některou kosíš, jiná tě zkosí >:-[]
Avatar - white label
7. 2. 2012 00:53
Re: C4
...a po jiné zase pro změnu "kosíš" ty... >:D
Avatar - Ronault.
7. 2. 2012 04:10
Re: C4
Co by jsem se s tím sral? >:-[] >:D
4. 2. 2012 12:52
Re: C4
Možná až budeš reálně kupovat auto, tak si taky koupíš to lepší. A věř tomu, že Francouzi dobře vědí, co kupují. Scénic vyhrává skoro všechny srovnávačky a i proto si ho lidi kupují. P5008 není špatný, ale na Scénica to zatím nestačí. A o té ceně se raději bavit nebudem. Podívej se za jaké ceny prodává např. VW ve Francii. Budeš psát pak o tom, jak Němci nechtějí udělat pořádné auto, ale jde jim jen o to dělat auta co nejlevnější? Tvoje názory pramení buď z neznalosti, nebo ze zaslepenosti.
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2012 13:59
Re: C4
Co tak osobní zkušenost. Zkusil jsi někdy 10 let starý Safrane - katastrofa. 1,4 od PSA deset let po sobě za studena cuká a chcípá - řešení PSA nic. Hnijící zadní náprava PSA - řešení PSA, za 20 let nic.
Pro srovnání co to nechápou, zajdi do bazaru a vyzkoušej Megane, Golf a Corollu aspoň vše deset let staré, zkus jízdu, pak ovládače, ventilátor a posuň sedadlo, vše pochopíš.
4. 2. 2012 14:49
Re: C4
K tomu není co dodat. Pro tebe jsou asi lidi idioti, kteří autama nikdy nejezdili. Alespoň u Francouzů by jsi měl předpokládat, že vědí, co čekat od Renaulta a co od PSA. Aktuálně je na tom z hlediska kvality líp Renault. Jízdní vlastosti a řízení je také lepší u Renaultu. Ostatně nižší ceny PSA na domácím trhu hovoří za vše.
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2012 15:15
Re: C4
Co není dodat, máme firemní Peugeoty, kdybych byl zaslepený tak se raduju, že mají skoro 100 tisíc najeto a ještě se ani jeden nezastavil. Za 20 let rejžovci slimákovce z trhu hodně vytlačí. Důvod třeba Laguna GT jezdí jak by měly jezdit všechny Laguny a třeba DS4 jezdí jak by měly jezdit všechny C4.
Avatar - Ronault.
4. 2. 2012 16:19
Re: C4
Jenže ta Laguna 4C jezdí lépe než i40 a stojí méně, tak kde je problém?
Avatar - KANKUNEN
4. 2. 2012 16:32
Re: C4
Problém je v tom, že to nikdo neví. Každý ví, že to nemá víceprvek, ale jakési točení zadních kol s kdovíjakým účinkem - chápeš mě. Standart je lichoběžníík a víceprvek - nejde o skutečnost, ale pocity.
Avatar - Ronault.
4. 2. 2012 16:50
Re: C4
Co neví? Ty kupuješ auto bez svezení objednáním v e-shopu?
23. 4. 2012 13:05
Re: C4
Hm - takže když řekněme v Plzni v Tylovce mají Škodovky vystavené s cenovkami,bude to zřejmě šunt. Zatímco u vás se autosalón cenovky na prakticky stejné Škodárny ani neobtěžoval vyvěsit, pročež u vás je to prvotřídní zboží. Skvělá dedukce! To jste vymyslel hlavou?
Avatar - strýček BOB
4. 2. 2012 11:22
Výplach mozku záhájen...
Po zjevném negativním přijetí ceníku nového hjandééé, přichází srovnávačka a sdělení, že vlastně to nové korejské vozidlo je levné >:D

Mám se mrknout kolik stojí Renauit Megane v podobné výbavě...?

Proč korejské vozidlo, když je k dispozici toto [odkaz]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Thomasino
4. 2. 2012 11:38
Re: Výplach mozku záhájen...
Ten Golf má sice slabší motor, ale zase je to kvalitnější auto. Určitě by stál za zvážení ;-) :-) Na druhou stranu na i30 už dávají 20 tisíc slevu a za pár měsíců budou slevy taky větší, nemluvě o skladovkách...
4. 2. 2012 11:39
Re: Výplach mozku záhájen...
Asi protože Golf je auto pro šašky ;-)
Avatar - Nerez
4. 2. 2012 11:41
Re: Výplach mozku záhájen...
A Korejci v tom případě asi pro zoufalce bez vkusu?
Avatar - kaa
4. 2. 2012 12:05
Re: Výplach mozku záhájen...
Správně se píše Hyundai, ne hjandééé. Neumíte ani správně napsat jméno automobilky a chcete kritizovat její výrobek.Směšné, Apropo, když před rokem vyjel z výroby C4 jako novinka, tak cena Trendance 1,6 VTi byla zhruba 450 000Kč.
Jo a Megané, s jeho jízdníma vlastnostma bych raději ani neporovnával. Je to přeci jen starší kousek a zmiňovat ho není příliž vhodné. Hezký den. :-)
Avatar - Nerez
4. 2. 2012 12:14
Re: Výplach mozku záhájen...
Hmm, tady asi někdo nepochopil. Hjandééé je dle reklamy správná výslovnost slova Hyundai, takže to zde bylo napsáno jako rýpavá poznámka k výslovnosti.
A co se týče podvozku Meganu, jeho tužší německé ladění je mezi francouzkými auty bráno jako plus, jeho vlastnosti jsou v testech celkem dobře hodnoceny.
4. 2. 2012 12:30
Re: Výplach mozku záhájen...
Jo, jenže v případě té C4 tam byla okamžitě akce.

Mégane není starší kousek (teď má první facelift, probůh). Starou i30, ač ta měla multilink, překonává Megane jízdními vlastnostmi o třídu. Jízdní vlastnosti Meganu jsou stále velmi dobré. Novou i30 asi nikdo z nás ještě nejel, tak podle čeho soudíš, podle fotek?
Avatar - miromen
4. 2. 2012 12:32
Re: Výplach mozku záhájen...
To že je Megan starši kousek ještě nic neznamena. A už vubec ne v souvislosti s podvozkem. ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2012 15:34
Re: Výplach mozku záhájen...
Který je rok a kdo je prezindentem?!
Avatar - Thomasino
4. 2. 2012 15:36
Re: Výplach mozku záhájen...
Je rok 1997 a prezidentem je Havel, proč se ptáš ?? :-!
Avatar - Ronault.
4. 2. 2012 15:44