Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Motors zastaví výrobu v Evropě

Japonský výrobce automobilů Mitsubishi Motors oznámil, že koncem letošního roku zastaví výrobu ve své jediné západoevropské továrně.
Zpět na článek
6. 2. 2012 12:11
6. 2. 2012 12:57
6. 2. 2012 17:21
7. 2. 2012 01:03
7. 2. 2012 15:59
6. 2. 2012 12:11
Debakl roku
Se staženým ocasem vycouvat a doufat, že v zapadákově se chytí - tomu se říká debakl roku. Zařný důkoaz, že neumí vyprodukovat konkurenceschopné auto a tak jediný světlejší bod pro Mitsubishi v Evropě se jmenuje 1,8 DI-D Mivec - bude li spoléhat na to, že se ho Peugotu podaří v dostatečném počtu prodat v modelu 4008...
Rozbalit vlákno
8
6. 2. 2012 12:57
Re: Debakl roku
1. Colt je hnusnej, tak se není čemu divit. Dokonce myslim předčil i Fabii a to je už co říci. 2. To nemusí být stažený ocas, Mazda taky raději vozí z Japonska, než to bouchat ve Španělsku, jako kdysi. >:D
6. 2. 2012 13:14
Re: Debakl roku
U mě to stažený ocas je, obdoba situace u Fiatu. Když stavím továrnu tak její kapacitu zohledňuju vůči trhu. A pokud nasledně nejsem jako výrobce schopen kapacitu naplnit tak něco dělám špatně. Hyundai, Kia, VW ti všichni přidávají směny a rozšiřují výrobu. Takže problém není v trhu, ani v ceně výroby na zdejším trhu ale jen v samotném výrobci. Kdyby Fiat udělal více modelových variant či dokonce více modelů měl by kapacity naplněné a určitě by nebyl ztrátovější než s provozem továren na "50%". Mitsubishi má v evropě velký problém svá auta prodat a konkurence pro ně bohužel jen a jen posiluje a přitvrzuje, prodat nekonkurenceschopné auto je pak zatraceně těžké a že to u Mitsubishi neumí, to vidíme sami... Že nemají pro evropana atraktivní modelovou nabídku za to si vážně můžou sami. Navíc když se mluví o Japonské spolehlivosti tak zrovna Mitsubishi není ta automobilka, na kterou bys u toho myslel... ;-)
Avatar - petrumr
6. 2. 2012 18:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dan0044
6. 2. 2012 19:18
Re: Debakl roku
Tos teď napsal pěknou blbost >:D s Volvem už několik let nemají vůbec nic společnýho, ta továrna je jenom jejich.... Žádný společný díly, žádný společný auta, motory apod. Jedno jediný spojení bylo pár stejnejch dílů mezi Carismou a S40, jenže to už je nějakou dobu zpět.
Avatar - petrumr
6. 2. 2012 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dan0044
6. 2. 2012 20:19
Re: Debakl roku
občas jo... ale tyhle lidi nejsou zas tak dobře informovaní... takže bych pochyboval o tom, že se k nim vůbec doneslo, že Volvo a Mitsubishi měli společnou továrnu...
samozřejmě že udělá, udělá i víc...
6. 2. 2012 19:31
Re: Debakl roku
Suhlas s R-class. Mitsubishi zaspal dobu a mozu byt radi, ze maju ASX, inac by uz bola pre nich europa mrtva. Najäcsie minus povazujem u Mitsu interiery 8-s . Tie su ako z predpotopnej doby. VW ich ma sice podla mna tiez otrasne ale aspon z lepsich materialov. Viac krat som sedel v Mitsu a vsetko tam skripalo. Ale verim, ze tak ako ASX, tak pride Mitsu i s niecim podobnym v inych segmentoch....ale ten interier sa musia naucit robit!
8. 2. 2012 00:36
Re: Debakl roku
A ještě jeden zajímavý moment - 1500 zaměstnanců a 50 tisíc aut. TPCA Kolín - 3000 zaměstnanců a 300 000 byť malých aut a nebo Hyundai v Nošovicích 2000 lidí a 200 000 aut. Ta produktivita práce (byť třeba taky díky zastaralosti technologií) asi nebude valná a v kombinaci s cenou pracovní síly může být i smrtící. Když GM vyhodnocovalo, který závod je v Evropě nejztrátovatější, zjistilo, že ten v Belgii.
6. 2. 2012 17:21
Mitsubishi Colt
Jen pro uřesnění, mám zkušenosti 5 let s tímto autem a je to super auto ve své kategorii a za tu cenu.
Po celou dobu bez jediného problému,kvalitně provedeno, motor ( vyráběný v Německu ) velice pružný a živý s přiměřenou spotřebou, vnitřek auta prostorný ( lze jedním pohybem vyjmout zadní sedadla, přední opěradlo jde sklopit vpřed, takže lze převést i dlouhé předměty). Klimatizace vč. schránky na nápoje, plynové tlumiče atd.
Prostornost a snadnost nastupování ( větší výška karoserie ), to můžou škodovky závidět.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
6. 2. 2012 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dan0044
6. 2. 2012 20:05
Re: Mitsubishi Colt
Na chlazená schránka na ty 1,5 PETky je šikovná, elektrika na předních oknech, na zadních sem ještě okna neotvíral, tak je mi to stejně jedno (dobrej krok Citroenu DS4 - pevný zadní okna) a dělá to akorát bordel.
Jinak to chce porovnávat aspoň trochu porovnatelné, jelikož jsou to auta úplně jiné konstrukce, tak to chce vzít aspoň krátkou Fabii a 5dv Colta.
I tak je Colt o něco kratší, což by téměř odpovídalo menšímu kufru. Dotaz: má krátká Fabie roletku v kufru? Ne, protože ji nepotřebuje, má pouze plato, jako Colt.
Jinak do Coltu se nastupuje dobře. Do Fabie se ale nastupuje líp. Jen škoda, že je mi to k ničemu, když se tam nevejdu :-O to v Coltu se za mě vejde ještě jeden plnohodnotnej člověk.
Vyhřívaný sedačky měla nejvyšší výbava, která stála tolik, jako výbava Elegance, od které na Fabie seriově montují vyhřívání sedaček s porovnatelným motorem (1.2 TSI 63 kW a 1.3 MIVEC 70 kW).
Btw. Fabie nemá rovnou podlahu po sklopení sedaček a výsledný prostor je hůř využitelný. To já si to vyjmutí sedaček nemůžu vynachválit, a ještě mi to snižuje spotřebu, když jedu jenom do práce a nikoho nepovezu (cca o 0,4 dl).

A zatim bez jediný poruchy! :-) Colt je celkově často chválen jako velmi spolehlivé ojeté auto.
7. 2. 2012 09:59
Re: Mitsubishi Colt
Tak tys to ted rozsekal >:D

DS4 jako verozvest nove doby, kde se zadni okna nestahuji, nebot to nikdo nechce >:D

Vyhrivany sedacky si do Fabie nemusis kupovat v Elegance packu, jako u japonce, ale muzes si jeklidne doobjednat samostatne i do nizzsich vybav - to byla vzdy prednost evropske produkce.

A to vyndavani sedadel kvuli setreni paliva - tak to si nech patentovat!! >:D >:-[]

Vazne, jak jsem to cetl, tak jsem malem umrel smichy, tohle je fakt krize >:D :yes:

Edit: Ja brecim, porad jeste smichy brecim!! >:D Tohle mne fakt absolutne dostalo... :yes:
6. 2. 2012 19:30
Re: Mitsubishi Colt
Ted to vztáhni ke konkurenci suma sumárum včetně vzhledu?

Dneska čelíš téhle armádě:
- Fabia
- Rio
- Polo
- Yaris
- 208
- Fiesta
V podstatě absolutní auta, kterým není co vytknout...
Ačkoliv už z první šestky si musí vybrat snad každý, tak tím to nekončí... Dál tu je..
- Clio
- Ibiza
- Swift
- Mazda 2
- i20
- Jazz

Nevím, vzít Colta v dnešní době můžu snad jen z nějaké iracionální lásky nebo protože jsem nic jiného nevyzkoušel... U mě by zkrátka přišel na řadu nejdřív jako 13.tý v pořadí...

Tím ho nechi hanit, přeju ti ať ti radost z něj vydrží a mnoho šťastných kilometrů...
6. 2. 2012 21:08
Re: Mitsubishi Colt
Vidím to taky tak. Mitsubo prostě těžce zaspalo a kromě ASX a Lancera nemá co nabídnout.

Colt je težce mimo, ta první šestka, co jsi psal je jasně lepší.
Lancer vypadá skvěle, ale neumí se prodat.
ASX má slušný nástup, ale podle mě ho převálcují klony z PSA.
Outlander - je dobrý, ale už dost ostarožní, stačí se mrknout do interiéru atd.
Dál už nic, střední třída - kde je Galant??? v 90 letech jsem ho viděl všude...

Pajero - je na tom asi stejně jako Outlander, válcuje ho konkurence
L200 - tenhle pracant má před sebou ještě dlouho karieru, ale jak jsem koukal na SDA v ČR ho válcuje Amarok a Hilux ;-)

Takže Quo vadis Mitsubo? :-(
7. 2. 2012 04:30
Re: Mitsubishi Colt
:yes:
Souhlas, tak jak píšeš. Lancer se nemůže prodávat kvůli děsivému interiéru - kde je navíc alespoň pro mě nemožné najít pozici za volantem. Outlander je mimo taky zejména kvůli interiéru a ASX ačkoliv mělo dobře našlápnuto vidím to jako ty - klony z PSA ho absolutně přejedou. L200 je okrajovka a i tak válcovaná VW a Toyotou.
7. 2. 2012 10:08
Re: Mitsubishi Colt
Lancer se neprodava ani kvuli exterieru - vypada jako paskvil z Rychle a Zbesile IX. Tohle muze snad vonet jen pubertakum, ale vetsina kupcu od nej zhnusene odejde.
7. 2. 2012 01:03
mhq
Nedá mi nereagovať, aj keď nejaký pepa z depa / nicka si nepamätám / ma už určite miluje :

- Outlander som kúpil v 2007 kvôli kufru - na chalupu
- prvý deň - u predajcu v Trnave - nešlo niekoľko hodín naštartovať,
následne to sprevádzkovali zrejme výsostne neodborne
- nasledovala séria závad, keď ma to auto 3 x nechalo na " holičkách "
/ na diaľnici - Mitsu asistenčná služba - úplne nič, O bodov, a pod. /
- 2 x turbo, hlava motora, atď., atď., atď. atď.

- v rámci aranžmánu pri reklamáci Outlandera , pod vplyvom všemožných
prísľubov importéra sme kúpili - pre trochu zábavy - Colt Ralliart
- tam zábava skončila, aj keď, objektívne - zoznam závad bol kratší, na
holičkách na diaľničnom obchvate BA ma nechal len 1 x ...

Potom sa komunikácia s CZ / SK imporetérom, ako aj centrálou v NL dostala
do polohy, že mi občas nedá nereagovať ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
7. 2. 2012 15:59
No nekup to
Mitsubishi is willing to sell its Nedcar factory in the Netherlands for a symbolic 1 euro, according to Dutch Economics Minister Maxime Verhagen.
Rozbalit vlákno
0