Modernizace Crafteru přinesla minimalistickou úpravu designu a zásadní změnu pod kapotou. Zmenšování objemu pohonných jednotek dorazilo i mezi lehká užitková vozidla.
jooo Crafter to je legenda. Sám jsem si ho před pár lety koupil na [odkaz] pro své podnikání a stěžovat si na něj rozhodně nemohu. Vlastně si nepamatuji, že bych s ním měl někdy nějaký závažnější problém. Akorát ta cena nového je trochu přehnaná. Ojetý se už ale dá sehnat podstatně levněji.
přesně tuhle verzi craftera jsem si do firmy převzal v prosinci 2011 a je to super...... současně mám ve firmě Jumpera 2.2 HDI také rok výroby 2011 L1H1 ale furt se kazí.... ve 40tis měnit silent bloky na motoru a polovinu dílů na nápravě mi přijde skoro hodně.....nemít na něm leasing tak už šel z domu....
ke crafteru: převodovka uplně dostačuje, reálně se stejně více jak 130 jet nedá, dálniční limit je spíše 110 hlavně kvůli náchylnosti na boční vítr - boční plocha je obří.....v tomhle je zase lepší jumper, tomu nevadí ani 150, ale je to mnohem menší dodávka......
je snad vtip ne? Při dálničních 130km/h točí 2800ot./min, to musí řvát a chlastat, jako prase (Jumper by při těchto otáčkách jel tak 180km/h).
Tahle převodovka je vhodná na trvalý provoz s vlekem, nebo v horách, byl to taky důvod, proč Crafter z výběru dodávky vypadl, nehledě na šílenou cenu.