Modernizace Crafteru přinesla minimalistickou úpravu designu a zásadní změnu pod kapotou. Zmenšování objemu pohonných jednotek dorazilo i mezi lehká užitková vozidla.
je snad vtip ne? Při dálničních 130km/h točí 2800ot./min, to musí řvát a chlastat, jako prase (Jumper by při těchto otáčkách jel tak 180km/h).
Tahle převodovka je vhodná na trvalý provoz s vlekem, nebo v horách, byl to taky důvod, proč Crafter z výběru dodávky vypadl, nehledě na šílenou cenu.
přesně tuhle verzi craftera jsem si do firmy převzal v prosinci 2011 a je to super...... současně mám ve firmě Jumpera 2.2 HDI také rok výroby 2011 L1H1 ale furt se kazí.... ve 40tis měnit silent bloky na motoru a polovinu dílů na nápravě mi přijde skoro hodně.....nemít na něm leasing tak už šel z domu....
ke crafteru: převodovka uplně dostačuje, reálně se stejně více jak 130 jet nedá, dálniční limit je spíše 110 hlavně kvůli náchylnosti na boční vítr - boční plocha je obří.....v tomhle je zase lepší jumper, tomu nevadí ani 150, ale je to mnohem menší dodávka......
jooo Crafter to je legenda. Sám jsem si ho před pár lety koupil na [odkaz] pro své podnikání a stěžovat si na něj rozhodně nemohu. Vlastně si nepamatuji, že bych s ním měl někdy nějaký závažnější problém. Akorát ta cena nového je trochu přehnaná. Ojetý se už ale dá sehnat podstatně levněji.