Profi
Jakkoli nechci snižovat výsledky Transitu, kdy je neoddiskutovatelným leaderem, tak by bylo dobré porovnávat ne značky samostatně, ale konstrukce. Tedy pokud sečteme konkurenci Transitu, trojčata ze Sevel Nord, tak je už srovnání blízké 2559 proti 2443ks.
A můžeme pokračovat, byť je tam už jasný odstup, s Vivarem, Trafficem a verzí od Nissanu.
VW s Mercedesem trochu trpí tím že mají dva modely tam kde ostatní mají jen jeden - Transporter/Viano a Crafter/Sprinter.
A můžeme pokračovat, byť je tam už jasný odstup, s Vivarem, Trafficem a verzí od Nissanu.
VW s Mercedesem trochu trpí tím že mají dva modely tam kde ostatní mají jen jeden - Transporter/Viano a Crafter/Sprinter.
Trafic - délka 4782-5182, výška 1955-2464, celk.hmotnost 2770-3010
Jumpy - délka 4805-5135, výška 1895-2276, celk.hmotnost 2661-2880
Takže podle mého plně srovnatelné vozy. Přesto se jedná spíš o poznámku na adresu SDA, v oblasti užitkových vozů existuje nepřeberné množství variant, kdy jedna spadá do kategorie do 3 tun, jiná do 3.5 tuny atd. Chápu, že není v silách redakce pídit se po nepřesnostech v dělení dle SDA a patří vám moje omluva za příliš zbrklou reakci, když jsem skutečně úvodní vysvětlení spíše přelétl než přečetl. 😉