No mně osobně přijde i jako majiteli Juka ta jeho úspěšnost trochu zvláštní, protože to auto je vše, jen ne výhodné a rozumné. Za cca půl milionu v lepší verzi dostanete excentrické auto, které má o třídu a půl menší interiér, než byste z venku čekali a taky než třeba hatchback za 350.
Osobně ho mám moc rád a vyhovuje mi, protože s ním jezdím sám. Ještě přesněji jsem rád, že jsem si ho koupil a fakt bych pro dané užití neměnil. Když ale výjimečně potřebuju naložit další 2 lidi, batole, jednu tašku a kočár, je to jak hrát tetris a skoro to nejde.
Spíš si říkám, že spousta lidí asi řeklo stop té čím dál větší vejcovité podobnosti nových aut...
Jo a bych nezapomněl, skvěle se s ním jezdí :-)
Každopádně bravo Nissane a zejména Carlosi Ghosne :yes:
Paradoxně - alespoň pro mne - Kaškaj je auto, které se nemusí mýt. Jakkoli je špinavý, přijde první déšť a to auto vždy dokonale omyje - to auto je všude tak kulaté, že se špína prostě neudrží. :-)
Nissan prostě nalezl mezeru na trhu. To co nabízí je vlastně Kaškaj ve 3 provedeních - pro mladé a excentriky (J), pro mladé rodiny s malými dětmi nebo s 1 dítětem (K) i pro větší rodiny nebo rodiny s většími dětmi (K + 2) - a to všechno ve formě úplně jiné, než jsou standardní hatchbacky nižší střední nebo malá a střední MPV. BRravo Nissan. Bravo Renault a Ghosn za ozdravení Nissanu a za správná strategická rozhodnutí.