Trochu se ti pletou pojmy..Hyundai nikoho neporazil ale byl zvolen..Což podle mě nevypovídá nic o tom že by byla Elantra lepší než Focus.Pokud to přeci jen někoho hřeje tak mu to přeju. :-)
To je omyl! Zdaleka to není všechno; Elantra sklízí úspěch jak v celosvětové prodejnosti, tak např. vítěz US Canada Best Car 2012 (NACY). -Elantra in Canada and the U.S., was named North American Car of the Year at the 2012 North American International Auto Show in Detroit.-
Koukni na celosvětové prodeje Elantry a další ocenění, tohle už opravdu není o jakýchsi jen pochybných anketách...
a ked sa posnazi tak mozno tento rok to bude najpredavanejsie auto sveta, len pripomeniem ze v roku 2011 predal celosvetovo golf len polovicu z toho co predala elantra, takze ta europska legenda je mimo eu uplne neznamy pojem.
elantra je podarene auto ma tiez moje sympatie :yes:
Až do vyhraje takové ocenění v Evropě, tak ho budu brát vážně. Nezlob se na mě, ale Američanům je skoro jedno čím jezdí, nejsou tak nároční jak Evropani. A východní Evropa taky nic nevypovídá, tam je pro ně pořád modla žigulik >:-[]
Tak to jseš pěkně vedle. Ve východní evropě jezdí hodně žigulů proto, že lidi nemají peníze. To neznamená, že tam nejezdí i moderní auta. V každé anketě se hodnotí komplexně a ne to, jestli národ má peníze.
Krom toho anketa byla i pro střední evropu, kam jak možná tušíš patří i ČR.
A o tom USA, to ani nebudu rozvádět. Je jasné, že jsi zcestovalý asi jako autobus MHD.
ak nejaku anketu vyhra hyundai alebo kia alebo chevrolet
tak je usmevne vzdy citat aka je to bezvyznamna anketa, ako si to dana znacka kupila a ake je to bezcenne ocenenie ale ak vyhra vw alebo ford alebo iny nemec zrazu je to skvela anketa, doveryhodna, uzasna a dokonala. Kedy si vwanatici priznaju ze su aj ine znacky ktore si zasluzia uznanie neviem, raz sa mozno dockame. Proti nemcom nic nemam, medaky zboznujem ale okrem medakov vyrabaju aj ine znacky a nie vsetky su dokonale.
netvrdim ze je elantra super bomba tuti auto, je to auto robene s dorazom na nizsiu cenu ale ak raz nejaku cenu ziska alebo vyhra nejaku anketu tak preco tu kazdy hend vytahuje ze je to kupene alebo ze je to podraz a pod. nechapem, zeby zavist?
Samozrejme keby tu anketu vyhral nemec napr golf alebo jetta tak kazdy prikyvne ani sa nad tym nezamysla ze preco ju vyhral ale ak vyhra hyundai zrazu je zle, pruser kamarade, podraz, nieco neslychane, zrada.
ale aspon je sranda citat tie prispevky urazenych zavistlivych typkov
Re: ak nejaku anketu vyhra hyundai alebo kia alebo chevrolet
Neviděl bych to tak zle..drtivá většina anket je k ničemu.Pro mě jsou rozhodně důležitější čísla prodejů,testy organizací zabývajících se bezpečností apod..Ankety jsou jen jakousi podivnou směsicí nutného zla či kompromisu..jinak by je přeci všechny luxusní značky či auta snů nepustili ke slovu.Jak říkám..potěší to ale větší váhu bych v tom nehledal. :-)
Re: ak nejaku anketu vyhra hyundai alebo kia alebo chevrolet
Nepreceňuj H/K. Nikdy si ich nemal, tak nepoučuj. Stačia Ti PR vyhlásenia a katalógy ? Keby si sa povozil, zistil by si, že momentálna produkcia H/K (rio, i30...) by veľmi chceli sa priblížiť Európe, ale stále to nie je ono. Bojujú zárukou. Jazdou sú podpriemer.
A je to tady! Opět se někdo vytasil s automobilovou anketou a opět:
1. Udělal radost příznivcům značky, která vyhrála.
2. Namíchl ty, kteří značku nemohou vystát.
3. Rozproudil debatu mezi výše uvedenými skupinami, a to je podle mě jediný větší smysl podobných anket.
Chápu to tak, že se dělá tolik ocenění, aby každé auto si aspoň jedno svoje dostalo... >:D
Ptám se? Jde objektivně zvolit nejlepší auto roku? Podle čeho ho volit? Bude to Porsche 911, Hyundai Elantra, Range Rover Evoque nebo snad Volkswagen Up? Nesmysl! :no:
S těmi anketami aut mi to připadá jako s pivem, když vidím nějaký patok a na etiketě má kolik vyhrál medailí, ale pít se to nedá.
Pro mě jsou rozhodně důležitější a výpovědnější srovnávací testy.
A ty kecy jak němci mají *** z korejců (Winterkorn nasupený u polohování volantu atd atd) - každý má své teritorium a potenc. okruh zájemců. Jak tady někdo někde už dřív psal - prostě korejec bude pořád korejec a němec němcem - a teď rozhodně nemyslím Duetschland uber alles.
A U.S. trh je hodně specifický, sice jsem tam nebyl, nic nevím, ale myslím že pojem value for money je pro obrovskou skupinu zákazníků (absolutní čísla) to nejdůležitější. A taky a to možná hraje rovněž roli - nabídka motorů, ne ty uškrcené rádoby ekologické mrdky co jsou tady.
Korejské automobilky mají velmi krátkou historii... rozhodne bych si netroufal hazet tady tvrzeni, ze Korejec bude vždy Korejcem (ve smyslu stale nekvalitniho a levneho srotu, coz se tu s oblibou stale prezentuje bez ohledu na jejich vysledky a (pro ne) milove kroky v kvalite a technice). Jestli umis cist budoucnost, pak ti zavidim...
Ja si dokazu predstavit, ze Korejci tu budou se svymi znackami jeste za 50let (zatim k tomu maji vsechny predpoklady), na druhou stranu si to ale nemyslim o FIATU a mozna Seatu... a asi by se s trochou cernych myslenek dalo pokracovat dal.
US trh je hodne specificky... a skutecne krasny - skutecne tam nejsou ty uskrcene mr*ky jak pises... ja bych zrusil lodni dopravu!!!