Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M6: Bavorské překvapení aneb Ostré šestky oficiálně

Jste rozladěni z nových dieselových BMW s legendárním písmenem M v názvu? Máme pro vás účinný lék: novou M6.
Zpět na článek
13. 2. 2012 08:24
13. 2. 2012 08:52
13. 2. 2012 09:33
13. 2. 2012 09:44
13. 2. 2012 09:10
13. 2. 2012 09:19
13. 2. 2012 09:20
13. 2. 2012 09:45
13. 2. 2012 13:05
13. 2. 2012 09:47
13. 2. 2012 11:56
13. 2. 2012 12:39
13. 2. 2012 13:24
13. 2. 2012 16:21
14. 2. 2012 23:59
16. 2. 2012 00:17
13. 2. 2012 19:36
13. 2. 2012 20:50
14. 2. 2012 22:27
13. 2. 2012 17:07
13. 2. 2012 17:49
14. 2. 2012 14:32
14. 2. 2012 20:53
14. 2. 2012 23:53
16. 2. 2012 00:09
14. 2. 2012 09:05
14. 2. 2012 14:34
15. 2. 2012 20:08
15. 2. 2012 20:11
16. 2. 2012 00:05
16. 2. 2012 08:10
16. 2. 2012 14:59
17. 2. 2012 01:58
13. 2. 2012 19:29
13. 2. 2012 19:55
14. 2. 2012 07:39
13. 2. 2012 16:40
13. 2. 2012 13:21
13. 2. 2012 16:18
13. 2. 2012 16:25
13. 2. 2012 17:00
13. 2. 2012 17:11
13. 2. 2012 17:20
13. 2. 2012 17:33
13. 2. 2012 19:31
13. 2. 2012 17:52
13. 2. 2012 19:37
13. 2. 2012 17:50
14. 2. 2012 08:55
13. 2. 2012 09:11
13. 2. 2012 09:19
13. 2. 2012 09:21
13. 2. 2012 09:33
13. 2. 2012 09:43
13. 2. 2012 10:24
13. 2. 2012 10:43
13. 2. 2012 09:38
13. 2. 2012 09:45
13. 2. 2012 11:41
13. 2. 2012 10:46
13. 2. 2012 11:41
13. 2. 2012 11:44
13. 2. 2012 12:07
13. 2. 2012 13:19
13. 2. 2012 11:43
13. 2. 2012 11:56
13. 2. 2012 12:08
13. 2. 2012 12:42
13. 2. 2012 12:55
13. 2. 2012 13:27
13. 2. 2012 13:31
13. 2. 2012 16:21
13. 2. 2012 16:43
13. 2. 2012 16:59
13. 2. 2012 12:53
13. 2. 2012 15:16
13. 2. 2012 08:24
Fok BMW
Co je na tomhle autě unikátního? Mně už by v něm neurazil ani ten superdiesel. Vždyť je to úplně jedno... I kola to má stejné jako M5. Motor to má stejný jako čtyři další eMka a šest dalších obyčejných modelů... Za ty prachy se dají koupit daleko originálnější auta...
Rozbalit vlákno
81
Avatar - Alpinis182
13. 2. 2012 08:52
Re: Fok BMW
Závist ? >:-[] >:-[] >:-[]
13. 2. 2012 09:33
Re: Fok BMW
Ne, důvod proč si koupit Panameru S nebo CL 63 AMG ;-)
Avatar - Johny.Rico
13. 2. 2012 09:44
Re: Fok BMW
To já bych teda šel do S63 :-)

Jinak - dle mě je tohle BMW tak krásné, že bych ani nevěděl, zda zvolit Coupe, nebo Cabr...
Avatar - iudex
13. 2. 2012 09:10
Re: Fok BMW
Presne! Vôbec to dobre nevyzerá, ani to v skutočnosti nie je nijak extra výkonné, ani imidž to nemá žiadny a hlavne sa do kufra nedá zbaliť dovolenková batožina pre 5 ľudí, v podstate to je úplne napr.d. :-!
13. 2. 2012 09:19
Re: Fok BMW
...taky bych to nechtěl ani za nic!!! Chudáci ti,co s tím budou muset jezdit! >:D
13. 2. 2012 09:20
Re: Fok BMW
tudiz kdyz to neni oktavka v kombiku s tdi do ktere nenacpu tlustou manzelku, pet deti, psa a lovecak na tejden a nedojedu do chorvatska pod stan za 5 na 100 tak je to hned spatne?
13. 2. 2012 09:45
Re: Fok BMW
...to byl z mé strany sarkasmus ;-)
13. 2. 2012 13:05
Re: Fok BMW
a ja zas reagoval na iudexe... je to holt slozite se tu obcas zorientovat:)
13. 2. 2012 09:47
Re: Fok BMW
No, musim uznat, ze design modernich BMW se mi vetsinou moc nelibi, ale tohle vypada fakt skvele.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 11:24
Re: Fok BMW
Co na to říct. MB taky své výkonné motory dává do více řad, Aston Martin cpe svůj V12 taky všude, Porsche sdílí motory se Superbem, Ferrari s Alfou... zkrátka nevím co ti vadí.
Máš pravdu, za ty prachy se dají koupit originálnější auta, třeba takové Noble M600, ale nové BMW M6 je úplně stejně tak originální jako její konkurenti.
Pokud máš z BMW komplex nebo je nesnášíš, tak to řekni rovnou a nesol tady takové plky 8-s
13. 2. 2012 11:56
Re: Fok BMW
4,4 s dvěma turbama sdílí tolik bavorských modelů, že nějaká exkluzivita M6 se úplně vytratila... komplex mám z tebe Fando Pardo:-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 12:26
Re: Fok BMW
4,4 biturbo má pouze X5/X6M a M5/M6, tudíž o jednu modelovou řadu více, než v minulosti u V10.
Pokud si tento motor, z gruntu přepracovaný a vylepšený od M Performance, pleteš o řadovým kolegou s výkonem 300kw, tak to nesváděj na exkluzivitu BMW, ale na svou nevědomost.
A jak jsem již řekl, tak tohle globalizace není v dnešním světě nic zvláštního, nevím čemu se divíš.
13. 2. 2012 12:39
Re: Fok BMW
Ano, není to nic zvláštního, jenom jsou pořád výrobci, kteří se k tomu nemuseli snížit a těm bych dal asi přednost před posloucháním zvuku motoru z reproduktorů:-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 13:07
Re: Fok BMW
A co čekáš od velkosériového výrobce BMW? Aby dělal jeden super motor jen pro M5 a M6? Kde žiješ, ty doby jsou pryč.
Jmenuj výrobce, který se nemusel snížit ke globalizaci a unifikaci dílů v konkurenci k M6 a BMW, to si rád přečtu.
13. 2. 2012 13:24
Re: Fok BMW
Jenom idiot muze srovnavat BMW s maloseriovym vyrobcem... BMW je normalni konzumni zbozi. Jenom v nasem socialnim state se na to kouka jako na neco exkluzivniho...
13. 2. 2012 16:21
Re: Fok BMW
No čekám od něj to, že bude dělat to co doposud. Je to tak troufalé? Zbyšku, jestli je M6 s cenovkou 3M konzumní zboží, tak jsi skutečně idiot.
Avatar - Sysoj Psojič
13. 2. 2012 16:40
Re: Fok BMW
No musím souhlasit (historicky poprvé) s Migem, i když jen s druhou částí, protože mi biturba vůbec nevadí...
Lidi, kteří berou auto za 3 míče jako konzumní zboží, buď jezdí v poslením modelu Astonu (0% zdejších klábosících) nebo nemají ani na oktávku (>50% zdejších klábosících) :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 17:01
Re: Fok BMW
On to Zbyšek možná myslel obecně jen o BMW jako značce, ne o M6. Je otázka co je to konzumní zboží. Dost velké procento občanů ČR nemá ani na Fábii v základu, na druhou stranu je fakt, že v postkomunistických zemí má BMW přeci jen image něčeho hodně extra oproti západu, kde je BMW nebo MB bráno "jen" jako luxusní značka.
Ale to je fuk, jde o to, že mig ještě v nové M6 ani nejel a už vykřikuje jak bude oproti předchozí M6 špatná, přitom já si myslím, že i auto s velkou vahou může fungovat, viz. X6 M, SLS, SL nebo i GT-R není z nejlehčích.
Avatar - Sysoj Psojič
13. 2. 2012 17:28
Re: Fok BMW
Ohledně váhy...
M5 a M6 má cca 2 tuny a zadokolku.
GT-R je 4x4 s transaxle systémem a má 1,7tuny.
To je myslím na skoro 4,7metru dlouhé auto dobré.
Kazutoshi Mizuno, šéfkonstruktér, to velmi poutavě vysvětlil níže:
[odkaz]
Nechci absolutně obhajovat váhu GT-R jako přijatelnou nebo nízkou, ale pán v tom má jasno a fakt je, že to funguje :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 17:43
Re: Fok BMW
Jo jo, GT-R jsem tam přidal pouze jako příklad auta, které se taky nežene za úplnou lehkostí.
Článek jsem projel a souhlas. A pokud je od Porsche Turbo jen o 100kg těžší, tak není co řešit.
Chtěl jsem jen říct, že prostě lze vyrobit auto s nadváhou, které funguje a je dobře použitelné k účelu, ke kterému bylo stvořeno, což logicky nikdy nebudou okruhy nebo vrchy.
I když [odkaz] >:D >:D
Avatar - Sysoj Psojič
13. 2. 2012 18:01
Re: Fok BMW
Tak to je mazec! :yes:
I když mu to trošku pokuřuje :-!
BTW 911 turbo je menší auto a podle mně to objemově (výtlakem v kapalině) odpovídá >:D
Rozhodně nechci hanět 911, je to ikona. Jen mi to přišlo, že už na GT-R nikdo nemohl najít slabinu, která by stála za řeč, tak se objevila vyšší hmotnost a popřípadě i "mdlý zvuk přeplňovaného 6ti válce", s čímž rozhodně nesouhlasím, ale stejně jsem vyměnil střeďák za "high-flow" se sportovními katy, ať to trošku víc bublá a hlavně jede :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 20:34
Re: Fok BMW
No smoke no fun ;-)
Já bych taky asi upřednostnil "GODzilu" před Porsche ;-)
14. 2. 2012 23:59
Re: Fok BMW
Mám blíž k 911, ale pro mne je to spíš GT než sporťák. Když sportovní 911, tak GT3. A ta je o něčem jiném. Je to purista.
Avatar - Sysoj Psojič
15. 2. 2012 01:14
Re: Fok BMW
Já jsem pochopitelně pro Playstation, ale 911 je taky šlupka, teda až na ten volnoběh alá starý VW Brouk (GT3 zejména) >:D
Holt vysokootáčkový boxer dole fungovat ani nemůže, přesto na něj nemůžu říct jedinou špatnou věc...
Užívejme si časy, ve kterých se na okruhu nebo i mimo něj můžeme takto hecovat, to je přece paráda :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 2. 2012 11:35
Re: Fok BMW
Je skvělé, že tak originální konstrukce 911 v dnešní době vůbec existuje. Boxer vzadu u sportovního vozu, kdo by to byl před 30 lety řekl, že se dožije roku 2012.
Jen škoda, že už se nedožila Tatra, resp. její výroba osobních aut. Dovedu si dost dobře představit retro aerodynamickou limuzínu s V8 vzadu ;-) Ale to asi moc sním.
16. 2. 2012 00:17
Re: Fok BMW
:yes:

Měl jsem GT-R rád dlouho před příchodem R35, ale 911 to není. ;-) Tahle dvě auta ani porovnávat nechci. Každé je své, každé se mi líbí pro něco jiného.

Jinak GT3 RS 4.0 je opravdu zajímavý počin. Hlavně "tam dole." 50 koní navíc člověka nespasí, ale nárůst síly je to citelný.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 2. 2012 11:32
Re: Fok BMW
Přesně tak, základní 911 bych si asi nekoupil, ale GT3 je to pravé a purista, jak říkáš :yes:
13. 2. 2012 19:36
Re: Fok BMW
Vsemu co pisete rozumim, ale nechapu proc srovnavate vahy dvou nesrovnatelnych aut a to 4 mistnyho cestaka a GT-R ryzi sportak (ktere je dle meho nejlepsi auto ever).
Avatar - Sysoj Psojič
13. 2. 2012 20:23
Re: Fok BMW
Jasně, nelze přímo srovnávat, ale šlo o princip.
A taky mě nakazilo toto [odkaz]
A Tvá poslední věta by se dala tesat do kamene :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 16:45
Re: Fok BMW
Urážky by ti šly, ale věcně argumentovat nikoliv. Stále čekám na toho výrobce, jež se v dnešní dobře neupírá ke globalizaci.
A ano, je to troufalé čekat od výrobců obecně auta, které dělali donedávna. Bral jsem tě za diskutéra, co snad i něco ví, ale evidentně jsi zaspal dobu. Nějaké emisní limity, jež nutí automobilky dělat "úsporné" turbomotory, to ti nic neříká? Proč dnes na pořádnou atmosféru skoro nenarazíš? Proč motory ztrácejí elán, točivost? Že by díky škrcení kvůli emisím a prodlužování převodů?
A bude hůř, pokud se pozastavuješ nad těžkým GT v turbomotorem místo vysokootáčkového V10, tak nechci vidět, co budeš říkat "i" rodinu BMW, kterou chystá.
Já z toho taky nejsem nadšený, ale nečekám od automobilek nemožné, ale jen to, co je poplatné době. A taky si dát pár souvislostí dohromady někdy není na škodu ;-)
13. 2. 2012 17:07
Re: Fok BMW
BMW má dost velké portfolio na to, aby emise utopilo jinde. Hlavní motiv jsou finance. Prostě vývoj vlastního motoru nedostane zelenou, byly by na něm malé marže. V první řadě požadavek na ziskovost projektů dusí M, nikoli emise. Mohou jen doufat, že diesel 50d jim umožní protlačení alespoň jednoho méně ziskového projektu.
13. 2. 2012 17:49
Re: Fok BMW
Přesně tak, když Aston Martin zachránil Cygnet, nechápu, proč by měly být emise motivací BMW.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 2. 2012 13:11
Re: Fok BMW
Otázkou je na jak dlouho Cygnet zachránil AM, jen jestli pouze neoddálil razantní kroky. Nechci tady být za pesimistu, ale když vidím, jak se nesmyslně protlačují elektromobily a hybridy, tak mi je na zvracení. Koneckonců hybridní Ferrari a Porsche přijdou za pár let... 8-s
14. 2. 2012 14:32
Re: Fok BMW
Podle mne má Aston výjimku jakožto malý výrobce. Takže se teprve uvidí, jak to budou řešit. Ferrari i Porsche mají možnost ředit emise v koncernech. I když Ferrari je v tomhle ohledu v horší pozici.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 2. 2012 17:39
Re: Fok BMW
Nevím přesně jak to legislativně v Bruselu vymýšlí ohledně těchto exkluzivních výrobců, ale hybridní technologie budou muset použít určitě dřív nebo později.
14. 2. 2012 20:53
Re: Fok BMW
Automobilky do 10 tisíc kusů roční produkce (plus nějaká další kritéria) mohou žádat o výjimku - fakticky dostanou upravený plán emisních cílů, takže nemusí postupovat tak rychle (takže Cygnet pomáhá, ale určitě budou mít benevolentnější limit). To koresponduje s tím, že mají menší rozpočty, nemají tak velká vývojová oddělení a déle jim trvá získat zpět své investice. Další věc je, že exkluzivní značky mohou poplatek EU prostě přirazit k ceně. A lidi to zaplatí. Bude to další forma daně.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 2. 2012 22:25
Re: Fok BMW
Aha, díky za osvětlení situace :yes:

Jsem rád, že supersporty úplně nezmizí, protože by to byla velká škoda.
14. 2. 2012 23:53
Re: Fok BMW
Když budou lidé ochotni sponzorovat 20 až 30 tisíci € pokutu pro EU, tak určitě nezmizí. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 2. 2012 11:30
Re: Fok BMW
Což budou, neb v ceně 200 000 euro se to ztratí že ;-) A to je jen dobře.
16. 2. 2012 00:09
Re: Fok BMW
Tak nějak. Nemluvě o Koenigseggu nebo Zondě.
Avatar - Mireon
14. 2. 2012 09:05
Re: Fok BMW
Proč by 50d měl být méně ziskový? Přídáme k motoru jedno turbo navíc přídáme spoustu nálepek a znaků M jiný kola,podvozek,brzdy atd. A budeme za to chtít skoro stejně jako za M5. Kdo ví jestli na 50d nebude ještě větší zisk než třeba na M5. Nejsem z toho auta nadšen,ale v mém okolí už jsou 2 lidé co si ji objednají. Snažil jsem se jim to rozmluvit,ale bohužel.
Avatar - Sysoj Psojič
14. 2. 2012 10:09
Re: Fok BMW
Tvůj problém je, že neumíš číst :-!
Avatar - white label
14. 2. 2012 14:42
Re: Fok BMW
Přesně tohle jsem mu chtěl napsat, takže už vlastně nemusím...
14. 2. 2012 14:34
Re: Fok BMW
Opravdu, přečti si tu poslední větu (v mém příspěvku) ještě jednou. Jinak vývoj 50d levný určitě nebyl, ale předpokládá se relativně vysoký objem prodejů. Navíc tuhle technologii využijí i u benzínových motorů.
Avatar - Mireon
15. 2. 2012 20:08
Re: Fok BMW
Omlouvám se. Špatně jsem to pochopil. Bohužel. Už se nemůžu dočkat BMW 320d s motorem o objemu 1.0 s pěti turby. To bude paráda. Ach jo kam ten svět spěje.
Avatar - Mireon
15. 2. 2012 20:11
Re: Fok BMW
A tím méně ziskovým projektem jsi myslel M5? To si nemyslím. Řekl bych že Ti co přemýšlí o M5 rozhodně nekoupí 550d. Jinak minulý týden jsem novou M5 potkal a zvuk má moc pěkný i když V10 je V10.
16. 2. 2012 00:05
Re: Fok BMW
Tím méně ziskovým projektem jsem myslel konkurenta R8. M o něm dlouho sní, ale přes management BMW to prostě neprojde. Diesel by je snad mohl uchlácholit.

U M5 snížili náklady použitím existujícího motoru, takže málo zisková není. Co se přebíhání od M5 k 550d týče... nebyl bych si tak jistý. Nehodlám tu házet procenta, ale určitě to nastane.
Avatar - Mireon
16. 2. 2012 08:10
Re: Fok BMW
Doufám že to nenastane. Ale uvidíme. Hm tak to jsi velký optimista. Pochybuji že BMW udělá v blízké době supersport, ale třeba budu příjemně překvapen ;-)
16. 2. 2012 14:59
Re: Fok BMW
Tak doufají v to hlavně u M. ;-) U Audi se zase třesou na malý sporťák, menšího brášku R8 a ostřejší alternativu k TT. Je to s ním také na houpačce, ale aktuálně to vypadá, že by mohl být. To dá BMW další ránu. A pokud svou verzi dostane i VW, jak se předpokládá, tak asi šéfa M odvezou do nemocnice.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 2. 2012 20:41
Re: Fok BMW
BMW chytá sporťák i8, ale má to být elektromobil.
17. 2. 2012 01:58
Re: Fok BMW
Ale bavíme se o M, těm i8 asi moc radosti neudělá. ;-)
13. 2. 2012 19:29
Re: Fok BMW
Myslel jsem BMW obecne, BMW nevyrabi auta jen pro cesky trh. Sam vis ze kdyz vyjedes do Nemecka tak jsou BMW skutecne normalni dopravni prostredek.

A ne jako v CR, kde jsme si z nej vyslintali nedostupnou modlu.
13. 2. 2012 19:55
Re: Fok BMW
Nejlevnější auto od BMW stojí 24000 EUR a je to naprostá holota. Který jiný výrobce dělá takhle drahé nejlevnější auto v téhle kategorii? Aha, už vím - Aston Martin a jeho Cygnet. BMW platí za luxusní značku i v Německu, jezdí s nim doktoři, právníci, rozhodně to není normální dopravní prostředek.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 20:40
Re: Fok BMW
Máš i nemáš pravdu. Ano, je to tam jako luxusní vůz, dostupný ne úplně každému, ale díky vysoké životní úrovni v Německu se BMW prodávají hodně dobře a na cestách jich je požehnaně. 3er se pravidelně umisťuje do Top5 prodejnosti a za dob E46 bývala i na bedně. Ale pořád je to luxusní značka, o tom žádná.
Avatar - Machýrek
14. 2. 2012 07:39
Re: Fok BMW
Ano mas pravdu, v Nemecku je to normalni dopravni prostredek. V Cesku normalni neni. Tak napriklad memu BMW narostla tady v Cesku tykadla a zmizi teprve, kdyz prejedu hranici s Nemeckem. Kdyz se vratim zpet do Ceska, zase tam ty potvory narostou. Ze zacatku me to vadilo, tak jsem jezdil casto do Nemecka, ale uz jsem si zvykl casem.
13. 2. 2012 16:40
Re: Fok BMW
4,4 biturbo je řadový osmiválec? :-) to jsou mi novinky:-)
Avatar - Sysoj Psojič
13. 2. 2012 16:41
Re: Fok BMW
Pardo, tak tohle bylo opravdu faux pas :no:
>:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 16:46
Re: Fok BMW
Omlouvám se, tenhle politování hodný omyl se stává maximálně jednou za deset let >:D
Avatar - Sysoj Psojič
13. 2. 2012 17:35
Re: Fok BMW
OK ale polepši se, nebo si ze závorky odmaž ten vnitřek >:D
Avatar - kari.laz
13. 2. 2012 13:21
Re: Fok BMW
Který motor sdílí Porsche se superbem?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 14:03
Re: Fok BMW
hmmm 3.6FSI? Já vím, je tam rozdíl v zástavbě, ale jinak je to stejný motor jen jinak naladěn.
13. 2. 2012 16:18
Re: Fok BMW
hmmmm, to je úplně jiný motor ;-)
13. 2. 2012 16:25
Re: Fok BMW
Ani náhodou. Motor v Superbu je VR, kdežto Porsche má klasický vidlicový. Když už, tak by se dalo spekulovat o příbuznosti s V6 Audi, které VR opustilo před lety a nahradilo ho 90° V, ale ani ty prý příbuzné nejsou. Snad jediné dva motory koncernu, které Porsche používá, jsou třílitrový hybrid a třílitrový diesel.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 16:55
Re: Fok BMW
Aha, tak to jsem nevěděl, ale už to, že Porsche používá koncernovou techniku je unifikace. Mě to nevadí, ale já kvůli tomu nehaním BMW za použití jednoho motoru do 4 řad...
Jinak díky za osvětlení situace s 3.6FSI v koncernu :yes:
13. 2. 2012 17:00
Re: Fok BMW
Ještě k motoru V6 3.6 od Porsche, mám pocit, že je odvozený od jejich V8 4,8 z Panamery S atd....takže v tom koncernová technika není vůbec, ani od Audi...
K M6: Vypadá úžasně, opět dokázali odlišit ///M od klasických řad a velice se to povedlo... Na ostatní rozsudky, bych počkal na test ;-)
13. 2. 2012 17:11
Re: Fok BMW
Mělo by to být, jak píšeš. Samostatný vývoj. A on i lépe jezdí než motor od Audi, jak by jeden čekal. :-)
13. 2. 2012 17:20
Re: Fok BMW
Tak diesel začali používat v Cayenne, což není ani jejich platforma, že. Nasazení do Panamery je už pak jen malý krůček, nemluvě o tom, že platforma Panamery nejspíš půjde do světa. Uvidíme, kdy (jestli) se objeví Audi A9. Mne osobně by spíš zajímala "dvoudveřová Panamera," prostě velké cestovní kupé. Ta by mohla mít trochu stravitelnější design.

Na klíčovém produktu, 911, se toho moc sdílet s koncernem nebude, i když určitě se sem tam nějaký šroubek najde. ;-)
13. 2. 2012 17:33
Re: Fok BMW
Cayenne vidím jako auto, která má v současném portfoliu Porsche nejvíce z koncernu, za to Panamera se mi zdá svá...ani nemyslím, že platforma Panamery by měli směřovat do A9, spíš A9 přijde s MSB, viz. [odkaz]
911 snad vždy zůstane pouze u samostatného vývoje Porsche...těch pár šroubků snad přežijeme ;-)
13. 2. 2012 19:31
Re: Fok BMW
Četl jsem, ale je otázka, kdy by A9 měla přijít. Nebylo by poprvé, kdyby nová Audi přišla na konci životního cyklu platformy a přesto jí použili. Q3 a A1 jsou příklady. Otázka je, jestli bude MSB připravená včas.

Jinak souhlasím. Cayenne má z koncernu nejvíc, ale vůbec to není špatné auto. A Panamera má z koncernu ty dvě pohonné jednotky, platformu si vyvinuli sami. Tenhle rozdíl by si měla Panamera ponechat, protože MSB bude vyvíjet Porsche. Takže buď platforma té současné, nebo té budoucí nejspíš půjde do světa. ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 17:35
Re: Fok BMW
Jasně, ale rozumíš mi, že? Myslím, že v dnešní době není nic neobvyklého, když BMW použilo již použitý motor v M divizi, byť patřičně upravený. Takové věci prostě dnes nezměníš.

Na A9 jsem zvědavý, jestli přijde a zvedne hozenou rukavici od 6 Gran Coupé.
Dvoudveřová Panamera? No s designem odvozeným od klasické Panamery si to moc neumím představit, se svébytným designem a sdílenou technikou už ano.
13. 2. 2012 17:52
Re: Fok BMW
Rozumím, BMW je masová produkce i když ///M tolik ne, ale i přesto na tom nezáleží a do velkého GT se 4,4 Twin Turbo hodí...Hůř to vidím s příští M3, kde už mi oturbený R6 tolik vonět nebude ;-\
A9 půjde spíš proti Panameře, AM Rapid atd.... 6 Gran Coupe už má konkurenci v A7... :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 18:19
Re: Fok BMW
Příští M3 bude jako F10 M5. Neskutečně silná, fungující, ale bez výbušnosti a dravosti.
13. 2. 2012 19:37
Re: Fok BMW
A9 bude na 6er moc velké. Sice v těhle mnohamilionových rovinách už přestávají rozměry hrát roli, ale A9 bude na úrovni CL a Panamery. Tím nemyslím prestiží, ale třídně, tedy ještě nad luxusní. Šestka je pod sedmičkou, ne nad ní.

Něco jsem o takovém modelu četl a chtějí navazovat snad na 928. Objevují se různé spekulace o designu, třeba [odkaz] [odkaz] Ani ty ostatní povětšinou nevypadají špatně. Panamera vypadá tak, jak vypadá, protože chtěli, aby vzadu bylo dost místa. Co se jízdy týče, Panamera je hodně povedené auto. Takže tohle by mohlo být jedno z nejlepších větších kupé na trhu.
13. 2. 2012 17:50
Re: Fok BMW
Jednou, maximálně dvakrát za deset let:-)
Avatar - Mireon
14. 2. 2012 08:55
Re: Fok BMW
Docela by mě zajímalo kterej že Superb má motor z Porsche? Aha tak už jsem se dočetl až dolů, takže v pohodě.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 2. 2012 13:09
Re: Fok BMW
Byl to můj omyl a za něj se všem přítomný omlouvám, že jsem je mystifikoval >:D
13. 2. 2012 09:11
kotouce
Ma vetsi kotouce vzadu nez vpredu? ;-\
Rozbalit vlákno
6
13. 2. 2012 09:19
Re: kotouce
...a na to jsi přišel jak prosímtě? >:D
13. 2. 2012 09:21
Re: kotouce
Pokud se vám chce platit více, můžete zvolit karbon-keramické kotoučové brzdy s průměrem 358 mm vpředu, respektive 396 mm vzadu

mozna tak ze jsem se na zakladni skole naucil cist
13. 2. 2012 09:33
Re: kotouce
ty se nauc premyslet, evidentne jde o preklep ;-)
13. 2. 2012 09:43
Re: kotouce
:no: a v mem pripade jde evidente o ironii... nevadi
13. 2. 2012 10:24
Re: kotouce
Omlouvám se, to jsem přehlédl... Ale jak píše kolega dole, jde s největší pravděpodobností o překlep.
Avatar - steroid25
13. 2. 2012 10:43
Re: kotouce
Nebude to myslené tak, že môžu mať rovnaký priemer vpredu aj vzadu 358, alebo 396mm, pretože aj na obrázkoch vyzerajú dosť podobne tie priemery...
13. 2. 2012 09:38
Auto
Pro mistni typky je to auto bez image, bez poradnyho kufru, s tuctovym motorem a slabym vykonem...

Proc je to pro ty co na to maji dokonala tresnicka na dortu v jejich garazi?

Zajdete na Slevomat a kupte si za 9 stovek jizdu v M6 a poznate o co jde >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Johny.Rico
13. 2. 2012 09:45
Re: Auto
No pozor kamo, s tím slevomatem to není takové jednoduché >:D Voni totiž moc nechtějí akceptovat ty "kupony a voušry" >:D haha >:D Takže abys nakonec nejel za 1900 >:D
13. 2. 2012 11:41
Re: Auto
Neke, >:D to byl nebyl Slevomat kdyby v tom nebyl nejakej svindl :-))) bez kuponu dostanes M6 a s kuponem dostanes M6 bez motoru :-)
13. 2. 2012 10:46
Re: Auto
Ano, ale na tom slevomatu se svezeš v předchozí M6, která měla fantastický motor, který točil 9500...
13. 2. 2012 11:41
Re: Auto
Teď sis tak trošku zapřeháněl, že.
13. 2. 2012 11:44
Re: Auto
Si to spletl s timhle: [odkaz]

>:D
13. 2. 2012 12:07
Re: Auto
Proč? Předchozí M6 9000/min točila...
13. 2. 2012 13:19
Re: Auto
Otáčkoměr DO 9 tis., červené pole od 8 250, omezovač 8 250, nejvyšší výkon při 7 750.
13. 2. 2012 11:43
Re: Auto
Nekolikrat jsem jezdil s predchozi M6, a myslim si ze soucastna nebude mit motor o nic horsi. Je me celkem jedno do kolika to toci. Ja se rafickou otackomeru nikdy nedostal vys jak 6-7 tisic :-)
13. 2. 2012 11:56
Re: Auto
Tak zkus řadit manuálně:-)
13. 2. 2012 12:08
Re: Auto
...tak pokud jsi se nedostal nad 7000, tak jsi M6 pořádně nevyzkoušel :-) Ale jinak souhlas... Atmosféra je atmosféra, ale jsem přesvědčenej, že tohle bude nejlepší turbobenzín v sériovém autě na světě :-) :-! :yes:
13. 2. 2012 12:42
Re: Auto
Ja nejsem takovej blazen abych jezdil jak zavodnik. Rad mam v rezerve velky vykon, kdyby nahodou ale kdyz nemusim tak rychle nejezdim.

Ja osobne bych si koupil M6 i (radej) v nafte...
13. 2. 2012 12:55
Re: Auto
Budou dělat M6 1,9 TDI to by mohlo být něco pro tebe.
13. 2. 2012 13:27
Re: Auto
Myslel jsem nejaky co ma aspon nad 250 kW ;-)
13. 2. 2012 13:31
Re: Auto
V cepak jezdis ty? Ma aspon tu 1,9 TDI? :-)
13. 2. 2012 16:21
Re: Auto
Radši ti to nebudu říkat Zbyšku, abych tě zbytečně neztrapňoval.
Avatar - Sysoj Psojič
13. 2. 2012 16:43
Re: Auto
Ale tak to zrekapituluj, nemáš se až tak za co stydět :-!
13. 2. 2012 16:59
Re: Auto
Vis urcite ze me budes ztrapnovat? ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 17:04
Re: Auto
Tak kucí vytáhněte ty culíky a poměřte si je >:D >:D >:D Nebo se svěřte s vaším vozovým parkem a já vás zhodnotím oba ;-)
13. 2. 2012 11:45
SUMO je taky sport...
"Kupé váží 1850 kg, kabrio 1980 kg."

Tak tohle je sportovní asi jako nenaložený tahač - ten taky na rovince zrychluje dobře. V zatáčce a vůbec jakékoliv změně směru bude rychlejší lehký sporťák s mnohem menším výkonem. Podobná filozofie mně nevadí u Mustangu (díky ceně), ale od BMW je to ubohé. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
19
13. 2. 2012 12:11
Re: SUMO je taky sport...
Bohužel...,je to tak... Předchozí M6 měla 1780 kg a i tak byla už o pár set kilo těžší, než by mělo sportovní auto mít... Proto se také už o M 6nemluví,jako o sportovním autě,ale o GT. Bohužel... ;-\
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 12:28
Re: SUMO je taky sport...
Už jste v nové M6 jeli, že už víte jak bude jezdit, chytráci?
13. 2. 2012 12:43
Re: SUMO je taky sport...
Nejezdili v zadnym M >:D
13. 2. 2012 12:52
Re: SUMO je taky sport...
Milý Zbyšku, řídil jsem minulou generaci M3 a i o té mohu s klidným svědomím prohlásit, že měla mírnou nadváhu, která byla občas v zatáčkách nepříjemně cítit. Najdi si citát týkající se hmotnosti/rychlosti od pana Colina Chapmana - to nebyly řeči marketingu nebo podplaceného testovacího novináře, ale fyzika, tudíž mu věř.
13. 2. 2012 13:34
Re: SUMO je taky sport...
Souhlas, ale tohle se resi u aut ktere jsou na to urcene... Tak nepis blaboly o hmotnosti u auta, ktery se nepodiva mimo dalnici :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 2. 2012 14:24