Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Slavek-TDM
To vypada, ze se konstrukteri dost vyradili. Ale koukam na subtilni A sloupky a tak si rikam, jaka je asi tuhost karoserie. Pri otevrenych dverich bude treba asi parkovat jen na rovince, protoze jinak si nedokazu predstavit, ze se takovato dira da rozumne udrzet ve stalem tvaru, aby sly zavrit vsechny dvere... 😲
spytaj sa oplakov ktory maju merivu 😄
No to by bol dobrý trapas. >😁
Určite to bude mať riadne pevný rám.
Určite to bude mať riadne pevný rám.
Tak nevidel jsem to nazivo, ale pokud neni pouzita nejaka specialni konstrukce nebo materialy, kroutit se to bude, otazka je jak moc. Treba novej Forester ma problemy se zaviranim kufru, kdyz se stoji v krizeni.
Tuhost sa preveri pri narazovych testoch. Ale nemyslim si ze by Ford nieco v tomto smere zanedbal, a urcite poriadne vystuzili aj dvere. Kazdopadne pokial ide o prakticku stranku veci, tento system otvarania dveri je podla mna lepsi nez to co ma Opel Meriva...
das_autos
Ty posuvný dveře je fakt dobrá věcička a určitě nejvíc to ocení maminy s malejma dětma a oproti klasickejm dveřím je to jasná výhoda.Ford má navíc největší paletu MPVček a je opravdu z čeho vybírat.B max,C max +grand,S max a Galaxy.
ZocelenyDrapalik
Automobilky vymýšli ptákoviny, aby měli na čem založit marketimgové kampaně. Meriva má protisměrně otevírané dveře a aby mohla do reklamy napsat "dveře jako u Rolls Royce". Tesla model S bude mít dveře otevírané nahoru. Ford B-max bude svou reklamu zakládat na nejširším vstupním otvoru. Bez ohledu na to, že stejně v místě sloupku bude tak jako tak většinou stát opěradlo předního sedadla. Proti tomu je předchozí generace Superbu s jeho legendárním marketingovým deštníkem ve výplni dveří, ješté docela umírněným marketingovým přístupem.
Všimněte si, že aby měli velké střešní okno a mohli psát něco jako "kdo říká, že za jízdy neuvidíte hvězdy", jsou ve střeše vzpěry jenom na začátku a na konci. Nikoliv uprostřed, jak bývá zvykem. Je možné, že se Fordu opravdu povedlo udělat takovou konstrukci, která při stadardních nárazových testech odolá. Otázka je, zda i při nestandarním nárazu v provozu, nebo při převrácení, které se veřejně nezkouší. A už vůbec je otázka, jak bude tuhé při otevřených dveřích. Opravdu mají takové ptákoviny smysl?
Všimněte si, že aby měli velké střešní okno a mohli psát něco jako "kdo říká, že za jízdy neuvidíte hvězdy", jsou ve střeše vzpěry jenom na začátku a na konci. Nikoliv uprostřed, jak bývá zvykem. Je možné, že se Fordu opravdu povedlo udělat takovou konstrukci, která při stadardních nárazových testech odolá. Otázka je, zda i při nestandarním nárazu v provozu, nebo při převrácení, které se veřejně nezkouší. A už vůbec je otázka, jak bude tuhé při otevřených dveřích. Opravdu mají takové ptákoviny smysl?
Predpokladam size ze nikto sa nebude snazit to potvrdit v praxi ale isto je riesenie klasickych dveri praktickejsie lacnejsie aj v pripade opravy. Preto ak by som volil male mpv urcite by som sa rozhodoval len medzi tymi modelmi ktore maju klasicke dvere aj vzadu. Ale je to len moja volba, auticko je to pekne sikovne a niekomu sa zase mozu pacit tie posuvne dvere a svojich zakaznikov si isto najde.
pravda sa nepaci nikomu preto radsej pomlcim o tebe
:yes:
Spíš se divím, že se ještě nedělají přední dveře posuvné. Realizovat by to určitě šlo.