A ten interiér, u prémiové značky, auto za skoro milion. Nezlobte se na mě, to je zoufalé. A M-B v rámci B-klasse dokázal, že i v rámci "levných" mercedesů umí udělat výborný interiér.
Sry ale Santa Fe ma dizajnom k metrofilom na mile daleko...to si mimo...naopak je to klasicky dizajn bez naroku sokovovat a narcisticky sa ukazat...a popici dlho funguje...
Ano, pokud se bavime o nemecke premii, tak souhlasim - Mercedes je opravdu z nemecke trojky nejhezci. A to jinak MB moc nemusim - tedy krome uzasnych SLS a R-Klasse. :yes:
Měl jsem možnost si s GLK projet takovou menší terénní testovací dráhu - samozřejmě šlo o verzi 4Matic, navíc s příplatkovýcm off-road paketem, nebo jak se to oficiálně jmenuje. A musím říct, že jsem byl překvapen, co všechno a jak pocitově snadno to auto zvládalo. :yes: Když je elektronika správně nastavená, tak řidiči velmi pomáhá, zejména tomu kdo v terénu moc nejezdí (jako já). Až mi přišlo líto, že to většina majitelů toho auta nejen nevyužije, ale ani nikdy nezkusí... ;-\
Mimochodem po stránce designu se mi tohle auto docela zamlouvá, určitě víc než X1 nebo Q3 a asi stejně jako současná X3. Evoque je ovšem tvarově i interiérem na míle vpředu...
předně... metrosexuál je někdo, kdo uvažuje, jak v kterym autě bude vypadat ;-) Jestli takhle přemejšlíš, ani ten dole zmiňovanej Patrol ti nepomůže... sranda, že jeden ze dvou největších "chlapáků" co znám jezdí v OOOO A1
Medzi nemeckou trojkou by som zvolil poradie GLK-X1-Q3.
GLK-čko je v správnej farbe nádherné auto. Interiér je strohý, ale vyžaruje z neho kvalita. X1 je pekné auto s pár dizajnovými výstrelkami. V hnedej metle by som ho bral. No a Q3 mi príde ako najviac zženštilé z tejto trojice. Čo bolo asi cieľom, slečnám sa naozaj páči, keď som mal možnosť zisťovať.