Design
GTI
0
:yes: :-!
Hammunasakra
0
SOUHLASím (já víceméně SOUHLASím s tabulkou... NEuvěřitelné 😉
MariAchi
0
Je videt, ze konec sveta je za dverma...
jossalito
0
>😁 :yes:
GTI
0
>😁 :yes:
GTI
0
😄
Gratulace VW.
* Pro redakci - není to sériový vůz
* Volkswagen XL1 Concept má obuty Micheliny.
* Zajímalo by mne - jak je řešen výhled vzad, zadní okno neni, zpětná zrcátka také ne.
* Strohý a nudný interiér.
* Pro redakci - není to sériový vůz
* Volkswagen XL1 Concept má obuty Micheliny.
* Zajímalo by mne - jak je řešen výhled vzad, zadní okno neni, zpětná zrcátka také ne.
* Strohý a nudný interiér.
Pro pomalejsi😒br />
* Ne, neni. Kupodivu je to koncept, coz je tam i uvedeno, redakce pouze napsala oba nazvy kategorii stejne.
*To patri k cemu? Pokud se nepletu, tak XL1 existuje zatim jen v elektronicke podobe, takze si na pneumatiku muzes napsat co jen budes chtit.
*Pokud se rozhlednes po nudnem a strohem interieru, tak v levych dverich najdes nudny a strohy displej, ktery nudne a stroze zobrazuje deni za vozem.
*Prijde ti tento interier bohaty a zabavny? [odkaz]
* Ne, neni. Kupodivu je to koncept, coz je tam i uvedeno, redakce pouze napsala oba nazvy kategorii stejne.
*To patri k cemu? Pokud se nepletu, tak XL1 existuje zatim jen v elektronicke podobe, takze si na pneumatiku muzes napsat co jen budes chtit.
*Pokud se rozhlednes po nudnem a strohem interieru, tak v levych dverich najdes nudny a strohy displej, ktery nudne a stroze zobrazuje deni za vozem.
*Prijde ti tento interier bohaty a zabavny? [odkaz]
Proc tak agresivne?
upozornim, ze maji v tabulce chybu a hned jsem "pomalejsi". Myslis, ze mi to nedocvaklo, ze redakce napsala oba nazvy kategorii stejne - kdyz je u obou tabulek napsane "kategorie sériové vozy"?
To se pletes.
Toho jsem nezaregistroval. Leve dvere a displej - takze si troufnu rici - mrtva idea.
Ne, neprijde.
upozornim, ze maji v tabulce chybu a hned jsem "pomalejsi". Myslis, ze mi to nedocvaklo, ze redakce napsala oba nazvy kategorii stejne - kdyz je u obou tabulek napsane "kategorie sériové vozy"?
To se pletes.
Toho jsem nezaregistroval. Leve dvere a displej - takze si troufnu rici - mrtva idea.
Ne, neprijde.
Ber to s nadhledem.
A tohle taky.
No jo - koukam. Na koukani 1:1
Ten displej se neujal ani ted, kdy je tato technologie celkem vychytana. Mozna jen sila zvyku, podobne jako klicky, nebo rucni brzda...
S tim interierem mne to porad hlava nebere - osobne znam mnohem vice strohe interiery (Ceed, Bravo napriklad), ale tem se ta kritika nedostane. Kazdopadne mne osobne tyto "uklizene" interiery prijdou prijemnejsi na pouzivani, nez nejake tvarove a barevne prekombinovane kreace...
A tohle taky.
No jo - koukam. Na koukani 1:1
Ten displej se neujal ani ted, kdy je tato technologie celkem vychytana. Mozna jen sila zvyku, podobne jako klicky, nebo rucni brzda...
S tim interierem mne to porad hlava nebere - osobne znam mnohem vice strohe interiery (Ceed, Bravo napriklad), ale tem se ta kritika nedostane. Kazdopadne mne osobne tyto "uklizene" interiery prijdou prijemnejsi na pouzivani, nez nejake tvarove a barevne prekombinovane kreace...
Asi je videt, ze nemam to spravne vwoko, protoze turbinovy Jaginek az tak vzadu, neco je spatne...
U seriovych aut jsem na tom uz asi lepe, zebricek mi prijde solidni, ale to delene misto Upu a Ria, to udelali naschval pro mistni diskuze! >😒]
U seriovych aut jsem na tom uz asi lepe, zebricek mi prijde solidni, ale to delene misto Upu a Ria, to udelali naschval pro mistni diskuze! >😒]
Rio je prvoplanove libivejsi, Up! je zase bran jako platforma, ktera se bude teprve rozvijet a lepe splnuje definici minivozu.
Rekl bych, ze porotci meli v myslenkach jine pohnutky, nez zdejsi diskuse, ale bude to mela >😁
Rekl bych, ze porotci meli v myslenkach jine pohnutky, nez zdejsi diskuse, ale bude to mela >😁
Dneska je celkem silny tlak na ekologii, vse je zelene a VW taky. Spojeni funkniho designu (velmi maly soucinitel odporu vzduchu) s elektromotorem a turbodieselem to vse v celku davajic spotrebu kolem 1 l ma velikou budocnost - tj. mnohem nadejnensi nez "turbinovy Jaginek". Spravny krok :yes:
Vídím tam všeznalce Hyana a to mi úplně stačí.
Jeden z mála opravdových motoristických novinářů s odpovídající kvalifikací.
A koho bys tam chtěl mít? E😜erty z Autosalonu na Primě?
A koho bys tam chtěl mít? E😜erty z Autosalonu na Primě?
Tom je dobrej a ma zkusenosti cca 30+ let takze ja ho zcela beru. Pise dobre a uznava Ameriky, zaroven Japonce (Mazdy jako fanda znacky) i Evropu. Pise konstruktivne a jeho styl se mi libi. Ja ho uznavam a kupuji i Automobil revue kam pise 80% vsech clanku.
Z hlediska vyberu mi tam chybi cokoliv od Mazdy - co takhle Shinari nebo Takeri...
Z hlediska vyberu mi tam chybi cokoliv od Mazdy - co takhle Shinari nebo Takeri...
Tie posledne auta hodnotili uz na nejakej spolocnej oslave??
lebo take skarede auto, ako Up tam ma nepochopitelnu priecku, tak isto Rio je tam ako past na oko.
lebo take skarede auto, ako Up tam ma nepochopitelnu priecku, tak isto Rio je tam ako past na oko.
která se řadí někam po bok Miss Úholičky. Designer hrnců hodnotí auta, hm asi zkusím operovat mozky ve Střešovicích.
Tak zrovna Ladislav Škoda dělá každoročně např. design pro Romana Krestu, takže i to svědčí o jeho zapálení do aut.
Tak zapálení jsou určitě všichni, otázka je k čemu je mi informace, že někdo vyhodnotil třeba design Beetla jako lepší než design 911, nebo design MiniCoupé lepší než 6er GC, nota bene někdo kdo v životě nepostavil jediné auto, polepy na rallye speciál nejsou při vší úctě o designování auta. Ale i kdyby se sešli pánové Pininfarina, Giugiaro a Bertone a nevím kdo ještě a udělali stejnou volbu tak bych to bral max. jako námět pro televizní show ale nic víc, je to totiž stejně relevantní nebo spíše irelevantní jako když mi nějaká porota vnucuje v nějaké soutěži miss, která holka je nejhezčí.