ze z predaja par tisic kusov sportiakov rocne sa vyzit neda, dnes letia SUV :yes: Povzbudena uspechom medelu Cayenne nutne musela vymysliet nieco dalsie mensie, treba sa nabazit kym to ide.
co chvila pride SUV aj od maserati, verim ze casom sa dockame SUV od ferrari aj rollsa a bentleyho, dnes je mozne vsetko.
na naMACANeho noveho porschaka sa uz tesim aj ked premotorovane monstra a imidzovky nemusim
No já nevím jak Rolls, přecejen ten má dost specifickou cílovou skupinu, takže snad přežije i tak bez problémů. Ale tak u ferrari je to celkem klidně možné...koneckonců když už nám dali kombíka FF >:-[] a u Bentley bych klidně nějaké větší GTčko pochopil, to přecejen nejsou supersporty, ale auta na dlouhé cesty a pohodlnou jízdu, tak proč neudělat nějaké, ve kterém si člověk odveze celou rodinu i se psem >:D:-)
seš trošku mimo ne?? už taková značka jako porsche se snížila k masové výrobě !!! porsche byly vždycky sportovní auta u kterých nešlo o velikost kufru ale o obsah motoru a hlavně jízdním vlastnostem . Ty se tady raduješ jak se ze jedný velký ikony sportovních aut respektovaný po celým světě stává tuctová automobilka která potřebuje prodeje . Porsche mělo vždy svoje fanoušky a sportovní vozy u ní budou v prodejích vždy dominovat ikdyž se najdou ubožáci kteří si SUV diesel porsche kupují :no: smutný to příběh velkolepého němce... a doufat že se tímto krokem pustí i ferrari nebo třeba rolls a bentley je čisté bláznovství .
Podívej se, kolik se prodalo 911 a speciálně v těch nejsportovnějších verzích a kolik se prodalo Cayennů čí Panamer.
Je mi 100x milejší Panamera či Cayenne, ale i SUV od Ferrari, když vedle toho budou dále pokračovat 911, GT, 2, 3, RS, nebo další evoluce 458 či Enza, než osud Saabu.
rok 2011 rekordní rok pro porsche celkem prodáno skoro 120 000 vozů z toho Cayenne 59.897 kusů , Cayenne S a Cayenne Turbo se prodalo celkem 18.126 kusů
Polovina jejich prodejů jsou cayenne a zbytek sportovní vozy
"MACAN... jméno nového Porsche má ladit se značkou, mít dobrý zvuk v mnoha jazycích a dialektech a vyvolávat pozitivní asociace..." Toto je z příspěvku na fb, tak buď to byl dobrej vtip nebo pánové z Porsche zapomněli na jeden dialekt za humny >:D
Myslím, že nové jméno mnozí ocení. Si představte - až zase budete eurobejček naléhat u baru v Modré ústřici na eurodrzka vedle, ať už mu ukáže svého macana, nemusí to nutně být vnímáno jako sexuální harašení. >:-[]
Důležitější než jméno je to, aby Macan splnil očekávání jako
Pokud to bude malé, ale opravdové porschátko :-), pak mu jméno ani v Česku ani na Slovensku neublíží. Pověst, kterou si získá při testech a prodejích první tisícovky aut mu může zaručit velký respekt. Podle skicy odhaduji, že Porsche nebude nic riskovat například tím, že by auto přizpůsobil čínskému nebo emitátskému vkusu (opticky, čili designově). Poslední výtvory - 911, Panamera i Cayenne II - jsou podle mého nesmírně povedené, opravdové klenoty designové, ale hlavně technické. A ty interiéry všech tří typů jsou prostě řidičův sen (alespoň v Evropě a Americe, myslím). Takže přeji macínkovi, aby sudičky nadělily jeho tvůrcům co nejvíc správných rozhodnutí a přiměřeně fantazie. :-)
:yes: přesně. Snad se jednou dočkáme i Golfa se slavným logem Porsche a konečně si značku snů budou moci koupit i ti, kteří mají jen lehce nadprůměrné příjmy :yes:
... když to dostane nějaký úsporný 2.0 Tdi a bleskurychlé DSG, bude to fajn kára. Určitě nabídne ještě intenzivnější pocit prémiovosti než Q5 a to je co říct :yes:
tak to je fakt pecka, tohle video >:-[] . šipka do vody, záběr na sjezdovku, cyklisti v lese, běžec v šusťákofce a nakonec trapná kresbička z titulku článku, na které je panaméra s kolama asi metr dvacet v průměru. to je teda úroveň :no::no:
Hlavně v sobě bude spojovat charakter sportovního vozu s co nejúspornějším dýzlovým VW :-( Ale co, no, nějak se vydělávat musí, i když tím podle mě sportovní image značky dost ztrácí :-(
Jakožto ortodoxní Porschefil musím konstatovat, že to je naprosto příšernej název...
Už původní Cajun byl křečovitý, ale toto je síla...
Osobně mě mrzí, že světlo světa spatří baby Cayenne a ne baby Boxster...
Na trhu by se velmi hodil, protože kvalitní,zábavná,stylová,levná zadokolka jako bylo Porsche 924, 944, 968 chybí a rádoby rychlé současné nákupní tašky trh nespasí