Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Fiat-Chrysler v roce 2012: Lancia Thema 4x4 a další novinky

22 komentářů

Nicco
Pokym to bol Chrysler C300ka tak to mal kazdy takmer mafian, co sa mu uz zunovala Nemcka trojka. Akonahle na to nalepili logo Lancie, tak vsetci, ze no fuj. Lanciaaaa? To neee A podobne s Freemontom.
Som zvedavy na "novou generaci" sportovního Viperu, zeby nieco z Ferarri?
Avatar - Anonym
Anonym
Z Ferrari těžko 😄
RS
Prdlajz Ferrari... Fiat Palio to bude!
Avatar - Fe
Fe
Linea určite nahradená nebude. Jej facelif je už konečne hotový a momentálne prebiehajú testy so zamskovanou verziou.

[odkaz]
Avatar - sendador
sendador
Skoda, ze v ramci faceliftu neprijde kombik ;-\
Avatar - shamal
shamal
Sázím na sedan vzniklý z nového Palia.
mezek
Typická současná Fiaťácká "politika" - když máme designově povedená auta, tak s faceliftem je zprzníme...
Jak je původní předek povedený (škoda, že neudělali chromovou lištou propojení horní a spodní mřížky 😉 ), tak teď z toho bude další "ala korejská" pěst na oko!
Avatar - Fe
Fe
Súhlas. Tie masky so spojeným predkom hornej a dolnej mriežky boli veľmi pekné. Či GP, Bravo, Linea alebo aj Croma. Mali to pekné ale Fiat je teraz zaschnutý na retrodesigne s oddelenou lištou a logom uprostred. Pravdou je, že sa mi to páči tiež, ale to staršie - krajšie. Verím, že nová Linea bude pekná rovnako, ako tá prvá a urobia z nej aj praktický kombík.
peitr
FAkt moc pěkný auto. Limuzína, která by se mohla postavit i těm nejlepším německým značkam aspon designem. 😉
jossalito
Tento design Evropu moc neoslovuje.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Tento design Evropu oslovuje...vo vsetkych europskych testoch ktore som cital, bol design vyzdvihovany...problemom je znak na kapote a ako je znacka Lancia vnimana a len 5 stupnova prevodovka :-!
peitr
Toto auto s pohonem všech kol a dieslem pod kapotou a s tou novou převodovkou bude velmi pěkné a účelné auto. Hlavně ta cena bude o dost menší než u konkurentů. Je to velmi velmi velmi zajímavá nabídka 😉
jossalito
Neoslovuje, jinak by se prodávalo. Už delší dobu zde byl k dispozici Ch. 300C, ale ani tak lidem moc nevoněl. Tady to nebude o nic lepší.
zlysoused
Předfaceliftová 300C měla tak strašný interiér a zastaralou techniku, že mohla oslovit sotva koho jiného, než fanoušky amerik. Tohle má interiér na úrovni a k tomu 2 nový schopný 6-válce, nové výborné převodovky a přepracovaný podvozek. V podstatě je to úplně nové auto. Podle testů je to navíc velmi dobré auto. Jeho problém je ten, že německá D3 je o tolik světelných let dopředu oproti čemukoliv, že je těžké ji konkurovat.
jossalito
Z mého skromného pohledu to prostě pořád vypadá jako americké auto a nijak zvlášť se mi nelíbí. Srovnám li to s Éčkem, pětkou či A6, doslova pověstné nebe a dudy.
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Ludi to neoslovuje nie preto, lebo sa im to nepaci, ale preto lebo to auto nema spravny znak na kapote.A hlavne znak na kapote v dnesnej dobe predava.V tejto velkostnej kategorii su v europe predajne vo vacsich mnozstvach len Audi,BMW a Mercedes.Vacsina ostatnych nepremiovych znaciek to uz v tejto triede zabalila.
jossalito
O znak nejde, vypadá to jako tank a ani ten interiér není kdovjak povedený. Celkově to auto má/mělo dost "specialit" se kterými se člověk musel smířit, či je překousnout. U prémie se tolik vozu přizpůsobovat nemusí.
peitr
Jo jasně ch. 300c tu byl, ale podvozek měl z hodně starýho mercedesu a převodovku taky navíc obrovská karoserie na tomhle podvozku prostě nebyla poddajná byl to děs. Byl to takovej malej tank ale ted Lancia nebo novej ch. 300c jsou úžasná auta novej diesel nová převodovka a hlavně pohon 4x4 na to prostě zákazníci musí slyšet i díky té skvělé ceně. Proč by si někdo kupoval BMW nebo Audi , který má každej. když za krásný peníze může mít vyjímečnost se stejnými nebo podobnými vlastnostmi.PARÁDA!!!
jossalito
Jeden problém toho auta je jeho design. Je prostě moc americký a tohle nejde nijak obkecat/omluvit.
Druhý problém je značka. Já ti ani nevím, kde má prodejnu/servis Lancia. Je jich strašně málo. Aby zákazníci cestovali na garančku přes "půl republiky", proboha proč?
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
[odkaz] 😉
jossalito
Děkuji, že si potvrdil má slova. 😉
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.