Novinky
Koukám že krize dopadla už i na automobilový průmysl v česku 😄 to není hezky 😒
Každý kdo chce srovnávat Kolíňata s NSF je frajer (srovnávat prodeje novinky s modelem na sklonku života)... První bych si zjistil, kolik se jich vyrobilo za těch 7 let od startu - to NSF nedokáže ani za 10 let >😁
P.S. Aygu stoupl přes to všechno prodej v ČR o více než 120%... to to tu Citigo opravdu čistí >😁 Jen tak dál >😒]
V roce 2014 vyjedou nové modely Kolíňat, společně s DS1 (všechny 4 modely bude vyrábět TPCA) - pak se můžeme bavit dál :-!
P.S. Aygu stoupl přes to všechno prodej v ČR o více než 120%... to to tu Citigo opravdu čistí >😁 Jen tak dál >😒]
V roce 2014 vyjedou nové modely Kolíňat, společně s DS1 (všechny 4 modely bude vyrábět TPCA) - pak se můžeme bavit dál :-!
Tam je ten hlavní důvod. Po 7 letech pustit třetí facelift místo nový generace je prostě chyba. Pokud se někdo rozhoduje o koupi malýho auta, tak radši veme něco aktuálně neokoukanýho než něco, co má na sobě už třetí verzi nárazníku, Dokud nedorazí nový generace, tak to bude jenom horší.
Ty jseš trouba... Tady nikdo neporovnává prodeje! Tady jde o to,že v Kolíně to spěje ke krachu!!! Prostě nedokáží nabídnout kvalitní produkt a trh už to poznal... Mysli na ty dělníky tam proboha... Doufejme,že v roce 2014 ta továrna ještě bude stát tady a ne někde v Rumunsku...
Xawier: "A mimochodem věř tomu,že i 44kW verze jede mnohem,mnohem líp,než 50kW u trojčat z kolína! "
Já nevěřil tomu, že se dnes zasměju, ale tys to dokázal >😁
"Já už v tom jel, tak můžu porovnávat" - napiš rovnou, že máš tu ubohou 44kW verzi doma a nepleskej tu hovadiny :-!
Servus!
Já nevěřil tomu, že se dnes zasměju, ale tys to dokázal >😁
"Já už v tom jel, tak můžu porovnávat" - napiš rovnou, že máš tu ubohou 44kW verzi doma a nepleskej tu hovadiny :-!
Servus!
Na trh se dostaly tři nové značky od VW a to se musí projevit poklesem ostatních. Pokud tento segment ne poroste, tak budou ostatním klesat prodeje. Je jen Škoda,že se NSF nedělají u nás. My však ve slovech preferujete vzdělanostní ekonomiku a montovány aut nechceme. Ikdyž ty montovány zaměstnávají víc opravdu vzdělaných lidí než ty ústavy, které o vzdělání mluví. Přitom vzdělanostní ekonomiku sem přinese nakonec stejně jen prumysl' který i z těch montoven vychází.
Nerozumím vychvalování kvality novinky od Škody.
Myslím, že kvalita Toyoty je neoddiskutovatelná!
VW (o Seatu a Škodě nemluvě) je na tom mnohem hůř.
Ale pro VW hovoří marketing a místní konzervativismus.
Pro Toyotu statistiky spolehlivosti atd.
Ať si každý koupí co chce, mně se stejně nová Škoda, na rozdíl od tročat z Kolína, nelíbí.
Pěknou neděli všem
Myslím, že kvalita Toyoty je neoddiskutovatelná!
VW (o Seatu a Škodě nemluvě) je na tom mnohem hůř.
Ale pro VW hovoří marketing a místní konzervativismus.
Pro Toyotu statistiky spolehlivosti atd.
Ať si každý koupí co chce, mně se stejně nová Škoda, na rozdíl od tročat z Kolína, nelíbí.
Pěknou neděli všem
Přesně tak :yes😒br />
Xawier: Celoživotní úspory za miniauto můžeš vyhodit maximálně tak ty, když ho tady tak vychvaluješ >😁 Já si třetí auto do rodiny zatím kupovat nehodlám, ikdyž do města by se mi nějaké mini hodilo...
Zajímalo by mě v čem je dle tebe 1,0 motor škody na diametrálně vyšší úrovni, než 1,0 VVTi od Toyoty 8-s Asi tak tím, že se mu za chvíli začne povolovat řetěz, jak je u škody zvykem, že??? >😒] Mluvit o kvalitě ve spojení s VW Group :no:
Xawier: Celoživotní úspory za miniauto můžeš vyhodit maximálně tak ty, když ho tady tak vychvaluješ >😁 Já si třetí auto do rodiny zatím kupovat nehodlám, ikdyž do města by se mi nějaké mini hodilo...
Zajímalo by mě v čem je dle tebe 1,0 motor škody na diametrálně vyšší úrovni, než 1,0 VVTi od Toyoty 8-s Asi tak tím, že se mu za chvíli začne povolovat řetěz, jak je u škody zvykem, že??? >😒] Mluvit o kvalitě ve spojení s VW Group :no:
není ještě nižší. Ty auta z Kolína, na to kolik stojí vypadají strašně levně. Neříkám, že jsou nekvalitní, ale ten pocit, že je to laciná krabička, ten z nich přímo křičí ve všech detailech.
Na druhou stranu novinka Skoda ShityGo taky není buhvíco. Opět se potvrdilo, že koncern VW moc neumí malá auta. Malé auto je především o propracovaných detailech které ulehčí řidiči život. Zbytek neřeším, stejně po městě jezdím pomalu. Ale neuvěřitelně by mě třeba štvalo u třídvířka sedadlo bez aretace. To si dělají srandu, přece při každém nástupu někoho na zadní sedadlo, nebo jen když tam budu chtít něco hodit nebudu seřizovat opěradlo? Nebo nemožnost stáhnout okno spolujezdce z místa řidiče. To je snad vtip. Na co je mi potom elektrické stahování oken? Buď měli dát ovladače doprostřed (když chtěli ušetřit těch pár korun za 1 drát a 1 spínač) nebo tam nechat švihadla a snížit tak cenu a váhu. Tohle je nesmyslný kočkopes. A že by se uvnitř nějak dobře sedělo? Vzadu je to vyloženě bída na tu délku. Místa je tam jako v Seicentu které je o 40 cm kratší...
Na druhou stranu novinka Skoda ShityGo taky není buhvíco. Opět se potvrdilo, že koncern VW moc neumí malá auta. Malé auto je především o propracovaných detailech které ulehčí řidiči život. Zbytek neřeším, stejně po městě jezdím pomalu. Ale neuvěřitelně by mě třeba štvalo u třídvířka sedadlo bez aretace. To si dělají srandu, přece při každém nástupu někoho na zadní sedadlo, nebo jen když tam budu chtít něco hodit nebudu seřizovat opěradlo? Nebo nemožnost stáhnout okno spolujezdce z místa řidiče. To je snad vtip. Na co je mi potom elektrické stahování oken? Buď měli dát ovladače doprostřed (když chtěli ušetřit těch pár korun za 1 drát a 1 spínač) nebo tam nechat švihadla a snížit tak cenu a váhu. Tohle je nesmyslný kočkopes. A že by se uvnitř nějak dobře sedělo? Vzadu je to vyloženě bída na tu délku. Místa je tam jako v Seicentu které je o 40 cm kratší...
Viděl jsem (na rozdíl od ostatních) spoustu Kolíňat v Londýně, v Paříži, Barceloně i na Francouzské Riviéře. Neviděl jsem ani jedno auto z Kolína v Německu respektive ve Frnakfurtu, kde se nejvíce pohybuji.
VW nic nečistí, prostě a jednoduše chce prodávat v další třídě. Nic víc za tím není.
Opět očekávám oslavné ódy nad tím, jak to koncern dokázal.
Osobně mám radši Kolíňata v ČR než Škodu Citigo na Slovensku.
Nyní možná něco dojde i těm, kteří pomaleji chápou.
Nerad bych,aby jsme dopadli jako Itálie,Španělsko,Řecko atd...
A mimochodem věř tomu,že i 44kW verze jede mnohem,mnohem líp,než 50kW u trojčat z kolína! Já už v tom narozdíl od tebe jel,takže můžu porovnávat 😉 Navíc je lépe odhlučněný a má menší spotřebu... O mnohem kvalitnějším zpracování,větší bezpečnosti a prostornosti se radši ani bavit nebudem... Trojčata jsou o tři generace za New Small Family. To ti řekne každej, kdo v tom kdy jel. Dokonce i zarytej anti VW jako ty by to musel přiznat po osobním setkání s těmito modely 😉 :yes😒br />
Koneckonců,to že v Kolíně omezují výrobu není samo sebou 😉 Holt budou muset hodně rychle přijít s novou generací,aby aspoň trochu dohnali konkurenci a dělníci v Kolíně měli "co žrát"...
A chceš říct že Škoda má lepší 3-válec jak Toyota? Hmmm a menší spotřebu,hmmmmm mám pocit že jsi ani nedojel a zazvonil budík.
Tady se podívej na rozměry konkurence, pak se pokus něco smysluplného sesmolit.
[odkaz]
A i s tím tříválcem má pravdu...
:-!
Patříš do té sorty lidí, kteří si o sobě myslí, kolik toho ví, a
jak jsou chytří, ale v reálu z toho vyleze bída a podměrečný človíček.
VW UP-Kde se šetřilo?
Lidové vozidlo z Bratislavy sice neaspiruje na titul nejlevnější auto trhu, ale cena nemůže být příliš daleko od konkurence, ať už jsou jeho kvality jakékoliv. Plyne z toho jediné: Výrobní náklady je potřeba držet nízko hned od počátku výroby a během ní pak dále snižovat.
Začíná to u motoru. Vybírat si sice budete ze tří výkonových verzí (44 kW, 50 kW, 55 kW), ale vždy to bude tříválcový litr. Podobné je to s převodovkou. Pět stupňů buď řadí ruka řidičova nebo počítač skrze elektrohydraulickou spojku.
Některé úspory jsou ale i dobře viditelné. Tak například plastové dveřní výplně nekryjí celé dveře, takže jde po letech zase o Volkswagen, ve kterém na vás vykukuje lak karoserie. Zajímavé je, že od B-sloupku dozadu je již interiér čalouněn, resp. obložen plastem kompletně.
Kdo je zvyklý na větrání interiéru otevřením oken, ten se bude muset z místa řidiče natahovat ke spolujezdci. Na řidičových dveřích je jen jediné tlačítko, ovládající řidičovo okno. Boční okna za B-sloupkem nelze ani vyklopit.
Kryt zavazadelníku přišel o svázání pohybu s výklopnou zádí. Bytelný kryt ale můžete vztyčit a v této poloze stabilizovat pro naložení zavazadel.
Přední sedadla mají sice dospělé rozměry, ale hlavové opěrky jsou součástí opěradla, takže nestandardní postavy mohou mít problém se seřízením, resp. s pohodlím. To stejné platí o pouze výškově seřiditelném volantu.
Milé je, že multifunkční navigace Maps+more zvládá češtinu. Trochu méně potěšující byly zkušenosti s přednastavenými průjezdními body, kdy trasa za průjezdním bodem nebyla vidět, dokud jste jím neprojeli. Zejména v neznámém městském prostředí, kde máte přejíždět mnohdy přes 5 jízdních pruhů nic příjemného. TO JSI MĚL NA MYSLI TO MNOHEM KVALITNĚJŠÍ ZPRACOVÁNÍ??
a MOTOR?? ANO,BRAVO VW ZKONSTRUOVAL PODOBNÝ CELOHLINÍKOVÝ MOTOR JAKO MÁ TOYOTA I PODOBNOU HMOTNOSTÍ 69KG,BRAVO PO SEDMI LETECH (nebo jak dlouho ho Toyota dělá) DOHNAL TOYOTU!!!!
Jo a tady zase píšou o podprůměrné dynamice slabší verze [odkaz] a silnější má o 1.5litru vyšší spotřebu než je deklarovaná to jezdí mladá i s Yarisem 1.3 za mín!!!!
Je mi jedno, kde mne máš, já se jen snažím, abys pochopil, za jekého hlupáka tě tady všichni mají. Ale vidím, že ani na to tvůj mozeček nestačí.
A ještě jedna maličkost a neříkám ti ji poprvé,mluv za sebe ,nepasuj se na vůdce smečky :-! Tak znovu,pokud máš se mnou problém ignoruj mě,budu jen rád!!!
Ty to nemáš šanci rozeznat.