ja to vidim tak - uz kratko po zacati testu, v roku 2010, bolo pocut skripanie prevodovky. neskor ju vymenili uplne, ale udajne bol iba zly spoj hancieho hriadela - jasne karle, takze miesto vymeny hriadela vymenime rovno celu prevodovku, pretoze sa nam to oplati.
ta prevodovka by sa pravdepodobne uz coskoro rozsypala, ale pretoze si nemoze audi taku blamaz pred celym svetom dovolit, pre istotu tu prevodovku vymenili celu.
ano, s inou prevodovkou, dsg, manual, by asi test dopadol inak. ale ina v teste nebola, takze je vysledok zalostny.
Tak a teď tu na téma...jaká je to náhoda, že jeden kus...jaro nedělá...
Pánové...(teda toto oslovení se netýká zdejších soukmenovců), tohle už NÁHODA není!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />
Tak jen běžte kupovat tu německou (PRÉMIOVOU) kvalitku.... >:D
P.S. Nějak si neuvědomuji, že by nějaké (moderní) auto, které by po 100 000 rozmontovali vykazovalo nějaké zásadní známky opotřebení..., ale u Audi je to zjevně důvod k oslavám... A to zlepšení...
to mas tak, kii odide nejake cerpadielko alebo renaultu vrze interier a uz je zle nedobre, ale ze audinam odchadzaju prevodovky a vw odchadzaju turba to je v pohode, klidanko pidanko ;-) ved o nic vlastne nejde, podstatne je ze mas auto v nemecku vyrobene tomu sa predsa nemoze nic stat navyse ak sa aj stane je to len uplna zhoda nahod nestastna a v podstate uplne nahodna takze sa to ani dalej neriesi. Len skoda ze tych nahod je v nemeckych autach coraz viacej a ludia su stale mylne presvedceni ze auto z nemecka musi byt nesmrtelne a dokonale.
100% suhlas... Mysliet si ze Nemecke auta su kvalitne je len naivita ludi z postkomunistickych krajin... Napr. Kolko poznate ludi co maju nove BMW z poslednych 4 rokov a este neboli v servise kvoli elektronike? :))))))) nemecka "kvalita"
Příteli ze Slovenska, že Vy u Vás nevyrábíte žádné koncernové auta? >:D Tak klídek , serou se úplně všechny a pokud poukazujete na Německou kvalitu tak to němce ani nevidělo. Montéři Turci, Poláci a jiná verbeš . Co vlastně chcete? Doba kdy auto vydrželo do první opravy 250.000km je dávno pryč. Nic jiného tady v Evropě již nevyrábíme a jak by to vypadalo kdyby každému auto vydrželo 20 let ha? Pokud chcete jezdit, nekupujte prostě novinky made by EU, prošpikované vymyšlenostmi a řitními výměšky z Bruselu. Co mě k tomuto názoru vede? Švagr Audi A4 po dvou letech a 75.000km přední náprava v prd..., soused Škoda Superb - turbo po 100.000km. Manželka komplet výměna kabeláže po 12.000km na Škodě Octavii 2,0TDI a nechce se mi pokračovat. :-(
Ano je to ostuda, ale aspoň někdo má z toho radost a pak ještě bude šťastná Caps Lock Lady. Nic víc vám nezbývá vyznavačům automobilek, pro které je nejtypičtější vlastnost porucha.
Samá porucha..., porucha sem, porucha tam, ale převodovka řadí a řadí... a motor táhne a táhne a šlape a šlape, klimatizace chladí, stěrače stírají..., dokonce sedačky hřejí, brzdy brzdí, xenony svítí, autoradio hraje, handsfree telefouje... atd... atd... což se jaksi u uber produkce nedá s jistou dávkou samozřejmosti očekávat...
Tak já teda už opravdu raději ten produkt od automobilek, které se vyznačují touto poruchovostí... >:-[]
Ale proč by měla být "šťastná"? Kdo tyto testy sleduje (a já zrovna dlouhodobé testy na 100 nebo i ještě více km považuji za "TO NEJLEPŠí" :yes: ) tak to dávno ví (stejně dopadlo Audi A6 a popravdě stejně Citroën C5 - je v celkovém pořadí mezi těmihle dvěma AUDInami. A jsou to vozy PRŮMĚRNĚ spolehlivé/poruchové - jsou cca v polovině tabulky (dokonce maličko NAD průměrem..
..byť výměna převodovky v téhle A4 je určitě "nejzávažnější" jednotlivost..
PS: Ono i po TOMTO testu to jistě bude pro fanooooušky až NEpochopitelné, ale jak poruchovostí tak jízdně (mluvím o předokolkách kterých se u A4 prodá přes 60%) je A4 reálně cca stejná jako Citroën C5 :-)
PPS: Takže ŽÁDNÉ štěstí, spíš "stará známá věc" - on to tu snad někdo NĚVĚDĚL? ;-);-)
Zdravím, po delší době jste právě VY, mne přinutila se zaLOGovat na auto.cz. Abych VAM mohl napsat, TENTO prispevek, delsi dobu VAS pozoruji a UPRIMNE, by mne zajimalo CO vlastne, VAS vede k tomu, ZE pisete TAK JAK pisete?
Doufam, ze jsem to napsal srozumitelne a vasi reci,
TÉŽ zdravím. Krom jediné drobnosti, trošičku NEsmyslného "zaLOGovat" (nevím proč tam je DŮRAZ zrovna na "log" ;-) ) váš text CHÁPU a ROZUMÍM mu - píšete NAPROSTO srozumitelně :yes:;-)
Pane Kankunen, nejlepší příspěvek této diskuze >:D >:D >:D já už jsem chtěl té LEJdy NApsat, že JEjí otrAVNé KAPItálky... už čekám po KAždé, KDYŽ jdu do DISkuze... jako bychom my ostatní NEchápali, co chce paní/slečna říci.... děs běs.
A navíc,... hledal jsem někde u jejího jména komentář, ... že tohle by se rozhodně Citronovi C5 V6 BI-TURBO v nějaké krokodýlí kůži s rozmazaným hermelínem na palubce a Božolééé pod sedákem nestalo... :-!8-s
Ja uz vacsinou jej prispevky ani necitam, lebo ma to rozculuje, ale dakedy to nejde. Chcem sa spytat, nevie niekto ci je dana dama retardovana, alebo cim trpi? Lebo pise fakt jak dement :-)
Podívej, to máš těžký. Když potřebuješ prosadit něco, co se dost těžko prosazuje, musíš to udělat tak, aby to bylo vidět. Já třeba o ostatních členech nevím vlastně nic, jen mě zaujali někteří subaráci a příznivci VW,... pak si pamatuji třeba Ronaulta. Tenhle koníček uživatelky Kylie mě prostě zaujal. Je jediná, u které si její pokrevní spojení s Citroënem pamatuji asi od prvního příspěvku... a když čtu její příspěvky se zvýrazněnými zápory... v duchu slyším prezidentův hlas a jemu tak příznačnou kadenci a pokládání přízvuku ve větě >:D >:D >:D
Wolffe, zadna nahoda! Naopak jde o vysledek tvrde a cilevedome prace koncernu na zlepsovani kvality a spolehlivosti:
"Zároveň to představuje zatím nejlepší umístění značky Audi v dlouhodobých testech Auto Bildu." >:-[]
PS: radeji ani nechci vedet, co bylo tem Audinam testovanym predtim...
Ne to neni nahoda, VW vsadilo na politiku osobniho seznameni se zakaznikem tak jednou za pul roku a nekdy i casteji! No chlapi, Vam se nechce za temi mladymi slecnami do autosalonu? >:D Neni nad pravidelne udrzovani osobnich kontaktu! ;-)
Třeba A6 měla drobnou prasklinu v hadičce od zadního ostřikovače a voda z ní kapala na anténu. No a zhruba každých 45 tisíc km oddělala MMI. Přišli na to při druhé výměně MMI. Jinak auto bylo v pořádku (možná tam byla nějaká drobnost, už je to pár let). Ale dvě výměny MMI jí vysloužily dost trestných bodů, myslím 36. V té době to byl pořád ještě dobrý výsledek, měla celkem dobré absolutní umístění. Nebýt toho, tak byla v TOP 5.
Spíš by mne zajímalo, jestli ta preventivní výměna byla v rámci záruky. Takovýhle přístup člověk tak často nevidí.
To je možná ten rozdíl, pokud to vyměnili preventivně a v rámci záruky, auto nezůstalo stát, tak proč ne. Horší by bylo, kdyby tohle nastalo po konci záruky na náklady majitele. Ale v tom případě by mě zajímalo, jak by se dovozce zachoval, kdybych ho upozorňoval na hukot převodovky už před koncem záruky.
Moje zkušenost s D3 je, že pak musíš dělat bububu. A i to někdy nepomůže. Pokud to byla vada z výroby, ale problém se projevil až po záruce, tak to nic nemění na tom, že jde o vadu z výroby. Většinou to dopadá tak, že ti servis opravu odmítne, tobě se to nezdá, tak to pošlou nahoru, ty ti to také odmítnou, tak jim pohrozíš žalobou, načež ti nabídnou spoluúčast a ty s ní souhlasíš. Ale někdy ti nic jiného než soud nezbyde. Pak je otázka, jestli se ti to vyplatí. Prémie neznamená, že se s tebou nebudou snažit vyje... vyorat. >:-[]
Jinak se zdá, že tohle byla preventivní výměna v záruce. Ovšem obligátní otázka je, jestli by ji provedli i tobě. :-) Když to tak vezmeš, "jednoduchá" mechanická závada je daleko lepší než problémy s elektronikou. To je teprve žůžo.
typicka nemecka kvalita aku pozname len z ropravky
ked sa kii alebo hyundai alebo renaultu alebo pezotu po 100 000km opotrebuje nejaka sra.cka alebo odide dajaka hova.dina tak si kazdy robi posmesky na koreu aelbo francuzov ale ze audine nevyderzi prevodovka 100 000km tak to akoze sa nic nestalo nahoda hej? Dakujem neprosim, ked nemca jedine mercedes ten stoji za to a nic ine. Prevodovky su slabinou koncernu vw uz roky, stare pola ibizy tiez koncili zivoty na vrakoviskach kvoli slabym odchadzajucim prevodovkam, vid stare polo - vypadavajuca 5tka za jazdy a podobne chutovky ktorymi nas hycka vw uz roky.
nemecka kvalita je povestna tak v rozpravke, v skutocnosti su to este vacsie sra.cky nez sme doufali.
po 100 000km sa mi nerosypala prevodovka ani vo felde ale ako vidime nemci su schopni vsetkeho :yes:
topper, z nemcov ked tak, tak jedine bmw. Viec mojej filozofii pasuje mercedes(rodina), ale prave mercedes siel z premii kvalitou dole najviac (audi hore a tak su teraz s mercedesom na rovnakej urovni). U bmw nepoznam ziadne systemove problemy okrem swirl klapiek, ktore bmw opravoval zadarmo este aj po zaruke(toto snad nerobi ziadny vyrobca vratane premii).
Systemova chyba sa moze stat hocikomu, ved aj tie auta len navrhuju a testuju ludia, ale co robi premiu premiou je postoj k opravam a tu su japonci (toytota,honda, mazda) ovela premiovejsi ako znacka, kde si kupis auto za 100 000eur a pri reklamacii sa k tebe spravaju v autorizaku ako ku bezdomovcovi.
hipisko, evidentne si o BMW velmi slabo informovany..... 3 znami kupili za posledne 4 roky nove BMW. 2 x BMW 5 a 1 x BMW X3... Vsetci si v servise podavaju ruku kvoli elektronike kazde 2 mesiace!!! a su z toho uz slusne povedane na prasky. Technik po roku priznal, ze takychto problemov maju teraz ako na beziacom pase, lebo elektroniku do BMW prestalo robit Nemecko a beru ju z Ciny.... Takze tolko o kvalite BMW...
Pánové pánové. Z Vás mluví jen zaujatost. Kdybyste trošku mysleli, tak Vám dojde, že všechny automobilky vyrábí v podstatě stejnou technologií a ta poruchovost bude podobná u všech. Jasně že složitější výrobky mají větší pravděpodobnost poruchy a je na každém, zda to akceptuje. U VW navíc platí, že VW, Seat, Audi a Škoda využívají stejné technologie a stejných dílů pod povrchem, takže ta poruchovost bude podobná - u stejně vybavených aut. Liší se v podstatě jen v maximální možné výbavě. Navíc spousta dílů je dodávaná od společných dodavatelů - Bosch atd.
Takže ať je to Renault, Fiat, Audi nebo Mercedes, poruchovost je podobná a záleží taky na tom, jak se člověk o auto stará. Vždycky se směju, když mi někdo tvrdí, že nemusel na auto 100 tisíc km šáhnout, ale když v tom pak jedu, tak je zralý na výměnu celý podvozek.
Test tohoto Audi jen mé napsané potvrzuje a hádat se tu můžete jak chcete. Hájíte si tu jen své ego a volbu své značky.
Přesně. Po takovém člověku mít auto musí být radost. I když je auto v pořádku, tak se mu musíš věnovat a investovat do něj. Jedině tak bude sloužit i dalších 100 tisíc.
Majitelia firmy si kpili kazdy BMW - X3, 5 a 7 - niekedy v polovici minuleho roka.
Z ich officu pomaly nepocut nic ine ako... Ale ved tam zavolaj, nemoze to byt v servise tak dlho. Majitel 7 ide podla vsetkeho spat k mercedesu. Co je ako z dazda pod odkvap.
Ze sa obcas nieco na aute pokazi je normalne. Zamrzi to (a majitela auta dvojnasobne), ale budme realisti: zijeme v svete ktory nie je dokonaly. Ale ze autorizovany servis ani len nevie najst pricinu problemov, "riesi" to metodou pokus-omyl, az sa napokon v stave uplneho zufalstva uchytli k vymene celych konstrukcnych blokov, to uz je teda ostuda! A dvojnasobna, kedze ide o premioveho vyrobcu. (taka myslienka na okraj: naozaj si niekto mysli ze by aj vam preventivne vymenili prevodovku?)
Ukazuje sa, ze podobne ako u "slavneho" testu Passata, aj pripade Audi je najvacsim problemom mizerny servis, ktory takyto (v podstate banalny) problem nevie opravit. Myslim ze skutocny problem koncernu VW je v tom, ze davaju licenciu autorizovaneho servisu hocijakemu "Honzovi z vesnice"...
Problem je, ze vymena celych konstrukcnich skupin je bezna praxe, nejenom u koncernu. V servisech delaji povetsinou joudove a poradneho technika aby clovek pohledal.
Bezna prax to je, ale po zaruke: tebe nauctuju plnu cenu novej prevodovky, a oni tu povodnu potom rozoberu, opravia v nej daku prkotinu, a "stopia" pod rukou znamemu.
Ale v zarucnej dobe by ti ju nevymenili. Povedali by ze prevodovka sa musi zabehat, a ten hluk je v norme, typicky pre tento typ prevodovky. Alebo by ta zdrbali ze auto nepouzivas v sulade s navodom, a vlastne si vinny ty...
BTW, tipujem ze GTI uz smoli dalsi blog, nieco na temu "100.000 premiovych sobov". Tam nam objasni, aky vlastne skvely vysledok Audi dosiahlo... :-)