Něco ti ouřadové v Bruselu dělat musej, ne? Hláška z básníků přece zní, dej blbci funkci a vymyslí lejstro.....a když si vezmeš, že administrativa EU spolyká cca pětinu státního rozpočtu ČR (8,7 mld EUR), tedy o dost víc, než má více jak polovina členských zemí státní rozpočet celý, tak se nedivme, že vydávají záplavu nesmyslných norem a ještě norem natolik zvrácených, že třeba hybrid v Evropě má podle euronormy spotřebu 2,3 l na sto a tentýž hybrid v Americe více jak dvojnásobek - což je v zásadě realita. I z tohodle údaje, který bylo možné chytit v Autosalonu při testu Oplu Ampera je vidět, k čemu ta byrokracie asi je.....
vraj ma byť ATS ľahší ako BMW 3
Barichello- súhlasim s tebou- mám ten najneekonomickejší motor aký môžem mať. 4,6 V8- ale vieš čo je zaujímavé? Cez leto som išiel taku kombináciu mimo mesto+cez dediny a to tak že som sa ponáhala,0(na rovinkách aj 170kmh, v dedine 50kmh). Ja som mal 12,0/100km. Nič moc že? Týpek na Octavii 1,6 s manuálom bol o pol hodinu pomalší na úeku 60km- a mal...13,6l/100km... >:D súhalsim že je to blbosť ale proste je to teraz moderne a išly do toho aj v GM
Ale jo, ono jde vyrazit 300-400 HP i ze 4válce, otázkou je za jakou cenu (životnost) a to že papírový hodnoty spotřeby budou realitě odpovídat velmi stěží....
Tzn. udávaných 8 litrů v průměru u takový káry je v reálu 10 a za to moderní 3,6 V6 jezdí taky a má i stejnej výkon. Tak proč 4válec...
Barrichello- ja tak ako ty sa nestotoznujem s downsizingom prilis(ja mam Seville s 4,6 V8) ;-) ale...ten 4valec bude mat 270koni...co je u nich predpoklad na 0-60(teda na 96kmh) niekde na urovni 6 sekund. A chlapci...to je aj u BMW skor ohromujuce cislo ako normal. Takze je 4valec...ale megavykonny. A inak- ano moderne auta sa prepchavaju nejakymi bezpecnostnymi zalezitostami...a tak- preto su z generacie na gen. tazsie.
@xpaja- neviem- co viem ze podla US udajov ma to byt v +- par kg na urovni BMW 3(aj ked nova 3ja je na urovni velkosti 5ty spred 2ch generacii!!!!!) a v porovnani s 328i(tiez 2,0turbo) ma mat trocha navrch..no uvidime..mne sa v kazdom pripade zacina ATS pozdavat...(aj ked ma budete vsetci US fanatici preklinat)- rozmyslam nad nim ako nad zamenou za moj 2000 Seville STS
To je ale přepočet amerického údaje v librách, není to údaj podle evropských norem, a tak nemá valný smysl ho srovnávat s technickými údaji evropských aut.
V tomto članku: [odkaz]
se píše: "Podvozek má rozvor 2775 mm a rozchod kol 1512/1548 mm. 4643 mm dlouhé, 1805 mm široké a 1421 mm vysoké auto váží 1542 kg a jezdí na sedmnácti-, za příplatek pak na osmnáctipalcových kolech".
Předpokládám, že to je hmotnost pro 2,0t a rozhodně si nemyslím, že by byla nějak nízká. Možná, že pouze z amerického ůhlu pohledu. BMW 328i (F30) má o metrák míň.