Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Cadillac ATS přijde do Evropy s dvoulitrovým turbem

8 komentářů

xpaja
V tomto članku: [odkaz]
se píše: "Podvozek má rozvor 2775 mm a rozchod kol 1512/1548 mm. 4643 mm dlouhé, 1805 mm široké a 1421 mm vysoké auto váží 1542 kg a jezdí na sedmnácti-, za příplatek pak na osmnáctipalcových kolech".
Předpokládám, že to je hmotnost pro 2,0t a rozhodně si nemyslím, že by byla nějak nízká. Možná, že pouze z amerického ůhlu pohledu. BMW 328i (F30) má o metrák míň.
Avatar - Anonym
Anonym
1500 kg je dost no....Kor na 4válec....tolik vážil muj 4,8 metru dlouhý Sebring s V6kou, ovšem moderní auta sou čím dál těžší
Avatar - Balkan
Balkan
Barrichello- ja tak ako ty sa nestotoznujem s downsizingom prilis(ja mam Seville s 4,6 V😄 😉 ale...ten 4valec bude mat 270koni...co je u nich predpoklad na 0-60(teda na 96kmh) niekde na urovni 6 sekund. A chlapci...to je aj u BMW skor ohromujuce cislo ako normal. Takze je 4valec...ale megavykonny. A inak- ano moderne auta sa prepchavaju nejakymi bezpecnostnymi zalezitostami...a tak- preto su z generacie na gen. tazsie.
@😜aja- neviem- co viem ze podla US udajov ma to byt v +- par kg na urovni BMW 3(aj ked nova 3ja je na urovni velkosti 5ty spred 2ch generacii!!!!!) a v porovnani s 328i(tiez 2,0turbo) ma mat trocha navrch..no uvidime..mne sa v kazdom pripade zacina ATS pozdavat...(aj ked ma budete vsetci US fanatici preklinat)- rozmyslam nad nim ako nad zamenou za moj 2000 Seville STS
Avatar - Anonym
Anonym
Ale jo, ono jde vyrazit 300-400 HP i ze 4válce, otázkou je za jakou cenu (životnost) a to že papírový hodnoty spotřeby budou realitě odpovídat velmi stěží....

Tzn. udávaných 8 litrů v průměru u takový káry je v reálu 10 a za to moderní 3,6 V6 jezdí taky a má i stejnej výkon. Tak proč 4válec...
Avatar - Balkan
Balkan
Čo sa týka hmotnosti- tu je článok- [odkaz]

vraj ma byť ATS ľahší ako BMW 3
Barichello- súhlasim s tebou- mám ten najneekonomickejší motor aký môžem mať. 4,6 V8- ale vieš čo je zaujímavé? Cez leto som išiel taku kombináciu mimo mesto+cez dediny a to tak že som sa ponáhala,0(na rovinkách aj 170kmh, v dedine 50kmh). Ja som mal 12,0/100km. Nič moc že? Týpek na Octavii 1,6 s manuálom bol o pol hodinu pomalší na úeku 60km- a mal...13,6l/100km... >😁 súhalsim že je to blbosť ale proste je to teraz moderne a išly do toho aj v GM
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
To je ale přepočet amerického údaje v librách, není to údaj podle evropských norem, a tak nemá valný smysl ho srovnávat s technickými údaji evropských aut.
krultheking
...je docela smutné mít evropskou normu i na hmotnost auta :-!
BeranK
Něco ti ouřadové v Bruselu dělat musej, ne? Hláška z básníků přece zní, dej blbci funkci a vymyslí lejstro.....a když si vezmeš, že administrativa EU spolyká cca pětinu státního rozpočtu ČR (8,7 mld EUR), tedy o dost víc, než má více jak polovina členských zemí státní rozpočet celý, tak se nedivme, že vydávají záplavu nesmyslných norem a ještě norem natolik zvrácených, že třeba hybrid v Evropě má podle euronormy spotřebu 2,3 l na sto a tentýž hybrid v Americe více jak dvojnásobek - což je v zásadě realita. I z tohodle údaje, který bylo možné chytit v Autosalonu při testu Oplu Ampera je vidět, k čemu ta byrokracie asi je.....