Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac ATS přijde do Evropy s dvoulitrovým turbem

21. 2. 2012 • 18:38
32
8
Zobrazit náhledy (32)
Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS Cadillac ATS
Na autosalonu v Ženevě se poprvé na evropské půdě předvede nový Cadillac ATS.

Cadillac ATS je novým sedanem střední třídy. Americká automobilka s ním chce zapomenout na neúspěšné BLS (modifikovaný Saab 9-3) a přináší novou koncepci. Dle tradic prémiového segmentu s pohonem zadních kol.

Pro Evropu byl zatím potvrzen jediný motor – čtyřválec 2,0 Turbo. Cadillac s ním ale míří vysoko, přeplňovaný dvoulitr totiž ze sebe vydá až 201 kW a 350 Nm. To překonává všechny evropské čtyřválce ve střední třídě.

Na výběr bude šestistupňová manuální nebo automatická převodovka. Volitelný bude také pohon všech kol.

Zbývající dva motory – čtyřválec 2,5 l (147 kW, 255 Nm) a šestiválec 3,6 l (234 kW, 362 Nm) – pro Evropu potvrzeny nebyly. Automobilka se zatím nechystá ani k nasazení turbodieselu. V Evropě chce Cadillac alespoň v daný okamžik působit jako alternativní značka pro specificky zaměřené zákazníky.

Těm chce nabídnout kvalitní jízdní vlastnosti, dané nízkou hmotností (konkrétní hodnota zatím neudána), rozložením hmoty mezi nápravy 50:50 a podvozkem, který se ladil na Nürburgringu.

Související články

Témata
22. 2. 2012 20:24
Re: hmotnost
Něco ti ouřadové v Bruselu dělat musej, ne? Hláška z básníků přece zní, dej blbci funkci a vymyslí lejstro.....a když si vezmeš, že administrativa EU spolyká cca pětinu státního rozpočtu ČR (8,7 mld EUR), tedy o dost víc, než má více jak polovina členských zemí státní rozpočet celý, tak se nedivme, že vydávají záplavu nesmyslných norem a ještě norem natolik zvrácených, že třeba hybrid v Evropě má podle euronormy spotřebu 2,3 l na sto a tentýž hybrid v Americe více jak dvojnásobek - což je v zásadě realita. I z tohodle údaje, který bylo možné chytit v Autosalonu při testu Oplu Ampera je vidět, k čemu ta byrokracie asi je.....
Avatar - Balkan
22. 2. 2012 12:55
Re: hmotnost
Čo sa týka hmotnosti- tu je článok- [odkaz]

vraj ma byť ATS ľahší ako BMW 3
Barichello- súhlasim s tebou- mám ten najneekonomickejší motor aký môžem mať. 4,6 V8- ale vieš čo je zaujímavé? Cez leto som išiel taku kombináciu mimo mesto+cez dediny a to tak že som sa ponáhala,0(na rovinkách aj 170kmh, v dedine 50kmh). Ja som mal 12,0/100km. Nič moc že? Týpek na Octavii 1,6 s manuálom bol o pol hodinu pomalší na úeku 60km- a mal...13,6l/100km... >:D súhalsim že je to blbosť ale proste je to teraz moderne a išly do toho aj v GM

Avatar - Barrichello
22. 2. 2012 09:21
Re: hmotnost
Ale jo, ono jde vyrazit 300-400 HP i ze 4válce, otázkou je za jakou cenu (životnost) a to že papírový hodnoty spotřeby budou realitě odpovídat velmi stěží....

Tzn. udávaných 8 litrů v průměru u takový káry je v reálu 10 a za to moderní 3,6 V6 jezdí taky a má i stejnej výkon. Tak proč 4válec...
Avatar - Balkan
21. 2. 2012 20:43
Re: hmotnost
Barrichello- ja tak ako ty sa nestotoznujem s downsizingom prilis(ja mam Seville s 4,6 V8) ;-) ale...ten 4valec bude mat 270koni...co je u nich predpoklad na 0-60(teda na 96kmh) niekde na urovni 6 sekund. A chlapci...to je aj u BMW skor ohromujuce cislo ako normal. Takze je 4valec...ale megavykonny. A inak- ano moderne auta sa prepchavaju nejakymi bezpecnostnymi zalezitostami...a tak- preto su z generacie na gen. tazsie.
@xpaja- neviem- co viem ze podla US udajov ma to byt v +- par kg na urovni BMW 3(aj ked nova 3ja je na urovni velkosti 5ty spred 2ch generacii!!!!!) a v porovnani s 328i(tiez 2,0turbo) ma mat trocha navrch..no uvidime..mne sa v kazdom pripade zacina ATS pozdavat...(aj ked ma budete vsetci US fanatici preklinat)- rozmyslam nad nim ako nad zamenou za moj 2000 Seville STS
21. 2. 2012 19:30
Re: hmotnost
...je docela smutné mít evropskou normu i na hmotnost auta :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku