Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault chystá top-model na základech Mercedesu E

94 komentářů

Avatar - jazva
jazva
Prepáč, ale kecáš vyslovene soma.riny... Pozri si zopár jeho testov s inými ako športovými autami, napr. takú porovnávačku Sharan/Galaxy, porovnávačku malých áut atď.

PS: Tu sa stalo pravidlom chváliť športové vlastnosti podvozku MPVa zatracovať jeho komfort... 8-s
pogo26
Nevím proč stavíte Infiniti proti MB. Na novém autě bude Renault spolupracovat s MB i s Nissanem (Infiniti). Nikde se nepíše, že Renault kupuje starou platformu od MB. Třeba půjde o novou platformu pro víc značek.
pogo26
Jen malá otázka. Kde jsi slyšel, že Renault kupuje starou platformu MB?
Avatar - Bristol
Bristol
dají se najít schopnější i méně schopná...jestli nějaké auto špatně jezdí to zaleží na každém z nás co považuje za špatné a co za dobré...věřím tomu že blondýna po autoškole bude spokojená ve všem...ti co řídí i kvůli něčemu jinému než se nějakým způsobem dostat do práce, školy, kauflandu a zpět domů tak si všímají i to jak auto jezdí...mám sice dost nízký věk ale docela dost najetých kilometrů(relativně) a myslím že jsem schopen rozpoznat že jedno auto jezdí lépe než druhé....
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
to byla jen bublina vypuštěná pro pobavení Gójů. 😄
random.jitter
Konečně bude mít německý vůz díky francouzskému dizajnu kus elegance. Němci jsou asi v dětství očkováni proti eleganci, což je bohužel vidět i na jejich autech (jedinou výjimkou je Porsche 911 - asi Ferdinand "Butzi" Porsche naštěstí v ten den chyběl ve škole, když byly německé děti očkovány proti eleganci).
Avatar - Ronault.
Ronault.
Zásadně, ve předu čumák tygra z Kye a vzadu tygří tanga >😒]
Avatar - Andromeda
Andromeda
Že jo, tak na co teda testy >😒] ??? Pak se to tu kvůli nim jen mydlí hlava nehlava, a stejně všechny jezdí stejně 😉 . A jak vypadají, atd. neřešme -> souhlasíš ? Mě osobně to neva ...
Avatar - T613
T613
cenově ovšem bude konkurovat především Pašíkům a spol., jinak by si ani neškrtl. "na to netreba zase tolko logiky aby to clovek pochopil"
Avatar - Emel
Emel
Mercedes si svou exkluzivitu udrží nabídkou výbavy, kvalitou interiéru a zejména motorizacemi. Dá se čekat, že Renault E bude končit na nějakém 3.0dCi v zadokolce, s klasickým šestistupňovým automatem (podobně jako Latitude).

Nemyslím, že by MB nějak moc ztratil... a získá nějaké prostředky na vývoj nebo možná technologie pro elektromobily a hybridy (například).
Avatar - Katikakus
Katikakus
Kufr a interier jsi schopny (a v konecnem dusledku pri vyberu i musis) zhodnotit sam. Jsi takovym zpusobem schopny posoudit i to jak to auto jezdi za ruznych situacich? A hlavne - dostanes k tomu pri testovaci jizde prostor? 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
absolutny suhlas s kazdym slovom

a pritom na to netreba ani vysoku skolu aby cloveku bolo jasne o co ide

:yes😒br />
medak z toho len vytazi a renault bude tiez happy :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
moja rec :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
konkurent Pasika je Laguna, toto bude auto o triedu vyssie a tam bohuzial vw nema zastupenie

nerozumiem ludom ktori maju tendenciu porovnavat auta z dvoch roznych tried ako napr i30 s fabiou alebo octavku s mazdou 6 a pod.

tento velky reanult na podvozku Ecka bude uplne inde ako passat 😉 na to netreba zase tolko logiky aby to clovek pochopil
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
takze to vidim na peknu spolupracu :yes: a tesim sa na ten renault

drzim palce

chysta sa aj nova velka kia takze v tej hornej triede to zacne byt za nejaky rocik zaujimave :yes😒br />
renaultu fandim :yes: 😉
MariAchi
Tak nejak.
Troufam si tvrdit, ze az na vyjimky nikdo z nas tady na diskusi se nedokaze zamerne a kontrolovane priblizit limitum sveho vozu ani na 90%, tim tuplem s nim takto jet nejaky delsi usek (treba par kol na okruhu).
Osobne na to doporucuji kuru zvanou STi.

Jednu Imprezu WRX STi jeste i v uprave Prodrive jsem mel moznost pred par lety jezdit pres dva mesice denodenne. Nalital jsem s ni asi 3000 km a zodpovedne muzu rict, ze si neumim predstavit, kde se daji ty schopnosti vyuzit jinde, nez na okruhu, nebo trati RZ (samozrejme s jinym ridicem, nez se mnou 😄 ).
Snad jediny okamzik, kdy jsem potencial auta vyuzil na 100%, byl sprint z krizovatky - a to jsem vlastne vyuzil jen jednu z jejich schopnosti.

Da se rict, ze drtiva vetsina modernich aut jezdi podstatne lepe, nez jejich ridici, takze ty odstiny sedi, ktere mi odkryje nejaky byvaly zavodnik, mne zajimaji podstatne mene, nez treba ten kufr, ci interier.
figurka
Ono nějaké auto špatně jezdí ?
MariAchi
Budu si to muset vsechno prokoukat, at jsem v obraze - na TV moc nekoukam 😄

Kazdopadne ta individua v autosalonu, to je opravdu moc i na mne, divam se jen bez zvuku a jakmile se tam objevi to nemyte, neholene, tluste, prskajici cosi, co mi nejvic pripomina Ringo Cecha (mimochodem taky pekneho.......), tak to musim prepnout uplne nekam jinam.
Avatar - Bristol
Bristol
mě toto naopak přijde jako správný přístup: auto má především jezdit, stejně jako pračka prát nebo foťák fotit...jistě u všeho jsou důležité i jiné vlastnosti...ale jízda je u auta klíčová...nebo ty by sis snad koupil např. fotoaparát který má sice skvěle zpracování(vnější), dobrou značku, rozumnou cenu, paměť na X fotografií, podporoval HD a nevím co ale přitom mizerně fotil?

stejné je to u auta...když špatně jezdí tak je to špatné auto...a může mít kufr, spotřebu a interiér jaký chce...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Hmm, světla z OII po FL - a pak, že jsou moc korejská >😒]
MariAchi
Ty nosis tanga?! 😲 >😁
Avatar - positivemind
positivemind
Pokud porovnám motoristické pořady😒br />
Autosalon - šaškárna, laciné vtípky, nejvíc mne dostávají ty krátké shoty, kde o sobě všichni tvrdí, jací jsou profesionálové
Automotorevue - příjemný pořad s příjemným moderátorem, žádné zbytečnosti, fajn
Automotostyl - až na párek moderátorů je to taky OK

Auto.sme.sk - nejméně konfliktní a nejstřídmější pořad, moderátor nevypadá jako všechnoználek a až na ten test Brouka mi přijde kvalitativně nejlepší
Avatar - avatas
avatas
Konečná úspora třeba 10% na ceně není adekvátní rozdíl ceny znáčku Renault a znáčku Mercedes........krásně formulováno a souhlas se vším! :yes:
MariAchi
Tak nejak :yes:
MariAchi
Uz te chapu.
Avatar - Ham.
Ham.
Medvědice pro medvěda?
Avatar - euro89
euro89
Tak zákazníci koncernu jsou vůbec kapitola sama pro sebe. >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, tak nějak to bude, dívám se do článku, pořád mi tam neseděl ten rok 2014, jenže to jsem jen špatně četl, ten týká příchodu nějakých menších modelů. Tedy ano, jestli to auto přijde v době, tak za tři čtyři roky, kdy už bude nová generace éčka, pak všechno co píšeš dává perfektní smysl. :yes:
Avatar - T613
T613
Mates by ti odpověděl mnohem lépe, ten měl své kočičky v kočičce vychytané 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak kdyz uz mluvis o zoufalcich, tako co majitele Exea? Ty bys taky oznacil za zoufalce? 😉
Avatar - T613
T613
[odkaz]
Avatar - T613
T613
jenže kolik lidí bude skutečně řešit, že to je z minulé generace Mercedesu? Prostě se hvězdný odlesk ukáže i na diamantu. Toť vše.
Avatar - iudex
iudex
No ale ľudia to budú vnímať inak, predsalen pre typického kupujúceho mainstreamu inak znie "prelepený Samsung" (kde priemerný občan ani netuší, že Samsung nie je chladnička či mobil, ale i auto) a "prelepený Mercedes". A myslím, že tých "pár zúfalcov", čo by si to boli ochotní kúpiť, najdeš aj v tejto diskusii nemálo. 😉
Avatar - iudex
iudex
Ja by som videl dva dôvody😒br /> 1. peniaze: Mercedes pripravuje novú generáciu Ečka, v štýle prémiových automobiliek predaj starej generácie utne hneď pri uvedení novej, žiadne Toury či Classicy. Teda aj príjem z tejto techniky skončí. Ak platformu a techniku medzičasom už starej generácie predajú Renaultu, vyťažia peniaze z niečoho, čo by už bol inak vyschnutý prameň.
2. Image: viem si dobre predstaviť marketingové využitie faktu, že aj generáciu stará technika Mercedesu je bežnej mainstreamovej automobilke natoľko dobrá, že sa tým bude hrdiť, na posilnenie náskoku a prémiovosti zančky.
Avatar - euro89
euro89
To je kombinace, která až na pár vyjímek (DS, 604) nikdy nefungovala. Všechny jejich luxusní automobilky už dávno zkrachovaly a v současný době se frantíci vytrácí i z vyšší střední třídy. Peugeot už to vzdal, Citroën paběrkuje s designově zajímavou, ale prodejně neúspěšnou C6 a rendlík přelepuje znáčky na korejci. Každopádně pokud budou prodávat svoje éčko za stejnou cenu, jako Latitude s ionizérem vzduchu, tak si to pár zoufalců koupí. >😒]
honzaV_AR
" U nej je vzdy nejlepsi to, co nejlepe jede, zbytek je ksunt. A to muze projit mne, nebo tobe tady na diskusi, ale ne novinari v mediich. "

Příspěvek na který reaguješ ti přesně na toto odpovídá - je to bývalý závodník.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Prachy, penize, dengi, money, Geld...
Avatar - Dinar
Dinar
Z hlediska Renaultu to smysl dává, já nerozumím motivaci MB.
Avatar - Dinar
Dinar
Jeden s váma začne seriozní debatu o autech a vy skončíte... tangama, tfuj, kam ta mládež dneska spěje. . >😁 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Přečti si jeho test golfu a pak si přijď pro kapesník. >😒] 😉
Lio
Sorry ale ktora podobna nepremiova automobilka ma lepsie dizajny? Mercedes moze byt spolahlivy aky chce, ale dizajnovo su spolu s BMw v stredoveku... Na tie skatule sa neda pozerat...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Co se ti snazim rict je, ze umi jezdit a dokaze z auta dostat maximum a snaz rozezna slaba mista.
Pro takove, co se chteji hadat o 5 litru prostoru v kufru je tu SM. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Rasto je frajer , jeho testy su siroko daleko v celej gaalxii najlepsie :yes😒br />
tiez by som zobral starsi typ vo verzii S -Edition
MariAchi
Pozor - o ZAVODNICH autech toho mozna vi vice.
U obycejnych aut pro smrtelniky si o tom dovoluji pochybovat.

Nicmene moje vytka nesmeruje az tak k jeho znalostem, ale ke zpusobu kritiky, k podavani faktu a k neschopnosti pojmout auto jako soubor mnoha rozporuplnych vlastnosti.
U nej je vzdy nejlepsi to, co nejlepe jede, zbytek je ksunt. A to muze projit mne, nebo tobe tady na diskusi, ale ne novinari v mediich.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ano, to bude myslim pravy duvod. Po zpravach o uvahach Renaultu, ze prestane v Evrope nabizet stredni by bylo ponekud posetile si myslet, ze s vyssi stredni se budou snazit cerit vody prave zde.
wolff
Tady ses bohužel netrefil.
Infiniti se dělá v USA (je to v podstatě americká značka), kde jsou zrovna v současné době výrobní náklady úplně jinde než v Evropě... Právě sázka na Infiniti je to co drží Renault nad vodou...

O to víc jeho sbližování s MB nechápu... (to není nic proti MB, ale to opravdu nebude patřit úplně k nejlevnějším a auto bude furt Renault)... Konečná úspora třeba 10% na ceně není adekvátní rozdíl ceny znáčku Renault a znáčku Mercedes...

P.S.: Infiniti je jedna z mých oblíbených značek a v podstatě ji vnímám výš než MB (s ohledem na reálnou produkci). To že znáček Mercedesu má větší hodnotu než Infiniti je ale jasné..., což už ale u auta se znakem Renault nemá žádný vliv....

Mimoto.. Furt by těžko vyjelo lepší auto než je třeba Thema..., a ta je i za dobrou cenu s výborným motorem.. a že by se u Lancie dveře netrhly asi není úplně pravda... Takže z mého pohledu se chce Renault dostat tam, kde je teď Lancie, ale s nesrovnateleně vyššími náklady... Tak to aspoň vidím já...

Když by použili Infiniti, tak mají daleko lepší náklady a volné ruce... Když už nic jinýho..

Přijde mi to stejně ulítlé, jako by teď Fiat začal dělat SUV na základech Macíka... 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Chvala je byvaly zavodnik, tzn. o autech toho vi vic nez bezny novinar. 😉
MariAchi
Jiste, pokud prodaji o jedine auto mene, je po Lancii.
MariAchi
To bude slogan😒br />
Renault - tvurce Mercedesu
MariAchi
Jo to stoji.

Ale proc je zrovna Chvala pro vas takova modla?

Z meho pohledu je to novinar-amater.
MariAchi
Spis bych tipnul logistiku - Infiniti se vyrabi v Japonsku a v USA (pokud se nepletu), kdezto MB zde v EU. Je to bliz, at uz musis prevazet cokoliv.
IPace
tohle jiste nebude konkurence pro "svatou" trijici E,5,A6, ale mozna slusna konkurence pro Pasika, 3ku, A4, 508ku, Avensisus a podobnym kouskum

rekl bych kvalitni podvozek Mercedesu E jim muze v prodejich hodne pomoci a spousta zakazniku nato jiste uslisi, pokud dotoho daj i neco s benzinovejma 6 valcema co nebude mit turbo a bude to vypadat k svetu, klidne bych se nechal ukecat 😄
pogo26
Důvod budou asi peníze.Podle toho co říkal C. Ghosn, půjde o společný projekt MB, Nissanu a Renaultu. Nesmíš se na to dívat jen z evropského pohledu. Aliance Renault-Nissan je třetí největší skupinou na světě - prodejně na úrovni VW Group. Renault má navíc po r. 2014 vstoupit na čínský trh. Globální platforma se bude hodit a vývoj pro pár ddesítek tisíc aut si už nikdo nemůže dovolit.
Avatar - iudex
iudex
Dám krk na to, že v dohode bude niečo v štýle "ale predstavíte to až po tom, čo my predstavíme novú generáciu Éčka".
Potom to neuškodí nikomu, naopak okrem jasnej imidžovej pomoci Renaultu Mercedes ešte vyťaží z predaja platformy a techniky, ktorú by inak poslal do kytek.
Avatar - iudex
iudex
Prečo, analógia je to naopak veľmi trefná.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Když já radši než Manga mám rád pěkná tanga >😒]

Asi jsem moc zestárl, ale pod slovem Cyberpunk si neumím nic představit. 😲
Avatar - Ronault.
Ronault.
To je sice pravda, ale pro mnoho lidí to pořád bude Renault navíc na minulé generaci Mercedesu a zadarmo to pro Renault taky nebude 😐
Avatar - T613
T613
chyba, některé patří mezi skvosty cyberpunku například 😉
Avatar - T613
T613
Sergio říkal, že jo, tak asi jo 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Povím ti to asi takhle. Vím, že nějaké Anime a Manga existují, ale co to konkrétně je, mi je volné >😒] 😉
Avatar - gld
gld
Lancii sa dá niečo ukusovať?
zino
To je ale úplne neporovnateľné...
Avatar - T613
T613
manga film neexistuje, neboť manga je komiks. Japonské kreslené filmy a seriály jsou Anime 😉
Avatar - T613
T613
jednoduché - Renault prodává především na evropském trhu, a zde nemá Infiniti žádný nebo minimální zvuk. Zatímco Mercedes má stále jednu z nejlepších pověstí.
Takže napiš - postavili jsme nový vůz na základě Infiniti M nebo na Mercedesu E a je v tom značný rozdíl.
Avatar - gld
gld
Imposible is nothing- Renault

..alebo Mercedes..whatever >😁
Avatar - T613
T613
Renault classe E asi těžko něco vezme Mercedese E klasse. Tomu neubral prodeje ani Chrysler 300C nebo Ssangyong/Daewoo Chairman. Komu by to mohlo ukousnout prodeje jsou spíše Škoda, VW, Lancia, Volvo atd.
Avatar - gld
gld
O divnom dizajne s technikou mercedesu a predajných úspechoch podobnej kombinácie by ti vedeli v ssangyongu porozprávať 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Dokonce i motor vzadu! Viz R8.
Avatar - Ronault.
Ronault.
No, je to naštěstí nějaké skica od Larsenu, protože ta přední světla a ten nárazník je opravdu jak z Manga filmu ;-\
Avatar - Ronault.
Ronault.
Důvody možná budou spíše v tom, že i Infiniti teď bude mít pár motorů od M-B, takže třeba se i to Infiniti v příštích generacích bude technicky blížit sdílením k M-B. Co je pravda, kdo ví, ale budou to určitě peníze 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Tak třeba se ti to bude líbit, mě z toho ovšem jímá hrůza, tohle kdyby nemělo "zaměřovač", tak to může být libovolné něco, od Soulu až po Hirošimu. :no: [odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak to nestraš. Pro mne téměř dokonalý exteriér E-classe zkt faceliftem... 8-s

Osobně ale čekám, že to bude podobně jako s Chryslerem, o generaci starší podvozek do mainstreamu, jen v Evropě toho podle mě prodají asi tolik, co Latitud. To už podle mě má větší šanci, když trochu povyroste v další Generaci Laguna, nechají 4C a trochu vylepší techniku. Vyšší střední v mainstreamu je v Evropě troufám si říct mrtvá.
wolff
Jedině vysvětlení které mám je, že by považovali Infiniti ještě za něco VÍC... a že využití věcí od nich by neúměrně zdražovalo to auto...

Ale nezdá se mi to...
Avatar - Dinar
Dinar
Po té, co jsem viděl obrázek faceliftu éčka bych řekl, že se MB nakonec sejde s Renaultem někde na tvarech Samsungu, tak to třeba bude jedno. 😢
Ho!
Kdyz Seat muze mit Exeo ...
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, projekty a spojení tu byly, takový Barik si s argumentací o podvozku z éčka na svém us zázraku vystačí dodnes, ale v případě Chrysleru to přece jen nějakou logiku mělo, jiný trh, jeden koncern, tahle nabídka Renaultu mi ale smysl nedává. 😉
RS
Otázka, na který trh s tím hodlají zamířit. V Evropě to moc šancí opravdu nemá, stejně jako velký Samsung.
Podobné projekty už tu byly i dříve, včetně jejich prezentace jako skoromercedesu za pár peněz. viz. Kia Magnetis.

Jen aby z toho nakonec nebyla nová manažerská Dacia 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tomu taky nerozumím, velmi schopné podvozky, velmi schopná technika a oni ten potenciál nevyužijí. Proč?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak počítejme, že než Renault vybouchá nové francouzské tvary z německého ingotu, tak bude nová generace E-classe a to už bude trochu jíné než E-classe za poloviční cenu.
Avatar - manitou
manitou
:yes: 😉
zino
Ber to ale z tej stránky, že zákazník MB do autosalónu Renault prakticky ani nevkročí. Takže Renault by klientelu MB určite nijak neohrozil. Skôr si myslím, že týmto môže image posilniť Renault proti konkurencii vo svojej triede.
zino
Koľko sa ich predá? No ak to auto bude vyzerať fajn a podarí sa im presvedčiť ľudí, že môžu mať techniku Mercedesu za cenu Renault, vôbec si nemyslím že by to muselo za každú cenu zle dopadnúť...
Avatar - Dinar
Dinar
Já spíše nechápu, co k podobnému kroku vede Mercedes. 😲 Éčko pomalu ztrácí svou výsadní pozici v segmentu (v prodejích), takže by tomu měl pomoct prodej platforem? Je jasné, jak by asi zněla propagace podobného modelu od Renaltu, něco ve smyslu "kvalita Mercedesu s francouzským šarmem" nebo nějaký podobný blábol, každopádně v autosalonech by to znělo trochu jinak, spíše ve stylu, "kupte si éčko s naším logem za poloviční cenu". A to klidně může fungovat, tzn. ukrojit něco z prodejů éčka. Takže nějak nedokážu vymyslet dobrý důvod, proč by to MB dělal.
Avatar - ryman
ryman
u Renaultu? je to možné? 😲 😐
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes: Mas pravdu, predsedo... Autosalon na Prime uz delsi dobu stoji za h*vno 😒
blowiik
>😒] :yes:
Avatar - R32
R32
Pekný testík... ale siahol by som radšej po Solberg Edition 😄
krultheking
skvele, konecne poradne chlapske auto (E) dostane i paradni znacek na kapotu pro chlapy
laska k vozu dostane novy rozmer :yes:
cuoresportivo
Rasťo je jiná káva, narozdíl od těch * na Primě. :yes:
IPace
hodne, jizni amerika je Renaultu dost zaslibena
Avatar - jazva
jazva
[odkaz]
figurka
Spíš kdo bude akceptovat vyšší střední od Renaultu.
npc
Francouzi jsou asi lehce na hlavu.
V Evrope mezirocne klesa prodej aut, vsichni vyrobci uvadeji na trh takzvane "globalni" modely, ktere krom evropy mohou upichnout na celem svete, zvysuje se podil mimoevropskych znacek a oni hodlaji vyrabet vyssi stredni s "francouzskym designem".
Kolik se tech aut ve francii potazmo ve zbytku sveta asi tak proda..., respektive kolik lidi je na ten "francouzsky design' asi tak zvedavych 😉 To bude Vel Satis 2
wolff
Nepochopím, proč nevyužijí pro stavbu něčeho rozumného Infiniti.... >😁

Raději ...