Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Accord Tourer 2,2 i-DTEC – Acurátní premiant

Už není třeba dlouze řešit, kdo ve střední třídě nabízí nejlepší na řidiče orientovaný předokolkový kombík.
Zpět na článek
22. 2. 2012 09:59
22. 2. 2012 11:01
22. 2. 2012 13:51
22. 2. 2012 14:03
22. 2. 2012 14:23
22. 2. 2012 15:07
22. 2. 2012 15:38
22. 2. 2012 15:58
22. 2. 2012 16:09
22. 2. 2012 16:50
22. 2. 2012 16:23
22. 2. 2012 17:26
22. 2. 2012 17:36
22. 2. 2012 18:32
22. 2. 2012 18:33
22. 2. 2012 18:36
22. 2. 2012 21:06
22. 2. 2012 19:00
22. 2. 2012 21:05
22. 2. 2012 22:13
22. 2. 2012 19:56
22. 2. 2012 20:00
22. 2. 2012 20:19
22. 2. 2012 20:50
22. 2. 2012 21:46
23. 2. 2012 14:58
22. 2. 2012 22:45
23. 2. 2012 08:50
23. 2. 2012 09:55
23. 2. 2012 10:08
23. 2. 2012 10:52
23. 2. 2012 14:48
22. 2. 2012 22:23
23. 2. 2012 00:11
23. 2. 2012 09:31
23. 2. 2012 15:07
23. 2. 2012 10:04
23. 2. 2012 10:02
23. 2. 2012 10:09
23. 2. 2012 14:50
23. 2. 2012 10:53
23. 2. 2012 11:39
23. 2. 2012 11:40
23. 2. 2012 14:51
23. 2. 2012 12:27
23. 2. 2012 16:25
Avatar - manitou
22. 2. 2012 09:38
JASNÁ ZPRÁVA ?
tak to bych nečekal - kvalitativní, motorický, jízdní a komfortní facelift a při tom žádná jasná zpráva pro nové zájemce v podobě alespoň nějakého výraznějšího vzhledového liftingu ? nepochopitelné, promarněná šance ... přesto za snahu :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 09:51
Tak si to zrovnajme
To sú veci, redakcia auto.cz začína stavať do pozoru plagátových eurodrzkov :-O Ak vieš čítať a rozumieš obsahu slov, podľa redaktorov, čo majú už čosi natočené by sa dala zostaviť nasledovná tabuľka.

Poradie najlepších automobilov - stredná trieda:

1. Honda Accord - absolútny víťaz strednej triedy, pokiaľ teda nie si z ústavu pre mentálne odmeraných, ktorý za rozhodujúci parameter považuje výšku hrany kufra.
2. Ford Mondeo - v y n i k a j ú c e auto pre človeka, ktorý chce sťahovák s citom pre dobrú jazdu.
3. Toyota Avensis ktorá svojimi kvalitami deklasovala zastarávajúci európsky mainstream.

Víťazi sú jasní, akékoľvek pochybnosti majú len plagátovci a tí bez občianskeho preukazu. Zostáva úloha zoradiť nasledovných kandidátov, radených abecedne, napíšte ako by ste zoradili tieto autá a pokojne pridajte aj odkazy na zaujímavé testy:
- Citroen C5
- Hyundai i40
- Mazda 6
- Peugeot 508
- Renault Laguna
- Subaru Legacy
- VW Passat
Rozbalit vlákno
41
Avatar - manitou
22. 2. 2012 09:58
Re: Tak si to zrovnajme
takhle bych to nepuašalizoval, vždy závisí na motorizaci a výbavě (adaptivní tlumiče a další fíčurky) ;-)
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 10:06
Re: Tak si to zrovnajme
Máš bezpochyby pravdu, taký Passat 2.0 TDI 103kW a a 1.4TSI 110kW sú si podobné akurát interiérom, rozmermi a povedzme výkonom motorov, prejav a jazdné vlastnosti sú akoby šlo o dve rôzne autá, ako ich dokáže zmeniť príplatková výbava ani nehovorím. Aj tak je ale možné povedať u ktorej automobilky všeobecne za svoje prachy dostaneš lepšie auto, alebo to vidíš inak?
Avatar - manitou
22. 2. 2012 10:45
Re: Tak si to zrovnajme
podle mě to takhle zevšeobecňovat nejde, proto mají třeba velkou vypovídající hodnotu srovnávací testy (pokud jsou samozřejmě zvoleny srovnatelné modely). zkrátka, vyber parametry - motor (objem, palivo), převodovku, výbavu, cenu, ... prolez, projeď, promysli a kup ! není nic jednoduššího ;-) :yes: >:-[]
22. 2. 2012 10:01
Re: Tak si to zrovnajme
chybi ti tam jeste opel, ale je pravda ze je uplne mimo >:D
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 10:09
Re: Tak si to zrovnajme
Oplu a ďalším zabudnutým kandidátom sa hlboko ospravedlňujem, doplňte ich prosím. Táto anketa určite nechce byť diskriminačná, tendenčná alebo inak krivwou optikouvw pošahaná ;-)
22. 2. 2012 11:27
Re: Tak si to zrovnajme
Co takhle dat rovnou odkaz na prodeje?

Abychom jako vyjasnili ten rozdil mezi plakatem a realitou...

(ja vim - VW...blabla...fleet...blabla...ceny...bl…
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 11:49
Re: Tak si to zrovnajme
Plagátovec? Hoď sem len medzi nami, koľko áut strednej triedy si vlastnil...
Ad fleet - myslel som, že tu všetci chápu, že v reálnom svete neexistuje rovnítko medzi najpredávanejšie = najlepšie. Ty si výnimka, s tým sa nič nedá robiť. >:D
22. 2. 2012 11:56
Re: Tak si to zrovnajme
Muzes mi vysvetlit, co ma pocet mnou vlastnenych aut spolecneho s odkazem na celkove prodeje?

Ad fleet: Ano, samozrejme chapu, ze lide, kteri dostanou od firmy duveru na proinvestovani milionu za nakup aut, ktera je budou reprezentovat, koupi s radosti ten nejvetsi brak, a spicky segmentu schvalne nechaji nepovsimnuty.
22. 2. 2012 12:37
Re: Tak si to zrovnajme
Že výběrové požadavky fleetového nákupu jsou velmi odlišné od nákupu soukromého snad tady ví i kdejaký plakát, ne?

Pro firmu bych Accord nedoporučil. Ale pro sebe si ho rozhodně představit dovedu. Lépe než ten skvěle prodávaný Passat.
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 12:46
Re: Tak si to zrovnajme
Marosi, o plakatovcich tady nejvic pisou tragedi, co nove auto nikdy nekupovali - viz GTI se svoji starou ojetou herkou z NDR z minuleho tisicileti.
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 12:47
Re: Tak si to zrovnajme
Mariachi fakt neviem, či sa taký len robíš, alebo si to reálne Ty. Počet tebou vlastnených áut (reálne kúpených z vlastnej kapsy) čosi vypovie o tom, akú váhu majú Tvoje slová, teda kto je plagátovec a kto reálne platí na drevo za to, čo kupuje. Celkový predaj s tým nemá nič spoločné a miešaš to sem len Ty - ak to súvisí, budem vďačný za vysvetlenie, to ma fakt zaujíma.

Druhý odstavec - čo tým chcel básnik povedať?
22. 2. 2012 18:18
Re: Tak si to zrovnajme
Muj dotaz:
Hod sem prodeje.

Tvoje odpoved:
A cim jezdis ty, Mariachi?

Co to ma spolecneho?!
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 18:28
Re: Tak si to zrovnajme
Skúsim písať pomaly:
- K tvojemu "Hod sem prodeje" som sa nevyjadril, fakt nie som tvoja mladšia ségra ani Tvoj rodič, čo Ťa vodí za ruku. Google poznáš? Ak nie, kolegovia Ti uľahčili prácu, jednu tabuľku nájdeš aj v diskusii.
- Moje "Hoď sem len medzi nami, koľko áut strednej triedy si vlastnil..." sa týka plagátovcov a váhy Tvojho názoru, ako je to jasné aj z textu okolo.

Pochopil som, nerobíš sa, Ty si naozaj taký.
22. 2. 2012 12:36
Re: Tak si to zrovnajme
Odkdy se určuje zda je auto dobré, kvalitní atd, dle vysokých či nízkých prodejů? >:D
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 12:45
Re: Tak si to zrovnajme
Tos doufam nemyslel vazne!
Je snad nova nejelpsi televizi, protoze je nejsledovanejsi? Je snad Lidl nejlepsi obchod, protoze tam chodi nejvic duchodcu?

PS: dole mas svetova cisla prodeju, kdyz uz teba prodeji chces argumentovat.
22. 2. 2012 12:00
Re: Tak si to zrovnajme
Skvěle napsáno :yes:

Ano, jsou různé modely, motorizace a výbavy. Ale troufám si tvrdit, že paušalizovat v rámci modelu lze. A také si troufám tvrdit, že opačný názor bude hlavním střelivem oponentů tvého příspěvku ;-)

Každopádně pro nefleetového zálazníka tvá trojka naprosto sedí. U fleetů se hledí na nákup jinak, tam ten Passat bude stále kralovat. Troufám si tvrdit, že díky fleetům u VW přistoupili k tomu velkému faceliftu místo nového modelu. To, že Passat už není nejlepším vozem střední třídy je daní za tento postup. Snad se to klukům německým vyplatí. Díky skvělému marketingu určitě ano.
22. 2. 2012 14:45
Re: Tak si to zrovnajme
V čom je napr. Toyota Avensis taká výnmočná, že ju to radí na 3. priečku? Honda Accord na prvom mieste, tak to určite nie :no:
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 14:47
Re: Tak si to zrovnajme
Tak ted jsi ho argumentacne uplne rozsekal... 8-s :no:
22. 2. 2012 14:51
Re: Tak si to zrovnajme
Skôr mám taký pocit, že tieto názory tu píšu ľudia, ktorý max. sedeli v týchto autách, prípadne ich mali krátko na vyskúšanie. Ak by mali dlhší čas stretávať sa s týmito autami napr. v servise, tak by sa rozhodovali úplne inak ;-)
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 14:56
Re: Tak si to zrovnajme
Tak o tom servisu treba u Toyoty mi klidne zkus neco rict, alespon muzeme srovnat zkusenosti.
22. 2. 2012 17:42
Re: Tak si to zrovnajme
Toyotu nebudem zhadzovať, sám som vlastnil Toyotu a bolo to jedno z najlepších aut, aké som vlastnil. Nesúhlasím však s tvrdením, že Toyota je napr. spoľahlivejšia alebo kvalitnejšia ako napr. VW alebo Škoda. Pri diesloch podobne často ako u VW koncernu odchádzajú vstrekovače, DPF filtre a pod. U benzínov je to však iné, ak by Toyota predávala len benzínové modely, prípadne hybridy ako náhradu dieslov, tak by AS okrem pravidelných servisov a občas preskočených rozvodov nemal žiadnu prácu :-)
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 17:54
Re: Tak si to zrovnajme
Vstrekovace neodchazeji ale vinou knostrukcni vady nebo nizke kvality. Vetsina poruch je zpusobena obecne nizkou urovni kvality nafty u nas. Tohle je obecne znamy fakt. Navic, vyrobcu vstrekovacu je na svete par a vstrekovace vyrabeji pro vsechny automobilky. Takze podle zavad vstrekovacu muzes hodnotit maximalne spolehlivost vyrobce techo vstrikovacu spise vsak kvalitu nafty.
22. 2. 2012 17:58
Re: Tak si to zrovnajme
To som aj písal, že poruchovosť je podobná, keďže tých výrobcov je tam viac. Myslel som tým to, že dnes už žiadna "prémiová" značka výrazne nad inou nevyčnieva v kvalite, jednoducho povedané všetko sa viac, či menej kazí.
22. 2. 2012 15:33
Re: Tak si to zrovnajme
Tvůj názor na věc beru. Ale laskavě argumentuj. Nesouhlasíš s výsledky testů na ACZ, nesoulasíš s nějakým názorem? OK. Ale vysvětli proč. Psát ve stylu "nesouhlasím protože prostě ne" umí každé malé dítě.

Sám za sebe bych dodal, že první dvě příčky platí v případě, že jsi řidič zaměřený do sportovna. Pokud chceš velké, velmi pohodlné přemisťovadlo z bodu A do bodu B (mezi nimiž leží nejlépe dálnice), sáhneš jinam.
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 16:47
Re: Tak si to zrovnajme
Veľký súhlas, napr. mne Mondeo v predošlej generácii nesadlo, ale bezpochyby na špičku patrí tak po vizuálnej stránke, ako aj po jazdnej.
22. 2. 2012 17:51
Re: Tak si to zrovnajme
Ano, přesně takhle to taky vidím. Já osobně bych v D segmentu lovil jinde. Ale objektivní kvality se těm autům upřít nedají.
Avatar - pario
22. 2. 2012 16:25
Re: Tak si to zrovnajme
Trošku vysvetli ten pojem "dlhší čas stretávať sa s týmito autami napr. v servise" Ja mám asi iné skúsenosti. Ano Toyota Avensis je pre mňa výnimočná. S pozdravom reálny užívateľ.
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 16:44
Re: Tak si to zrovnajme
Servisák? Super, povedz viac, ak Ti rukami prešli stovky áut vieš čo sa kazí, ak sa zaujímaš o ich konštrukciu vysvetlíš nám, prečo je dvojitý lichobežník na náprave lepší alebo horší, ako zavesenie Tvojej obľúbenej značky. Každé slovo odborníka je tu vítané, smelo do toho!
22. 2. 2012 17:11
Re: Tak si to zrovnajme
Nie som priamo servisák, pracujem v AS ktorý servisuje Toyotu, VW a Škoda. Vprvom rade nemam žiadnu obľúbenú značku, to sa dnes už ani nedá, keďže kvalitné autá sa prestali vyrábať asi tak pred 15 rokmi :). Dnes už je to len spotrebný materiál, ktorý zvládne max. 3 - 5 rokov bez nejakej závažnej poruchy pri bežnom šetrnom jazdení. Keď už sme pri tom porovnávaní, skúsil si niekto sadnúť do nového Avensisu, Passatu a Superbu? Ak áno, tak zistí, že detaily ako zatváranie dverí, spracovanie interiéru, dielenské spracovanie bude na lepšej úrovni vo VW a Škode.Skúste si otvoriť kapotu a pozrieť sa ako je tam zvládnutý nástrek karosérie, alebo si zdvihnúť auto a pozrieť sa ako majú zvládnuté podvozkové časti, prípadne antikoróznu ochranu. Tých detailov je veľa, netrvrdím, že vozidlá koncernu VW sú skvelé, napr. Seat je na tom veľmi biedne, ale rozdiely medzi nemeckými a ázijskými značkami sú dosť markantné. Každé auto má svoje chyby (Avensis výmena zadného obloženia po 60.000 km, Passat TSI strata kompresie vo valci atď). Čo sa týka spoľahlivosti, dnes už sú jednotlivé značky vyrovnané napr. v dieslových Toyotách a VW alebo Škoda nie sú podstatné rozdiely, kazia sa všetky. ;-)
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 17:39
Re: Tak si to zrovnajme
Ja Ti nebudem oponovať, tiež som sa tešil, keď môj servisák cúval s passatom zo servisu a nabúral s ním do iného auta. Nemenované auto bolo na karosárčinu, môj passat stačilo vyleštiť. To, že Avensis sa bude kaziť o polovicu menej, ako passat je dané štatistikou, ktorej celkom verím, ale ani to nepovažujem za neprekonateľnú prekážku, ak si chces ten vw kúpiť. Celá diskusia sa tu ale točí len o tom, že existujú autá, ktoré niečo vedia lepšie ako priemer triedy, ten Accord napríklad perfektne jazdí ;-)
22. 2. 2012 17:48
Re: Tak si to zrovnajme
Ach ano, niekto tu písal o športovom podvozku :-) Nič v zlom, ale aký športový podvozok môžem mať sedan, prípadne kombi strednej triedy. Je to len približovadlo z bodu A do bodu B, ak ten podvozok bude čo i len trochu tvrdší na nekvalitných stredoeurópskych cestách sa to prejaví v horšom komforte, vibrácii a rezonancii plastov v interiéri. Pod pojmom športový si predstavujem Ariel Atom, KTM Xbow a pod.
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 17:51
Re: Tak si to zrovnajme
Výhoda toho podvozku v Accordovi je, že je naladený asi najlepšie v rámci danej triedy. Také KTM X-BOW je úžasná hračka na alpské zákruty, ale rodinu v tom neodvezieš ;-)
22. 2. 2012 17:55
Re: Tak si to zrovnajme
Ano, presne to píšem, rodinu nebude zaujímať športový podvozok a pri bežnom jazdení postačí aj komfortný podvozok. Ak budem chcieť jazdiť športovo vezmem si k tomu primerané auto :-)
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 18:04
Re: Tak si to zrovnajme
Super, dohodli sme sa! :-)

Teraz vážnejšie a k téme - tabuľka hore neodráža moje hodnotenie, sám preferujem napr. tichý interiér a podvozok na slalom tiež nehľadám, stačí, ak ma auto podrží, ak ten predo mnou zazmätkuje. Dtto nechápem redaktorov vyzdvihujúcich športové sedadlá, čo ťa udržia za volantom - to naozaj niekto niekedy mal pri jazde problém, že visel na spolujazdcovi zavesený v pásoch? Ak aj áno, prečo všetci kvôli tejto čudnej móde musíme tisíce kilometrov držať kolená pri sebe ako panna na prvom rande, lebo bočné vedenie je tak tvrdé? Ale ani jedno z mnou uvedených nehovorí o aute ako takom, ako som povedal, ak máš svoj rebríček, daj ho sem a postav sa zaň, možno Ťa v diskusii roztrhajú na kusy, ale to predsa ustojíš, nie? ;-)
22. 2. 2012 18:29
Re: Tak si to zrovnajme
Ak mám byť uprimný za ceny, ktoré sa predávajú všetky spomínané modely by som nechcel ani jeden :-) ale na tom nezáleži. Ak nebudem prihliadať na cenu auta, tak rebríček by bol nasledovný:

1. Škoda Superb Combi - kvalita spracovania, priestorové pomery
2. VW Passat Variant - manažérska klasika
3. Mazda 6 - skutočný Japonec
4. Ford Mondeo
5. Toyota Avensis
5. Peugeot 508/ Citroen C5
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 19:36
Re: Tak si to zrovnajme
Superb je najlepšia škodovka všetkých čias a jej kvality nad passatom už kritizovali aj vo VW :-) Držme mu palce, nech ho umelo netlačia zbytočne dole. Ak si ale začal peniazmi, je to teraz práve Avensis čo tu predvádza vynikajúcu value for money, viď: [odkaz] a kde verzia s najslabším dieselom opäť posúva spotrebu o kúsok nižšie. Ale rebríček v pohode, každému čo jeho je ;-) :yes:
22. 2. 2012 19:41
Re: Tak si to zrovnajme
Ten 2,0 liter v Avensise je vcelku vydarený, čo sa nedá povedať o 2,2. Ten test keď vyšiel som si pozrel, ale už na fotkách je vidieť rozdiely medzi oboma autami. Toyota je dobraá kým je v záruke, potom v prípade porúch a opráv to už je iná káva, jednoducho na ňu nekúpiš lacno ND ako na VW.
Avatar - pario
22. 2. 2012 20:10
Re: Tak si to zrovnajme
Jeden testík na čítanie. [odkaz] Cenníky Superbu si videl?
Avatar - pario
22. 2. 2012 16:34
Re: Tak si to zrovnajme
No každý si zoradí poradie podľa seba. Šup, vytiahni 25 000 Eur a kúp niečo iné....
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 16:41
Re: Tak si to zrovnajme
Ako som písal vyššie, nie je to môj rebríček, ale výsledky testov tu na auto.cz a nie je dôvod neveriť redaktorom, že by tie autá reálne nemali v rukách. Ja ako súkromné vozidlá kupujem práve strednú triedu, čosi o nich viem a súhasím s príspevkom od lukasa13, že je to vec preferencií, tie moje sú napríklad pohodlie a ticho, moc nemusím tvrdší podvozok Mondea, čo ho ale nerobí horším.

Ale samozrejme všetci uvítame Tvoj vlastný rebríček a patričné argumenty, prečo práve auto XY stojí v jeho čele.
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2012 16:52
Re: Tak si to zrovnajme
musim suhlasit

accord je spicka ak neratame premiu

no a ze avensis je lepsi ako passat to vieme vsetci nedavno tu bol aj test a redakcia mala ten isty nazor ako aj ty a ja :yes:

mne sa avensis nepaci absolutne ale to ze je lepsi ako passat niet pochyb, potvrdilo to viacero testov a ludi a navyse aj 508 je lepsia ako passat ked sme uz pritom :yes:
22. 2. 2012 09:59
bezesporu
bajecne auto. jako nedostatky bych videl slabsi interier a uz prece jen starsi motor (kultivovanost a trochu vyssi spotreba nez u konkurence). proste stejna nemoc jako u mazdy 6. jinak ale :yes:

koukam jeste na ceny hondy vcetne akcnich skladovek a je to hruza. ceny maji bliz k volvu nez k mondeu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 10:39
Re: bezesporu
Interier Accordu se mi slabsim opravdu nezda. Naopak, vypada skvele. Nedokazu zhodnotit kvalitu materialu, protoze ve FL jsem jeste nesedel, ale na fotkach to vypada dobre a horsi nez vrzajici bakelit v lokalnim etalonu to urcite nebude.

Co se cen tyce, mas pravdu - Honda si necha za kvalitu zaplatit a nepodbizi se. Opravnene.
22. 2. 2012 11:01
Re: bezesporu
ted obchazim autosalony a ten interier pocitove horsi opravdu je. ale to je tim, ze tam neni navigace a oproti jinym autum v showroomech vypada fadne. je ale pravda ze ty auta v showroomech napr. u oplu jsou v takove vybave ze za tu cenu si ho nikdo nikdy nekoupi. je to jenom vystavni kus a realita pak mrzi. honda da stejny interier vsem, a to je vyhoda i nevyhoda.
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 11:19
Re: bezesporu
Musim se v dohledne dobe stavit u Hondy. Diky za info ;-)
22. 2. 2012 14:43
Re: bezesporu
pocit ako pocit,
vlastním accord r.2009 2,4 at/exe a mb slk350 r172 (konfiguracia sa mi pisat nechce ale je tam priplatkovej vybavy viac nez dost). co sa tyka interieru, tak po presadnuti z slk do accordu urcite nemam pocit, ze som si sadol do traktoru (autom jazdim dlhsie trasy bez najmensich problemov). ani mi nepripadne nijako extremne fadny aj ked je pravda, že blikajuce svetielka a velke farebne displeje v nom nie su.
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 10:08
Skvele naladeny akord
Velice brzy tady ocekavam dalsi diskusini sebevrazdu - podobnou te pod srovnavackou Avensise a Passata. Nasledovat bude zrejme i nejaky ten rozhorceny blog, kazdopadne, na dalsi 2-3 dny je o zabavu postarano.

Jinak vyborny test vynikajiciho vozu.
Prevazeci lednicek jiste budou skuhrat na mensi kufr. My normalni, co si tu lednici nechame jednou za 5 let normalne privezt prepravni spolecnosti za tri kila, problem nevidime. Zvlaste u kombiku sportovne ladeneho.

Tohle je akord, ktery opravdu ladi...

HONDA ACCORD :yes:

PS: libi se mi vyraz, ktery autor (at uz zamerne nebo omylem) pouzil pro stredni tridu - STŘÍDA ;-)
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Ondore
22. 2. 2012 10:11
Re: Skvele naladeny akord
:-) :yes:
22. 2. 2012 11:13
Re: Skvele naladeny akord
představ si, že já kombi střední třídy používám a ten opravdu velký kufr potřebuji aspoň jednou týdně k tomu, abych mohl normálně pracovat....

A prostě odmítám materiál nakládat přes vysokou nakládací hranu, odmítám ho lovit z utopeného zavazadlového prostoru. A dále odmítám mít problémy s místem, když za sebe chci posadit dospělého člověka.... (měřím přes 190cm....)

Čili třeba pro mě ja Accord bohužel zcela mimo výběr, ikdyž jinak bych se mu vůbec nebránil....
A stějnětak to má spousta lidí, nemusíš vůbec převážet ledničku, stačí manželka a dítě s kočárkem....
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 11:16
Re: Skvele naladeny akord
Ja nikde netvrdim, ze Accord musi vyhovovat kazdemu. To zadne auto. Proto je dobre, ze mame v STŘÍDĚ na vyber z tolika vybornych vozu. ;-) :yes:
22. 2. 2012 11:46
Re: Skvele naladeny akord
však jo, akorát nedělejte z každého, komu je kufr Accordu malý, "převážeče ledniček" ;-)
22. 2. 2012 12:09
Re: Skvele naladeny akord
Tady jde spíš o to, napsat něco na způsob, já jsem nóbl a ve vatě a vy ostatní jen migrující plebejci. ;-)
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 12:48
Re: Skvele naladeny akord
Tos tam vycetl? Tak tos cetl hodne spatne...
Avatar - Katikakus
22. 2. 2012 12:47
Re: Skvele naladeny akord
To byla spis narazka na velikost kufru, coby modlu ceskeho naroda. ;-)
22. 2. 2012 12:11
Re: Skvele naladeny akord
Dobře napsáno :yes:
22. 2. 2012 12:16
Re: Skvele naladeny akord
Takže Mondeo? ;-)

Je fakt, že u mě je 400l dost na hraně. Na kombík D segmentu je to hodně málo, i v nižší střední většinou výrobci umějí s přehledem +/-500l. To není o odvážení ledniček, to je o kolech, o výbavě na sportovní dovolenou, o kočárku atd, atd.

Ps.: Objevil jsem jediný vážnější nedostatek testu - kufr je vlastně, vyjma ceny, jediné větší mínus. Ale fotografie kufru pod testem zcela chybí.

Pps.: V technických údajích je uvedena velikost zavazadelníku 406 l, v textu recenze 467. Na stránkách Hondy je 406.
22. 2. 2012 13:09
Re: Skvele naladeny akord
Jj, 406 litru je malo, osobne by mi to ale asi stacilo (preferuji hlavne pristupnost kufru, nez jeho objem). Nyni mam 505 litru a je to super. Sice je skoro furt prazdny, ale jednou do roka se prevazi nejaka vetsi vec (koberec, skrinky,...), takze se vyklopna stena hodi. Nepletu-li se 406 litru ma kombik a 467 je u sedanu, takze pak je v testu skutecne chyba.