Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Používáte vyhřívání sedadel? Dost možná si zahráváte se zdravím.

Kdekdo z nás si dopřeje v autě komfort v podobě vyhřívaných sedadel. V zimě jsou určitě k nezaplacení, jenže právě tato jejich skvělá funkce může způsobovat vážné zdravotní problémy.
Zpět na článek
23. 2. 2012 12:35
23. 2. 2012 15:23
24. 2. 2012 00:41
23. 2. 2012 13:30
23. 2. 2012 13:58
23. 2. 2012 14:03
23. 2. 2012 15:17
23. 2. 2012 15:32
23. 2. 2012 16:01
23. 2. 2012 16:19
23. 2. 2012 16:25
23. 2. 2012 16:34
23. 2. 2012 17:49
24. 2. 2012 00:50
23. 2. 2012 18:25
23. 2. 2012 18:58
24. 2. 2012 10:16
23. 2. 2012 16:51
23. 2. 2012 17:42
23. 2. 2012 23:56
24. 2. 2012 17:53
24. 2. 2012 11:56
24. 2. 2012 12:13
Avatar - euro89
23. 2. 2012 12:11
automatické vypnutí
Moje 20 let stará Thema má vyhřívání sedaček udělaný tak, že se po vyhřátí sedačky na určitou teplotu vyhřívání automaticky vypne. Proč to neumí i nová auta? :-!
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Alpinis182
23. 2. 2012 12:30
Re: automatické vypnutí
Protože se šetří na všem možném ?
23. 2. 2012 13:33
Re: automatické vypnutí
Jéé to by tam museli dát nějaký čidlo, který to ohlídá a vypne. To je lepší přesvědčit zákazníka, že to nepotřebuje a nacpat mu místo toho nějakou jinou zbytečnost u který je zase potřeba ho přesvědčit, že ji potřebuje. Inu marketing >:D
Avatar - iudex
23. 2. 2012 14:22
Re: automatické vypnutí
Veď aj vedia, aspoň moje auto (r.v. 2011) to vie. Aj som si spočiatku myslel, že je to vada, keď po pár minútach prestala sedačka kúriť, ale zistil som, že sa to vypína programovane.
23. 2. 2012 14:53
Re: automatické vypnutí
a já jsem měl pocit, že takovou funkci mají všechna el. vyhřívaná sedadla
Avatar - euro89
23. 2. 2012 16:16
Re: automatické vypnutí
Kdyby to měla všechna sedadla, tak tu není tenhle článek o propálených sedačkách.
23. 2. 2012 16:18
Re: automatické vypnutí
To snad nemají jen korejci, ale jinak si nepamatuju auto, které by to neumělo.
23. 2. 2012 16:32
Re: automatické vypnutí
neznám všechny auta, ale třeba bmw to nemá určitě...
24. 2. 2012 08:39
Re: automatické vypnutí
Ford sedacky taky sam nevypina. Jaguar taky ne. Spis mne prekvapuje, ze to nektera auta delaji, to slysim poprve.
Avatar - Alpinis182
25. 2. 2012 21:43
Re: automatické vypnutí
Renault také ne...
21. 3. 2012 14:45
Re: automatické vypnutí
Ehm, třeba i30 automatické vypnutí má...
Avatar - MAP2009
23. 2. 2012 16:01
Re: automatické vypnutí
CLS to má také
23. 2. 2012 12:35
Vyhřívání
No, obzvláště teď v zimě beru vyhřívání jako požehnání. Co mě akorát mrzí, že v současné CX-7 je možnsost vyhřívání pouze zapnout nebo vypnout (vypíná se i samo, když termostat uzná za vhodné, že již sedačka hřeje dost). Ač jinak s autem nprosto spokojen, rozhodně mi chybí možnost vybrat si z pěti úrovní vyhřívání, kterou jsem měl v Superbu. Ta pětistupňová škála zahrnovala vše od opravdu jemného zvýšení teploty až po stupeň pět, při kterém by se na sedačce daly takříkajíc smažit vajíčka >:-[]
Rozbalit vlákno
5
23. 2. 2012 12:49
Re: Vyhřívání
Vždyť jsi je taky "smažil" >:D
23. 2. 2012 14:25
Re: Vyhřívání
právě že ne :-) stupeň pět jsem nikdy nepoužíval... smažená vejce já nerad ani na talíři, ani v kalhotech :-!
23. 2. 2012 15:23
Re: Vyhřívání
Intenzivní se dá použít na předehřátí. Po nastoupení ho vypneš (popřípadě dáš na nejnižší stupeň) a jedeš. Rozhodně považuji za konstrukční vadu, pokud by se vyhřívání dokázalo sedačkou propálit.
23. 2. 2012 19:11
Re: Vyhřívání
Auta co mám nebo jsem měl, tak nehřáli, pokud se na sedačce nesedělo (Nissan Primera, Kia Ceed, Kia Soul, Opel Astra), takže předehřátí asi těžko.
24. 2. 2012 00:41
Re: Vyhřívání
Tak nic. Byla to jen myšlenka. Mám nezávislé topení, takže jsem to nikdy nezkoušel.
23. 2. 2012 13:30
teplo pod *
Ako pisete, je to faj vec v zime, no v BMW to ma 3 stupne. Fajnove teplucko, sedenie na horucom piesku a rozpalena plechova strecha v auguste. Ten treti stupen je po chvili fakt neznesitelny a nechapem ako by to nikto mohol nechat zapnute 10-15minut bez toho aby mu to vadilo. Jedine ze tam sedi narvaty v zimnej bunde alebo kozuchu a to teplo zo sedacky neprejde tou izolacnou vrstvou.

Minule som mal pozicane Volvo V70 a vyhrievanie som nedokazal zniest ani na prvom stupni dlhsie ako 5 minut, brutalne horuce. Vonku bolo -25°C, ale aj tak som to musel hned vypnut, lebo to bolo az neprijemne... ozaj by tam asi mali davat nejaky termostat ci niec co nedovoli zvysenie teploty sedacky nad nejaku zdravu mieru.
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2012 08:17
Re: teplo pod *
No vidíš já jezdím celou zimu, jaro podzim se zapnutým vyhříváním na 3 stupeň a přijde mi to tak akorát (jezdím v košili), občas i v létě si to na tu trojku pustím.
Jinak když mi na předchozím 5er E61 umřel termostat u vyhřívání tak se tam na tu trojku nedalo sedět (ostatní stupně vpohodě) a jednou jsem to zapoměl po chvíli vypnout a skončilo to spálenými chlupy na zádech a nehorázným smradem plastů. A kukuřice co byla pod sedačkou tak s ní byl na některých místech popkorn :-). Nechápal jsem jak se to mohlo prohřát až dolů, asi sem měl štěstí že to auto nechytlo.
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 13:58
Hezký příklad
Normální člověk si zatopí, jakmile cítí, že mu to stačí, vyhřívání vypne, než jej vypne, nejspíš několikrát sníží intenzitu (škála 5st, 3st, záleží na autě). Tím je celá "problematika" vyhřívání sedaček vyčerpána. Na to, že smažit si vlastní vejce hodinovou jízdou na rozpálené sedačce nebude pro jejich kondici to nejlepší, netřeba studií amerických vědců.
Lidé toužící po životních jistotách a kontrole shora volají po automatickém vypínání, já říkám, děkuji nechci, rád si rozhodnu sám o tom, kdy mám už zadek dostatečně v teple. ;-)
Rozbalit vlákno
7
23. 2. 2012 14:05
Re: Hezký příklad
Moje řeč. Nechápu, co je na tom, tak složitého si to nastavit případně zapnout/vypnout.

Jinak s výše uvedeným jsem neměl nikdy problém. Sedačky mi vždy příjemně hřály, nikdy netopily jak kamna a už vůbec nemluvě o tom, že by měly propálit sedadlo 8-s
Buď je ta vědecká studie z 50.let nebo udělali soudruzi v USA někde chybu ;-)
Avatar - iudex
23. 2. 2012 14:26
Re: Hezký příklad
Ale zase vo svojom veku si už s najväčšou pravdepodobnosťou splodil toľko, koľko si splodiť mal, tak Ťa už ďalšia schopnosť plodiť trápiť nemusí (nezamieňať so schopnosťou fungovať). >:-[]
23. 2. 2012 15:31
Re: Hezký příklad
Pokud se nebavíme o extrému a spíš občasném použití omylem, tak to není trvalý stav. Za čas se produkce vrátí do normálu. Je to stejné, jako se nedoporučuje horká sprcha/ koupel, pokud plánujete děti. Nemusíme z toho dělat katastrofu. Prostě v horku mají siestu. >:-[]
Avatar - Bubáq
23. 2. 2012 15:19
Re: Hezký příklad
Velmi souhlasím. Bohužel, v civilizaci převažují občané s automatickým volebním právem, i když si ho ve skutečnosti nezaslouží. Takže asi nastal čas vlepit do interiérů vozů obrovká varování na žlutém podkladu o tom, že "vyhřívání sedadel může poškodit Vaše kalhoty nebo i Vaši kůži...." :-)
23. 2. 2012 15:27
Re: Hezký příklad
V tomhle směru mají trochu nevýhodu postižení, kteří nemusí cítit teplo. Pak si omylem zapne vyhřívání sedadla a roštuje vejce.
Avatar - ferdosky
23. 2. 2012 16:53
Re: Hezký příklad
neco takeho se muze stat jen v usa. to by ste se divili pro jaky pakoviny se americky obcan dokaze soudit. vrchol co vim je, ze ridic zapnul na svem karavanu tempomat a sel dozadu varit kafe. jasne ze autak po nejake dobe sjel ze silnice a bouchnul nekam do sloupu. a ten magor zaloval vyrobce auta, ze v navodu neni napsano ze ma sedet na miste ridice a udrzovat smer.... nebo neco podobnyho - kdyz je v provozu tempomat. a vysoudil nevimkolik dolaru odskodne. potom se smejeme stupidnim navodum jako mikrovlnou rouru nepouzivejte na ohrati zivych zvirat a pod. ale zdroj bordelu je vime kde.
Avatar - King
23. 2. 2012 14:03
Vyhřívání
Přemýšlím, že u mě asi nastal čas pořídit si do auta vyhřívaná sedadla. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 14:24
Re: Vyhřívání
Kolik sis nabouchal kusů? Jsou i jiné způsoby antikoncepce, můžu ti přes SZ hodit pár tipů. >:D ;-)
Avatar - iudex
23. 2. 2012 14:28
Re: Vyhřívání
Od istého počtu sú už potomkovia len (finančná a iná) záťaž, nie hrdosť, tak ho nechaj, nech si varí. >:-[]
Avatar - Flash666
23. 2. 2012 15:17
mercedes
stary mercedesy vypinaj po naky dobe sedak a snizi intezitu a jenom jsou teple na zada...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
23. 2. 2012 15:32
fujtajbl
;-) Vyhřívané sedačky-to je rozežranost. Pak máte zapařené * >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 15:46
vyhrievanie sedadiel
tuto ptakovinu som nikdy nepotreboval ani v zime kedze v aute sedim v sedadle nie na zemi takze mi zima nie je, samozrejme ti co maju kozene sedacky im pr.del primrzava ale v normalnom aute mi ani pri minis 20 vonku nebola na pr.del nikdy zima. Pre bezneho clovek v beznom aute je to zbytocnost, pre prachaca s kozenymi sedadlami vsak nutnost aby chudak neprimrzol v zime.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - R32
23. 2. 2012 15:58
Re: vyhrievanie sedadiel
topper topper... všetko čo ty nemáš je hovadina ne? Ja kožené sedadlá nemám a vyhrievanie využívam veľmi rád. Dokonca to bol jeden z doplnkov ktoré som chcel v novom aute mať a keby som teraz kupoval nové, tak už jedine s vyhrievanými sedadlami.
23. 2. 2012 15:58
Re: vyhrievanie sedadiel
Zbytečnost stejně jako tempomat, klimatizace, hlídaní pruhů, automatické stěrače a světla atd...
Avatar - MAP2009
23. 2. 2012 16:02
Re: vyhrievanie sedadiel
Kola, volant, motor...
Avatar - Flash666
23. 2. 2012 16:11
Re: vyhrievanie sedadiel
nikdy jste asi nejel velkou vzdalenost v aute ze je zbytecnej tempomat a klimatizace...
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 16:18
Re: vyhrievanie sedadiel
To byla ironie, to snad šlo pochopit...
Avatar - R32
23. 2. 2012 16:23
Re: vyhrievanie sedadiel
myslím, že to myslel ironicky... teda dúfam... 8-s
Klíma a tempomat sú vynikajúce a skoro nenahraditeľné, asistent pruhov už vo mne také nadšenie a potrebu nevyvoláva (nakoľko sa naň nedá spoľahnúť na 100%), dažďový senzor mám no stačil by mi aj klasický ciklovač s vhodne odstupňovanými ciklami...
Dnes za základ považujem: 6 vakov, ESP, klímu, tempomat, centrál, el. okná (aspoň vpredu, kto má deti ocení aj vzadu), el. nastaviteľné a hlavne vyhrievané spätné zrkadlá, nejaké rádio s CD MP3 (ak už nie USB či AUX), palubný počítač, výškovo nastaviteľné sedadlo (aspoň) vodiča, ukazovateľ vonkajšej teploty...
Avatar - euro89
23. 2. 2012 16:32
Re: vyhrievanie sedadiel
Tak to já bych klidně tempomat oželel, ale naopak považuju za samozřejmost všechna okna v elektrice a el. nastavitelná i sklopná zrcátka a klimatizaci jedině automatickou.
Avatar - Flash666
23. 2. 2012 16:39
Re: vyhrievanie sedadiel
ja musim mit eletricky okna,el nastavitelny zrcatka,klimu, central na dalku a hlavne radio s USB coz mam putovni ale v dnesni dobe je problem najit auto co ma USB vstup i kdyz uz to trosku naky vyrobci pochopili. me jediny co stve je ze moje nynejsi alfa nema tempomat :-(
Avatar - euro89
23. 2. 2012 16:57
Re: vyhrievanie sedadiel
Fiaty, Lancie a Alfy Romeo s Blue&Me mají všechny USB vstup.
Avatar - euro89
23. 2. 2012 16:22
Re: vyhrievanie sedadiel
A co je normální auto? Korejská plečka, která kožený sedačky neviděla ani v katalogu a vyhřívaný (a případně i chlazený) sedačky tudíž nepotřebuje? Co je běžný člověk v běžném autě? Ty tvoje "běžné" pojmenování jsou jak vypůjčené od Paroubka. :-!
24. 2. 2012 17:50
Re: vyhrievanie sedadiel
S Topperem nesouhlasím, ale než ty začneš psát o korejskejch plečkách a vyhřívání event. chlazení sedaček, tak si něco přečti...
23. 2. 2012 16:24
Re: vyhrievanie sedadiel
To je zase výpold.

Někdy si to auto s vyhříváním vyzkoušej a pak tě ani nenapadne, že by sis ho při konfigurování nového vozu nepřidal.
Vyhřívání je příjemné hlavně z toho důvodu, že než začne fungovat topení, tak je v autě díky teplý sesli/volantu přijemně. Chladný vzduch nevadí, hlavně že tělo není v kontaktu s promrzlým autem.
23. 2. 2012 17:40
Re: vyhrievanie sedadiel
No, já ti nevím. V autě to nemám a vydržet se to sice dá, ale když jsem si párkrát zkusil v jiných autech vyhřívané sesle, tak mám jasno, příští auto to musí mít. Ono mi vždycky stačilo vyhřívání zapnout na pár minut, než se začal interiér prohřívat a pak jsem to vypnul a je to moc příjemné.
Avatar - MAP2009
23. 2. 2012 16:01
šourek
V zimě používám vyhřívání pořád. Můj šourek je zdravej a naprosto v pohodě.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 16:19
Re: šourek
Šourek můžeš mít krásně zdravý, ale co je uvnitř, to už ne.
Jak praví staré arabské přísloví "Do ženy a do melounu nevidíš" a evidentě lze připojit i "do šourku"
23. 2. 2012 16:25
Re: šourek
"Chlape, povídám, máte řídký sperma!" >:-[]
Avatar - R32
23. 2. 2012 16:34
Re: šourek
Videl som v telke jeden dokunent kde tento "mýtus" overovali. Záver bol taký, že hneď po "varení" vajec >:D bolo cca 30-50% spermií neaktívnych.... No po cca dvoch hodinách bolo všetko OK. Takže záver: dieťa v aute so zapnutým vyhrievaním sedadiel nesplodíš resp. sa znižuje úspešnosť... antikoncepcia >:-[]
Avatar - MAP2009
23. 2. 2012 17:49
Re: šourek
Nestrašte mě hoši. Můj pytlík je jediná jistota která mi v této nestabilní době zbývá. ;-)
24. 2. 2012 00:50
Re: šourek
Jak jsem psal výše, proto se nedoporučuje horká sprcha/ koupel před aktem. Účinky krátkodobé, ale zrovna v nevhodnou dobu. Dlouhodobé přehřívání má delší účinky. Skutečně impotentním tě spíš učiní stres než vyhřívaná sedadla. :-)
Avatar - doktormax
23. 2. 2012 18:25
Re: šourek
Prosím Vás, mějte trochu rozum- sednu do auta a nejhorší pro záněty močových cest a prostaty je sednout si do studené sedačky. Takže trochu ohřeji sedačku a než začne topit auto tak uberu a vypnu. Pracuji jako lékař a většina chlapů se záněty prostaty ( u dam nejčastěji chronické záněty močového měchýře ) začínají právě jedním-dvěma prochlazeními, a pak se toho již skoro nikdy nezbaví.
Za mne- hlavně ne do studené sedačky !
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 18:58
Re: šourek
Neříkám, že nesouhlasím. Z druhé strany ona ta sedačka auta rozhodně není to, co je obecně tak promrzlé, takže muži si častěji sedají na daleko studenější věci a ženy často spíše hřeší špatným oblečením ;-)
Avatar - deliqent4
24. 2. 2012 10:16
Re: šourek
to ano ale tam tvrdili že po 90 minutách, to co popisujete vy je samozřejmě správně. Mě to ale stejně netrápí já mám Italské auto které zahřeju až po 10 kilometrech >:D takže se raději pořádně obleču a je to :-)
23. 2. 2012 16:51
tester s 39,7 °C
"u jednoho testera pak dokonce na 39,7 °C"

je hezké, že při testech myslí i na menšiny a dovolí jim se ho zúčastnit.
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2012 17:42
nepoužívám
Tak zrovna tuhle vymoženost já nepotřebuju. Nemám to rád, a už vůbec ne když jsem vymrzlej. Když to řeknu jednoduše tak proto že se cejtim jak kdyby mi někdo pochcal záda a pr**l >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - MAP2009
23. 2. 2012 17:50
Re: nepoužívám
Neboj postupem let pissu propadneš.
Avatar - euro89
23. 2. 2012 19:14
Re: nepoužívám
>:D >:D :yes:
Avatar - white label
24. 2. 2012 00:45
Re: nepoužívám
Tak to máš velmi zajímavé "životní" zkušenosti... :*) ;-)
Avatar - jozephko
23. 2. 2012 21:13
A od jabĺk Vám môže stvrdnúť pečienka (játra)
Viete, že ak budete dlhodobo každý deň jesť 2 kilá jabĺk, tak budete mať pečienku (játra) tvrdú ako ťažký alkoholik? Čo to má spoločné s vyhrievanými sedačkami? Asi toľko, že všetkého veľa škodí. Úprimne obdivujem ľudí, čo si dokážu variť svoje pozadie 90 minút vkuse. Akonáhle sa mi totiž sedačka v zime po pár minútach zohreje, jej vyhrievanie hneď vypnem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Tomas_2002
23. 2. 2012 23:56
Topení
No, já zas nemám rád příliš teplo v autě, takže mám vyhřívání sedačky nastavené na jedničku a na klimatizaci nastaveno 21°C. Mám tak teplý záda a * a přitom nemusím mít v autě jak v sauně.

U Mercedesu me zas hrozně štvalo, že se to dvaceti minutách vypínalo, i když jsem to měl taky jen na jedničku.

Tisíc lidí, tisíc chutí. Ale já bych si nové auto bez této výbavy nekoupil :-)
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2012 17:53
Re: Topení
Naprostý souhlas, taky radši míň topím a mám zapnutý na minimum vyhřívání sedadel...když je v autě moc teplo tak to napomáhá únavě / mikrospánku...tohle je ideální řešení...
24. 2. 2012 10:26
KDOPAK BY SE VLKA BÁL
Věřím, že mnozí, co tu skutečně řídí auta, si už svou reprodučkní povinnost splnili. Proto si dokážu představit, že je nezajímá jejich podprůměrná hemživost. Bacha však na vzniklou rosu o nějakej ten centimetr dál. Ta dokáže zafungovat v kombinaci se zvýšenou teplotou jako dokonalej katalizátor a potrápit bez ohledu na pohlaví, věk či státní příslušnot >:D
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2012 11:56
Ojojooj!
Hmm, ja ešte nemám splodeného potomka, tak budem teda musieť obmedziť tie sedačky, lebo mi to vypáli ryby v rybníku...

Šourek v článku ma zabil... >:D Pán redaktor sa asi hanbil napísať slovo penis. Musel by si ruky opláchnuť svätenou vodou...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
24. 2. 2012 12:13
Re: Ojojooj!
Zino, ztrapnil ses. Podívej se do kalhot, jestli tam máš nádobíčko správně, protože šourek je něco jiného než p.enis.
Avatar - white label
25. 2. 2012 21:51
Re: Ojojooj!
Jak jsem napsal v reakci, zřejmě spíš neznalost českého výrazu pro "miešok". Každopádně nevědět, že nadměrné teplo nevadí penisu, jako varlatům je v dospělém věku na pováženou, ale třeba je zino ještě ditě (i když už se sestouplými ...), na netu si prostě člověk u druhých nemůže být obecně jistý věkem, pohlavím, zdravím (i duševním), vzděláním atd., atd. :-)
Avatar - Chuck Norris
27. 2. 2012 14:05
Re: Ojojooj!
to jsou tragikomický reakce na komentář... opravdu jsem tuhle diskusi rozkliknul jen kvůli tomu jestli tohle bude někdo řešit... a nespletl jsem se... pecka...
Avatar - white label
25. 2. 2012 21:48
Re: Ojojooj!
Tys chyběl na základce v první hodině sexuální výchovy, nebo je v tom (částečně) i neznalost češtiny? :-O :*) 8-s ;-)

P.S. šourek - miešok