Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A3: Třídveřový hatchback zatím neoficiálně

Automobilka Audi zveřejnila v lednu fotografie interiéru nové A3, který představila na veletrhu CES v Las Vegas. Nyní už také víme, jak bude třídveřový hatchback vypadat zvenčí.
Zpět na článek
23. 2. 2012 16:55
23. 2. 2012 18:22
23. 2. 2012 19:10
23. 2. 2012 19:29
23. 2. 2012 21:01
25. 2. 2012 12:43
23. 2. 2012 21:18
23. 2. 2012 21:22
23. 2. 2012 21:32
23. 2. 2012 22:28
23. 2. 2012 23:58
24. 2. 2012 09:51
25. 2. 2012 12:45
25. 2. 2012 16:01
25. 2. 2012 17:00
25. 2. 2012 17:09
25. 2. 2012 18:55
25. 2. 2012 19:52
26. 2. 2012 01:55
23. 2. 2012 18:25
24. 2. 2012 13:48
23. 2. 2012 21:13
23. 2. 2012 22:30
24. 2. 2012 13:07
26. 2. 2012 17:15
24. 2. 2012 13:10
24. 2. 2012 13:13
23. 2. 2012 16:19
S křížkem...
...po funuse. Poslední dobou nějak nechytáte vlnu. První fotka je venku týden - [odkaz] , tahle sada minimálně den - [odkaz] . Chtělo by to asi sledovat i jiné zdroje než tiskové zprávy, není to jediná věc co u vás vidím až v době, kdy ji všichni museli dávno vidět...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 2. 2012 17:28
Re: S křížkem...
Dobrý den, připravujeme pro vás o A3 něco víc, než dokáže nabídnout konkurence. To s sebou samozřejmě nese nutnost držet se pokynů automobilky - takže stručně a jasně: respektujeme přání Audi. Navíc, i když samozřejmě podobné úniky obyvkle taky využíváme, není dvakrát moudré radovat se z porušení embarga. Pak kvůli pár minutám slávy jednoho titulu vypadáme všichni novináři nedůvěryhodně.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2012 18:10
Re: S křížkem...
S tímhle příspěvkem se asi NEdá až tak úplně SOUHLASit.. :-|
Nešlo úplně náhodou NE o JEDEN titul? (a asi bych to NEnazývala "slávou"). Zveřejnit "co nejdříve" snímky JAKÉHOKOLIV vozu - ať jde o oficiální, pořízené paparazi nebo "uniklé" (tam dnes už nevíte zda jsou ÚMYSLně "uniklé" nebo náhodou DOOPRAVDY uniklé.. :-) ), to mi příjde "naprosto normální" (a navíc SPRÁVNÉ - "od toho" tu přece JSTE, ne? ;-)
PS: Na "spřízněném" AUTOFUNu jsou uniklé snímky nového VIPERu - dle mne "v pořádku" (TAK to "má být" - nebo?
Avatar - Bubáq
23. 2. 2012 18:35
Re: S křížkem...
Souhlasím s Lukášem. Pro Internet je nezodpovědné chování přímo typické. A schvaluji redakci Auta.cz, že se snaží být seriózním partnerem automobilek. Kazimrdi si nezslouží žádný obdiv, ani zbožňování "za rychlost". Vrtat se v tom, kdo je rychlejší, je dobré tak akolát pro pitomce. Kvalita informace má samozřejmě přednost.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 2. 2012 19:23
Re: S křížkem...
Tady si to automobilka asi opravdu nepřála. "Tajná" předpremiéra pro malé skupinky vybraných novinářů běží nejspíš dál. Viníka se už prý podařilo dohledat, a tak se k celé záležitosti v Audi postavili čelem a ty uniklé informace a fotky smíme zveřejnit i my, kdo jsme pod embargem. V tom ostatním - nesmíme ani naznačovat ;-)
25. 2. 2012 12:24
Re: S křížkem...
Pokud ti někdo nabídne "backstage pass," tak ho přeci nebodneš do zad a nevykecáš, co nemáš. Jinak na něj příště můžeš zapomenout. Médií je více než dost.
Avatar - Bubáq
23. 2. 2012 16:55
První dojem?
Tak ten není dobrý. Vůz neposkytuje pocit dynamiky. Prototyp (studie) sedanu vypadala mnohem atraktivněji. Přitom 3-dvéř by dynamický měl určitě být. Tady na téhle fotce je A3 prostě jen donutem, pěkně upečeným, ale pořád jen obyčejným donutem. Proč?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - miromen
23. 2. 2012 17:08
Re: První dojem?
Souhlas. Design Audi jde do kopru. A konkretně u A3 je stavajici model designově zdařilejši. :no:
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 17:26
Re: První dojem?
Taky souhlas, z koncernu vede jasne Golf. Za par let si budes myslet ze je to starsi model nez GIV >:D Nevim proc, ale kdyz vidim audi vzdycky si vzpomenu na ohavnost Audi 80 a na starou kulatou A6. Asi proto, ze mi ty audi pripominaj zastreseny kulaty nafukovaci cluny :no:
Avatar - miromen
23. 2. 2012 17:36
Re: První dojem?
Tak ja stale doufam že u koncernu VW jako snad ujedineho zustanou u čistych ale ostrych linek s nabojem. Audi se to nepovedlo uvidime co zbytek.
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 18:33
Re: První dojem?
U Seatu se divim ze jeste nezkrachoval, VW a Skoda od nizsi stredni nahoru celkem jde ;-)
Avatar - miromen
23. 2. 2012 18:54
Re: První dojem?
Tak mě se Seaty libi. Horši je to s interiery a uvidime jak se s tim u Seatu poperou v novych generacich.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 17:07
je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
uz preslapuju a nevedia kam a ako sa kazdy predbieha v tvrdeni ze uz nevedia kam z dychom ze uz su okukani a bla bla ale ze audi vyzera kazdy model rovnako a to uz 20 rokov je absolutne v poriadku, uz aj male decko vie ze automobilova nuda nesie meno audi na kufri :yes:

Ked hyundai preslapuje tak audi potom nahodilo spiatocny chod na plne gule

tato A3ka je presne taka ista nuda ako A4ka A5ka A6tka A7 A8 a dalsie kopie. Medzi A3 z roku 2002 a touto z roku 2012 az na naraznik niet ziadneho rozdielu, v sutazi najdi 5 rozdielov to maju majitelia audin velmi tazke, kupia si auto a novy model ktory pride o 10 rokov neskor vyzera furt rovnako, tomu sa povie preslapovanie kamaradeeeeeeeee :yes:

ale je pochopitelne ze rypnut si do hyundaia treba lebo je uspesny a ludi to se.re, ja si preto zase rad rypnem to koncernu aby sa to vyvazilo a boli sme si fifty fifty

:yes:

samozrejme nova A3 a jej vzhlad nie je ziadne prekvapenie, uz 5 rokov dozadu som vedel ze bude presne takato, audi - naskok vdaka technike - sedi mu dokonale :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - miromen
23. 2. 2012 17:11
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Tahle A3 je sice nepodarek ale tahat tu ani se mi to nechce psat je na kulku mezi oči.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2012 17:13
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
>:D

a ze hyundai preslapuje muheeeeeeeeeee

tak potom audi nahodilo spiatocny chod a la titanic :yes:

bravo audi ;-)
Avatar - white label
23. 2. 2012 18:59
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
No ty ses nám tady zase pěkně odkopal, "uz 5 rokov dozadu si vedel ze bude presne takato", a proto to tvoje divení nad fotografiemi v dlouhé a zmatené reakci... >:D

P.S. Slovo kopie si šetři pro svoje dálnovýchodní idoly, které se bez kopírování skutečně neobejdou, viz např. naprosto bezostyšně okopírované výklopné logo/madlo na pátých dveřích nové i30 se zabudovanou couvací kamerou, které je do posledního detailu obšlehlé od Golfu VI. ;-)
23. 2. 2012 20:15
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
TO je ale drzost oni okopírovali vyklápěcí znak, jedinou inovaci DESIGNU po 20 letech BORCI FAŠ, :no: :no: :no: :no:
Avatar - white label
23. 2. 2012 20:29
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Co to má společného s designem? Raději nepoužívej slova, kterým nerozumíš, "zamrzlý makaróne"..., neříkej, že nemáš komu prodávat své designové avantgardní perly? ;-)
23. 2. 2012 21:43
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
NO koment ovci číst a přemýšlet nenaučíš a obzvlášť když ho mají přiklopený náckovským blembákem
Avatar - GeorgeWWW
24. 2. 2012 09:25
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
á jé, Mussoliniho fanda zase něco pronesl...
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 21:19
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
To naštve, když ta designová nuda je prémie, která bude stát v základu 2x více než to vlnobití od Hyundaie, co? >:-[]
23. 2. 2012 21:51
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
No nevím koho by to mělo naštvat, ta nudná prémie je jen mediální bublina. A je tu jen ukázka kolik hloupích ocí je ochotno dát dvakrát vice jen proto aby si pozvedli ego a aspoň v myšlenkách byli čistá rasa. Prostě jsou to chudáci s deformovaným mozkem
Avatar - white label
23. 2. 2012 22:07
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Kolik zamrzlých týpků je asi schopno napsat "hloupích", namísto hloupých... Tvými slovy: "prostě jen chudák s deformovaným mozkem"...
Nauč se psát a hlavně u toho aspoň maličko myslet, pokud vůbec máš čím... ;-)
23. 2. 2012 22:14
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Audi je mediální bublina. COOOOL, dobrý! Hned je mi líp, že na něj aktuálně nemám.
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 22:26
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Paní Gumpová vždy svému synovi Forrestovi říkala: "Pro hlupáka každý hloupý"

Zajímalo by mně, jestli ses někdy zkusil zeptat těch kupců prémiových aut, teď nemyslím tvých kamarádíčků bazarových kovbojů, co je k té nudě a mediální bublině vede. A taky jestli jsi někdy nějaké to nové A3 jel a vyzkoušel, jestli třeba i zkusil prodat, abys pak napočítal, že jsi ztratil podobné peníze jako za Fiata.
Avatar - Dinar
24. 2. 2012 14:31
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Ony už ty tvé příspěvky nutí koutky k cukání, ale tím mottem v profilu jsi mě dokonale rozmašíroval. >:-[] >:-[] :yes:
25. 2. 2012 12:31
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Jeho motto jsem si ještě nečetl, takže se jdu podívat a teda >:D A klidně desetkrát.
24. 2. 2012 18:01
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Koukam, ze sis tu udelal hustej fanklub.
Nechces pujcit slunecni brejle?
Avatar - kari.laz
24. 2. 2012 08:27
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Toppere, ty jeden z největších korejofilů a rejžofans, kterému může konkurovat snad jenom incest. Ty který společně s incestem máte loga korejců vytetovaný na svém "rozmnožovacím nádobí" a na pozadí a střídáte se pak navzájem s parkováním korejců do garáže. Ty takový rejžový guru nevíš, jaká je správná výslovnost? Není to hyundai, ale Hyjundééé >:-[]
24. 2. 2012 09:21
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
>:D :yes: :yes:
24. 2. 2012 11:48
Re: je zaujimave ako kazdy vie ze hyundai a kia
Onehdá tu někdo použil velmi trefné označení "kionýr". >:D
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2012 17:18
Můj názor...
...Design BMW 1 se proti tomuto může jít zahrabat. Líbí se mi. :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - miromen
23. 2. 2012 17:20
Re: Můj názor...
Naprosty nesouhlas. 8-s :no:
Avatar - Choochoo
23. 2. 2012 17:33
Re: Můj názor...
BMW byly vzdycky jina liga, tohle muzes tak srovnavat se Seatem. :no: Takova podprumernost, to i cinsky Volvo vypada lepe >:D
BMW je jasna volba :yes: :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2012 18:44
Re: Můj názor...
Heh, BMW 1 že je vzhledově jiná liga? Tak to bych se hádal. Ze všech stran vypadá divně, osobně na jeho exteriéru nevidím nic moc pohledného....Narozdíl od A3, která se víceméně trefila do mého vkusu.
Avatar - miromen
23. 2. 2012 18:53
Re: Můj názor...
Je třeba řict že maš pokřiveny vkus. >:D A upřimně už prvni naznaky jak bude vypadat nova OIII jsou nadějnějši než to co předvadi Audi.
Avatar - twistedTSD
23. 2. 2012 23:47
Re: Můj názor...
Pokřivený? Nemyslím si. Jen mám radši spíše klasické, čisté a nepřeplácané tvary. BMW 1 a jeho "tupý" výraz mě mírně řečeno nezaujalo.
23. 2. 2012 21:23
Re: Můj názor...
To je divný jakou že BMW hraje ligu asi nějaký přebor že, Když se podívám na to nejlepší okruhové auto tak nějak už dlouho zaostává nejdříve si ho mazala na chleba Alfa Romeo, a teď nějaké korejské auto no jak že se to jmenuje????? WTTC
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2012 18:11
Re: Můj názor...
Naprostý NEsouhlas 2 ;-)
24. 2. 2012 09:49
Re: Můj názor...
Suhlas. BMW 1 je len imitacia Pola s nadormi >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2012 09:56
Re: Můj názor...
NEmyslím, ale ať tak či onak, naštěstí "pod kabátkem" je naprostý ORIGINÁL :yes: :-)
Avatar - kari.laz
24. 2. 2012 10:01
Re: Můj názor...
Obzvláště tenhle pidlooký pohled je "originál"

[odkaz]
Avatar - billionaire
23. 2. 2012 18:22
design
Neviem čo očávate prevratné...audi je klasika, nepotrebuje zaujat ufo tvarmi ako šikmáči...strohe, drahe a na urovni...to je audi...ten kto na to nema ten na tom vidi to zle...a bmw design ide tak isto dobrým smerom, každá automobilka má svoj štýl a toho sa drží...hovorí sa tomu aj tradícia...každý piaty rok nemusí prichádzať s prevratným designom aby sa ich ason trochu predalo a po piatich rokoch nestratili 80% ceny ako absolutny gýč... a tých je v nižších triedach neúrekom
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Dinar
23. 2. 2012 19:10
Re: design
Velmi pěkně řečeno. ;-) :yes:
Avatar - Ham.
23. 2. 2012 19:29
Re: design
:yes:
Rozumím tomu, že řadu lidí musí iritovat, že některé nové modely aut vypadají.... jako auta. Jednoduché, čisté, prostě efekt dosažený třemi linkami zvýrazněný dotaženým detailem.
23. 2. 2012 21:01
Re: design
Ať si Audi zachovává klasiku v limuzínách, ale toto? Koho má takto velké třidvířko oslovovat? Sekají to jedno za druhým. Největší odvaha na tomto autě je asi ta bílá barva.... >:D :no:
25. 2. 2012 12:43
Re: design
Někdo auta pro dospělé dělat musí, že. >:-[] Dělám si srandu. Ale uznej, že na trhu je exotů dost, takže má smysl dělat něco umírněnějšího. Navíc malá Audi z velké části slouží jako vstupní model pro lidi, kteří Audi chtějí, ale nemohou si velkou ještě dovolit. Takže to auto musí vypadat jako Audi. Pokud už velkou Audi máš a chceš něco dalšího, menšího do rodiny, tak tě pravděpodobně neodradí. Design bez emocí má tu výhodu, že nemůže nikoho urazit/ naštvat. Může se ti okoukat, nemusí tě zaujmout, ale to je tak všechno.
23. 2. 2012 21:18
Re: design
Kdyby takhle uvažoval každý tak dneska jezdíš žebřiňákem taženým krávou, Jsou to pouze kecy kecy a výmluvy neboť nic jiného udělat neumí a to platí o všech značkách nácků, jo pardon plynovou komoru vymysleli to umějí
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 21:22
Re: design
Ach jo, to byl zase inteligenční gejzír.
Design nemá nic společného s technikou. To, že pod konzervativní karoserii se může skrývat moderní technika je samozřejmé, bohužel daleko častěji je to přesně naopak. Podívej se třeba k sobě na ty křídla, tahokovy a nárazníky a ejhle, technika z první poloviny 90. let.
23. 2. 2012 21:32
Re: design
Asi koukám že máš špatné znalosti o technice, tak jo motory JTD Alfa nasadila v roce 1998 a Audi 2008 no ale to je teda opravdu super, a to bych mohl dávat další a další příklady, 6stupňová převodovka byla jako první nasazena ve Fiatu Punto v roce 1994, první 4 bodový elekronický vstřik 1987 Ritmo to si ještě náckové hráli s mechanikou, atd atd atd
Avatar - Ronault.
23. 2. 2012 22:28
Re: design
Asi máš malé znalosti z CR, v Audi bylo daleko dříve než v roce 2008, 1,6 TDI není jediný motor v Audi, pro nápovědu. Je krásné, že má někdo šestistupňovou převodovku, otázkou je, jestli její potenciál uměl využít, evidentně ne, když pomalu a jistě vyklízejí evropský trh. Těch prvenství je všude hodně a mohl bych ti tady jmenovat do haleluja.
Avatar - white label
23. 2. 2012 23:58
Re: design
Jasně, že dřív, bylo to v roce 2001 a rovnou u V8 o čemž se koncernu Fiat může dodnes leda zdát. Navíc dieselový CR musela nakonec do finální produkční podoby pro sériovou výrobu dotáhnout německá firma BOSCH, která ho posléze dodávala nejen Fiatu/AR, ale i MB a později i dalším značkám. Proč to neuměl FIAT s MAGNETI MARELLI, bude určitě mecha2020 a jemu podobní vědět... ;-)
25. 2. 2012 12:45
Re: design
3.3 V8 TDI byl už v roce 1999 (prodej začal snad v prosinci). Viz anglická Wiki nebo [odkaz] (strana dvě)
Avatar - white label
25. 2. 2012 16:01
Re: design
Jo, to byl první koncernový CR, mrkl jsem se ryche jen na německou wiki na "TDI motor" a tam je rok 2001, ale je to špatně.
[odkaz]

Takže už v r. 1999, což je jen o rok později, než Alfa.

P.S. Jinak na tom tvém odkazu píšou, že V8 3,3 TDI (z r. 1999) byl první (předchůdce 4,0/4,2TDI) V8 TDI, ne první TDI CR vůbec, i když to bylo vlastně obojí najednou...
25. 2. 2012 17:00
Re: design
Já to posílal kvůli tomu, že je tam uveden rok. Ne jako podporu tvrzení, že jde o první TDI CR. :-)
Avatar - white label
25. 2. 2012 17:09
Re: design
Já vím, ale oni tam ani nepíšou, že ten 3,3 TDI už měl v roce 1999 CR a není úplně jednoduché najít potvrzení toho, že ho už v r. 1999 určitě měl, ale nakonec se podařilo i to... ;-)
25. 2. 2012 18:55
Re: design
To máš pravdu. V tomhle jsem vycházel ze seznamu motorů na anglické Wiki. Ale pokud by to někdo zpochybňoval, tak se určitě dá najít dobový článek/ test, popřípadě i nějaké staré stránky Audi s technickými detaily (občas na ně člověk narazí). Tady je sice polovina roku 2000, ale i tak je to dřív než 2001 :-) [odkaz] A polovina 1999 [odkaz] Nicméně potvrzují, že má CR od začátku.
Avatar - white label
25. 2. 2012 19:52
Re: design
Jj, psal jsem, že už jsem taky našel důkazy, viz "nakonec se podařilo i to...", třeba i na holandské wiki k A8. ;-)
26. 2. 2012 01:55
Re: design
Sice jsi psal, ale nikde jsem nic neviděl. :-) Tak jsem pro jistotu přiložil něco za sebe. ;-)
Avatar - manitou
23. 2. 2012 18:25
PRO SLEPCE
jako vždy, klasika, žádný výraznější posun, žádný progres, inovace, zkrátka nic, jen naroubovaná nová maska na nové plošině. sterilita forever, vlastně für immer ;-)
Rozbalit vlákno
2
24. 2. 2012 09:53
Re: PRO SLEPCE
Ver tomu, ze po 5-6 rokoch to bude stale rovnako nadherne auto :yes: Kupil by si si po 5-6 rokoch I30, Megane alebo Civic? - asi sotva...
Avatar - manitou
24. 2. 2012 13:48
Re: PRO SLEPCE
z toho co si napsal v žádném případě, tyto modely jsem ale také za vzor nedával ;-)
23. 2. 2012 21:13
SUPER, BOMBA
Perfektní ukázka posunu v designu, jsou opravdu nejlepší ovce :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2012 21:58
AUDI BY MĚLO HLEDAT INSPIRACI V KOREI
Skutečné fotky A3 mně vyloženě zaskočily, opravdu jsem vůbec nečekal, že takto bude vůz vypadat. Po tom, co šlo za poslední měsíce tiskem, po špionážních fotkách a celkově skomírajích prodejích značky sem čekal, že udělají konečně pořádný design plný invence jak nás zásobuje přímá konkurence z dálného východu.

Přesto bych se za tento vůz nestyděl a osobně jsem zvědav, zda na zadním platu kufru budou šňůrky zajíždět opět do navyjáčk jako jsem to měl u golfa IV. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2012 13:12
Re: AUDI BY MĚLO HLEDAT INSPIRACI V KOREI
až mě zatlo - na chvilku mě praštila představa vln na audi.... no konec snu.... >:D >:D :-) to bych to po večerech dobrovolně chodil rovnat.....
Avatar - theolli
23. 2. 2012 22:30
a jé,
Vw zalovil v klobouku vytáhl A1 trochu nafoukl a posadte se všichni na drdel!!!
BRAVO VWMerkur :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
23. 2. 2012 22:31
Chce to facelift
Ešte nebola A3-ka ani oficiálne predstavená a už sa mi tam žiada facelift. Ale nie, vážne. Iná maska a hranaté zadné svetlá podobné konceptu quattro by pomohli. Takto si laik ani nevšimne že je to nová generácia...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2012 13:10
Re: Chce to facelift
audi nekupuješ kvůli La"j"i kům, ale kvůli sobě.... pochop to pumpkine....
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2012 13:07
AUDI
....no je krásná ta A3. Interier - toť skvost. Ano, bmw je parádní a všecko, ale audi tomu dává jakýsi punc dokonalosti.... A kdo čekal nějakou převratnou revoluci..... mno, jak to říct.... překvapení se nekoná, ..... ale je krásná: čistá, uhlazená, tajemná, technicky chladná až ti vaří krev v žilách..... to není takovéto domácí žvýkání.... je jako krásná žena: každý by ji chtěl mít, ale jen pár má na to ji pozvat na kafe.... to už je lepší Mářa z vísky za městem... té stačí Standart mletá, Clea a jsi king...
Tohle je panečku, tohle je jiná liga. Liga pro vyspělé, liga pro dospělé, liga pro ....tebe? Ale každý si dopřejme návštěvu hal těch nabubřelců, kde se každý kasá jaké néni éro .... přijd tam sám za sebe, nestyď se, nejdeš tam kvůli sobě, ale kvůli tobě a audi, tak pokud ti bije srdce ... otři mastné sklo od čela u šourůmu a vejdi. Lehkou nohou přijd a dívej se jí do očí.. pak otevři, umísti svou důležitost do křesla a lehce uchop dveře a .... ten zvuk zavírajících se dveří je ....taky prémiový. Sešteluj sesli, vem do ruky volant, ruka na fofrklacek.... oči se ti zůží -vidíš se v Saint Tropez jako hvězda či se cítíš jako Stig... a tohle ti nedá nikdo....
Audi opět a jednoznačně :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
24. 2. 2012 13:17
Re: AUDI
Novej GTI - Zatímco sníš, nebo snad máš Carreru, tak ti připadá, že v A3 bys v Tropez vypadal jako Stig? Kolik ti je? >:-[]
26. 2. 2012 17:15
Re: AUDI
Dost na to, aby se svym nickem neodkopal tak jako ty.
24. 2. 2012 13:08
Design again
Existuje nudnější a předvídatelnější design než tento? :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2012 13:10
Re: Design again
Ano..... Baron de maxim francek? >:D >:D ;-) nemáš oko,kamaráde, ba co víc, i koule ti chybí.... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2012 13:13
btw
....není fér tu výsměšně kříčet : hundéééééé..... to jsou jiná hřiště. :-!
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2012 15:03
Šíří se to jako mor...
Co? No přece elektrické parkovací brzdy. Proč? Jsou přece složitější, těžší, dražší, pomalé, nepohotové a hlučné. Ale přesto se do dostává do stále více nových modelů a do stále nižších kategorií-viz foto interiéru nové A3! A další část poctivé mechaniky na autě je v pr... Páni konstrukéři a markentigoví "experti", pochopte už konečně, že na tento šílený vynález vám fanda pravého svezení zvysoka....ere. Chci mít možnost chytnout kus poctivé páky (nejlépe s koženým potahem do své pravé ruky) a když potřebuju, mám možnost během desetiny vteřiny utrhnout zadek do smyku a zadní kola si přibrzdit přesně v takové dávce a tak rychle jak chci. A totéž při rozjezdu do kopce. A VW group má mechanické parková brzdy perfektně zmáknuté, fungují jedna báseň. A teď tohle - když to musí mít "páprdovský" VW Passat, prosím, ale proč A3, která je přece pro mladší klientelu?!. Mně totiž vůbec nezajímá, že si díky tomu debilnímu tlačíku můžu vedle něj postavit o kelímek s kafem navíc! Auto s elektrickou pakovací brzdou bych si prostě nikdy nekoupil a nejraději bych tento vynález zakázal zákonem. Jediné BMW tohle chápe - nová jednička ani trojka naštěstí tímto elektricko-ručkařským morem nakažena není. Bravo, BMW, fuj A3!!!!! Pokud je ovšem tento "vynález" u nové A3 jen na přání a za příplatek, tak pak se Audi omlouvám.... A jen se ptám - co příjde příště - nahrazení volantu joystikem? Elektické provozní brdy? Řízení po drátě? Není už té prokleté elektroniky v autech opravdu příliš? :-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
1
25. 2. 2012 12:56
Re: Šíří se to jako mor...
Za příplatek to nebude. To by podle mne příliš zvedalo náklady. Leda by plánovali mechanickou pro S3/ RS3. Pak by to možné asi bylo.