Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Audi A3: Třídveřový hatchback zatím neoficiálně

78 komentářů

Davie H.
...po funuse. Poslední dobou nějak nechytáte vlnu. První fotka je venku týden - [odkaz] , tahle sada minimálně den - [odkaz] . Chtělo by to asi sledovat i jiné zdroje než tiskové zprávy, není to jediná věc co u vás vidím až v době, kdy ji všichni museli dávno vidět...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Dobrý den, připravujeme pro vás o A3 něco víc, než dokáže nabídnout konkurence. To s sebou samozřejmě nese nutnost držet se pokynů automobilky - takže stručně a jasně: respektujeme přání Audi. Navíc, i když samozřejmě podobné úniky obyvkle taky využíváme, není dvakrát moudré radovat se z porušení embarga. Pak kvůli pár minutám slávy jednoho titulu vypadáme všichni novináři nedůvěryhodně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
S tímhle příspěvkem se asi NEdá až tak úplně SOUHLASit.. 😐
Nešlo úplně náhodou NE o JEDEN titul? (a asi bych to NEnazývala "slávou"). Zveřejnit "co nejdříve" snímky JAKÉHOKOLIV vozu - ať jde o oficiální, pořízené paparazi nebo "uniklé" (tam dnes už nevíte zda jsou ÚMYSLně "uniklé" nebo náhodou DOOPRAVDY uniklé.. 😄 ), to mi příjde "naprosto normální" (a navíc SPRÁVNÉ - "od toho" tu přece JSTE, ne? 😉
PS: Na "spřízněném" AUTOFUNu jsou uniklé snímky nového VIPERu - dle mne "v pořádku" (TAK to "má být" - nebo?
Avatar - Bubáq
Bubáq
Souhlasím s Lukášem. Pro Internet je nezodpovědné chování přímo typické. A schvaluji redakci Auta.cz, že se snaží být seriózním partnerem automobilek. Kazimrdi si nezslouží žádný obdiv, ani zbožňování "za rychlost". Vrtat se v tom, kdo je rychlejší, je dobré tak akolát pro pitomce. Kvalita informace má samozřejmě přednost.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Tady si to automobilka asi opravdu nepřála. "Tajná" předpremiéra pro malé skupinky vybraných novinářů běží nejspíš dál. Viníka se už prý podařilo dohledat, a tak se k celé záležitosti v Audi postavili čelem a ty uniklé informace a fotky smíme zveřejnit i my, kdo jsme pod embargem. V tom ostatním - nesmíme ani naznačovat 😉
_MT_
Pokud ti někdo nabídne "backstage pass," tak ho přeci nebodneš do zad a nevykecáš, co nemáš. Jinak na něj příště můžeš zapomenout. Médií je více než dost.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Tak ten není dobrý. Vůz neposkytuje pocit dynamiky. Prototyp (studie) sedanu vypadala mnohem atraktivněji. Přitom 3-dvéř by dynamický měl určitě být. Tady na téhle fotce je A3 prostě jen donutem, pěkně upečeným, ale pořád jen obyčejným donutem. Proč?
Avatar - miromen
miromen
Souhlas. Design Audi jde do kopru. A konkretně u A3 je stavajici model designově zdařilejši. :no:
Avatar - Choochoo
Choochoo
Taky souhlas, z koncernu vede jasne Golf. Za par let si budes myslet ze je to starsi model nez GIV >😁 Nevim proc, ale kdyz vidim audi vzdycky si vzpomenu na ohavnost Audi 80 a na starou kulatou A6. Asi proto, ze mi ty audi pripominaj zastreseny kulaty nafukovaci cluny :no:
Avatar - miromen
miromen
Tak ja stale doufam že u koncernu VW jako snad ujedineho zustanou u čistych ale ostrych linek s nabojem. Audi se to nepovedlo uvidime co zbytek.
Avatar - Choochoo
Choochoo
U Seatu se divim ze jeste nezkrachoval, VW a Skoda od nizsi stredni nahoru celkem jde 😉
Avatar - miromen
miromen
Tak mě se Seaty libi. Horši je to s interiery a uvidime jak se s tim u Seatu poperou v novych generacich.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz preslapuju a nevedia kam a ako sa kazdy predbieha v tvrdeni ze uz nevedia kam z dychom ze uz su okukani a bla bla ale ze audi vyzera kazdy model rovnako a to uz 20 rokov je absolutne v poriadku, uz aj male decko vie ze automobilova nuda nesie meno audi na kufri :yes😒br />
Ked hyundai preslapuje tak audi potom nahodilo spiatocny chod na plne gule

tato A3ka je presne taka ista nuda ako A4ka A5ka A6tka A7 A8 a dalsie kopie. Medzi A3 z roku 2002 a touto z roku 2012 az na naraznik niet ziadneho rozdielu, v sutazi najdi 5 rozdielov to maju majitelia audin velmi tazke, kupia si auto a novy model ktory pride o 10 rokov neskor vyzera furt rovnako, tomu sa povie preslapovanie kamaradeeeeeeeee :yes😒br />
ale je pochopitelne ze rypnut si do hyundaia treba lebo je uspesny a ludi to se.re, ja si preto zase rad rypnem to koncernu aby sa to vyvazilo a boli sme si fifty fifty

:yes😒br />
samozrejme nova A3 a jej vzhlad nie je ziadne prekvapenie, uz 5 rokov dozadu som vedel ze bude presne takato, audi - naskok vdaka technike - sedi mu dokonale :yes:
Avatar - miromen
miromen
Tahle A3 je sice nepodarek ale tahat tu ani se mi to nechce psat je na kulku mezi oči.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
>😁

a ze hyundai preslapuje muheeeeeeeeeee

tak potom audi nahodilo spiatocny chod a la titanic :yes😒br />
bravo audi 😉
Avatar - white label
white label
No ty ses nám tady zase pěkně odkopal, "uz 5 rokov dozadu si vedel ze bude presne takato", a proto to tvoje divení nad fotografiemi v dlouhé a zmatené reakci... >😁

P.S. Slovo kopie si šetři pro svoje dálnovýchodní idoly, které se bez kopírování skutečně neobejdou, viz např. naprosto bezostyšně okopírované výklopné log👋madlo na pátých dveřích nové i30 se zabudovanou couvací kamerou, které je do posledního detailu obšlehlé od Golfu VI. 😉
mecha2020
TO je ale drzost oni okopírovali vyklápěcí znak, jedinou inovaci DESIGNU po 20 letech BORCI FAŠ, :no: :no: :no: :no:
Avatar - white label
white label
Co to má společného s designem? Raději nepoužívej slova, kterým nerozumíš, "zamrzlý makaróne"..., neříkej, že nemáš komu prodávat své designové avantgardní perly? 😉
mecha2020
NO koment ovci číst a přemýšlet nenaučíš a obzvlášť když ho mají přiklopený náckovským blembákem
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
á jé, Mussoliniho fanda zase něco pronesl...
Avatar - Ronault.
Ronault.
To naštve, když ta designová nuda je prémie, která bude stát v základu 2x více než to vlnobití od Hyundaie, co? >😒]
mecha2020
No nevím koho by to mělo naštvat, ta nudná prémie je jen mediální bublina. A je tu jen ukázka kolik hloupích ocí je ochotno dát dvakrát vice jen proto aby si pozvedli ego a aspoň v myšlenkách byli čistá rasa. Prostě jsou to chudáci s deformovaným mozkem
Avatar - white label
white label
Kolik zamrzlých týpků je asi schopno napsat "hloupích", namísto hloupých... Tvými slovy: "prostě jen chudák s deformovaným mozkem"...
Nauč se psát a hlavně u toho aspoň maličko myslet, pokud vůbec máš čím... 😉
BURTIK.
Audi je mediální bublina. COOOOL, dobrý! Hned je mi líp, že na něj aktuálně nemám.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Paní Gumpová vždy svému synovi Forrestovi říkala: "Pro hlupáka každý hloupý"

Zajímalo by mně, jestli ses někdy zkusil zeptat těch kupců prémiových aut, teď nemyslím tvých kamarádíčků bazarových kovbojů, co je k té nudě a mediální bublině vede. A taky jestli jsi někdy nějaké to nové A3 jel a vyzkoušel, jestli třeba i zkusil prodat, abys pak napočítal, že jsi ztratil podobné peníze jako za Fiata.
Avatar - Dinar
Dinar
Ony už ty tvé příspěvky nutí koutky k cukání, ale tím mottem v profilu jsi mě dokonale rozmašíroval. >😒] >😒] :yes:
_MT_
Jeho motto jsem si ještě nečetl, takže se jdu podívat a teda >😁 A klidně desetkrát.
MariAchi
Koukam, ze sis tu udelal hustej fanklub.
Nechces pujcit slunecni brejle?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Toppere, ty jeden z největších korejofilů a rejžofans, kterému může konkurovat snad jenom incest. Ty který společně s incestem máte loga korejců vytetovaný na svém "rozmnožovacím nádobí" a na pozadí a střídáte se pak navzájem s parkováním korejců do garáže. Ty takový rejžový guru nevíš, jaká je správná výslovnost? Není to hyundai, ale Hyjundééé >😒]
rapper
>😁 :yes: :yes:
jossalito
Onehdá tu někdo použil velmi trefné označení "kionýr". >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
...Design BMW 1 se proti tomuto může jít zahrabat. Líbí se mi. :yes:
Avatar - miromen
miromen
Naprosty nesouhlas. 8-s :no:
Avatar - Choochoo
Choochoo
BMW byly vzdycky jina liga, tohle muzes tak srovnavat se Seatem. :no: Takova podprumernost, to i cinsky Volvo vypada lepe >😁
BMW je jasna volba :yes: :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Heh, BMW 1 že je vzhledově jiná liga? Tak to bych se hádal. Ze všech stran vypadá divně, osobně na jeho exteriéru nevidím nic moc pohledného....Narozdíl od A3, která se víceméně trefila do mého vkusu.
Avatar - miromen
miromen
Je třeba řict že maš pokřiveny vkus. >😁 A upřimně už prvni naznaky jak bude vypadat nova OIII jsou nadějnějši než to co předvadi Audi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pokřivený? Nemyslím si. Jen mám radši spíše klasické, čisté a nepřeplácané tvary. BMW 1 a jeho "tupý" výraz mě mírně řečeno nezaujalo.
mecha2020
To je divný jakou že BMW hraje ligu asi nějaký přebor že, Když se podívám na to nejlepší okruhové auto tak nějak už dlouho zaostává nejdříve si ho mazala na chleba Alfa Romeo, a teď nějaké korejské auto no jak že se to jmenuje????? WTTC
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Naprostý NEsouhlas 2 😉
cjoctavian
Suhlas. BMW 1 je len imitacia Pola s nadormi >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
NEmyslím, ale ať tak či onak, naštěstí "pod kabátkem" je naprostý ORIGINÁL :yes: 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Obzvláště tenhle pidlooký pohled je "originál"

[odkaz]
Avatar - billionaire
billionaire
Neviem čo očávate prevratné...audi je klasika, nepotrebuje zaujat ufo tvarmi ako šikmáči...strohe, drahe a na urovni...to je audi...ten kto na to nema ten na tom vidi to zle...a bmw design ide tak isto dobrým smerom, každá automobilka má svoj štýl a toho sa drží...hovorí sa tomu aj tradícia...každý piaty rok nemusí prichádzať s prevratným designom aby sa ich ason trochu predalo a po piatich rokoch nestratili 80% ceny ako absolutny gýč... a tých je v nižších triedach neúrekom
Avatar - Dinar
Dinar
Velmi pěkně řečeno. 😉 :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
:yes:
Rozumím tomu, že řadu lidí musí iritovat, že některé nové modely aut vypadají.... jako auta. Jednoduché, čisté, prostě efekt dosažený třemi linkami zvýrazněný dotaženým detailem.
DJB
Ať si Audi zachovává klasiku v limuzínách, ale toto? Koho má takto velké třidvířko oslovovat? Sekají to jedno za druhým. Největší odvaha na tomto autě je asi ta bílá barva.... >😁 :no:
_MT_
Někdo auta pro dospělé dělat musí, že. >😒] Dělám si srandu. Ale uznej, že na trhu je exotů dost, takže má smysl dělat něco umírněnějšího. Navíc malá Audi z velké části slouží jako vstupní model pro lidi, kteří Audi chtějí, ale nemohou si velkou ještě dovolit. Takže to auto musí vypadat jako Audi. Pokud už velkou Audi máš a chceš něco dalšího, menšího do rodiny, tak tě pravděpodobně neodradí. Design bez emocí má tu výhodu, že nemůže nikoho urazit/ naštvat. Může se ti okoukat, nemusí tě zaujmout, ale to je tak všechno.
mecha2020
Kdyby takhle uvažoval každý tak dneska jezdíš žebřiňákem taženým krávou, Jsou to pouze kecy kecy a výmluvy neboť nic jiného udělat neumí a to platí o všech značkách nácků, jo pardon plynovou komoru vymysleli to umějí
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ach jo, to byl zase inteligenční gejzír.
Design nemá nic společného s technikou. To, že pod konzervativní karoserii se může skrývat moderní technika je samozřejmé, bohužel daleko častěji je to přesně naopak. Podívej se třeba k sobě na ty křídla, tahokovy a nárazníky a ejhle, technika z první poloviny 90. let.
mecha2020
Asi koukám že máš špatné znalosti o technice, tak jo motory JTD Alfa nasadila v roce 1998 a Audi 2008 no ale to je teda opravdu super, a to bych mohl dávat další a další příklady, 6stupňová převodovka byla jako první nasazena ve Fiatu Punto v roce 1994, první 4 bodový elekronický vstřik 1987 Ritmo to si ještě náckové hráli s mechanikou, atd atd atd
Avatar - Ronault.
Ronault.
Asi máš malé znalosti z CR, v Audi bylo daleko dříve než v roce 2008, 1,6 TDI není jediný motor v Audi, pro nápovědu. Je krásné, že má někdo šestistupňovou převodovku, otázkou je, jestli její potenciál uměl využít, evidentně ne, když pomalu a jistě vyklízejí evropský trh. Těch prvenství je všude hodně a mohl bych ti tady jmenovat do haleluja.
Avatar - white label
white label
Jasně, že dřív, bylo to v roce 2001 a rovnou u V8 o čemž se koncernu Fiat může dodnes leda zdát. Navíc dieselový CR musela nakonec do finální produkční podoby pro sériovou výrobu dotáhnout německá firma BOSCH, která ho posléze dodávala nejen Fiatu/AR, ale i MB a později i dalším značkám. Proč to neuměl FIAT s MAGNETI MARELLI, bude určitě mecha2020 a jemu podobní vědět... 😉
cjoctavian
:yes:
_MT_
3.3 V8 TDI byl už v roce 1999 (prodej začal snad v prosinci). Viz anglická Wiki nebo [odkaz] (strana dvě)
Avatar - white label
white label
Jo, to byl první koncernový CR, mrkl jsem se ryche jen na německou wiki na "TDI motor" a tam je rok 2001, ale je to špatně.
[odkaz]

Takže už v r. 1999, což je jen o rok později, než Alfa.

P.S. Jinak na tom tvém odkazu píšou, že V8 3,3 TDI (z r. 1999) byl první (předchůdce 4,0/4,2TDI) V8 TDI, ne první TDI CR vůbec, i když to bylo vlastně obojí najednou...
_MT_
Já to posílal kvůli tomu, že je tam uveden rok. Ne jako podporu tvrzení, že jde o první TDI CR. 😄
Avatar - white label
white label
Já vím, ale oni tam ani nepíšou, že ten 3,3 TDI už měl v roce 1999 CR a není úplně jednoduché najít potvrzení toho, že ho už v r. 1999 určitě měl, ale nakonec se podařilo i to... 😉
_MT_
To máš pravdu. V tomhle jsem vycházel ze seznamu motorů na anglické Wiki. Ale pokud by to někdo zpochybňoval, tak se určitě dá najít dobový článek/ test, popřípadě i nějaké staré stránky Audi s technickými detaily (občas na ně člověk narazí). Tady je sice polovina roku 2000, ale i tak je to dřív než 2001 😄 [odkaz] A polovina 1999 [odkaz] Nicméně potvrzují, že má CR od začátku.
Avatar - white label
white label
Jj, psal jsem, že už jsem taky našel důkazy, viz "nakonec se podařilo i to...", třeba i na holandské wiki k A8. 😉
_MT_
Sice jsi psal, ale nikde jsem nic neviděl. 😄 Tak jsem pro jistotu přiložil něco za sebe. 😉
Avatar - manitou
manitou
jako vždy, klasika, žádný výraznější posun, žádný progres, inovace, zkrátka nic, jen naroubovaná nová maska na nové plošině. sterilita forever, vlastně für immer 😉
cjoctavian
Ver tomu, ze po 5-6 rokoch to bude stale rovnako nadherne auto :yes: Kupil by si si po 5-6 rokoch I30, Megane alebo Civic? - asi sotva...
Avatar - manitou
manitou
z toho co si napsal v žádném případě, tyto modely jsem ale také za vzor nedával 😉
mecha2020
Perfektní ukázka posunu v designu, jsou opravdu nejlepší ovce :no: :no: :no:
BURTIK.
Skutečné fotky A3 mně vyloženě zaskočily, opravdu jsem vůbec nečekal, že takto bude vůz vypadat. Po tom, co šlo za poslední měsíce tiskem, po špionážních fotkách a celkově skomírajích prodejích značky sem čekal, že udělají konečně pořádný design plný invence jak nás zásobuje přímá konkurence z dálného východu.

Přesto bych se za tento vůz nestyděl a osobně jsem zvědav, zda na zadním platu kufru budou šňůrky zajíždět opět do navyjáčk jako jsem to měl u golfa IV. 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
až mě zatlo - na chvilku mě praštila představa vln na audi.... no konec snu.... >😁 >😁 😄 to bych to po večerech dobrovolně chodil rovnat.....
Avatar - theolli
theolli
Vw zalovil v klobouku vytáhl A1 trochu nafoukl a posadte se všichni na drdel!!!
BRAVO VWMerkur :no:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ešte nebola A3-ka ani oficiálne predstavená a už sa mi tam žiada facelift. Ale nie, vážne. Iná maska a hranaté zadné svetlá podobné konceptu quattro by pomohli. Takto si laik ani nevšimne že je to nová generácia...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
audi nekupuješ kvůli La"j"i kům, ale kvůli sobě.... pochop to pumpkine....
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....no je krásná ta A3. Interier - toť skvost. Ano, bmw je parádní a všecko, ale audi tomu dává jakýsi punc dokonalosti.... A kdo čekal nějakou převratnou revoluci..... mno, jak to říct.... překvapení se nekoná, ..... ale je krásná: čistá, uhlazená, tajemná, technicky chladná až ti vaří krev v žilách..... to není takovéto domácí žvýkání.... je jako krásná žena: každý by ji chtěl mít, ale jen pár má na to ji pozvat na kafe.... to už je lepší Mářa z vísky za městem... té stačí Standart mletá, Clea a jsi king...
Tohle je panečku, tohle je jiná liga. Liga pro vyspělé, liga pro dospělé, liga pro ....tebe? Ale každý si dopřejme návštěvu hal těch nabubřelců, kde se každý kasá jaké néni éro .... přijd tam sám za sebe, nestyď se, nejdeš tam kvůli sobě, ale kvůli tobě a audi, tak pokud ti bije srdce ... otři mastné sklo od čela u šourůmu a vejdi. Lehkou nohou přijd a dívej se jí do očí.. pak otevři, umísti svou důležitost do křesla a lehce uchop dveře a .... ten zvuk zavírajících se dveří je ....taky prémiový. Sešteluj sesli, vem do ruky volant, ruka na fofrklacek.... oči se ti zůží -vidíš se v Saint Tropez jako hvězda či se cítíš jako Stig... a tohle ti nedá nikdo....
Audi opět a jednoznačně :yes: :yes: :yes:
Baron de Maxim-Fratzek
Novej GTI - Zatímco sníš, nebo snad máš Carreru, tak ti připadá, že v A3 bys v Tropez vypadal jako Stig? Kolik ti je? >😒]
MariAchi
Dost na to, aby se svym nickem neodkopal tak jako ty.
Baron de Maxim-Fratzek
Existuje nudnější a předvídatelnější design než tento? :no:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ano..... Baron de maxim francek? >😁 >😁 😉 nemáš oko,kamaráde, ba co víc, i koule ti chybí.... >😒]
jossalito
>😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....není fér tu výsměšně kříčet : hundéééééé..... to jsou jiná hřiště. :-!
Arese
Co? No přece elektrické parkovací brzdy. Proč? Jsou přece složitější, těžší, dražší, pomalé, nepohotové a hlučné. Ale přesto se do dostává do stále více nových modelů a do stále nižších kategorií-viz foto interiéru nové A3! A další část poctivé mechaniky na autě je v pr... Páni konstrukéři a markentigoví "e😜erti", pochopte už konečně, že na tento šílený vynález vám fanda pravého svezení zvysoka....ere. Chci mít možnost chytnout kus poctivé páky (nejlépe s koženým potahem do své pravé ruky) a když potřebuju, mám možnost během desetiny vteřiny utrhnout zadek do smyku a zadní kola si přibrzdit přesně v takové dávce a tak rychle jak chci. A totéž při rozjezdu do kopce. A VW group má mechanické parková brzdy perfektně zmáknuté, fungují jedna báseň. A teď tohle - když to musí mít "páprdovský" VW Passat, prosím, ale proč A3, která je přece pro mladší klientelu?!. Mně totiž vůbec nezajímá, že si díky tomu debilnímu tlačíku můžu vedle něj postavit o kelímek s kafem navíc! Auto s elektrickou pakovací brzdou bych si prostě nikdy nekoupil a nejraději bych tento vynález zakázal zákonem. Jediné BMW tohle chápe - nová jednička ani trojka naštěstí tímto elektricko-ručkařským morem nakažena není. Bravo, BMW, fuj A3!!!!! Pokud je ovšem tento "vynález" u nové A3 jen na přání a za příplatek, tak pak se Audi omlouvám.... A jen se ptám - co příjde příště - nahrazení volantu joystikem? Elektické provozní brdy? Řízení po drátě? Není už té prokleté elektroniky v autech opravdu příliš? 😒 😢 😢
_MT_
Za příplatek to nebude. To by podle mne příliš zvedalo náklady. Leda by plánovali mechanickou pro S3/ RS3. Pak by to možné asi bylo.