Ekonomika
... tolik za miniauto v ČR nikdo nedá, ani kdyby bylo německé, natož když je francouzské.
Tak trochu jsi šlápl vedle. Je to asi jako očekávat od Malého HH velký kufr. Uvědom si, že je to 360t za auto mající 96 kW a ani tunu, laděné v Dieppe a jedna z pro řidiči nejzábavnějších předokolek. Nic levnějšího se koupit nedá. A nemá to nic společného s tím, jestli to je francouzské nebo není.
A ona i cena jaksi v reále nemá až tolik vztah k původu, kdo alespoň trochu sleduje ceny aut, tak ví, že třeba VW se neprodává o mnoho dráže než Renault, jen je nutno se vědět.
A rozhodně nechce Renault prodávat Twingo RS ve statisícových sériích.
Takže ta tvá nostradamova věštba stojí na hodně vratkých nohou.
A ona i cena jaksi v reále nemá až tolik vztah k původu, kdo alespoň trochu sleduje ceny aut, tak ví, že třeba VW se neprodává o mnoho dráže než Renault, jen je nutno se vědět.
A rozhodně nechce Renault prodávat Twingo RS ve statisícových sériích.
Takže ta tvá nostradamova věštba stojí na hodně vratkých nohou.
Pokud se podívám na realitu ČR, tak všichni "frantíci" nabízejí nižší ceny než srovnatelný VW a přesto nevládnou prodejům. To je prostě realita posledních x let. A když se podívám na vývoj zisků/ztrát evropských automobilek, tak je to asi obecná věc platící skoro všude v Evropě - samozřejmě s výjimkou samotné Francie.
Tak se podívej na Golfa 1,2 TSI 63 kW Trendline, All in, Comfort, RCD310, metalíza, 310t Kč, Alu kola. Megane 1,6 74kW potřebuje na srovnatelnou výbavu alespoň Advantage, s metalízou jsi po usmlouvání a platbě hotově na 300t Kč, to je opravdu velký rozdíl 😉
Pokud se podíváš na ceny všude jinde u VW, tak zjistíš, co je to ten cenový jemnocit. VW má jinou cenotvornou politiku, chytřejší, skočí ji na to více lidí, třeba ty.
Pokud se podíváš na ceny všude jinde u VW, tak zjistíš, co je to ten cenový jemnocit. VW má jinou cenotvornou politiku, chytřejší, skočí ji na to více lidí, třeba ty.
Ano, VW v posledních letech dost snížil ceny. Golf v základu už nestojí 400 tisíc. Ale ... skladovku Megane Advantage jsem našel i pod 300 tisíc - a to dokonce ve verzi kombi. Skladový Golf za tuhle cenu nabídne jen 1.4 v základu.
Když se podívám na dovjice Passat-Laguna, Polo-Clio, Jetta-Fluence nebo Touran-Scenic, jsou tam rozdíly leckdy ještě větší. Dle mého názoru prostě VW neprodává své auta za "lidové ceny".
Když se podívám na dovjice Passat-Laguna, Polo-Clio, Jetta-Fluence nebo Touran-Scenic, jsou tam rozdíly leckdy ještě větší. Dle mého názoru prostě VW neprodává své auta za "lidové ceny".
Jenže Twingo RS není jen tak obyčejné malé auto, a pokud se mrkneš např. na ceny Fiatu 500, zjistíš že nemusíš chtít ani žádnou ostrou verzi, abys byl snadno na ceně Twinga RS, který ostrou verzí je. Já si tedy naopak myslím, že cena je přiměřená, konkurence mizivá a při předpokládané ceně dalšího levnějšího "smíška" - Swiftu Sport za +- 399 tisíc, to Renault nastavil dobře.
panda je uz dokonala legenda ktorej tvary meno a imidz povzniesli miniauto na inu uroven :yes😒br />
picanto je nova mlada ambiciozna krv ktora stanovila nove kriteria a posunula hranice :yes:
jinak proti mercedesum nic nemam. prave naopak radsi medveda jak bavora. Takove E Cabrio ve svetle modre. no co ti budu vykladat.
Světle modrá je dobrá tak na bazén, ne na MB... >😁
A nemáš náhodou v obýváku háčkovanou dečku na TV a na ní porcelánového jelena v říji (tím zdravím GTIho). >😒]
Ale zase to vysvětluje fakt, že zrovna ty vidíš SLS, jako "ohavu"... 😉
A než mě tu semelete, tak světle modrá, ani E klassa v cabriu mě vůbec neberou...
Možná jako sedmdesátník,který chce na kabriolet balit šedesátnice někde v okoli Portsmouthu na Anglické riviéře >😒]
PS: Dečku na TV nemám, ale jenom proto, že na těch blbejch moderních plackách nedrží. >😁 A místo jelena máme "porculánovou štiku". >😒]