Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta Super: Dvě spojky za 599.900,- Kč

U příležitosti uvedení dvouspojkové převodovky do řady Giulietta přichází Alfa Romeo s akčním modelem Super.
Zpět na článek
26. 2. 2012 08:57
26. 2. 2012 11:26
26. 2. 2012 08:57
1.75 TBi
kde je? bude? nebude? motor roku, super parametre na spojenie s dvojspojkou... a on nikde.....
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2012 08:57
těším se na test
..., který bude smysluplný.... Snad se ho tady na ACZ dočkáme.... (o absurdním testu v Autosalonu na Primě už jsme se tady bavili, mimochodem, paní v sobotu testovala Citroen C-Crosser a opět to bylo o ničem, tak nevim.... :*) )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
26. 2. 2012 11:26
Dobré
Tohle je dobrý krok od Alfy. Moderní automaty jsou super a myslím, že v té cenové relalci s nimi může soupeřit jen Octavia a Golf...ty však zdaleka nejsou tak o emocích. Jsem zvědavý na test.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
26. 2. 2012 11:56
toto je asi jedine talianske auto
spolu sa pandou a 500kou ktore za nieco stoja a maju opodstatneny uspech :yes:

interier s navigociou jednoducho nadhera - bmw sa moze rovno ist ucit od alfy ako vyzera sportovy interier lebo tie ich nevkusne zlataniny od 1tky po 7micku vyzeraju priserne
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
26. 2. 2012 12:08
Pokud by tenhle Fiat
mel dvojspojkovou prevodovku (a motor) od VW, mozna by to pro nekoho stalo za uvahu. Takhle ale urcite :no: A to ani nemluvim, ze se ridic musi divat celou dobu na tuhle hruzu pred sebou:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
28
26. 2. 2012 12:32
Re: Pokud by tenhle Fiat
Motor od VW? Jistě, třeba HTP jste měl na mysli, že? Fiat se nemá motoricky za co stydět a to zvláště v případě Giu. Multivzduch 170 hp je jeden z nejlepších přeplňovaných maloobjemáků, srovnávat se s něčím od VW může snad jen v případě 1.4 + turbo + kompresor (to co je ve fabii rs), ale rozhodně se nedá říci, že je horší.
A budiky? Co se vám nelíbí? Tubusy? Pokud vím, Outlander taky nemá zrovna plochou desku s ručičkama. To, že je to italsky? Pche. Asi je to subjektivní, ale mně přijdou budíky v Giu jako nejlepší část interiéru.
Avatar - CHerokee
26. 2. 2012 12:39
Re: Pokud by tenhle Fiat
Souhlasím, interiér, exteriér, motor vypadají dobře, snad bude i ta spojka. U Alfy je jediné minus...kvalita. Kdysi jsme v rodině měli 146, 156, 166 a kvalitní nebyly.
26. 2. 2012 15:23
Re: Pokud by tenhle Fiat
to jsou všechno modely z devadesátých let... přecejen, nějaká voda v Tibeře už od té doby utekla.... ;-) Zrovna u Mita a Giulietty bych se kvality vůbec nebál.... Horší než zbytek světa to nebude.... Navíc Jůlinka má standardně 5 let záruku, takže není co řešit....
Avatar - escorpion
26. 2. 2012 15:33
Re: Pokud by tenhle Fiat
Není co rešit ? "Julinka" je drahá. Dosť drahá na to čo ponúka. Auto fajn, ale nekúpil by som. Nemám hlboko do vrecka, ale pre koho je určená ?
26. 2. 2012 15:55
Re: Pokud by tenhle Fiat
Takže lhaní do vlastní kapsy?
Resp... je do té kapsy hlouběji, než tady píšeme, páč pokud by nebylo, nenapíšeš to co si napsal.

Júlinka je právě určena těm, co chtějí to nejlepší v nižší střední ... a nemají daleko do kapsy..., mimoto chtějí něco co vypadá alespoň jinak než Astra :-)

Víc ej asi zbytečné dál psát, páč by to asi nepadlo an úrodnou půdu. >:-[]
26. 2. 2012 15:56
Re: Pokud by tenhle Fiat
Drahá v porovnání s čím? S Focusem nebo Golfem? Jenže Alfa je (sub)prémie, nikoliv mainstream. A v porovnání s BMW, Audi, Volvem nebo DS4 už ty ceny vypadají mnohem zajímavěji. Navíc ber v úvahu, že všechny Giulietty mají standardně systémy Q2 a DNA, což u konkurence zdaleka běžné není.
26. 2. 2012 16:28
Re: Pokud by tenhle Fiat
Sub(prémie)? :-)
26. 2. 2012 22:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
26. 2. 2012 22:40
Re: Pokud by tenhle Fiat
Mám pocit, že tvé příspěvky nejsou nic jiného než hledání slov, které ti automatická korektura webu povolí. 8-s
27. 2. 2012 07:37
Re: Pokud by tenhle Fiat
>:D :yes:
26. 2. 2012 16:09
Re: Pokud by tenhle Fiat
tak si kup Megana 1.6, budeš spokojenej a ušetříš :yes:
26. 2. 2012 16:46
Re: Pokud by tenhle Fiat
Kromě toho, že máš pravdu (byť trotl wolff ti to vysvětluje hned způsobem pro něj tady typickým...) se stačí podívat na prodeje po celé Evropě a hned uvidíš, pro koho je to určené. Většinou v jednodušších a nižších verzích je to hlavně v Itálii pro ty, kteří chtějí golfklasse z domácí produkce (Bravo je mrtvý model a pomalu o něj není zájem už ani v Itálii) a po Evropě pro poslední zbytečky fandů. Fandovství má nakonec svůj půvab - svého času (za komančů) byly v Anglii fandové škodovky, kteří se přímo vyžívali v tom, co 120 "umí" nebo si vezmi zájem o trabanty....

O auta Made in Italia už prostě na starém kontinentně není zájem. A ví to i vedení Fiatu, nejdříve stáhlo nejlukrativnější výrobu (Panda) do Itálie a teď budou určujícími trhy USA (Chrysler) a Jižní Amerika.....Sáma Marchionne konstatoval, že FIAT a jeho italské sestry loni prodělaly v Evropě půl miliardy EUR.

Nakonec, vystihls to celkem přesně. Jako rodinná golfklasse je to drahé (a Astra, Megane a další jsou skutečně z uživatelského hlediska lepší volba a nejen cenou) a jako sportovní verze to nemá na hot hatche ať už typu Golf, Mazda 3 no a z hlediska vyjímečnost/exkluzivity je třeba DSková řada daleko zajímavější, krásná je nová Astra ve třídvířku a nezapomněl bych ani na Scirocco.....takže, ani ryba ani rak, taky si nedovedu představit kupce - a nejen u nás nebo na Slovensku.
26. 2. 2012 16:54
Re: Pokud by tenhle Fiat
Berane, obávám se, že "v jednodušší verzi" jsi dnes na ACZ dorazil ty. Giulietta se naopak prodává z valné části ve vyšší výbavě Distinctive, která je vysoce nad průměrem toho, co se běžně v tomto segmentu prodává.... viz třeba tady: [odkaz] (najdi si i mimořádně neobratný překlad tohoto článku přímo z pera redaktorů ACZ někde tady....).

Jestli ti auto v nižší střední s dieselem 1.6 a výbavou z dvojzónovou klimou a x vychytávkama připadá "jednodušší", tak by mě zajímal tvůj názor na základní provedení Golfa....

Můžeme tady psát názory jakkoliv subjektivně zabarvené, ale zkusme se aspoň odrážet od reálných fakt.... :yes: Jinak je z toho plácání kluků na pískovišti.... :*)

Jinak napsat, že "Megane je z uživatelského hlediska příjemnější a to nejen cenou" je poměrně slušná nominace na zlatý ventilek. Ovšem konkurence je letos velká, takže možná ještě přitlač >:D
Avatar - DRBNUTY
26. 2. 2012 18:01
Re: Pokud by tenhle Fiat
Ten ked este viac pritlaci, tak to sa uz urcite posere >:-[]
28. 2. 2012 16:35
Re: Pokud by tenhle Fiat
Á hovado s nickem DRBNUTY a s fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti sedí až po krk ve sračkách, snad ho někdo přebalí - to se tady člověk dozví věcí....
26. 2. 2012 16:27
Re: Pokud by tenhle Fiat
Jako vždy jsem se mohl spokojeně usmát, tvrzení, že Alfa je (sub)prémie je perla....nicméně zcela věcně k tvé reakci - Alfa Romeo 156 byla představena ve Frankfurtu na podzim 1997 a vyrábět (a prodávat se začal v roce 1998). Jí jsme si jí koupil v roce 1999 a o její "kvalitu" bych moihl doložit dodnes starostlivě schovaným šanonem zakázkových listů ze servisu (mimochodme stejně mizerného jako auto samé), Alfa Romeo 166 byla představena o rok později a vyráběla se tedy od roku 1999 a nakonec Alfa Romeo se vyráběla od roku 2001. Mimochodem, jezdila jí jedna kolegyně a cca v roce 2005 jí po návštěvě servosu spojeném s výměnou ramen na přední nápravě upadlo kolo.....Takže tady nepiš, že jsou to modely z devadesátých let, Tohle jsou auta kolem přelomu tisícíletí a dělal se hluboko (a pokud vím kvylita šla ještě dolů...důlsedkem čehož byly propady na našem trhu, které trvají až dodnes) do druhé poloviny prvního desetiletí nového tisícíletí. Alfou devadesátých let byla třeba 75, 145, 146, 147 a 175......jen pro tvoji informaci, devadesátými léty se myslí tak léta 1985 až 1995.....

Jinak CHerokee asi ví (na rozdíl od tebe), o čem je řeč. Ono je asi lepší uznat, že jsem udělal chybu, když jsem se nechal zlákat oslňujícím zjevem 156ky v červené barvě, nicméně se držím zásady, že chybu může udělat každý, blbec udělá tu samou znova. A já už jsme se poučil, stejně jako ona moje kolegyně no a nakonec i většina lidí co si Alfu pořídila na přelomu tisícíletí, Na základě smutných zkušeností vystřízlivěla a stačí se jít podívat do bazarů a porovnat ceny Alf a třeba těch vámi fiatfans tak nenáviděných golfů stejných ročníků......
26. 2. 2012 16:38
Re: Pokud by tenhle Fiat
no nemá cenu tady asi slovíčkařit ale za devadesáté léta se snad obecně považují roky 1990-1999 ne? Jako psát že do devadesátých let patří AR75 je dost podivné.... Ale to je jedno....

Jinak každý máme svoje zkušenosti, máme v rodině na Alfách najetých tak 260tkm a ty auta byly VŽDY pojízdné.... ANI jednou se nestalo, že by to auto nedojelo....

a teď mám funglovku Mondeo, které za prvních 6tkm třikrát ráno nenastartovalo.... a spamuju tím diskusi pod každým článkem o Fordu? Nespamuju.... holt závady konkrétního kusu....

Jinak to, že někomu po návštěvě servisu upadne kolo je spíš problém mechaniků než značky.... Buď jak buď, minimálně první ročníky 156 nebyly opravdu nic extra, nicméně dnes je situace úplně jiná....

Stejnětak jak dnes už nereznou Oply, ačkoliv moje Astra z roku 1997 hnila jak brambory.... Chce to jen vybřednout ze zažitých klišé, případně vlastních nahodilých zkušeností.... Chápu že vyhozené peníze za auto konkrétní značky zamrzí, ale na komplex to myslím není.... ;-)
Avatar - CHerokee
26. 2. 2012 16:46
Re: Pokud by tenhle Fiat
Mě se Giuletta líbí, teď s dvouspojkou zvlášť. Za tu cenu je dobrá, nicméně na základě zkušeností s výše zmíněnými modely bych si to asi rozmyslel. Poslední kapka trpělivosti přetekla, když v 166 kožené béžové sedačky pouštěly barvu a servis tu reklamaci odmítl. :-(
Avatar - ethicon
26. 2. 2012 17:03
Re: Pokud by tenhle Fiat
ja som na rozdiel od niektorých tu sa prezentujúcich virtuálnych majitelov áut, reálny majitel už druhej novej Alfy (147 a Giulietta QV) a so žiadnou som problémy nemal (nevyhodím skoro 30 tisíc euro ak by to bolo naopak)..na Giuliettu výrobca poskytuje 5 ročnú záruku, čiže ak by sa aj niečo stalo nie je čo riešiť...
28. 2. 2012 17:01
Re: Pokud by tenhle Fiat
Když fakta, tak fakta - napsal jsi o devadesátých letech v souvislosti se 156kou, se kterou já má reálné zkušenosti. Líbí se mi, že jak člověk převede řeč na suchá fakta, najednou se tobě podobní ohánějí slovíčkařením.

Jestli ti stačí, aby auto bylo pojízdné, tak blahopřeji, pojízdná je i třicet let stará popelnice. JInak jiný známý měl ještě tu 147ku a strašně si jí taky chválil, že ho vždycky dovezla a nikdy ho nevypekla. Sice vrzala jek fotel po babičce, polovina oken nešla stáhnout, ručka se zasekávala, ale bylo to (podle něj) super auto, protože ho nikdy "nevypeklo". Nedivím se - předtím měl dvakrát Dacii....

Co se týká onoho upadlého kola, má to dva aspekty - tím prvním je fakt, že mně po 70 tisících a jí po 60 tisících odešla ramena, která se musela měnit. To je znak kvality jako noha a asi jenom tyhle dvě auta byly vyjímky....jinak všechna ostatní byla perfektní. No a ten druhý aspekt opět svědčí o tom, že s auty máš bohaté zkušenosti - ona totiž úroveň značkového servisu vypovídá hodně i kvalitě značky, notabene když těch značkových servisů je s ohledem na počet aut v republice jako šafránu. A neméně zajímavé je, že každý jsme v Praze využívali jiný servis. Jestli škodovku opravujou na každém rohu, tak bych tvůj argument ještě bral, ale po zkušenostech s Hondou předtím a Mazdou potom musím konstatovat, že kvalita se pozná nejenom podle produktu, ale i podle doprovodných služeb - tedy hlavně toho servisu.

Zajímalo by mně, jak a na základ čeho víš, že dneska je situace s Alfami úplně jiná....podívej se na tabulky prodejů, rozhlídni se po silnici a zrovna Alfa je u nás (na rozdíl od toho přelomu tisícíletí) zcela marginální značka, takže zkušenosti s ní se v obecném podvědomí ani neobjevují.

Jestli Opely rezly nebo ne nevím, kamarádi, co ve stejném čase měli Astry jako firmení auta si rozhodně nestěžovali, totéž platí o dvou kolezích, co jezdili Opel vectra 1. generace a kteří byli nesmírně spokojení. U reznoucích aut je třeba rozlišovat, jetsli to auto bylo nové, nebo bylo z druhé ruky. Pokud bylo z druhé ruky, tak bych to za bernou minci nebral, bourané auto dost často může reznout - to záleží tom kdo a jak ho opravoval. Nicméně o kvalitě Alf (ale i Fiatů) svědčí asi nejlépe fakt, že po zkušenostech s nimi si je už skoro nikdo další nekupoval. Za srandovní považuji, že ačkoliv jsme se té hrůzy zbavil už před devíti lety, ještě předloni mi chodily nabídky od prodejce, kde mě nazývali (brrrr) alfistou.

Jelikož jsem měl (a mám) dvě superkvalitní auta (první byla Honda Civic), tak jsem asi schopen posoudit, co to kvalitní auto je a to včetně servisu. A když odhlídnu od vlastních uat, která jsme koupil zásadně jako nová, tak synonymem kvality je pro mně třeba Toyota Corolla,kterou jsme měli půjčenou před pár lety na Islandu. Vsadím se, že ti, co ji měli přede mnou ji taky moc nešetřili (kde jinde si může dneska zkusit člověk jízdu na šotolině, když ne tam...) a přesto se ani nehnula, nic nevrzalo, všechno perfektně fungovalo....zrovna na tom Islandu jsme neviděl jediné italské auto, proč asi? A není pravda ani, že tam jsou jenom nezpevněné silnice ani, že tam jezdí samé teréňáky. Většina aut tam byly normální nižší střední a střední třída, pravda počet oněch teréňáků tam byl roven počtu pidiaut na jihu Evropy v celkové skladbě vozového parku.....
26. 2. 2012 19:37
Re: Pokud by tenhle Fiat
Jo jo směješ se sám sobě , ano Alfa měla problém s rameny ale ty samé problémy má Suprblb, Audi, Pasat i BMW. Tak že jenom náckovská ovce může toto psát, máme doma 147 1.9 JTD 16 V a už má 350000km, a bez žádných velkých problémů !!!!!!! Než budeš hanit něco co je inspirací pro Nácky podívej se nejdříve do vlastních řad !!!!!!!!!
Avatar - white label
26. 2. 2012 19:56
Re: Pokud by tenhle Fiat
Vy máte doma tak vylítanou 147 1,9 JTD s 350 tis. km na tachometru? To se chválíš, nebo spíš stěžuješ? Podle toho jak jednoduchý ("Superblb" apod.) jsi v diskusích jezdíš tak maximálně na kole a podle toho jak si u toho důležitý bys měl mít aspoň novou Alfu 8C... :*) >:D
27. 2. 2012 07:34
Re: Pokud by tenhle Fiat
Bohuzel (a zvlaste pro italska auta) ti ta petiletka nepokryje fakt, ze ti auto doslova chatra pod rukama.
Ona ta zaruka neni vsemocna, hodne lidi si mysli, ze jim zacne po ctyrech letech drncet zadni plato a tak jim prodejce vymeni celou karu za novou, nebo vrati prachy v plne vysi.
Neni to tak.
Hromada komponent je oznacena jako spotrebni material, dalsi zase maji ze zaruky vyjimky (treba homokineticke klouby) a na jine ti uplatni amortizaci a pri nejlepsim se s tebou o cenu opravy podeli. A vetsinou je zaruka taky podminena nutnosti servisovat pouze v autorizovanem servise, coz se u pet let stareho auta muse dost prodrazit.
Avatar - Ada je zase tady
26. 2. 2012 16:55
Re: Pokud by tenhle Fiat
Ne nemel jsem na mysli benzinove motory. Nic mi neni vzdalenejsiho, nez motor na bendzin. Motor v takovem voze by mel mit alespon 300Nm pri 2000RPM, pokud ma byt pouzitelny pro prijemnou jizdu. Jinak kelimky okolo pristroju jsou hnusem bez ohledu na znacku. Z nekterych aut nestesti jdou demontovat. A fak, ze italske zbozi stoji za ho*no i kdyby bylo pozlaceny se v nasich krajich obecne vi uz 100 let. Cest vyjimkam. Fiatalfa mezi ne ale jiste nepatri ;-\
26. 2. 2012 19:31
Re: Pokud by tenhle Fiat
Ádo, já bych jen doplnil, že v autě které tahá břicho po zemi jako Giulietta, může být třeba skvělý TDI PD a stejně to bude auto k ničemu.
26. 2. 2012 20:13
Re: Pokud by tenhle Fiat
Pokud to byla ironie, tak dobry. Jestli ne, tak hadry... TDI PD 8-s 8-s
Avatar - DRBNUTY
26. 2. 2012 20:31
Re: Pokud by tenhle Fiat
Ked sa nechces celu dobu pozerat na tuhle hruzu pred sebou, pozeraj sa celu dobu dozadu a jazdi na spatecku >:D
27. 2. 2012 11:47
Re: Pokud by tenhle Fiat
Pane podléháte německé demagogické propagandě.
26. 2. 2012 15:56
Ty cenou jsou silene
:no:
Rozbalit vlákno
13
26. 2. 2012 19:42
Re: Ty cenou jsou silene
Co bručíš podívej se na ceník Golfů a ty nasahají Alfě ani k nárazníku
Avatar - white label
26. 2. 2012 20:01
Re: Ty cenou jsou silene
To je sranda jak se všichni antikoncernfuns v úzkých odvolávají na Golfa, Golf má takové ceny jaké si může dovolit, a že si je dovolit může dokazují nejlépe jeho evropské prodeje o kterých si v této třídě může nechat Fiat, i s touto Alfou dohromady, maximálně tak zdát... ;-)
26. 2. 2012 20:14
Re: Ty cenou jsou silene
Ano, přesně tohle je ten sebevědomý model, který si tu cenu drží a může si ji dovolit.
Mimochodem tahle specifikace tvoří možná 65% současných prodejů toho etalonu... Mimnochodem ten zbytek dělá základní nafta...

[odkaz]

Když už hledáš argumenty... tak hledej aspoň takové, aby měly hlavu a patu...

Golf je prostě něco jako dosud byly základní modely Nokie... Taky se toho nejvíc prodalo, páč nikoho neurazilo ale ani nenadchlo (a hlavně to kupovaly firmy pro zaměstnance - a pak to koupili i lidi domů, páč to znali)..., ale že by to bylo v daném segmentu nejlepší? To hádám asi nebdue tvrdit nikdo, i přes to, že je spousta spokojených uživatleů.. A kde je Nokie dnes?

Ten příměr byl jen proto, aby si základní nejen obchodní předpoklady pochopil i ty... s tím tvým Golfem...

P.S. porovnávat cenu Jůlinky má logicky smysl s BMW řady jedna, případně s vrcholnými verzemi Golfu.. A tam je prostě Jůlinka výbornou nabídkou. (cenově). Chce - li někdo auto bez motoru a výbavy.. musí volit něco podobného jako sem sem postnul... Ale to tak nějak každému rozumně myslícímu člověku je jasné a nemusíme spamovat na 10 stran... komu, že je to auto určeno a nebo jestli je drahé a nebo levné... On ten Golf s dvojspojkou taky nebude za těchto necelých 300 000. (to ani ten hyundai, až se žlutí smotají na něco rozumného).
Avatar - white label
26. 2. 2012 20:33
Re: Ty cenou jsou silene
Tak tuhle tvou argumentaci, jak je Golf vlastně superlevný, nezapomeň postnout svému spřízněnému kolegovi (mecha z 19:42), který naopak argumunteje cenou Golfu neúměrně vysokou. Měli byste se kluci v tom vašem italském funclubu domluvit, jestli budete tvrdit, že je Golf drahý, nebo naopak levný, pokud to budete tvrdit po každé jinak, jak se vám to zrovna hodí, moc důvěry to logicky budit nebude.
Mimochodem co brání takovému Bravu, aby byl v nižších konfiguracích aspoń trochu podobně prodejně úspěšný jako Golf, i když Bravo se dnes dívá na záda úplně jiným soupeřům, protože na Golfa nedohlédne už vůbec... ;-)
26. 2. 2012 20:41
Re: Ty cenou jsou silene
No sice máš pravdu že Golf se prodává ale jen díky falešným a agresivním pomluvám všech jiných značek, prostě Hitler a jeho idelogie stále žije, a bohužel i funguje, a ovcím to vyhovuje, ale on i Trabant tě odveze z bodu A do bodu B, A bohužel italové na to kašlou a nekontrujou, a přitom všechny vyspělé technologie patří jim, a náckové se vezou a koušou jak ratlíci , no oni nic jiného nejsou.
Avatar - white label
26. 2. 2012 20:48
Re: Ty cenou jsou silene
To je zajímavé, že na ty údajné agresivní pomluvy už slyší i samotní italové, viz prodeje Golfu vs Brava i v samotné Itálii... :-O :*) ;-)
Věřím, že ratlíky máš zmáklé skvěle, ve zdejších diskusích si totiž bezkonkurenčně ratlík nejratlíkovatější... >:D
26. 2. 2012 20:34
Re: Ty cenou jsou silene
:yes: :yes: :yes: :yes: Máš pravdu ono se s náckovskejma ocema nedá mluvit
26. 2. 2012 21:57
Re: Ty cenou jsou silene
Tady nejde o Golf. Tady jde o Guliettu a AR. Fiat si musi uvedomit, ze nelze stavet na historii a ani na exkluzivite tam, kde byl problem leta s "kvalitou" a lidi to tak proste vnimaji. Pokud AR ma model, ktery je pro ni momentalne stezejni a hodla s nim udelat zase diru do sveta, pak musi zvolit uplne jinou strategii. Muze treba auto prodavat vyrazne levneji a dostat ho mezi lidi, kteri stejne vidi cenu az na prvnim miste. A tim na velkem vzorku prodadanych aut dokazat, ze si uz davno s povesti nezadaji (tzv. Renault cesta), nebo nechat ceny tam kde jsou, ale pocitat s tim, ze jen zakaznik vstoupi do salonu, ma automaticky 15% slevu, plus akce typu uzasnych slev na omezenou dobu (Peugeot, Citroen, Opel cesta).
Avatar - Ronault.
26. 2. 2012 22:22
Re: Ty cenou jsou silene
Musím naprosto souhlasit, trefil jsi ty postupy velmi trefně. Přidal bych ještě Hyundai/Kia strategii, kdy ceny jsou nízké, tím myslím opravdu nízké, ale zároveň je opravdu silně všem zákazníkům vtloukána do hlavy kvalita, vyloženě ze všech stran, plus opření se o dlouhé záruky, i když dražší garančky atd.

Tady Fiat a Alfa spí, i když má AR pětiletou záruku stejnou jako Hyundai, tak proč to probůh nikdo neví? Nemá to být právě u této značky, která má pošramocenou pověst, první artikl, na který se má tlačit? Samořejmě VW nic takového propagovat nemusí, ti mají své jméno, až na zeptání dostane zákazník ke Golfu pětiletou záruku bez omezení kilometrů za 6t, což není moc.

Chtělo by to více marketingového umu, protože posledních několik let opravdu nějaké velké pláče na kvalitu vozů z itálie nejsou slýchat, buď je to opravdu zlepšením, nebo se jich tak málo prodá, že ani slyšet být nemohou. Ať je to jak chce, je to škoda.
27. 2. 2012 00:41
Re: Ty cenou jsou silene
Přesně tak. Oni se prostě při své pověsti nemohou tvářit tak, že "My jsme tu přece pro ty, kdo nechtějí BMW 1, tak co bychom zlevňovali?" Marketing typu: "Dostáváte něco víc, něco jiného, dostáváte Alfu Romeo," u nás moc fungovat nebude. Já bych zvolil "Hyundai cestu," ale vzhledem k tomu, že min. v ČR si Alfa hraje na to, že je něco víc, tak bych změnu marketingové strategie neočekával.
Avatar - Ham.
26. 2. 2012 23:12
Re: Ty cenou jsou silene
Máš 100% pravdu ale to vše by platilo, kdyby Fiat chtěl skutečně prorazit na evropském/našem trhu. Nicméně to je asi ten kámen úrazu, protože Fiat evropský trh celkem řízeně a plánovitě vyklízí a nelze asi očekávat nějakou zvlášť propracovanou obchodní strategii ať již jedním nebo druhým směrem. Podívej se na skladbu modelů pro Evropu a roadmap v nejbližších letech, podívej se na oznámení Fiatu z minulého týdne, že zavírá další dva planty v Itálii a podívej se na dnešní oznámení, že podepsal v Rusku letter of intend na výstabu plantu s ruskou Sber Bank na výrobu Jeepů. Mě to dává jasný výsledek, že Evropa a tím méně Česko nejsou pro ně klíčovými body zájmu a spíše to odhaduji na držení vysokých cen aby alespoň udrželi marže a prodeje v Evropě pro ně nejsou klíčové, prodeje už nyní honí na jiných kontinentech popř. v Rusku.
Avatar - sendador
27. 2. 2012 07:44
Re: Ty cenou jsou silene
Ja doufam, ze Evropu uplne nezabali. Spis to vidim tak, ze se tady omezi na mala auta (Panda, 500, Punto, 500L) a dodavky, kde ma Fiat siroky zaber (od Fiorina az po Ducato).
27. 2. 2012 08:02
Velmi zajímavý vůz
Mám zkušenosti s Alfou GT 2.0 JTS Selespeed a musim říct, že (robotická) převodovka tam byla vážně brutální. Jednak měla tu drzost tam dát pětku i v 50km/h do kopce, ale také nesmírně pomalu reagovala na kickdown. Tohle bude jistě jiné kafe. Co se týče cen, nechci se tu dotknout fanoušků koncernu, ale svou koncepcí jsou auta od VW něco zcela jiného než Alfa Romeo. Alfy jsou v podstatě stylové vozy, kde se platí za design. Jejich užitelnost není zásadní (je až sekundární, byť dochází v nové generaci Alf trochu k posunu). Giulietta rozhodně není konkurencí pro VW Golf. Tato auta jsou někde úplně jinde (ne výše a níže - zkrátka jinde) a kdo si chce koupit Golf, tak se stejně nějakou Alfou zlákat nenechá.
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2012 11:44
Vážený pane redaktore, ta převodovka má SUCHÉ SPOJKY !!
Plácáte...
Rozbalit vlákno
0