Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz třídy R přežije díky Číně

38 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
trieda R bol vykrik do tmy nieco ako maybach, je len dobre ze sa medak uz nebude orientovat tymto smerom lebo je to slepa ulica.
Johnnn
Já bych se o nástupce nebál. V Číně je hlad po velkoprostorových vozech. Pokud je poptátka nyní dostačující, bude to tak i v budoucnu. eRko má styl a eleganci jako žádný z jeho konkurentů.
Mig_35
Svatá pravda. Těžko může někdo chtít po takhle velkém Mercedesu, aby byl laciný. Ale pokud bych někdy potřeboval rodinné auto, nevím o lepším.
Mig_35
Jinak mně fascinuje, když ten tupec1982 začne diskusi pod každým článkem nějakým kategorickým tvrzením /obvykle úplně dementním/. Pane 1982, nechtěl byste už jít do pr...*?
Avatar - saldy
saldy
Tentokrát má recht, eRko to je obludárium. Krom toho že konkuruje spíše vlastním modelům ze stáje MB to žádný přímos není.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Hlavně začne pod každým článkem jak první. Ten u toho musí sedět a mačkat F5 a jakmile se tam je nový článek už píše.
kyklop
teraz sa to lahko sudi, na zaciatku mercedes netusil, ze trh neprijme toto auto
britas1
MB R je jedinečné auto, zvláště verze po faceliftu kombinuje v maximální možná míře přednosti třídy S, ML, E s minimem těch negativních vlastností, dá se říci že z těchto tří modelových řad si bere jen to nejlepší, pravdou ale je, že i u faceliftované verze by bylo co zlepšovat.
_MT_
:yes:
britas1
děkuju ti 😄
_MT_
Nemáš zač. Nebylo tomu co vytknout. 😄
britas1
😄 😄 😄
figurka
:yes: Souhlas. Tohle auto vnímám jako hodně nedoceněné. Trhu ale neporučíš.
npc
Problem je, ze ten predfacelift vypada uplne tragicky ;-\

Slaba naplast je, ze pofacelift vypada jen o malo lepe 8-s

Design reflektoru ala porsche 996 v dobe, kdy sami majitele Porsche tento typ reflektoru kritizovali, to mohlo napadnout jen designery v Mercedesu.
Zadne prekvapeni, ze to trh neprijal, vystrelky a la Lunochod se nejak skousnou v nizsi stredni, ale ne u aut v teto cenove hladine. 8-s
britas1
Nejsi náhodou topper1982?? 😉
rambo26
Divim se že v Americe se toto auto neuchytilo, je opravdu velký co se vnitřního prostoru týče ani řada GL neni tak velká. Jen je škoda že do něj nedali tu nejlepší techniku co nabízí pro GL, S. Chybí mi zde elektrické pokládání sedadel 3. řady. Výbava Designo, palubní deska potažená kůží, masážní sedadla a podobně... Prostě mohli tam toho dát víc. Co se týče cestovního pohodlí nebude mít ve své kategorii moc soupeřů. Pak je tu ovšem jeden zásadní problém kde zaparkovat a jak se vůbec dostat do nějakého obchodního centra, prostě když to u nás pořád staví tabulkově na trabanty tak pak má člověk problémy. Dobrá dostupnost je do NC Chodov, velice špatná IGY České Budějovice. >😁
Nicco
Mozno pradox, ale asi je az moc velke. Taky stahovaci autobus pre pocetnu rodinu, nieco ako GT5. Nie su to zle auta a dokonca sa mi aj pacia, ale kto v tejto spolocnosti ich potencialnych kupcov ma 7 deti? Alebo GT5ka sa zameriavala na mladych, co ziju aktivnym zivotom, vid ich reklamu na lyzovacke v Alpach a 2 mlade rodiny v jednom aute. Zaprve, mladi obycajne nemaju toko kopnazi a ked maju, tak si kupia ine auto a potom, kto z ludi, co maju BMW, pojde ako spolucestujuci vo velkom aute, namiesto toho, aby si soferoval sam a svoje auto.
_MT_
Já se třeba na to auto nedívám ani jako na sedmimístné. Je to pro mne prostě luxusní MPV, které dokáže odvézt celou rodinu s veškerou bagáží na dovolenou/ výlet.
britas1
Přesně tak...tohle auto se dnes sice řadí mezi velká MPV, ale na začátku to bylo řazeno mezi luxusní vozy po boku S, A8 atd....a v tom to je...i když už dnes MB třídu R nepropaguje jako alternativu k cestování letadlem kde každý má sedadlo u okýnka ( tak nějak byl ten slogan, že? 😄 ) pořád je to především auto jehož úkolem je přepravit pasažéry v maximálním pohodlí a nikoliv přepravit maximum lidí a maximum zavazadel...pokud od něj bude někdo očekávat stěhovák nebo autobus bude zklamán....už jen zavazadlovým prostorem, který je na litr stejný jako v superbu ( a to u verze s dlouhým rozvorem), což jistě není málo, ale překonají ho i něktrá MPV o 60 cm kratší. Je to spíše třída S estate....(tedy až na ty zadní sedadla a interiér z ML - nicméně cena je taky jinde než u třídy S)
_MT_
S tím kombíkem máš pravdu. Také Audi si prý pohrávalo s myšlenkou A8 Avant, ale zřejmě je neúspěch R odradil. V mých očích je to "S" pro rodinu, protože kufr sedanu může být někdy limitující a každý nemusí nutně chtít SUV. Tohle auto se mi líbí a doufám, že něco podobného bude na trhu, až budu mít děti.
britas1
Přesně tak... O tom audi sem to ani nevěděl...Vím že masserati udělali jako zakázku pro nějakýho boháče v kombíku.... >😁
_MT_
To Audi už je pěkných pár let dozadu. Bylo to opřené v konceptu Avantissimo z roku 2001. Ještě v roce 2010 se o tom mluvilo, že se ten koncept líbil. Tenkrát řekli, že by museli prodat alespoň 10 tisíc kusů ročně, aby do toho šli. Tak uvidíme, jestli se rozhoupou.

Já zase nevěděl o tom Maserati. Není nějaká fotka?

PS: Je zajímavé podívat se na ten koncept Audi - na interiér. Ta návaznost na jazyk otestovaný na konceptech se mi líbí. Člověk ví tak 5+ let dopředu, jak zhruba budou Audi vypadat.
Avatar - white label
white label
[odkaz]
[odkaz]
A pro pobavení jeden starší fake😒br /> [odkaz]
_MT_
Já našel [odkaz] Tak jsem se zrovna chtěl zeptat, jestli je to ono.

Jiný úhel: [odkaz]

Sedan je tedy hezčí.
britas1
JJ, to mě taky napadlo, ale myslel sem toto...
[odkaz]

[odkaz]

Ale dnes už to vypadá trochu zastarale... 😄
To šedivý je skoro líbivější..
Avatar - white label
white label
[odkaz]
[odkaz]
_MT_
Nová generace: [odkaz] [odkaz]
Avantissimo: [odkaz] [odkaz] [odkaz]
britas1
Díky... 😄
Vencator
Soused ma Rko predfacelift v cerny a proste to pohodli ktery tam je v tom, to je neco uzasnyho. Jen si stezuje ze mu "vrze" vzduchovy odpruzeni nebo co to tam ma 😄 Vzdycky kdyz to auto vidim tak se musim proste otocit, na me pusobi jako hodne pekny teda 😄
britas1
Verze po faceliftu je komfortně o generaci dál...pokud ti předface. připadal komfortní, po nové verzi budeš mít mokré sny.... >😁
:yes: Souhlasím, vždy si to auto získá pozornost, je velké a přesto nevypadá jako mamut viz např Q7
Vencator
Tak si jdu pro kapesnicky a najit pofacelift a sednout si do nej >😒] :yes:
britas1
Hihi...a dobře děláš..... >😒] to ti schvaluju 😄 :yes:
cuoresportivo
když už má někdo potřebu se masírovat tímto, tak má mít i na sluhu, aby ten ty nákupy zařizoval. Jinak je to vlastně socka.
britas1
NAprostý souhlas...a co se týká toho parkování, jako auto do města to opravdu není, aby mohl mít člověk tohle auto, musí mít i menší pro cestování po městě
admin badge
Ondřej Šámal
A já se třeba vůbec nedivím. Tohle auto má jedinou vadu, a tou je cena. V USA MPVéčka označují jako "soccer mom cars". Jak už název sám napovídá, jsou tato auto určena hlavně na přepravu dětí d👋ze školy, na kroužky atd., prostě je to druhé auto do rodiny, kterými jezdí hlavně ženy. Když vezmeme v potaz cenu R-klasse v USA, která startuje na nějakých 52 tisících USD, dostaneme hlavní příčinu neúspěchu. Na trhu je přitom dost modelů, které nestojí ani 20 tisíc, přitom zvládnou prakticky všechno, co Mercedes. Ano, nebudou pravděpodobně tak luxusní, ale na to se v téhle kategorii nehraje.
krultheking
a doufam, ze si do tri let na jednoho nasetrim
jinak budu muset skocit do voyagera
shark11
Pred nákupnými centrami sú bežné spomaľovacie vyvýšené prechody pre chodcov. Nie sú veľmi vysoké a i nábeh je pomaly plynulý. Ale čo som si všimol tak jedine Mercedes R mal problém s prejazdom a jeho plasty pod predným nárazníkom hlasno "zaplakali" ....

Ono takýto "detail" dosť deklasuje toto vozidlo pre bežné používanie ....
Vencator
Ja si nemyslim ze tady jde uplne o aute, ale o to jak jsou ty pasy udelany. Tam nema problem jen Rko MB tam ma problem daleko vic aut. Jenze zhrzeny projektant na toto asi nemyslel a proto se takovy nesmysly nedelaji.

Bydlim v obytny zone (max. povolena rychlost 20 km/h) a nikdo si to tu nedovoli prekrocit. Zadny hrby ani retardery tu nejsou. Proc to tak nejde vsude??