Ekonomika
Jsem jediný kdo v tom čte Sergiovu samochválu, jak byl chytrý, že koupil chrysler?
Nemít produkt, a to nic neumět prodat, tak to je pak složitý. Rebrandované Chrysler/Lancie postrádají kouzlo obého, Alfa nemá nic a 500ka to nezachrání. Reklama, kdy prvních 5 vteřin dělá dojem, že už holky konečně nesvrbí, tomu taky moc nepomáhá, Punto.
Legenda sportovních aut dnes vyrábí dva modely - jeden pro holky a druhej pro... holky.
Skutečně jediná životaschopná naděje je - ALVWA ROMEO :yes: A ...VWIAT :yes:
Skutečně jediná životaschopná naděje je - ALVWA ROMEO :yes: A ...VWIAT :yes:
Este si zabudol na VWRYSLER, VWODGE, VWEEP, VWERRARI a VWASERATI
Tak teď nevím, jestli's tou první větou myslel AR nebo Lancii... Vidím to na dvě mouchy jednou ranou. 😢
Myšlenka na prodej Alfy koncernu VW je naštěstí asi stejně živá, aktuální a přitažlivá jako V.I. Lenin. 😉
Radší budu jezdit Fiatem než VW. Poslední dobou potkávám nějak moc koncernových aut na kraji silnic, odstavených, s otevřeným motorem a nohama čouhajícíma zpod vozu. Nebo kolem toho běhá pán a telefonuje. Nevím jestli je to tím, že je tady koncerňáků taková převaha a pak je to pochopitelný a logický důsledek i v převaze rozbitých aut nebo to naznačuje, že je něco špatně. U VW.
Na stěhování továren do míst s levnější pracovní silou by nebylo nic neobvyklého, na rozdíl od postupné (až "systematické") rezignace na evropský automobilový trh jako takový.
Nicméně najdou se lidé, jak píše WL, kteří budou Sergiovi blahořečit i kdyby úplně zrušil výrobu aut v Evropě.
Ale nebuďme tak pesimističtí - jeho vyjádření směřují hlavně k Italům a těm továrnám, aby se tam zvedla produktivita. Je to prostě politická výhrůžka, nic víc. V příštích letech se tam mají vyrábět nové modely a tak lze čekat nárůst produkce. V současnosti toho opravdu moc nemají a proto taky jsou prodeje tam, kde jsou.
Marchione pozvedl FIat do kladbných čísel i mimo jiné proto, že modely. které byly propadáky, tak nemilosrdně odstřelil. Toto mohlo fungovat krátkodobě, ale nyní sklízí toto ovoce - z dlouhodobého hlediska to nemůže fungovat. Potřebuje další modely. Do toho mu vlezla koupě Chrysleru, takže se vše točilo kolem něj a nové modely Fiatu se tak pozdržely. Ale opět - z dlouhodobého hlediska je koupě Chrysleru a výroba více modelů pod více značkami v podstatě se stejným vnitřkem aut to, co může oba dva zachránit. Nejde jen o Fiat, ten bude stále hrát prim jen v Evropě a jižní Americe. V budoucnu čekám spíše nárůst nabídky Alfy a Lancie, vše ve spolupráci S Jeepem a Chryslerem. To samé přece dělá Škoda, Seat a spol. a nikomu to nepřijde divné. A že pár "znalých" lidí nemůže zkousnout, že Lancia bude do budoucna hrát roli subprémiového auta narozdíl od sportovního ala stará Delta, je jejich problém.
Prostě se smiřme, že do budoucna tu opravdu zbude jen pár koncernů. Ostatně, zapadá to do filosofie dnešního korporátního světa - přes vyumělkovanou konkurenci a iluzi rozdílných vozů se budou šéfové automobilek v zákulisí smát, jak nás pěkně vypekli. Ostatně stejně, jako to dělají už dávno bankéři. Jen ta Čína do toho moc nezapadá...
Jaký pocit asi bude mít z podobného prohlášení potencionální evropský zákazník Fiatu/AR, logicky půjde raději jinam už dnes, tedy někam, kde cítí podstatně větší jistotu, zdravé sebevědomí a vůli nerezignovat na současnou, ne zrovna optimální, situaci...
A ti zbylí inteligentnější jsou taky schopní takový článek pochopit tak, jak pochopen měl být..., tedy... byť je obecně teď přebytek produkčních továren obrovská (a u fiatu jena z nejvězších), šancí pro Fiat (jako koncern) je právě umístění produktů v Americe, kde současné fabriky Fiatu jedou na 100 a více procent a nestíhají...
Tedy je to pozitivní informace (v souvislosti s dohodou s odbory), neboť ostatní evropské automobilky tuto možnost nemají...
Tedy tahle informace je spíše v tom smyslu pozitivní, že italské fabriky by musely být zavřeny neboť evropský trh je v * (což je objektivní fakt a ne Sergiův výmysl).
P.S. Evropský trh je v prd...?
Co je v pr... pro Fiat, není v * pro ostatní.
Měl bys vysvětlit třeba korejcům, ať se necpou na evropský trh, kdy je aktuálně v prd... 😲 :😉 >😁
Dobrý, komický výstup...