Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Fabia 1,2 TSI (63 kW) vs. Toyota Yaris 1,33 (73 kW) – Souboj generací

Fabia má nového vyzyvatele, třetí generaci Yarisu. Bude platit „mládí vpřed“?
Zpět na článek
27. 2. 2012 10:47
27. 2. 2012 11:33
27. 2. 2012 12:12
27. 2. 2012 16:04
27. 2. 2012 16:43
27. 2. 2012 17:44
29. 2. 2012 10:17
27. 2. 2012 21:50
28. 2. 2012 07:57
27. 2. 2012 12:11
27. 2. 2012 13:07
27. 2. 2012 15:02
27. 2. 2012 16:45
27. 2. 2012 16:29
27. 2. 2012 16:53
27. 2. 2012 17:09
27. 2. 2012 17:42
27. 2. 2012 20:02
27. 2. 2012 22:10
28. 2. 2012 13:49
28. 2. 2012 13:45
28. 2. 2012 20:28
27. 2. 2012 20:16
28. 2. 2012 18:45
28. 2. 2012 14:58
28. 2. 2012 15:33
28. 2. 2012 16:14
28. 2. 2012 15:39
28. 2. 2012 18:04
29. 4. 2012 23:37
neregistrovaný "SR20"
28. 2. 2012 07:00
28. 2. 2012 18:06
28. 2. 2012 18:25
28. 2. 2012 18:16
28. 2. 2012 21:48
28. 2. 2012 23:59
29. 2. 2012 10:09
29. 2. 2012 23:21
29. 2. 2012 00:27
21. 6. 2012 09:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - Nerez
27. 2. 2012 10:47
Fabia
Můžete mi říct, proč do těhle testů pravidelně berete Fabii v edici Monte Carlo? Pokuď je to, aby se vyrovnaly ceny, tak to bych pochopil. Ale jinak mám pocit, že tím dáváte výhodu Fabii. Přece jen oproti bežné Fabii jí hodně pomáhají sportovní sedačky, volant a sportovní podvozek. Protože jinak je všechno naprostý průměr ;-\
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Stefič
27. 2. 2012 11:33
Re: Fabia
no protože jedině ve verzi Monte Carlo ten střep aspoň trochu vypadá... Normální verze je doslova k pláči
27. 2. 2012 12:12
Re: Fabia
Mohla být v testu Fabia ve výbavě Elegance, ta by stála podobně. Ale zřejmě vybrali verzi Monte Carlo právě proto, že verze Style u Yarise se tváří sportovně a obě auta mají podobnou základní cenu v těchto verzích.
27. 2. 2012 16:04
Re: Fabia
Ona je hlavně verze Monte Carlo oproti ostatním výbavám Fabie hodně drahá. Když se oželí speciální černé úpravy, je cena stejně vybavené Fabie hned o víc jak 30 000Kč níž. Případně za cenu Monte Carla výrazně bohatší výbava.
27. 2. 2012 16:43
Re: Fabia
No já sem teda v testu četl, že fabia má sportovní sedačky, ale to bylo zmíněný jen jednou a nemám pocit že to ovlivnilo hodnocení...viz text a sportovní podvozek byl v testu brán jako slabina...viz..pohodlnější u yarise...lépe zvláda nerovnosti....a hlavní nevýhodou v testu byla právě výbava M. C. která je poměrně drahá...a pokud tedy vítězí yaris lepšími jízdními vlastnostmi a zajímavým poměrem cena/výkon...pak z toho logicky vychází, že pokud by fabie nebyla ve verzi M.C. měla by právě ona lepší poměr cena výkon a tlumení nerovností by se také zlepšilo, že?
Tudíž výbava M.C. u fabie byla v konečném srovnání výhodou především pro yarise... :-)
27. 2. 2012 17:44
Re: Fabia
Zajímaly by mě skutečné ceny konkrétních testovaných vozidel. Nemohla by je redakce uveřejnit?
29. 2. 2012 10:17
Re: Fabia
Hm, tak asi nemohla... :no:
Avatar - rohYpnol
27. 2. 2012 21:50
Re: Fabia
Zřejmě proto, že to je v danou chvíli novinářský vůz. Vyždy se nějaký vybere a pustí mezi novináře... Jelikož MC je poslední novinkou u Fabie , není se čemu divit.
Avatar - Choochoo
28. 2. 2012 07:57
Re: Fabia
Urcite jde o to vyrovnani sportovniho vzhledu, pac je tam jasny vicegeneracni rozdil. Pritelkyne ted vymenila cerveneho 2.g 1,0 za novy bily, zatmavene skla s 1,3 a fakt pekny. Osobne se mi pro zenskou vice libil asi ten kulatejsi, ale tenhle pusobi jasne moderneji dynamicteji. Pro me jasna volba Yaris, moderni, spolehlivy se spotrebou do prace na 25km ceste 4,7-5,3l/100km (merak ukazuje presne dle nadrze, nekdy to vychazi dle nafrze i o 0,1l lepe) :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 2. 2012 10:52
mne osobne sa viac paci fabia
a to som uz pisal aj pri verzii RS ked ju porovnavali s polom GTI, fabia je vydarene auto :yes:

nemusim sice male turba, ja osobne by som volil motor 1.4 63kw vo fabii ale aj tak je oproti toyote lepsou volbou z hladiska kufra servisu ceny kvality spolahlivosti a imidzu :yes:

fabia :yes:
Rozbalit vlákno
16
27. 2. 2012 11:13
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Cosi o spolehlivosti jasně vždy vypovídá žebříček TUV,kde se toyota pravidelně umísťuje v první desítce a nejhorší model bývá okolo dvacítky,zato škodovka začíná vždy nad třicítkou. To že je fabie houpavá uzká koza,víme snad všichni a o "kvalitách" motoru TSi se taky moc dobře ví.Z toho vyplývá že tady bych jasně volil Yaris.
27. 2. 2012 16:46
Re: mne osobne sa viac paci fabia
A taky víme jak toyota pravidelně pořádá svolávací akce na různé modely.....víme? :-)
27. 2. 2012 16:56
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Co sa tyka zvolavaciek, tak to si mozu s VW podat ruku.
Avatar - Katikakus
27. 2. 2012 21:10
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Zaplat panbuh za ty Toyoti svolavacky - VW jeste donedavna zadne svolavacky nedelal - snazili se vsechno ututlat a pripadne problemy resit potaji, aby se nic nedostalo na verejnost.
27. 2. 2012 11:13
Re: mne osobne sa viac paci fabia
mno vidis, pro me osobne je jakakoliv atmosfera podobneho objemu proti turbu nebe a dudy a i kdyz mam plnohodnotne atmosfery velmi rad, chce se mi rict, ze jejich doba pomalu konci....
Sam ted jezdim s 1,2 TSI obou vykonovych variant, obcas presednu do obycejne atmosfery 1,4 (hruza, jak jinej svet) anebo do puvodniho 1,6 benzinu Hyundaie i30 (fajn, ale bohuzel nic extra) a k TSI se velmi rad vracim, proste ten plnej kroutak uz od 1800 otacek (on je uz od 1500 ale to motoru nedelam) se proste pocita a i kdyz mam rad kvikot atmosferickeho motoru, volim pro jeho charakter TSI.
Dlouhodoba prumerna spotreba kolem 5,3, na delsi trase ve dvou nemam problem jet za 4,8, vykonu akorat a "setrici" priplatek na diesel pro me definitivne ztratil smysl... Tak at to svisti
27. 2. 2012 16:32
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Leda tak do servisu :-D. Než turbo v benzínu, to už si raději koupit chrochta, vyjde to na stejno. Turbem a další technikou se maže výhoda benzínu. O tom jak je turbo cool si popovídáme za pár let. Ta doba už tu jednou byla a dobře to neskončilo >:D
27. 2. 2012 16:49
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Pochopil sem z tvého příspěvku správně, že hyundai nemá turbomotor? >:D
Avatar - Katikakus
27. 2. 2012 21:14
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Ma - 1.6T-GDI a 2.0T-GDI, nastesti ma ale i moderni atmosfery.
28. 2. 2012 11:39
Re: mne osobne sa viac paci fabia
To bylo rýpnutí do thora... ;-)
Avatar - pario
27. 2. 2012 13:55
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Servis na Yaris po 15000 km stojí 108 Eur. Po 30000 km stojí 170 Eur. [odkaz] Nevieš, čo stojí na Fábiu? Nikde sa neviem dopátrať. O spoľahlivosti a imidzi by som pochyboval.
27. 2. 2012 19:03
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Na fábii +- 2500 Kč po 15 tisících.
Avatar - pario
27. 2. 2012 19:49
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Díky :yes:
29. 4. 2012 13:16
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Fabia 1.4i, 65.000km a servis 8000Kc - olej, filtre + vymena sviecok a brzdovej kvapaliny.
27. 2. 2012 16:04
Re: mne osobne sa viac paci fabia
Cena, kvalita a spolahlivot a image je akoze u Fabie lepsia?
Tak to si si asi neprecital porovnanie a nikdy si nevidel vysledky TUV.
Jasne, ze kto hlada auto ako 1. do rodiny a potrebuje kufor, pojde do Fabie (ta ponuka aj kombi). Ale to je tak vsetko. Navyse to na obrazkoch je verzia Monte Carlo, zatial co Yaris je uplne bezna verzia. Bezne fabie vyzeraju podstatne ubohejsie.
27. 2. 2012 16:36
Re: mne osobne sa viac paci fabia
>:D Kvalita, spolehlivost a servis jako důvody koupit si Škodu místo Toyoty?
27. 2. 2012 18:31
Re: kvalita, spolahlivost
este daj aj ten o cervenej karkulke >:D
27. 2. 2012 12:11
chybí nafta?
Kde k tomu pan redaktor přišel? Že v nabídce chybí nafta. A 1.4l D-4D 90 DPF, je na dřevoplyn !?
Rozbalit vlákno
2
27. 2. 2012 12:15
Re: chybí nafta?
To je omyl, už je to opraveno.
Avatar - chlapecx
27. 2. 2012 12:49
Re: chybí nafta?
ještě jeden tam máte - proč vyzdvihujete u yarisu, že je to 4-válec???? On snad TSI nám Zhaťapkovatěl???? :-! >:D 8-s :no: ;-\ :-(
27. 2. 2012 13:07
1,2 TSI 63 kW
Pořád mi není jasné, jak je možné, že v golfu tenhle motor točí na 130 km/hod pod 3000 ot/min a Fabie nad ....
Rozbalit vlákno
5
27. 2. 2012 13:14
Re: 1,2 TSI 63 kW
zeby iny rozmer kolies/pneumatik? Ak teda predpokladame ze prevodovka je rovnaka...
27. 2. 2012 15:02
Re: 1,2 TSI 63 kW
To nevím, píšou u Fabči 16 palců a já měl na golfu 15´´ .... je to divné, protože na tachometru je víc než 130km/hod, když otáčky dosáhnou 2600 ..... u fabči má být 3200 ot ??
27. 2. 2012 14:51
Re: 1,2 TSI 63 kW
Me zase neni jasne, proc nevzali na srovnani verzi s 77kw, ktera je max vykonem k yarisu blizsi. Rozdil 4 kw neni tak nefer, jako 10kw, i kdyz fabii pomaha v nizkych turbo. Tester by si pak nemusel tolik stezovat na vadnouci motor. Jinac yaris je zajimava nabidka, ale skodovka je mi sympatictejsi.
27. 2. 2012 16:45
Re: 1,2 TSI 63 kW
Protože vybírat motory pro městského prcka podle maximálního výkonu je na hlavu. I takhle má TSI víc síly. Rozdíly jsou dané koncepcí, nepopřeš je výkonnější verzí. Trochu mne mrzí spotřeba, Euro4 verze tohoto motoru byla úspornější.
28. 2. 2012 10:01
Re: 1,2 TSI 63 kW
Nema Golf 6ti kvalt?

Edit:

Odpovim si sam - ne, nema :-)
Avatar - Bristol
27. 2. 2012 16:29
Toyota
stále ještě překousávám divný design interiéru a exteriéru toyoty...i když postupně mu přicházím na chuť a je mi tedy rozhodně sympatičtější než úzká a vysoká fabia s hurá paketem monte carlo...obě auta se celý test drželi velmi blízko sebe a nakonec vyhrál ten sympatičtější, modernější, schopnější a lépe vybavený...

souhrn testu: škoda i toyota :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - avatas
27. 2. 2012 16:53
Líbí nelíbí
Fábia se mi líbí-nelíbí,záleží na úhlu pohledu.S Yarisem 1,4d máme nejhorší zkušnosti,drobných závad a všeho možného,včetně divně zapáchajícího plast.interiéru atd.Za tehdejší cenu....ve zpětném zrdcátku soudím,že jsem udělal hloupost.Servis byl rovněž velmi předražený a tak sláva,že je to za mnou,kupovat Japonce-never more.To bych raději dal za pravdu písači GTI, že na koncern nemají.(i když jsem majitelem několika Škodovek,nejezdím s nimi a nejsem "fanda") U nového Yarise jsem nedávno zíral na podivnou přístrojovou desku a některé spoje by mohly v klidu snížit cenu vozu na úroveň minulé Kie.Oproti tomu Fábie je pohodovka,tichý motor a dieselový zátah je parádní.Škoda toho venkovního vzhledu.Je to můj názor,tak se do mne nikdo prosím nenavážejte,děkuji. Fábia za 2- a Yaris za 3. :-!
Rozbalit vlákno
9
27. 2. 2012 16:55
Re: Líbí nelíbí
:yes: :yes: :-)
27. 2. 2012 17:11
Re: Líbí nelíbí
Pondelni kousek. Pokud jsi automobil mel novy, vse vyresi zaruka. Pokud z bazaru, potom muzes nadavat pouze sam sobe.
28. 2. 2012 10:06
Re: Líbí nelíbí
A co kdyz mel auto nove a bylo uz po zaruce?
28. 2. 2012 12:51
Re: Líbí nelíbí
A co kdyz ne?
28. 2. 2012 13:35
Re: Líbí nelíbí
Takovou klicku jsem od tebe mohl cekat.

Pokud mas auto starsi 2 let a nemels zmenene zarucni podminky, ci priplacenou zaruku, a ono se (po)kazi, tak mas zkratka pouze 2 roky stare auto, jehoz opravy si platis sam. To rozhodne potesi. Vzpominam si, ze se nekdo onehda kvuli tomu zbavoval zanovniho Range Roveru.

A smradlavy interier je vlastnost spolecna prakticky vsem asijskym automobilkam, snad jen nektere kousky od H/K (Sportage, iX55, i40) uz nesmrdi jak flaska toluenem.
28. 2. 2012 13:45
Re: Líbí nelíbí
A nadaval jsem jen a jen sam sobe. Chybami se clovek uci.
Avatar - Bristol
27. 2. 2012 18:10
Re: Líbí nelíbí
1.4TDI byl hrozný i ve fabii...ono tyhle malé diesely nemaj moc smysl...do takového auta se hodí spíš malý benzín...a toho bych se nebál ani u japonce ani u koncernu... ;-)
27. 2. 2012 21:17
Re: Líbí nelíbí
OK, mas negativni zkusenost s Yarisem, beru. Ale podle toho posuzovat celou japonskou produkci? Uz kdybys rekl, ze Toyota never more, prislo by mi to dost divne (rozdily mezi jednotlivymi modely jedne znacky mohou byt dramaticke)... Ale cele Japonsko? Nevim, co je takova moda podle jednoho kusu posuzovat celou znacku nebo dokonce celou zemi, co to ma za smysl?
Avatar - miromen
27. 2. 2012 17:07
Toyoto styď se.
Toyota už by si měla konečně najmout noveho designera. To že Toyoty nikdy designem nevynikali je znamo ale tenhle Yaris je opravdu škaredy a to včetně interieru. Letita Fabie kterou rozhodně nepovažuji za žadnou miss a je na trhu už pěknych par let je určitě pohlednějši.
Rozbalit vlákno
14
27. 2. 2012 17:25
Re: Toyoto styď se.
Nastesti je pohled na vzhled (neplet si ho s designem) velice subjektivni zalezitosti. Ja to vidim napriklad naopak.
Avatar - miromen
27. 2. 2012 18:21
Re: Toyoto styď se.
U jistych lidi se neni co divit. Když budu konkretni tak kdyby tyto dva vozy měli prohozene znaky tak maš opačny nazor.
27. 2. 2012 18:24
Re: Toyoto styď se.
To se pletes. Na znacky a odznacky jsou tady jini "odbornici".
Avatar - Bristol
27. 2. 2012 18:11
Re: Toyoto styď se.
i škodovka by měla přemýšlet nad lepším provedením svých aut: ono roomster, superb, fabia, octávia po fl...žádný žrádlo teda...spíš naopak... :no:
Avatar - miromen
27. 2. 2012 18:19
Re: Toyoto styď se.
To ja netvrdim ale pořad jsou na tom lip než tahle nepovedena Toyota. Navic když vezmu v potaz že je to novinka na trhu a fabia začne pomalu kroutit 6 rok.... A u interieru je to 2 nasobna ostuda kdy Fabie uvnitř vypada podstatně lip.
Avatar - Bristol
27. 2. 2012 20:23
Re: Toyoto styď se.
mě se interiéry nelíbí u žádného z těchto automobilů...toyota je taky známá svým divným designem...rav4, auris, corolla, camry, yaris, aygo...není to můj šálek kávy...ani design škody ani toyoty....i když na ten yaris si začínám zvykat...pomalu ale jistě...
Avatar - twistedTSD
29. 4. 2012 11:52
Re: Toyoto styď se.
A proč myslíš, že byl předstven Vision D? :-)
Avatar - pario
27. 2. 2012 18:17
Re: Toyoto styď se.
A vieš, čo si myslí 1.141.709 majiteľov Toyota Corolla? Ako si niekto môže myslieť, že Fábia je pohladná.
Avatar - miromen
27. 2. 2012 18:26
Re: Toyoto styď se.
Mě je u kakaoveho věnce co si majitle Coroll mysli ale jejimi majiteli určitě nejsou kvuli designu. No taky se docela divim jak někdo muže Fabii považovat za pohlednou ale tohle 2 nasob plati u tohodle Yarise.
Avatar - pario
27. 2. 2012 18:46
Re: Toyoto styď se.
Uznávam, že Yaris ani Corolla nie sú etalón krásy, ale niekomu sa predsa len môžu páčiť.
Avatar - Bristol
27. 2. 2012 20:24
Re: Toyoto styď se.
corolla není vyloženě ošklivé auto...auris je mnohem horší beztvará hrouda plechu....
Avatar - woody-alien
28. 2. 2012 00:03
Re: Toyoto styď se.
Souhlas. Někdy se zdá, jako by designéři japonských automobilek vážně nevěděli kudy kam. Pokud už se jim dle jejich názoru něco zadaří, neváhaj to narvat i na ostatní modely hlava nehlava. Příklad Mitsubishi a jejich Lancerofílie od Outlanderu po Colt má zdá se pokračování v jakémsi podivném zAvensisování Yarise. Resultát je nasnadě, z celkem sympatického "bumbrlíčka" nám tu vyrostlo cosi jako ošklivé svalnaté mimino. Viděl jsem naživo, a proto můžu říct, že fotky v galerii jsou vůči Yarisu ještě milosrdné.
27. 2. 2012 17:09
SPOLEHLIVOST
Zde samozrejme Yaris. Novy vuz, vyborny motor, skvely interier a vynikajici ergonomie. O spolehlivosti se neni treba ani zminovat.
Fabii v mych ocich zabiji interier, ktery opravdu jeste neprekrocil hranici tisicileti. Vnejsi rozmery a jejich nepomer je az do nebe volajici.
Rozbalit vlákno
21
27. 2. 2012 17:42
Re: SPOLEHLIVOST
A ten kycovity a nepodareny interier yarisu, ktery pripomina stare fiaty, se ti libi?
27. 2. 2012 17:49
Re: SPOLEHLIVOST
Interier jako takovy byt kycovity ani nemuze. Bud se ti libi a nebo ne. Bud funguje a nebo ne. Ten v Yarisu funguje a ano, v porovnani s tim ve Fabii ano, libi se mi. Jak jsem jiz mnohokrat napsal, vzhled je subjektivni zalezitosti. Pokud se ti ten ve Fabii libi vic, budiz. Ja ti to neberu.
27. 2. 2012 20:02
Re: SPOLEHLIVOST
Ty tvary mi prijdou lacine a zbytecne. Interier skodovky nicim, krome materialu, nenadchne, ale aspon neurazi.
27. 2. 2012 21:53
Re: SPOLEHLIVOST
Vidis, ja to zase vidim naopak. A to doslova.
27. 2. 2012 22:10
Re: SPOLEHLIVOST
>:D Tvé první dvě věty se snad nedají ani pochopit... takový věcný nesmysl můžeš napsat opravdu jenom ty. Máš první blábol ve Zlatém ventilku 2013, předsednictvo děkuje...

Neplácej tu nesmysly o kabináchj a podívej se na to, jak má Yaris vizuálně sladěné boční výdechy větrání s výdechy středovými, podívej se na celkovou konfiguraci přístrojové desky, vždyť v konfrontaci s Fabií dopadá kabina Yarise jako autíčko z pouti. I v ergononomi je na tom Fabia dokonce také lépe. No jo, no, když ty nečteš testy, tobě holt stačí jen obrázky a infantilní logika.

Aby ses nemusel obtěžovat nahoru, tak ti to ocituji sem: "U těchto dvou konkrétních vozů Fabia kontruje výbornými předními sportovními sedadly a rozměrnějšími sedadly zadními. Množství a logika odkládacích prostor nebo čitelnost přístrojů je velmi podobná, v rozsahu nastavení volantu a sedadla je na tom lépe Fabia. Palubní počítač v Yarisu je poněkud nešikovně ovládán kolíčkem v kapličce."

Vrať se k autodráze, mudrlante.
28. 2. 2012 06:50
Re: SPOLEHLIVOST
Možná bz se slušelo dodat, že ovládání palubního počítače je u Yarisu dublováno i tlačítkem CAR na rádiu, kde se zobrazují i podrobnější informace než u Fabie.
28. 2. 2012 12:45
Re: SPOLEHLIVOST
Takovych papousku jako ty je tady zapar. Pouzivas slova, o kterych nevis, co vlastne znamenaji. GTI, pokud budes chtit nejaky pojem vysvetlit, klidne mi napis, zeptej se, nebo pouzij to, kam ti maminka nasazuje kulicha. Neber to zle, ja se ti zde snazim pomoci, abys zase nebyl za troubu. Kyc neni tak slozite slovo.
Co se tyce vzhledu kabiny, pristrojove desky, chvalim te, ze se snazis vytvorit si nazor. Ja ti ho neberu, ani te nebudu presvedcovat o opaku. Vim, patris mezi jedince, kteri se citi bezpecneji u jednodussich tvaru. Je pro tebe jednodussi uvedomit si primou caru a cokoli jineho te znervoznuje. Ne kazdy ma tu kapacitu uchopit slozitejsi tvary. Verim, ze mas jine prednosti, ktere zurocis v jinych cinostech.
Ovladani palubniho pocitace tlacitkem na radiu povazuji za lepsi reseni nez packou pod volantem, popr. kolickem u tachometru. To, ze ti jine reseni vadi vsak znovu neni tvoje chyba. Flexibilita mysli se naucit neda. Pro tebe je nejlepsi zustat u Volkswagenu. Designove se za poslednich 20 let nic nezmenilo, tudiz se nemusis nicemu novemu ucit a je pro tebe nejbezpecnejsim vyberem.
Takze rada cislo 2: Zustan u Volkswagenu a nesnaz se porovnavat. Nemas na to.
28. 2. 2012 13:45
Re: SPOLEHLIVOST
:-) To sis naběh´s tím kýčem co? :-) Klid, učíš se, jsi mladý a hledáš slova, věty, jistoty. To k mladému klukovi patří. Měl bys ale vědět, že pro dospělého je tvá výrazová nemotornost sice pochopitelná, avšak směšná.
28. 2. 2012 17:46
Re: SPOLEHLIVOST
Jsem rad, ze priznavas, ze ani nevis, co takovy kyc znamena. Pokud ale zaclenis do vet vyrazy, ktere neznas, dopadne to tak, jak to dopadlo ted. Uz se ti smeje i ten snehulak u vas pred panelakem.
28. 2. 2012 20:28
Re: SPOLEHLIVOST
Koukám, že tě to bolí víc než unáší tvá puberta. To víš, jakmile se snažíš mudrovat, vždycky ti z toho vyjde nesmysl. Tak si dejme repete, cituji tě: "Interier jako takovy byt kycovity ani nemuze. Bud se ti libi a nebo ne. " >:D Předsednictvo uctivě děkuje... ;-)
28. 2. 2012 23:36
Re: SPOLEHLIVOST
...a za tim si stojim. Vidim, ze "predsednictvo" nema poneti, ze interier automobilu nelze nazvat kycovitym. Kycovitym lze nazvat cokoli se zde snazis napsat. Velkym kycem byl treba tvuj blog... ale interier automobilu? GTI tak hluboko jsi jiz dlouho nepropadl.
Avatar - CommonUser
28. 2. 2012 14:23
Re: SPOLEHLIVOST
Priznajme, ze pre "bezneho" europana je ergonomicky blizsia Fabia. Ale ta navigacia na urovni "pupka" nie je prieser, ale v zmysle ergonomie extra-turbo-kretenizmus.
Uz o jeden level vyssie nema ani EU clovek problem fungovat v japoncovi.

Skoda, ze sa nejazdi na ergonomiu, nemuseli vsetky vykvety od VW obsmrdavat na konci tabulky Autobildu v testoch na 100tkm.
28. 2. 2012 14:43
Re: SPOLEHLIVOST
Tentoraz ti budem oponovať:

Pozri do interiéru Fabie, jak po obvode dverí svieti lakovaný plech - to vážne nevyzerá elegantne.

Naopak elegantná je palubka Yarisu - voči Fabii určite. Tá je strohá a morálne už trochu zastaralá, k malému autu sa hravé tvary predsa len hodia viac.

V eronómii ťahá Toyota za kratší koniec najmä vďaka japonskému prežitku ovládania palubného počítača za volantom. Ale Fabia to zas zabíja trčiacim rohom stredového panelu.Športové sedadlá nerátaj, nie sú výbavou každého modelu ako sedadlá Yarisu.
28. 2. 2012 07:23
Re: SPOLEHLIVOST
S tebou je to to same, co s Magistrem.
Koncernove auto by u vas NIKDY nevyhralo, ani kdyby bylo jedine v testu.
Nicmene nejde o fakt, ze vyhral/nevyhral Yaris.
Jde o to, ze fungl novy Yaris jen o prsa japonske gejsi odrazil v testu letitou Fabii, navic v - rekneme - ne spickove konfiguraci.
Jizdni vlastnosti podobne - v NOVEM Yarisu a Fabi, ktera stoji na platforme z roku 1998 (!!!).

Pro mne osobne je palubni deska Yarisu nestravitelna, mnoho tvaru, kulate, hranate, dlouhe i kratke oblouky... Proste takhle vypada krecovity hnus. Byvaly Yaris byl na tom (i pres muj odpor ke stredovemu displeji) mnohem lepe.
A treba vyplne dveri snad ani nepotrebuji komentar: [odkaz]

Pro Yaris je tohle takove Pyrrhovo vitezstvi, osobne si myslim, ze mu to dali jako cenu utechy.
28. 2. 2012 12:50
Re: SPOLEHLIVOST
Mylis se Navtechu. Poku by koncernovy vuz byl dle mych poteb lepsi, vyhral by.
Co se tyce palubni desky Fabie, mas svuj nazor, neberu ti ho. Lidi, ktere jine tvary nez geometricke prave uhly matou, je vic nez zdravo a kritizovat za to je stejne zbytecne jako naucit dislektika krasopisu.
28. 2. 2012 13:38
Re: SPOLEHLIVOST
Ehm... Kde jsem co psal o palubni desce Fabie?

Psal jsem o palubnich deskach noveho X stareho Yarise.

Jen pro pripomenuti:

Stary: [odkaz]
Novy: [odkaz]

Moc pravych uhlu v tom nevidim, ale je fakt, ze kdyz se mne mermomoci snazis shodit, tak ti to obcas ujede.
28. 2. 2012 13:48
Re: SPOLEHLIVOST
Psal jsi o palubni desce Yarisu Navtechu. Pokud se ti nelibi, ocakavam ze srovnavas s palubni deskou Fabie. Viz clanek nahore, pokud sis vsiml. O to tu celou dobu jde.
P.S. nemam zadne nutkani te shazovat. To jsi udelal sam zmenou nicku.
28. 2. 2012 14:06
Re: SPOLEHLIVOST
Psal jsem naprosto jasne a jednoznacne o palubnich deskach Yarisu a srovnaval mezi sebou dve generace.

Nejak ti to ujizdi pod rukama a tvoje detska jesitnost ti nedovoluje priznat chybu, co? >:D
28. 2. 2012 17:51
Re: SPOLEHLIVOST
Psal jsi o Yarisu a Fabii.
"S tebou je to to same, co s Magistrem.
Koncernove auto by u vas NIKDY nevyhralo, ani kdyby bylo jedine v testu.
Nicmene nejde o fakt, ze vyhral/nevyhral Yaris.
Jde o to, ze fungl novy Yaris jen o prsa japonske gejsi odrazil v testu letitou Fabii, navic v - rekneme - ne spickove konfiguraci.
Jizdni vlastnosti podobne - v NOVEM Yarisu a Fabi, ktera stoji na platforme z roku 1998 (!!!)."
V druhem odstavci jsi narazel na, pro tebe, nepovedeny interier Yarisu. Odpovedel jsem ti nasledovne:
"Mylis se Navtechu. Poku by koncernovy vuz byl dle mych poteb lepsi, vyhral by.
Co se tyce palubni desky Fabie, mas svuj nazor, neberu ti ho. Lidi, ktere jine tvary nez geometricke prave uhly matou, je vic nez zdravo a kritizovat za to je stejne zbytecne jako naucit dislektika krasopisu."
Tudiz jsem ocekaval, ze kdyz mas nazor na interier Yarisu, mas i nazor na interier Fabie. Ale ocividne, jsem te Navtechu precenil.
Pokus se nejaky ten nazor vytvorit. Clanek je o srovnani Yarisu a Fabie.
Avatar - chlapecx
25. 6. 2012 21:57
Re: SPOLEHLIVOST
s tím bych byl opatrnej :-) rozměrově je tostále ta platforma z roku 1998 ale prvkově už bylo vyměněno, co vyměnit šlo na prvky z té novější :-) :-!
27. 2. 2012 19:53
Na škodovku nám nesahajte...
Ak vôbec niekto napíše, že existuje za tie isté peniaze ako škoda ( ľubovoľný typ tohto výrobcu) lepšie auto - hneď ho českí a slovenskí prisprostatí škodovkárski nadržanci rovno ukameňujú. Vôbec len náznak toho, že nejaké iné auto ako škoda by si niekto mohol kúpiť, u nich vyvoláva pohŕdajúci úsmev na perách a pozerajú sa na človeka ako na nesvojprávneho. Kde ste stratili súdnosť? Už len to, že si toto dovolil novinár svedčí o jeho odvahe. Verím tomu, že Taliani nedajú dopustiť na svoje fiaty >:D, Francúzi na renaulty a Češi a mnoho Slovákov na škodovky. A už len hodnotiť dizajn mi príde ako prihlúple - to je ako by sme sa preli o to, že či sú krajšie blondýnky alebo brunetky... Strašne veľa ľudí u nás kupuje škodu zo zvyku a o inej značke ani nerozmýšľajú, lebo majú mozgy vymleté reklamami, rečami o kvalitnom servise a lacných náhradných dieloch - to je fakt, s ktorým nič neurobíme ;-) Pár rokov do zadu som kupoval auto - absolútne mi bolo jedno, aká značka. Chcel som za svoje peniaze čo najsilnejší motor, najlepšiu výbavu, najlepší podvozok... Rovnako nakonfigurovaná škodovka bola len o kúsok lacnejšia ako vw, o brutálny kus drahšia ako seat o renaulte ani nehovorím. Japonci boli porovnateľní. Škodovku som nekúpil .... len toto asi spraví iba málo ľudí a je to dobre vidieť, že síce je stále daľeko najpredávanejšou značkou, ale každoročne jej konkurencia uberá percentá z predaja a je iba otázkou času, kedy sa táto glorifikovanosť škodovky vytratí a bude musieť na našich trhoch naozaj rozmýšľať o každom zákazníkovi... (Stači sa pozrieť na ceny škody vo Veľkej Británnii oproti konkurencii a nečudujem sa, prečo v ich testoch škoda vyhráva)
Rozbalit vlákno
4
27. 2. 2012 22:51
Re: Na škodovku nám nesahajte...
Já slovenštinu neovládám, ale "strašně vela ludí" asi nebude dobrý příměr pro 20% podíl na trhu, že ne?

Dávám ke zvážení, jestli je dlouhodobá velmi dobrá zkušenost se značkou i servisem nutně výplodem vymletého mozku. Stálé zákazníky má většina značek, dokonce i mezi korejci. Je to pochopitelné, kdo je spokojený, nemá potřebu kvůli o pár korun nižší pořizovací ceně šlapat do neznáma.

Ještě dodám, že u nás jsou soukromí zákazníci natolik loajální, že jich 80% koupí něco jiného než Škodu a "o jiné značce ani nerozmýšla".
28. 2. 2012 07:57
Re: 2 x toľko, čo druhý za ňou
Podľa mňa je to úžasné číslo, veď predávajú 2x toľko, čo ďaľší v poradí. Keď pozrieme čísla pár rokov dozadu - bolo to 3x viac....atď. Z roka na rok je to číslo menšie - mňa osobne to teší, lebo škodu považujem za výborné auto, ale jej ceny sú na našom trhu trochu prestrelené. A súhlasím aj s tým, že áno - škodovky sú typické firemné autá u nás - dôvod je ale presne ten istý.
28. 2. 2012 08:42
Re: 2 x toľko, čo druhý za ňou
Zkus trochu popřemýšlet a podívej se na vývoj cen nových aut v ČR. Vždycky když Škoda snížila v posledních čtyřech letech ceny, většina konkurence se přizpůsobila a snížila je taky. Polož si otázku proč to musí dělat a proč se ceny nevyrovnaly.
Avatar - Carlos Santana
28. 2. 2012 11:58
Re: 2 x toľko, čo druhý za ňou
To je jednoduchý, pokud nabídne jiná automobilka stejně vybavený vůz v dané kategorii o řády desetitisíců levněji, je jasné, že většina lidí po těchto levnějších variantách šáhnou. Přiznejme si, že výsledná cena v rozdílu o 25 000Kč už je pro nás prostě moc a raději šáhneme po levnější variantě. Jiné automobilky si tím udrží post "nejdostupnější auto pro evropskou třídu". Kdyby se ceny vyrovnaly, jiné automobilky by přišli o dost lukrativní prodejní výsledky na trhu.
Avatar - petrumr
27. 2. 2012 20:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - woody-alien
27. 2. 2012 23:49
Re: kvalita
Pojem "vlastenec" si raději vůbec neber do pusy. Zjevně nemáš tušení, co vlastně znamená.
Avatar - white label
28. 2. 2012 00:48
Re: kvalita
Co bych k nicku petrumr ještě (zbytečně) dodal, snad jen:
Je to marný, je to marný, je to marný... >:D
[odkaz]
Avatar - Carlos Santana
28. 2. 2012 11:45
Re: kvalita
Kvůli diskutérům jako (hlavně) ty, tu není VW Fans v oblibě...
Fabie s HTP prostě vrchol ve všech paralelních vesmírech, vlhký sen všech garážovejch specialistů a jejich potomků...

Myslím, že většina lidí by uvítala nějakou zpestřující informaci, když už jsi nakousl tu výrobu ve Francii...ale takovej blábol :no:
28. 2. 2012 14:58
Re: kvalita
:yes:

Ono VW nejsou spatna auta, ale jejich fanklub, ktery neustale hlasa, ze jsou dokonala, uz vsechny pekne se*e. A proto hodne lidi zacne VW absolutne nesnaset.
Avatar - Bristol
28. 2. 2012 15:33
Re: kvalita
VWfan klub mi silně připomíná ferrari fans na jistém serveru o F1...proto je důvod proč mám tak trochu averzi vůči ferrari a taky vůči koncernovým autům... ;-) ono co je moc to je moc...a tvrdit že VW je pupek světa a vše okolo vedle něj je smetí je hloupost...naopak člověk co si pečlivě ekonomicky zhodnotí všecky alternativy...bez jakékoli značkové preference...tak jen v relativně málo případech na našem trhu sáhne po škodě, či VW...
Avatar - Bristol
28. 2. 2012 15:39
Re: kvalita
další trotlík co by od škody koupil i naleštěné lejno jen aby to mělo ten zelený znáček... :no: >:D
Avatar - rohYpnol
27. 2. 2012 22:02
Zvrácené vítězství
Je to otázkou priorit samozřejmě, ale z mého hlediska jsou 2 zcela zásadní kritéria, ve kterých nejsou rozdíly zanedbatelné:

1. spotřeba
2. dynamika

Je to zkrátka kouzlo TSI, které dělá z veskrze průměrné Fabie žhavé želízko :yes: Zde ani Toyote nemá co nabídnout a jestli mám možnost jezdit o litr úsporněji, pak má volba je jasná... Přitom Fabia není i přes své stáří v ničem zásadně pozadu oproti novému Yarisu. Ano, je tam ta šířka, ale na rovinu - ani ne palec šířky navíc - kdo to pozná? I tento duel pro mě má jednoznačného vítěze - Polo :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Choochoo
28. 2. 2012 07:41
Re: Zvrácené vítězství
S cim ze budes jezdit o litr usporneji, nejak jsem to z tveho prispevku nepochopil a z tabulky uvedeny v clanku take ne ;-)
Avatar - rohYpnol
28. 2. 2012 18:55
Re: Zvrácené vítězství
Výsledná spotřeba tomu odpovídá: ve stovce ukázal palubní počítač hodnotu 5,2 litru na 100 km, stotřicítka přinesla nárůst na 7,1 litru. To je skoro o litr méně než u Yarisu...
29. 2. 2012 00:36
Re: Zvrácené vítězství
Jeden test je sice krasna vec, ale len taka nic nehovoriaca teoreticka.
Sleduj tu: [odkaz] a tu: [odkaz]
Toyota 1.33 101k - priemerna spotreba 6.27L/100, zacina niekde na 5.4 uz sporivcov a konci na 8.4L/100 u sportovo zalozenych.
Fabia 1.2TSI 86k - priemerna spotreba 6.84L/100, zacina niekde na 5.5 uz sporivcov a konci na 8.7-8.8L/100 u sportovo zalozenych.

Takze kde je "litr méně" ?? :-!
neregistrovaný "SR20"
29. 4. 2012 23:37
Re: Zvrácené vítězství
Tak som precital novy Svet Motoru a nieco na zamyslenie:

1. Spotreba:
Svet pozna nieco daleko (o 20%) uspornejsie:

Nebo snad znáte jiné téměř 100koňové auto, které by při jízdě 100km rychlostí upíjelo 4,3 l při 2700 otáčkách a současně při dálničních 130 km/h a 3500 min-1 spalovalo je 6,7 l benzinu každých 100 km?

Ale Fabia to nieje. ;-)

Dotycne 100konove auticko to v teste Sveta Motoru nalozilo Fabii 1,2 tsi (v oboch vykonoch) cca 1 liter v kazdom jazdnom rezime. A ma 6 arbagov a ESP ma v zaklade. ;-)

2. Dynamika:
Nevaha ani okamzik a hned se hrne dopredu. Narust hodnot je plynuly - neumoznuje sice tiche svisteni na vlne pri 2000/min, na druhou stranu, motor nevi, co je mrtve spodi pasmo.

Ale Fabia to nieje. ;-)
Avatar - CommonUser
28. 2. 2012 11:58
Re: Zvrácené vítězství
1. Spotreba - radsej jazdit za viac ako sponzorvat servis.
2. Dynamika - TSI vadne hore a Valve taha menej dole. Vysledok podobny. Chcelo by to test dynamiky po 10tkm, ak sa TSI dozije ;-)
28. 2. 2012 13:51
Re: Zvrácené vítězství
Spotřeby dle mě nebudou příliš rozdílné, pokud se TSI víc využije víc si vezme. Servis je další věc, které není u těchto motorů dořešena. Dynamika to samé, v malých rychlostech je TSI dobré, stačí jet nad stovku a dynamika je pryč.
Avatar - rohYpnol
28. 2. 2012 19:00
Re: Zvrácené vítězství
Viz 18:55 ke spotřebě.
Co prosím není na servisu dořešeno?
Dynamika je pryč? No nepopírám, že 1.25 od Toyoty pojede pravděpodobně o něco lépe, když bude vytočená, jenže kdo takto jezdí? Na dálnici má TSI opět nižší otáčky, TSI prostě není dělaný na vytáčení, jenže tento režim při provozu ani nepotřebuje - a to je pro užitavele ta nejpodstatnější zpráva.
Avatar - CommonUser
29. 2. 2012 11:18
Re: Zvrácené vítězství
TSI je hlavne konstrukcne low cost blato.
29. 2. 2012 11:31
Re: Zvrácené vítězství
Nevím, jestli dořešili přeskakování řetězu, kolik vlastně turbo vydrží v městkém provozu, když si to člověk nebude hlídat. Něco jsem někde četl že chtějí přejít z 8 ventilu na 16 ventil, ale nevím, co je na tom pravdy. Nějaké spektrum spotřeb poslal kolega nahoře. To že platí, že spotřeba je více závislá na jízdě je pravda. Tyto motory sou příjemné, což o to, ale spíš pro poklidné řidiče. Slabší 1.2 je v golfu hodně slabá, musí se řadit. Ještě tak do 100 tam nějaká dynamika je, pak už nic. Silnější je na tom lépe, tam je to posunuto asi na 130. Vytáčet se nemusí ani atmosféra, ale je fakt, že tuto 1.33 o toyoty neznám a nemůžu tedy posoudit.
Avatar - Bristol
28. 2. 2012 15:37
Re: Zvrácené vítězství
1.2TSI je pozlátko pro hurá řidiče navyklej na diesel... ;-) a obecně všechny tuty oturbené motory do ledničky...tím nechci nijak nadávat na koncern to je hloupost...ale člověk co uvažuje s tím autem jezdit reálně(ne na papírovou spotřebu-ta je hlavně u těchto motorů velmi sporná-zkus fábku vytáhnout na dálnici, dej tam 3 lidi nějakej ten kufřík a uvidíš jak to bude švihat) tak u takového auta raději sáhne po atmosféře...tam je alespoň nějaká šance že to ujede víc jak 200 tkm bez ztráty výkonu a velkých spolehlivostních problémů...
Avatar - rohYpnol
28. 2. 2012 19:13
Re: Zvrácené vítězství
Až na to, že právě s obsazeností auta se začínají projevovat výhody turbomotorů, protože zkrátka mají více Nm.
No a nějaké spolehlivostní problémy - tak začni vyjmenovávat...
Avatar - Bristol
28. 2. 2012 21:46
Re: Zvrácené vítězství
chyba právě turbomotor je obrovsky náchylný na styl jízdy...můžeš s ním jet za 5.5 ale i za 9...když potřebuješ aby to jelo...zatímco atmo jede plus mínus stále za stejno...

1.2TSI a 1.4TSI jsou ještě dost mladé motory ale přesto s nimi koncern měl(nebo má) nějaké potíže a jistě se shodneme že malý oturbený motor nevydrží tolik co atmosférický...a navíc si myslím že atmo s 1.33 s 73kW je krásná hodnota za kterou se toyota vůbec nemusí stydět...a dravé řidiče jistě uspokojí lépe...fabia s tsi je ideálním vozem pro lidi do města a nelekne se jistě ani dálnice i když tam(dle testu) je na tom lépe toyota... ;-)
Avatar - miromen
28. 2. 2012 21:58
Re: Zvrácené vítězství
Tohle muže napsat pouze člověk ktery nema s těmito motory žadne zkušenosti.
28. 2. 2012 21:12
Re: Zvrácené vítězství
TSI ve Fabii má slušnou dynamiku, díky dobrému zátahu ve středních otáčkách si může dovolit extradlouhé převody, ale spotřeba až tak zázračná není. "Klobouci" se sice dostanou pod 6, ale kdo využívá výkon motoru, pojede za 8.
U té šířky záleží, kde se to měří - oni měří v úrovni loktů, ale největší problém se šířkou má Fabia II v úrovni nohou a kolen - jak na místě řidiče, tak spolujezdce.
28. 2. 2012 07:00
Srovnání
Nechápu, jak někdo může říkat, že se mu Yaris nelíbí, protože už není tak hravý a roztomilý a pak při srovnání vyzdvihovat nudný vnitřek Fabie..

Měl jsem možnost jezdit s oběma auty a u mě to jednoznačně vyhrál Yaris. Vzhled vyváženější a modernější, interiér stylovější, zajímavější a přitom ergonomicky příliš nazaostává. Naopak mi rozložení rádio výš, klima níž přijde lepší, protože velké knoflíky můžu snadněji ovládat periferně, ale na rádio se potřebuju vždycky trefit přesně a číst displej. Sedačky jsem neměl ve Fabii sportovní, ale líp mi vyhovovaly v Yarisu, lepší podpírají záda. Rozsah nastavení volantu je fakt malý, ale kolena se dají přisunout mnohem blíž než ve Fabii. Navíc je tu kolenní airbag ve standardu. A na silnici taky vyhrává Yaris. Je vyváženější, komfornější, stabilnější a řízení ve Fabii působí najednou jako bláto..V Yarisu je přesnějši, strmější a má líp nastavený posilovač. A změřte si, jak daleko je v obou autech řadicí páka od volantu.. Takže za mě rozhodně Yaris..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
28. 2. 2012 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2012 18:25
Re: Srovnání
Já měl corollu taky - zlatý auto ;-) Fabii mám rád, vadí mi jediné - roh u rádia (díry na rádio) mě tlačí do nohy .... V yarisu se mi sedí fajn ....
28. 2. 2012 18:38
Re: Srovnání
Je fakt, že je přihrádka hodně dole, ale to je problém spousty aut. Otevírat od spolujezdce jsem nezkoušel. Na rádiu nečtu běžící text, ale třeba pro výběr alba nebo skladby se Vám zdá umístění displeje někde u kolenou ergonomicky lepší a bezpečnější? A vzhledem k tomu, že ve standardu od druhého stupně výbavy je ten displej dotykový a vynáší i informace z parkovací kamery, je podle mě umístění nahoře fakt šikovnější.
Avatar - jakub.petrik.1
28. 2. 2012 18:05
off topic
zdravim všechny fandy aut, měl bych na vás velkou prosbu o vyplnění dotozníku o autech (nezabere to moc času) na moji bakalařskou práci na této adrese [odkaz] Díky moc za případné vyplnění
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
28. 2. 2012 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
28. 2. 2012 21:48
Re: off topic
také jsem vyplnil...snažil jsem se být co nejupřímnější... ;-)
Avatar - Rysguf.
28. 2. 2012 23:59
Re: off topic
Tak to je fail, zavesit to na auto.cz a nedat moznost vyberu SR ako miesta pobytu >:D

Tak odteraz som zo Zlinskeho kraja ;-) :-!

Btw. co mas za temu ze robis tak prijemny vyskum?
29. 2. 2012 10:09
Re: off topic
Také jsem vyplnil.

Držím palce u státnic.

Hele, nestálo by za to, na revanš těm, co to vyplnili, zveřejnit na blogu ACZ nějaké zajímavé výsledky?
Avatar - jakub.petrik.1
29. 2. 2012 10:38
Re: off topic
Díky všem za vyplnění, dělám práci na Analýzu prodeje jednotlivých značek v ČR (proto tam chybí SR ;-) )

Co se týká té bezpečnosti, tak vím že v EU to je již povinný, ale zajímalo mě co si myslí lidi...

Výsledky klidně zveřejním, jestli o ně bude zájem.
29. 2. 2012 23:21
Re: off topic
Myslím, že zájem rozhodně bude. Hlavně s nějakým komentářem autora.
29. 2. 2012 00:27
Podvozok
"Škoda zase nabídne tužší a pocitově sportovnější podvozek, na limitu je o něco neposednější a z pohledu zapáleného řidiče proto snad o něco přitažlivější." - neviem, co je pritazlive na odstakujucej naprave, ale co si vsimam, je pravidlom u VAGu spravit z nudze cnost, hoci len sikovnym slovnym obratom.
Odskakovanie je vlastnost vsetkych fabii2 bez rozdielu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - avatas
19. 3. 2012 19:24
Něco versus Fábie
Kdyby Fábii natáhly do stran cca o 5 cm,nebylo by ode mne nic proti. Yaris je jen další Japonské retroněconic.Původní Yaris měl alespoň kosmické nápady uvnitř,ale tento nový jen jakoby dohání VW Polo, aby jako vypadalo ,něco vezlo a výsledek je opět předražený klumprcankl. :-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Rojin
29. 4. 2012 10:47
Re: Něco versus Fábie
Přesně! Fábia je tady už pár let a dívej jak vypadá vedle nového jarise... to je pecka. To je důkaz jak je fábia kvalitně udělaný auto, i když na ní spousta lidí pluje.. Rozsekala Jarise na kousky ;-)
Jinak bych ji taky rozšířil, na výšku bych moc nesahal a spíš bych rozšiřoval. Ale jen pokud je to samozřejmě technicky možné...

Fabia :yes:
Avatar - chlapecx
25. 6. 2012 21:55
Re: Něco versus Fábie
je, trojková se bdue dělat v nový hale :-) takže tam bude msíto na víc prostoru na lince :-) :-!
Avatar - zdravy rozum
29. 4. 2012 14:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2012 15:18
Hubená Fábie vs. hnusný Yaris
Z bláta do louže. Radši jezdit sockou... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
15. 5. 2012 11:12
Co tak re-test po 5 letech?
Skodovka se nikdy nevyrovna kvalite toyoty nebo hondy,sam muzu potvrdit z vlastni zkusenosti.Ja bych tento test zopakoval po 5 letech a 250K kilometrech >:D To by pak prskali vsichni co Japonce nikdy vice.Jinak Toyota LC. 4D 4 D byl vystaven narocnemu testu s 80K kilometry a jedina zavada praskla zarovka a Prius je absolutne nejspolehlivejsi...to neco rika ne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 6. 2012 09:35
Spravny japonec a poloha nadrze
Moja prva Mazda mala nadz vlavo. Moja druha Mazda ma nadrz vpravo.... Vzdy made in Japan. Tak neviem :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radohanno
29. 6. 2012 12:54
škoda vs. toyota
Yaris jsem řídil ve škodě se vezl.Navím spíše jde o jen o nákupní tašky .Nic co je přes 5 km se pro takové auto nehodí.Je 100% jasné že toyota vydrží a možná přežije 150000km.To už bude většina 1,2htp buď ve šrotu nebo se s ní bude trápit 5tý majitel.
Auta tohoto typu jsou vyráběna jako druhý vůz do rodiny pro manželku, nebo v případě poruchy vašeho Landcruiseru V8!!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - umo
30. 6. 2012 06:47
velmi kvalitní downsizový motor
"...domácí Fabia zase nabízí velmi kvalitní downsizovaný motor v osvědčeném balení...". S touto vetou asi nebudú súhlasiť "šťastní" majitelia tohto "veľmi kvalitného zázraku", ktorí už po 10 000 km musia riešiť (našťastie v záruke) rozvody, turbo,... Čo budú riešiť pri 150 000 km mimo záruky, no neviem neviem.
Rozbalit vlákno
0