pises ako keby skodovka seat fiat alebo citoren mali , tiez nemaju ;-) k vw konkurenta
ked si odmyslim nepodareny focus cc tak ani ford nema nic normalne bez strechy. Japonci takisto nic neponukaju okrem mazdy mx5 maju *** tak neviem preco mas taketo reci.
ale neboj casom sa dockas aj korejskeho kabria :yes: o tom niet pochyb ze pride :yes:
inak trosku nerozumiem vw-genu, pride pred rokom konecne s kabriom , ostrou verziou az teraz a za polroka mame uz zase novy golf, co spal doteraz? Doteraz kde bol golf kabrio? Je jasne ze to bude kusovka navyse by som si toto kabrio vw golf nekupil ked viem ze za par mesiacov pride nova generacia golfu, neviem co tym sleduju.
To je ako keby prislo kupe pro ceed rok pred novou dalsou generaciou ceedu, proste nepochopitelny krok a strateny cas navyse zakaznici si uz radsej pockaju na novu generaciu ked vedia ze je uz na ceste.
Nevíš - neznáš, u Golfu Cabrio se jedná už o poměrně tradiční postup (trochu podobně jako u modelů RS Audi, např. aktuální RS3), kdy se Cabrio představuje až ke konci generačního cyklu a navíc u Golfu Cabrio se "mezigenerace" přeskakují. Golf II cabrio nebyl vůbec, Golf IV cabrio byl jen opticky upravený (ala Golf IV) Golf III cabrio. V pořadí vlastně teprve třetí generace Golfu Cabrio přichází až ke konci 5.a 6. "dvojgenerace" a bude souputníkem i pro příští 7. generaci běžného Golfu, takže bys na novou další (4.) generaci Golfu Cabrio čekal v dohledné době opravdu marně... :-O:*);-)
P.S. H/K nemá ani obdobný hh (jako GTI/R hb), natož verzi cabrio... :-|:-)
Určite majú Kórejci v Európe dosť čo dobiehať, na druhej strane bodujú zase inde. VW nemá napríklad malé MPV a do mini-kategórie sotva dorazil po dlhom váhaní... ;-)
Logicky přece píšeme v kontextu článku pod kterým diskutujeme... ;-)
Mini od VW sotva dorazilo? I když pomineme Foxe, tak ještě před ním měl VW Lupo(spolu se Seatem Arosa). na které UP! a spol. nepřímo navazuje. A k čemu mít v Evropě (nejsme např. Japonsko) ještě menší MPV, než je kompaktní MPV? Čekat od malého/mini MPV reálné vlastnosti MPV, je podobně protichůdné jako chtít malou kabelku s užitnou hodnotou cestovní kabely. :-)
Pokud někdo bude chtít kabriolet na nové platformě, tak asi první šancí bude otevřená A3. Těžko říct, jestli ji ukáží relativně brzy, nebo jestli si ji nechají až na facelift, tedy tak 4 roky do výroby.
"Stejně jako u hatchbacku je i pro kabriolet standardem elektronická uzávěrka diferenciálu XDS a 17-palcová kola Monza."
Pokud budou v základu stejná 17" kola, jako u hb Golfu GTI, tak to budou kola Denver, nikoli Monza.
Souhlas, ale cabrio považuji za auto do hezkého počasí a ne na celoroční používání. Za celoroční by se dala považovat CCčka. A střecha je u něj jen jako nouzovka.
Jo, MX5 už bude 23 let a Golfu Cabrio ještě o 10 let víc..., ale žádní konkurenti (natož přímí) to pochopitelně nebyli/nejsou, MX5 je malý roadster a nejen z toho je jasné, že má cílovku podstatně jinou...