Novinky
:yes: :yes: :yes: >😒] ... a že si tak bohatou diskusi ta nová i30 opravdu zaslouží!
Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."
[odkaz]
"Soudě podle testů tří vyšperkovaných verzí se jí to s drobnými výjimkami daří a mezi zásadní klady musím zmínit i podvozek vynikající schopnostmi v zatáčkách na suchém asfaltu a zároveň poskytující i nadprůměrný komfort... karoserie působí mnohem pohlednějším, sportovnějším, dynamičtějším, modernějším - zkrátka o generaci mladším a přitažlivějším dojmem... Uvnitř jsem se nechal hýčkat koženým čalouněním (standard nejvyššího provedení Trikolor Premium), trojrozměrnou přístrojovou deskou Supervision s úchvatnou grafikou velkého TFT displeje a vlastně téměř vším... Interiér testované i30 patří spolu s novým Fordem Focus nebo Hondou Civic k nejvíc high-tech působícím kompaktním hatchbackům... Dojem kvality navozují materiály prvotřídně působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. Kvalita bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Šířka v loktech se proti minulé generaci nezhoršila, takže zůstává výrazně lepší než třeba u Octavie... Chválím, že jsou všechna tlačítka na volantu dostatečně velká a osvětlená. Obsluhují se fakt příjemně... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější než ten u Focusu... Skvostný mi připadá i středový panel s velkým displejem příplatkové navigace... Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." - [odkaz]
Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."
[odkaz]
"Soudě podle testů tří vyšperkovaných verzí se jí to s drobnými výjimkami daří a mezi zásadní klady musím zmínit i podvozek vynikající schopnostmi v zatáčkách na suchém asfaltu a zároveň poskytující i nadprůměrný komfort... karoserie působí mnohem pohlednějším, sportovnějším, dynamičtějším, modernějším - zkrátka o generaci mladším a přitažlivějším dojmem... Uvnitř jsem se nechal hýčkat koženým čalouněním (standard nejvyššího provedení Trikolor Premium), trojrozměrnou přístrojovou deskou Supervision s úchvatnou grafikou velkého TFT displeje a vlastně téměř vším... Interiér testované i30 patří spolu s novým Fordem Focus nebo Hondou Civic k nejvíc high-tech působícím kompaktním hatchbackům... Dojem kvality navozují materiály prvotřídně působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. Kvalita bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Šířka v loktech se proti minulé generaci nezhoršila, takže zůstává výrazně lepší než třeba u Octavie... Chválím, že jsou všechna tlačítka na volantu dostatečně velká a osvětlená. Obsluhují se fakt příjemně... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější než ten u Focusu... Skvostný mi připadá i středový panel s velkým displejem příplatkové navigace... Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." - [odkaz]
kopirovat umis hezky >😁 ale to ze ti uz prvni rok tek z prevodovky u toho tvyho uzasnyho milacka (sice prvni generace) olej to uz nezminis 😉
Tak nevim jestli je lepsi unik oleje z prevodovky u minule generace nebo preskoceni retezu, nova hlava u soucasne generace lidoveho vozu. Myslim ze v tehle cenove skupine je to asi jedno 😉PS: osobne bych teda radsi ten unik oleje 😉
Ale ale - tady nejde o kopírování - to snad umíš i ty... jde o OBSAH, poněvadž tady někteří jak hlupáci taky píší ty samé ubohé posměšky atp. A co se týče jisté opravy: ale zmíním, tím tě dostanu... já s tím problém nemám... >😁 ... Za 1) neteklo (pouze minimální skvrnka); 2) ne první rok, ale hned po koupi (nedotěsnění, chybička); 3) nic neteče; za 4) bez poruch, maximálně spokojen... 😉
No jo no: zle koni kolem něhož osli hýkají... a hloupá hloupému i radost... 😉
No jo no: zle koni kolem něhož osli hýkají... a hloupá hloupému i radost... 😉
Stara generace se mi nelibila, predevsim interierem ale nova je (interierem) o galaxii dal to bych se shodnul s redaktory. Ale ja nemuzu vstrebat ten novy designovy smer Hyundai-e. V zivote sem v nem nejel tak nebudu posuzovat jak to jezdi.
Jenze to jsou presne chybicky po kterych si clovek s pochybnosti o korejskych autech radsi to auto nekoupi.... U nas se moc da na to co je to za znacku 😄
to chochoo: VW ma problemy a mel je vzdycky a taky je mit bude kdyz bude posilat nedotazeny vyrobky do prodeje....
Jenze to jsou presne chybicky po kterych si clovek s pochybnosti o korejskych autech radsi to auto nekoupi.... U nas se moc da na to co je to za znacku 😄
to chochoo: VW ma problemy a mel je vzdycky a taky je mit bude kdyz bude posilat nedotazeny vyrobky do prodeje....
Ok, tomu rozumím... jednomu design sedí, jinému ne... já zase onen fluid design vítám; mám rád něco provokativního a jiného, než co je již běžně vidět na silnicích - myslím tvary... a chybičky prostě byly, jsou a naleznou se napříč automobilkami... o tom není sporu.. já měl jeden čas např. Fabii 1. generace - a jako dobré auto, co se týká vzhledu, interiéru, ale zklamalo mě taky více věcí: brzy prorezavěl výfuk, kamínky brutálně braly lak, brzdy nebyly tak spolehlivé a ostré; a co mě dorazilo bylo, když mi odešla hlava jednoho z válců motoru... neskutečná oprava i peníze... ;-\ ...
ach jaj tu sa zbehla asi WV smotanka alebo inak povedane spodina lebo samotna automobilka by sa za vas hanbila :no: snazite sa hadzat exkrementy na znacku ale je evidentne ze to proste neviete uniest ze je hyundai niekde uplne inde a tu je to miesto a cas napisat lebo si musite ukludnovat ego a nakoniec rozpravate o prestige a jazdite v skatuliach s modlou 1.2TSI a inymi chrochtajucimi motormi ala TDI a uz nehovoriac o ludi ktori si daju do avatara znak peugeot a vyprava o spolahlivosti ale to ze sa servisaci chytaju za vlasi ze zas francuz ked vidia peugeota pred servisom , ale je mi to vsetko viac nez jasne o niektorych som si myslel ze su aspon rozumny ale po precitani tejto diskusie je mi uplne jasne na com ste sa ucili krutit volantom a ze vas rodicia vraveli ze skodovka je naj bomba za naj peniasky a potom vypravate o spolahlivosti ked mate najazdene 50ti km a auto ma 15r z toho vedsinu casu travilo v garazi omakavanim plastou samotnym majitelom
Vy z umravňovaciho ustavu jste nějaci postiženi ne ? 8-s
hej pre postihnuteho kazdy postihnuty vsak ? :no: vies ako to je ked niekto stoji na stolicke tazko vytiahne toho kto je v *** ale ten co je v *** lahko stiahne toho zo stolicky
[odkaz]
Jsou úplně jinde, a je to vše spíše známkou k uznání, než pitomého zesměšnění... 😉
Je statisticky dokazano že každy 2 koreomilec je magor. Proč zde chodi pravě ten každy 2 ?
To, že vyrábějí designové zplácaniny, které se snaží téměř na každém kroku lidem vnutit prostřednictvím směšných a agresivních reklamních kampaní, tedy rozhodně nepovažuji za důvod k uznání, ale zato k naprostému výsměchu. >😁
Jiné pohledy automobilových recenzí: "i30 gets a modern design... modern looking front-end design... new i30 hatchback model in Europe with a bold design... modern headlight design that extends right up the front guard... exciting new look... I nová i30 –zabalená do atraktivního designu…“ – a mnohá další… jo, taková je pravda o různých pohledech na design… takže příště napiš, že „splácaninou“ třeba pro tebe…
😄
Jestli jsis ještě nevšiml, tak tohle je stránka o autech a ne o vývoji ekonomických ukazatelů a prodejních čísel mobilních telefonů v jednotlivých zemích . Asi si myslíš jaký jsi to chytrý borec, ale nic kromě průhledně laciného vyvyšování své milované korejské automobilky jsi tu nepředvedl :no😒br />
Jinak rady typu: příště napiš ... si nech pro své korejské kamarádíčky, i když uznávám, že design je otázka pohledu a i méně povedený se může někomu líbit. 😉
Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."
[odkaz]
----
"Soudě podle testů tří vyšperkovaných verzí se jí to s drobnými výjimkami daří a mezi zásadní klady musím zmínit i podvozek vynikající schopnostmi v zatáčkách na suchém asfaltu a zároveň poskytující i nadprůměrný komfort... karoserie působí mnohem pohlednějším, sportovnějším, dynamičtějším, modernějším - zkrátka o generaci mladším a přitažlivějším dojmem... Uvnitř jsem se nechal hýčkat koženým čalouněním (standard nejvyššího provedení Trikolor Premium), trojrozměrnou přístrojovou deskou Supervision s úchvatnou grafikou velkého TFT displeje a vlastně téměř vším... Interiér testované i30 patří spolu s novým Fordem Focus nebo Hondou Civic k nejvíc high-tech působícím kompaktním hatchbackům... Dojem kvality navozují materiály prvotřídně působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. Kvalita bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Šířka v loktech se proti minulé generaci nezhoršila, takže zůstává výrazně lepší než třeba u Octavie... Chválím, že jsou všechna tlačítka na volantu dostatečně velká a osvětlená. Obsluhují se fakt příjemně... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější než ten u Focusu... Skvostný mi připadá i středový panel s velkým displejem příplatkové navigace... Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." [odkaz]
??? 😉