Technika
Niečo podobne už dávno vymyslela firma BOSE. len to "nepredvída" ale dokonale žehlí. Neviem prečo sa to neujalo... 😒
[url][odkaz]
[url][odkaz]
To neni nic speciálního. Je to obyč hydraulickej podvozek, kterej naprogramovali přesně tak, aby jim to přes ty hrboly jelo bez hupnutí (zvedne to a dá dolu přesně to kolo, co je potřeba). Funguje to tak dobře protože to maj upravený na ty umělý překážky co tam maj. Až by to bylo na reálný silnici, tak by to taky skákalo.
[odkaz]
celkom pekná maska, ale svetlá mohli byť trochu menej plastické a tie chrómované kľučky si mohli odpustiť...
celkom pekná maska, ale svetlá mohli byť trochu menej plastické a tie chrómované kľučky si mohli odpustiť...
1. avensis - 423ks
2. passat - 252ks
3. mondeo - 208ks
4. 508 - 169ks
5. i40 - 135ks
.....
10. superb - 92ks
a dalsi
az take zle to s i40 nebude vo svete 😉 najdu sa trhy kde ludia nemaju predsudky a kde sa i40 uz zacina presadzovat
:yes:
2. passat - 252ks
3. mondeo - 208ks
4. 508 - 169ks
5. i40 - 135ks
.....
10. superb - 92ks
a dalsi
az take zle to s i40 nebude vo svete 😉 najdu sa trhy kde ludia nemaju predsudky a kde sa i40 uz zacina presadzovat
:yes:
Začíná prosazovat? Vždyť se prodává od poloviny roku 2011 a při tempu nasazování nových modelů u HuKi bude za chviličku vystřídaná. Jeden měsíc v jedné zemi jaro nedělá, pravda je v evropských prodejích za 2011 ve střední třídě😒br />
VW Passat 245,11
Mercedes C Class 178,345
BMW 3 Series 166,86
Audi A4 162,085
Opel Insignia 138,755
Ford Mondeo 86,433
Peugeot 508 85,699
Audi A5 67,487
Citroen C5 61,686
Toyota Avensis 56,281
Skoda Superb 55,981
Renault Laguna 49,738
Volvo V60 45,633
Mazda6 28,193
Volvo S60 24,078
Seat Exeo 21,518
Honda Accord 12,304
Subaru Legacy/Outback 11,778
Renault Latitude 10,719
Alfa Romeo 159 10,43
Saab 9-3 10,152
Hyundai i40 9,159
Mercedes C Class 178,345
BMW 3 Series 166,86
Audi A4 162,085
Opel Insignia 138,755
Ford Mondeo 86,433
Peugeot 508 85,699
Audi A5 67,487
Citroen C5 61,686
Toyota Avensis 56,281
Skoda Superb 55,981
Renault Laguna 49,738
Volvo V60 45,633
Mazda6 28,193
Volvo S60 24,078
Seat Exeo 21,518
Honda Accord 12,304
Subaru Legacy/Outback 11,778
Renault Latitude 10,719
Alfa Romeo 159 10,43
Saab 9-3 10,152
Hyundai i40 9,159
predaj i40 nabehol az pocas druhej polovice roka navyse najprv len vo verzii kombi, tento rok budu pocty uz ovela vyssie
i40 sa v roku 2012 uz zacina darit aj vo svedsku irsku holandsku aleja spanielsku
porovnavat pocty predanych i40 v minulom roku s inymi rozbehnutymi modelmi nie je fer nakolko sa neikde zacal predaj az v druhej polovici roka asedan prisiel az na jesen, takisto sa caka stale na rozsirenie motorovej ponuky.
vysledky budu tento rok uz ovela lepsie :yes:
i40 sa v roku 2012 uz zacina darit aj vo svedsku irsku holandsku aleja spanielsku
porovnavat pocty predanych i40 v minulom roku s inymi rozbehnutymi modelmi nie je fer nakolko sa neikde zacal predaj az v druhej polovici roka asedan prisiel az na jesen, takisto sa caka stale na rozsirenie motorovej ponuky.
vysledky budu tento rok uz ovela lepsie :yes:
svedsko februar 2012
i40 - 224ks
superb - 143ks
irsko februar 2012
i40 - 202ks
superb - 188ks
holandsko februar 2012
i40 - 200ks
superb - 191ks
spanielsko februar 2012
i40 - 198ks
superb - 153ks
myslim si ze koncorocne vysledky ta ako antifandu hyundaia nepotesia lebo i40 preda tento rok rozhodne ovela viac aut ako minulorocnych zabehujucich 9000 kuskov
uz len za dva mesiace roka 2012 ich len v holandsku spolu s irskom jazdi okolo 1000 novych kuskov takze ked spocitam celkove pocty za dva mesiace vo vsetkych europskych statoch uz sme teraz na hodnote nejakych mozno 7 tisic aj viac a to mame za sebou dva mesiace tohto roka
na konci roka budes prekvapeny :yes:
i40 - 224ks
superb - 143ks
irsko februar 2012
i40 - 202ks
superb - 188ks
holandsko februar 2012
i40 - 200ks
superb - 191ks
spanielsko februar 2012
i40 - 198ks
superb - 153ks
myslim si ze koncorocne vysledky ta ako antifandu hyundaia nepotesia lebo i40 preda tento rok rozhodne ovela viac aut ako minulorocnych zabehujucich 9000 kuskov
uz len za dva mesiace roka 2012 ich len v holandsku spolu s irskom jazdi okolo 1000 novych kuskov takze ked spocitam celkove pocty za dva mesiace vo vsetkych europskych statoch uz sme teraz na hodnote nejakych mozno 7 tisic aj viac a to mame za sebou dva mesiace tohto roka
na konci roka budes prekvapeny :yes:
Tady rozhodně nikdo není takový antifanda H/K, jako ty "totalfanda" H/K...
Doufám, že máš aspoň "tatu" (nemyslím tím tetování log H/K) korejce, jinak by to byla (zvlášť na Evropana) docela těžká diagnoza... >😁
Doufám, že máš aspoň "tatu" (nemyslím tím tetování log H/K) korejce, jinak by to byla (zvlášť na Evropana) docela těžká diagnoza... >😁
Neboj, jiz brzy prijde doba vyznacujici se globalni dominanci hyundaie, vsichni ostatni postupne zmizi z automobiloveho sveta. Korejsti ekvilibriste zasadi drtive rany zejmena mnichovskym zoufalcum dlouhodobe produkujicim nudne, predrazene, osklive a technologicky zastarale zbozi. Plebs prozre a utokem vezme showroomy zbytecnych znacek, sireny budou houkat i kdyz zrovna nebude streda... a jupici jako ty, budou mit v gatich.......
Pěkný přehled.. :yes: 😉
..tady musím ale SOUHLASit s topper(em)1982 - byť mne vůz i40 naprosto NEoslovuje, též se domnívám že jeho lešní výsledky budou VÝRAZNĚ lepší.. 😐
..tady musím ale SOUHLASit s topper(em)1982 - byť mne vůz i40 naprosto NEoslovuje, též se domnívám že jeho lešní výsledky budou VÝRAZNĚ lepší.. 😐
tak to si pis ze budu lepsie 😉 :yes😒br />
mam rad ked niekto po troch mesaicoh od nabehu vyrobu uz robi unahlene zavery ze je to neuspesne auto, i40 je uz teraz po dvoch mesiacoch roka 2012 viditelne uspesne auto v skoro celej europe v ramci svojej triedy samozrejme.
mam rad ked niekto po troch mesaicoh od nabehu vyrobu uz robi unahlene zavery ze je to neuspesne auto, i40 je uz teraz po dvoch mesiacoch roka 2012 viditelne uspesne auto v skoro celej europe v ramci svojej triedy samozrejme.
Cosi na zpusob garage parking pilot je jiz dnes bezne v centrech evropskych aglomeraci, akorat ze vozidlo je v tomto procesu pasivni. Vzdy mam strach, copak se mi vrati zpet. Moc tem robotum neduveruji. Zatim se nespletli, ale predstava dohadovani s poskokem, co to ovlada, ze mi zpatky vyjelo auto z odrenym lakem, me strasi pokazde. Preferuji, kdyz mohu zaparkovat sam, jenze nekde to proste nejde no.
Jaký bude asi rozdíl v ceně takové specielní plastovo-karbonové pružiny a normální kovové? Aby pak nestála 10 000 kus. Samozřejmě pokud vydrží celou živostnost auta tak to je celkem jedno, ale o životnosti se jaksi Audi nezmiňuje. Ono je totiž hezký říct "A" ale musí se taky říct "B" než se nad tím začne člověk rozplývat jaký je to pokrok.
Dobrá otázka. Mě přijde, že vítr vane od Lamborghini, které je v použití těchto materiálů hodně daleko a pokud se nepletu, tak nedávno otevřelo nové vývojové centrum právě na tyto materiály. Zavedením do masové výroby (Audi) budou chtít určitě snižovat náklady. Nevím, jestli disponují i vlastními pecemi. Ještě před 3-4 lety byl celkem nedostatek kompozitů na světovém trhu, protože velkou část produkce "sežere" letecký průmysl. Přiznám se, že ale netuším, jaká je situace nyní.
Hezky si tam v redakci ty slova technika/technologie prostřídejte, když si myslíte že jsou to synonyma. Nevím, jak to někdo může nerozlišovat, když chce psát o automobilismu, a měl by mít technické vzdělání. Buď chce být in, a papouškuje to jako většina blbě, nebo zrovna chyběl ve škole, když se to probíralo.
KATOVAT KOSTY, TO JE OPRAVDU NĚCO 😄 😄 😄