Pozeram na tie fotky a myslim ze sa inspirovali u Astry ST. Napriklad male bocne okno pred prednymi dverami co sa neotvara spolu s nimi alebo celkovy bocny profil s velmi podobnym zakoncenim zmensujucim sa oknom batozinoveho priestoru. To ze sa rozhodli pre celoplosne chromovanie okolo okien (nie napr. spodok, ci len vrch), to je len bonus v tom porovnani :-)
nekupim lebo nemam potrebu kupovat nove auto ale za par rokov ktovie, ale skor by mi stacilo rio , ceed je uz obluda ako vsetky auta nizsej strednej triedy, na vozenie sa po meste a po okoli mi rio urcite postaci ;-)
ver mi ze vacsina hatchbackov v nizsej strednej triede vyzera spredu podstatne lepsie ako zozadu je to uz taky trend ;-) a vlastne, ktore auto vyzera lepsie zozadu ako spredu? ziadne
to je čo za myšlienku? ok, nemá asi zmysel ju rozoberať, ale niektoré autá majú aspoň vyvážený dizajn. Dobrým príkladom v tejto kategórii je Astra Sports Tourer. :yes:
Tak je tady, nový výrobek od Korejského Imitátora Automobiků...
Nutno bez veškeré legrace uznat, že se nový Cee´d podařil, ale oproti předešlé generaci tentokrát více v hatchbacku. Z mého pohledu mě mrzí upuštění od specificky zalomeného C-sloupku, který přechozímu modelu slušel.
Zevnitř nás jistě čeká v Cee´du taky spoustu novinek a pokud pan redaktor naznačuje, že se máme nač v zítřejším "testu" těšit, tak to jistě bude pravda.
Nezbývá než dodat, že i s drobnou hořkosladkou příchutí Astry se do třídy zařadil nový dravec, minimálně na naše trhy. Ještě rozhodne cena.
Čtrnáctiletá záruka bez omezení kilometrů >:D .Ne kufr o objemu 893l 100x39x98 cm včetně rezervy,podběhů,nádrže na benzin i na ostřikovače a po sklopení opěradel se tam vejdou tři europalety.Dáme se podat.
Korejské slovo "KIA" má samozřejmě se slovem "imitace" pramálo společného (znamená něco jako "vynoření se ze světa Asie")... ale já si dokonce myslím, že nejde jen o etymologii onoho slova, ale i o skutečnost, že to prostě imitace vůbec není. Porovnávám si to např. s onou novou Astrou a nemohu si pomoci: naprosto jiná mřížka masky, netotožné tvary světlometů, odlišně tvarované mlhovky, odlišně umístěný prolis na kapotě, odlišný boční prolis, rozdílný tvar zadních světlometů a další rozdíly... určitě NE imitiace v pravém smyslu slova! Totéž platí, a ještě radikálněji, o nové i30... naprosto originální přední výraz masky a další prolisy... Prostě fluid design v žádném případě není imitací, napodobováním evropských vozů, naopak - je to originální, jiné, své... o tom snad není sporu... To, že se vozy jinak jaksi podobají a inspirují se vzájemně, tak to snad ví každý, kdo kolem tyto věci "zří"... Jinak nový Cee'd je velmi pohledný a i ono kombi (SW) mi přijde zde docela vkusné... :yes::-)
Jo, nandal mi to, rozbrečel jsem se a musel jsem utíkat se vyplakat ke svému psychotronikovi a bylinkařovi. Díky za ten tip na něj, Jarda je frajer :yes: >:-[] Prý ti mám vzkázat, že ty modré pilulky ti už přišly >:-[]
Ono v Autosalonu na Prime ohodnotili Astru ST ako najkrajsie kombi v nizsej strednej triede (s cim suhlasim), tak pre Ceed to bola len spravna cesta v "inspiracii" :yes:
Ne, Fakt ta zkratka neznamená Korejská Imitace Automobilu? :-O Je to pro mne taková zpráva jako jsem onehdá zjistil, že v Korei vynalezli auto! :-O
Víš co, raději nemysli, to bude lepší, zkus dále jen kopírovat jako to dělá tvůj vzor a bude hned lépe.
Samozřejmě, kdyby to mělo stejnou masku, stejný tvar světel, stejný tvar volantu, stejný kobereček v interiéru, tak by to byla kopie a ne imitace. Takže zkus si prvně nastudovat slova typu "imitace, inspirace, kopie" a pak studuj z čeho vznikl název KIA, což má objektivně pramalý význam.
Kdo nevidí v lince oken a pojetí exteriéru Astru, je slepý. Je to jako nevidět v předfaceliftové i20 Corsu. Popravdě i já si je z počátku na ulici pletl a to nejsem laik.
Pak píšeš naprosté nesmysly o fluidním designu, ten se týká Hjoondééé, ne KIA.
Já osobně měl raději C sloupek na předešlém Ceedu a je to pro mne malinké zklamání, předešlý SW byl např. v bílé opravdu dynamicky vyhlížející auto. Nicméně tady jde vidět, že se drželi při zdi a vznikl z toho takový nekonfliktní unisex design, což není na škodu. Za mne objektivně dávám za 2- a to je prosím hodně dobrá známka ;-)
Promiňte mi.........ale mě se to fakt moc líbí. Dokonce tak, že bych si to snad i koupil. Fakt to nemá chybu. Že se to něčemu podobá? Jak už nahoře někdo napsal, dnes se podobá všechno všemu ( skoro ). ¨Teď otázka jak to bude vypadat naživo. Hlavně mě zajímá palubka, sedačky a kvalita použitých materiálů. Ale já jsem nažhavený na svou srdeční záležitost :-) V40 :-)
Ceed s batohem, stejně jako krátká verze, drtí vizáží svou sestru i30 doslova napadrť. Podotýkám, že píši v relacích Korejského poloostrova. Rána má přijít až zítra, takže zatím jen k fotkám. Na obrázku [odkaz] vidíme dokonale utopené 17'' (které se na Ceed stejně podívají jen na autosalonu). WTF 8-s Na plechových 15'' bude tahle napěchovaná krosna ozdobou všech parkovišť před Lídlem.
Re: tak toto je narez roka, golf sa uz v kute skryva
Byli jednou jedni a Ti si mysleli, že když se to jmenuje Golf tak je to nedotknutelné a místo aby udělali VI. tak udělali V. s trošku větším faceliftem a čekali jak to všichni budou žrát... :-)
Re: tak toto je narez roka, golf sa uz v kute skryva
No, to je pohádka.
Ale v reálu to chodí trochu jinak, to už ti, co z pohádek o korejských drtičích evropských es vyrostli, ví. Oni udělali sice jen pořádný facelift Golfa páté generace, ale i tak byl ten facelift lepší než drtivá většina nových modelů konkutenčních značek. A ano, všichni jim to sežrali, protože to bylo chutné a dobré auto, které mělo minimum nedostatků oproti novým autům konkurence.
Tohle VW umí a předvedl to i ve III/IV generaci, kde se stavělo na dobrých základech III. Jediný rozdíl byl, že IV generace dost kulhala díky tomu v prostornosti proti konkurenci, neb už III. nebyla nijak prostorná, proto na první pohled byly změny větší. To u VI nebylo třeba.
Že to ale ve skutečnosti tak dělají všichni, to už se neříká.
Re: tak toto je narez roka, golf sa uz v kute skryva
Pokud chceš tahat příměr z kuchyně, tak ono platí pořád to stejné. Jo, můžeš upéct desetizrný chleba posypaný gumovými medvídky, ale nakonec je ten nejlepší ten starý dobrý poctivý z pekárny u vás doma na náměstí, který když si koupíš, tak je ještě teplý a křupavý.
Re: tak toto je narez roka, golf sa uz v kute skryva
Tomu rozumím - pečivo jen "naše" z pekáren, co jsou "u nás" a voní "přes ulici"... žáááádný Kaufland-Lidl! Opravdu v tomhle dávám přednost místní pekárně, ale...
... u aut - nevím, nevím.
Re: tak toto je narez roka, golf sa uz v kute skryva
Mám v rodném městě takovou pekárnu, kde se peče ještě ten poctivý křupavý chleba, i když díky konkurenci i oni poslední dobou trochu zhoršili kvalitu, protože chleba třeba brzo ráno už tak teplý a čerstvý není. Ale když se jednou za čas domů vracím, tak si vždy brzo v sobotu ráno přivstavu (nebo někoho vyšlu) právě pro něj.
Jo, auta jsou o něčem jiném, ale právě to přirovnání ke Golfu sedí. Pro mnohé jistota a nutno říci, že i v té šesté generaci prostě sázka na jistotu nebyla špatná, ba naopak. Kdo tvrdí, že ne, tak ten je neobjektivní a nebo Golfem nejel. Já nejsem nějaký velký fanoušek VW, ale kvalitu Golfu prostě popřít nelze, to šlo naposledy ve čtvrté generaci.
Re: tak toto je narez roka, golf sa uz v kute skryva
V žádném případě Golfa nehaním, jel jsem s ním a kvaliat a preciznost z něj opravdu přímo dýchá. Jen mě naštvala reakce o pohádce. Chtěl jsem jen říct, že to bude mít o kus těžší.
Re: tak toto je narez roka, golf sa uz v kute skryva
Musíš brát v potaz to, co tady napsal nahoře za kravinu topper, že Golf se už v koutě skrývá, přitom kdo jel novou i30 a současným Golfem (já) hned po sobě, tak ví, že i tak je Golf pořád vyrovnaný konkurent a to je pár měsíců před koncem výroby.
A hlavně, kdo má trochu potuchy a trochu přemýšlí, tak ví, že loni se i30 i Ceeda prodalo kolem 100t kusů a objektivní výsledky pro další generace se dovoluju odhadovat kolem 150t až 200t kusů ročně, ale rozhodně to minimálně poznamená Golfa, spíše se může vát Bravo a to díky klesajícímu odbytu na jižní straně Evropy a může se bát Megane a 308, protože ti jsou za polovinou svého životního cyklu a věk bude znát více a více. Rozhodně ne Golf se má cítit ohrožen. Možná ještě Astra by mohla pocítit poklesy... Ale to jsou jen mé spekulace a nebudu tady hlásat nostradamovy věštby jako Topper.