...jsem si dovolil zde [odkaz] . Údaj o spotřebě je tak de facto posledním chybějícím. Pak bude už jen zajímavé sledovat, co malý diesel udělá s pohotovostní hmotností Civicu, jestli bude na úrovni 1.8 i-VTEC nebo vyšší. Diesel 2,2 l totiž oproti nim váží opravdu výrazně víc, i když to v tomto případě nemá příliš negativní vliv na chování auta.
Tak to číslo je velmi iluzorní, ale faktem je, že podmínky normového měření mají všichni stejné, takže alespoň nějakou vypovídací schopnost to hausnumero má. Otázkou je pak chování v běžném provozu, ale o schopnostech Hondy udělat motor asi nikdo polemizovat nebude. ;-) Jen by měli teď pozornost obrátit zpátky na benziňáky...
S naprosto stejnou spotřebou dle PP jel můj kamarád v O2 (1.9 TDI). Trasu dlouhou 110 km po okreskách. Prý žádné divočení, žádné razantní zrychlování a max 10 km/h nad limity. Takže nic nového. >:D
Jasně, 3,6 l dle palubáku OII, takže to bylo ve skutečnosti 4,6-5,1 >:D Ale jasně, plynulá jízda okreskami stovkou může přinést podobné výsledky, ale průměrná realita bude o 2 l větší. I to ale bude slušné.
Mimo mesto ma 2.2 i-DTEC spotrebu 3,7, takze sundej z toho 0,5 l a jsme u 1,6 na 3,1l/100km. Civic 1,8 ma mimo mesto 5,5 a me to ukaze pri usporny jizde, zadny divoceni 5,2L, takze Civic by teoreticky mohl ukazat i 2,8 a jsme u toho co Octavka proste neukaze >:D Octavka ma 4,5-5l (1,6-2l) mimo mesto. Proste po nove 2,2 ktera je srovnatelna snad jen s konkurenci od BMW EfficientDynamics nema tahle 1,6 komkurenci :yes::yes::yes:
Jsou vyssi u stejne techniky, to je pravda, proto take Octavky zerou vice nez stare 1,9TDi 66kW. To ale neznamena, ze neni mozne udelat usporny diesel. Podminky testu spotreby normovaneho cyklu jsou jasne dany a tudis ta spotreba musi odpovidat. Koukni treba na model 320d BMW EfficientDynamics, proste spickova technika umi.
Chapu ze je tezke uverit ze koncernove ropaky maj nejlepsi leta za sebou, ale tak to proste dopada, kdyz se zacnou necemu venovat motoraske velmoci >:D
Do Octavie se montuje i 1.6 TDI Green Line a o objem, a to si dobře zapamatuj, nejde, jde vždy a jen o výkon, neb to znovu budu opakovat, máš li pod kapotou koně a ne chcípáky, tak je musíš taky nakrmit. Jinak nepojedou.
Udivuje mne, jak člověk, který naftu nikdy neměl, se pouští do rádobyerudovaných hodnocení. Působíš potom akorát směšně a jako snílek.
Na tuhle vybavu jsem zapomel. Spis nez o motoru je to o upravach na aute, tvrdy gumy a podobne spickove reseni, ne? >:D , ale i tak 77kW a 250 Nm preci jen neni 88kW a 300Nm a nizsi spotreba jako bonus ;-) Proste Honda a BMW :yes: Snilek to ja jsem, takove nove NSX :*) >:D
Vy snad přemýšlíte kolenama. Kdyby Honda vyprodukovala motor se spotřebou 3.6 litru, tak tím zařízne veškeré svoje hybridy, které by v tomto případě nejen, že stály drahně více, ale taky by tu svoji spotřebu měly někde jinde - vyšší.
Ano, je tady ještě nějaká zelená lobby, ale ta tu hraje možná až čtvrté housle.
Fuj diesel a Honda k sobe proste nejde >:D Ale samozrejme v dnesni dobe je treba, treba tech novych Civicu zacne u nas diky tomuhle motoru jezdit vice.
Měl jsem civica 7.g s 1.7 a byl fajn- dluhodobá lehounkatě přez 6 při režimu 6km okreska 40km dálnice krapet nad limity :*) 40km městem a zpět. dojezdil jsem ho do 220Tkm při 5 letech věku. Pak dostal chudák čelní pecku od protijedoucí 626 a byl sním ámen :'-( . Měl jsem ho tedy přesně rok a najel jsem na něm 60. Tkm a servisu byl jen : 4x olej a týden před nehodou nový kotouče a desky.
Chlapci, kdo z Vás dokáže jezdit s 2.2 i-DTEC pod 5 litrů, k tomu se přihlásím na kurz ekonomické jízdy:-). Podle mě je tolik faktorů majících vliv na spotřebu, že se to nedá paušalizovat do jednoho čísla. Já spíš kvituju další určitě kvalitní motorizaci , která nebude využitá jen v Civicu:-).
Diesl nemam, ale mimo mesto by to urcite nemel byt problem. Zatim jsem s kazdym benzinakem byl schopen jezdit za min nez ma dle TP ;-) S 1,8(103kW) za 5,1l, s 1,2(57kW) za 4,6l, s 1,3(73kW) za 4,6l :yes:
Rány boží, to ale jezdíš jako důchodce:-). Ne, vážně, s 1.8 i-VTEC jsem jezdil za 7.5 l/100 km , když jsem za CIvica tahal až hrůza , holt německé dálnice u Mnichova svádějí, že Kingu :-) ? A s 2.4 i-VTEC v Accordu jezdím za 8.5 - 9.5 l podle nohy, nálady a trasy. Předpokládám, že až přezuju, ještě to spadne. Věřím tomu, že spotřeba u malého dieselu v Civicu bude reálně někde okolo 4 litrů +/- .
Konečně Honda přijde s malým dieselem. Trochu pozdě, ale přece, alespoň je u téhle značky jistota, že to bude to nejlepší možné, Co mně trochu mrzí je fakt, že se nepustili do turbo benzínů, na druhou stranu jak Honda tak Mazda mají atmosféry nejlepší a nezlomili nad nimi hůl a to je počin více než sympatický. S ohledem na skutečnost, že s benzíny od obou značek jsme zatím najezdil cca čvrt miliónu kilometrů, tak můžu dát nhoru snad i palce od obou nohou.... :yes: