Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ženeva živě: Stánek Škoda Auto ve znamení Citigo (autosalonové video)

11 komentářů

Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Co tam dělá Těsto? >😁
Xawier
Škoda si ho zaplatila na DJing zahajovací párty...
pedro26
Jelikož se mi Citigo nelíbí a tak nějak ho pořád nedokážu přijmout jakou čistou Škodovku, tak mě přijde, že Škodovka do Ženevy ani nepřijela. S Rapidem se vytasej až za půl roku a z O3 uvidíme do vánoc max fotky. No nic. Jdu se podívat, jak se pochlapila konkurence.
ericn
... to tak trochu nezvládli ne? Citi Go je sice zajímavý auto, ale všichni čekali Rapid, že by zas v rámci koncernu museli dát přednost nicneříkajícímu Seatu? Toledo mu stejně moc nepomůže. Dost nechápu, že koncern zařezává velmi dobře vydělávajíci značku na úkor propadáku ze Španělska :no:
m.dlouhy
taky nechápu to couvnutí ze strany škodovky. Já osobně jsem se hodně těšil na prvního nástupce moderního designu, a můžu bejt jedině rád že jsem se ve finále rozhodl tam nejet, protože bych byl víc než zklamanej jak na to koukam. No snad něco ukážou ve Frankfurtu.
Avatar - JGucci
JGucci
No ja doufam, ze ukazou Rapida uz v cervnu na autosalonu v Lipsku, kdyz se podle zprav ma uz v kvetnu zacit vyrabet. Tak uvidime...

Skoda letos v Zeneve = :no: :no: :no:
Avatar - avatas
avatas
Konečně Škoda ukázala rodinný vůz pro bohatší rodiny z chudé většiny......
(pro méně chápavé-nesměji se chudým,ale tomuto státu přivedenému na citigobuben) >😒]
Avatar - JGucci
JGucci
Tak ted na iDnes písou, ze nejpravdepodobnejsi jmeno pro A-entry je Skoda Popular - to zní rozhodne lépe nez Rapid!!

[odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
fuzzy
Jezdím v tomhle prcku cca 2 týdny, najeto přes 500km. Většina mimo město. Jinak hlavně Brno a něco málo po Boleslavi.
S absolutně syrovým motorem jsem zajel cestu Boleslav - Brno (Boleslav, Kolín, H. Brod, Jihlava, Třebíč, Námět, Brno) s průměrnou spotřebou 4,1. Dlouhodobka 4,8. Mimo obce tachometrových plusminus 100, v obcích na tachometru 60, kde to 4 ještě utáhne. Tady bych se pozastavil nad ukazatelem a rádcem zařazeného kvaltu. Naprostý NONSENSE!! Nastavení mi přijde jako přišité na míru atmosférické 1,6, nebo dokonce 2.0, protože jezdit na neutrálových otáčkách na 5ku po obci, to by tomuhle tříválci udělal akorát naprostý imbecil.
Plusem je že, pokud člověk nevyžaduje akceleraci k předjíždění, z obce se na 4 dá rozjet už ze zmiňovaných 60. No prostě, je to slabej benziňák, kterej ze všeho nejvíc potřebuje cit od řidiče aby se netrápil a zároveň nežral malé děti u silnice.
Co na Citigo oceňuji nejvíc je podvozek, kterej je na naše rozbitý český silnice ideální. Nerovnosti ho neznervózní, dokonce je pěkně tlumí a do kabiny se dostává jen příjemně masivní žuchnutí svědčící o tom že tahle díra nebyla dzaleka na limitu podvozku. Nízká hmotnost je na silnicích dost cítit. Srovnávám s těžkými naftovými dvoulitry střední třídy. Jen na zimních kolech mu dochází v zatáčkách grip dost brzo, ale nic nebezpečného, z volantu to jde cítit a nástup nedotáčivosti i opětovné chycení probíhá tak plynule že na mokru si toho nezkušený řidič nemusí ani všimnout.
"User-friendly" Citigo jsem nechal vyzkoušet přítelkyni, která není ani špičková řídička ani neoplývá citem ale asi jako většina žen se jezdit prostě "naučí" a jezdí podle schématů. Setkání dopadlo výborně, rozuměla si se spojkou, tak i s volantem a Brně si spolu počínali v raním provozu naprosto bezpečně a s přehledem.
Polohu za volantem si najdu já se 183 cm, tak i o 20 cm menší polovička. Na sedadlech bych vyzdvihl výšku, která mi krásně podpírá záda až do úrovně ramen.
Co se týká detailů které kazí dojem. Naprostým kontrastem působí kvalita podvozku a jeho projev se zvuky které doprovází řazení a záběr spojky. Ano, je to malé auto a mě to nevadí, pro mě není auto černá skříňka, takže vím že zvuky co slyším jsou naprosto přirozené, ale zhýčkaného konzumenta dnešní kultivovanosti aut to může překvapit. Dalším minusem je synchronizace zpátečky. Pokud auto opravdu nestojí, zuby se ozvou vždy, tady to chce jemnocit v pravé ruce. Ale opět, žádné drama se nekoná. Takto se ozývaly auta ještě pár let zpět a nikomu to nevadilo, a mě to nyní nevadí vůbec.
I přes syrovost motoru se ho nebojím protáhnout do otáček, aby si nezvykl že bude tahat jen od 2 do 3k. Pokud se rozhodnu předjíždět, běžná praxe je řazení z 5 na 3, která jede až ke 120. Na oblíbených okreskách pro pobavení na 4 ani nesáhnu.

Pokud by někoho zajímalo něco konkrétního, ptejte se, já si teď na víc už nevzpomínám.
Honziiik1
Hoď to na moje.auto i s nějakou fotkou 😉