Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Ženeva živě: Opel Astra OPC - 280 koní na place

25 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Než začnete plkat jak to jasně skřupe Golf, tak je třeba upozornit, že sportovní auto není závodní auto a Golf R ti dá tu možnost na to dupnout v rychlostech ve kterých si nerozbiješ ještě hubu bez věčného protáčení předních gum. Samozřejmě to neplatí pro ty co to umí jako Winkelhock.
Avatar - -TEAC-
-TEAC-
Jako teda je to fešanda! :yes: Ovšem jak se bude řídit to je otázka,bude to chtít pazoury jako Arnold?Kousat bude jistě! :yes:
Ondris
Vždycky je to o naladění, dobrá předokolka může být zasucha rychlejší, než dobrá čtyřkolka. I bez špéry, jak ukázal test Rasťa Chvály na SlovakiaRingu - Megane III RS proti Golfu.

Na druhou stranu je pravda, ze minulá Astra volantem docela cloumala, jsem zvědavý, jak vyřešili tenhle model. 😄 A můj Saab měl po přifouknutí taky nějakých 240-250 koní a dalo se s tím jezdit i bez protiprokluzu a ABS...jen to chtělo přemýšlet.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
V dnešní době už se v běžných segmentech nevyrábějí auta, která by řidiči "rozbila hubu", jak to uměl třeba ještě před nedávnem Focus RS Mk.I, který každého frikulína za volantem vydatně ztrestal pomocí svoru Quaife mezi předními koly...

Nebál bych se ani toho, že bude nové OPC hrubý "eNkový" rallyman jako předchozí generace. Naopak lze předpokládat, že bude fungovat jako "zvětšená" Corsa OPC.

Takže být Winkelhock už dneska tak nějak není třeba...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
samozrejme tieto premotorovane monstra absolutne nemusim ale auto pekne :yes:
_MT_
Co je na tom přemotorovaného? Astra není zrovna asketa, takže to je spíš silnější provedení než co jiného. Limitujícím faktorem bude podvozek.
BeranK
Je to přemotorované, protože to není ani Hyundai ani KIA.....to je přece jasné, nejsi tady poprvé...😄
Kasprik
Nevíte někdo kolik to bude vážit, jestli to nebude náhodou jen přemotorovaná těžká astra něco podobného jako golf GTI, který se sportovním autem má společného jen snad kovový pedály. Kdyby to bylo do 1100 bylo by to fajn.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
1100 kg - to jsi u auta tak s jednou hvězdičkou nebo u odstrojeného speciálu - to si koupí kdo?
Kasprik
ptroč, tuhle tady byl článek na Peugeot 208 a tam ta váha byla hodně nízko.
Jo tady to je
[odkaz]
jirin
1. koncept
2. 208 je o tridu niz...
ryccardo
Když jsme u těch Oplů. Kamarád si vloni koupil konkrétně tuhle krasavici.

[odkaz]

Má to sice "jen" 200 koní, ale vzhledem k nízký pohotovostní hmostnosti 1200 kilo a maximálce přes 250 je to pro většinu aut i papírově ostřejších nedostižný, jak v zatáčkách tak na dálnici a přitom to vypadá jako obyčejnej rodinnej sedan 😉
Avatar - Wozeyk
Wozeyk
1100 kg teď už nemůže vážit skoro nic. Kdyby vážila 1250kg tak by to bylo málo. Ale spíš tipuji 1350kg
Avatar - iudex
iudex
Žiješ nejak mimo reality. 1100 kg mali autá v nižšej strednej tak pred 20 rokmi (bez klímy, elektriky a pod.), aj to s 1,4kou pod kapotou. Mrkni vedľa na hlavnú, kde je TT RS plus, kde sa Audi hrdí tým, že vďaka použitiu hliníka to má "len" 1450 kg. Astra je čistý plech, takže tipujem, že veľa do 1,5 tony chýbať nebude. 😉
Avatar - white label
white label
Samozřejmě souhlas, jen u TTRS je třeba zohlednit taky 4x4 a o něco větší R5T.
Avatar - iudex
iudex
Jasne, napriek tomu tipujem, že Astra ani s menším motorom a predným pohonom nebude hmotnostne príliš od toho RS vzdialená.
_MT_
1400+ je taktéž můj tip (a spíš k 1500). Golf žádný tlouštík není a přitom GTI má bez mála 1400. A "R" jde suverénně přes 1500 (což dělá z velké části 4Motion). Scirocco R je někde u 1420.
Avatar - white label
white label
Dobré ráno, snílku... 😉
Jinak schopnosti konkrétního vozu doporučuju zkoušet raději za volantem jedoucího auta, než podle papírových hodnot...
Ve srovnávacích testech také velmi často nevyhrávají papírově nejsilnější (poměrem hmotnosti a výkonu) favorité...
Kasprik
proč snílek. Když teda vemu jedničku mezi těmito vozy a to Megane RS tak to má kolem 1250 kg a taky to je právem král mezi těmito HH této třídy. Když takové auto bude mít 1500 kg tak nějak nechápu proč se vůbec vyrábějí, když to má být ostrá verce obyčejné astry.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tak ona je i Astra v základu dost tlušťoška, takže tahle OPC s různými fičury, velkými koly nebude o nic lehčí, spíš naopak, takže já tipuji 1500+.
ryccardo
Hochu kde jsou ty doby co auta vážili 1100 kilo. Odhadoval bych to kolem 1,5 tuny, ale i tak je to dobrý. Myslím, že s tím bude 280 koní cvičit jako sviň. Nedávno jsem jel v S4 to mělo asi 270 koní na 1800 kilo a je to i přes velkou hmotnost vražda na kolech. Těch 270 koní pustíš na pastvu všechny zřídka kdy. Spíš jedeš furt půl plynu. Tohle bude to samý v bledě modrým. 😉
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Máme tu nového kráľa triedy, veľmi pekné auto, má moje sympatie... :yes:
Tá modrá jej sluší...Nedá sa porovnávať s predchodcom...

Zároveň máme šancu, že nový Pro_cee d bude tiež športovejší ako predchodca...
Avatar - Nerez
Nerez
Porovnávat v čem? Mně minulá generace OPC přišla daleko hezčí, sportovnější. Tahle je proti nafouklá a zakulacená. Ale pokud budu porovnát s jejími aktuálními soupeři a ne s minulým OPC, tak se jedná o jedno z nejhezčích aut.
Nová pojede samozřejmě líp, doba přecejen pokročila a navíc minulá nebyla moc auto na denní ježdění, ale spíš tak na okruh.
_MT_
Krále? Už jsi s tím jel? Podvozek rozhodne.
igorvrazic
:yes: