Čím více na nové Áčko koukám, tím více se mi líbí. Volvoidní čumák vypadá parádně, jako celek to vypadá také velmi dobře, ale pojetí zádi mi do flotily zkrátka nepasuje :-(
Při bočním pohledu je ta useklá zadnice jak navařená z P207, [odkaz] a i zbytek je mix možného i nemožného ze země Galského kohouta [odkaz]
Krásné auto... jen se nemůžu smířit s tou trojcípou hvězdou na něm.
Osobně velmi cením, že se i v prvních letmých pohledech nezapomíná na míry, na metr :-):yes: Porovnávačku (s V40) už si udělám sám... ;-) Díky.
Jinak je to snad už jasné i zdejšímu pověstnému diskusnímu pucvolovi - Mercedes-Benz A-klasse je prvotřídní klasa, která designem nastolila takovou uměleckou kvalitu, že se nemusí následujích pěti let obávat o svá prodejní čísla. Áčko svou konkurenci doslova rozcupovalo na hadry!
GTI, většinou s tebou nesouhlasím, ale tentokrát podepíšu každé tvoje slovo. Tenhla prcek se mercedesu náramně povedl a ve své třídě prakticky nemá konkurenci. Hoši v Mnichově si teď, při pohledu na svoji nedomrdlou třídu 1, musí škubat vlasy z hlavy. Naštěstí mají v portfoliu aspoň Mini, to jim může trochu zlepšovat náladu ;-)
Chlapi neberte ty diskuse až tak osobně, "nedomrdlý" může být maximálně tak něčí diskusní projev (v extrému), ale podobné narážky/přirovnání přímo na osobu pisatele jako takovou, jsou vždy pouze zbytečně ubohé... :no:
Nepřeháněj to tak, diskutujeme přece jen o věcech - autech... a o nich můžeme diskutovat a třeba se u toho klidně i pohádat, ale to všechno jde dělat i relativně dostatečně slušně...
Souhlas, tohle se MB fakt povedlo :yes: Jednou ranou nové Áčko postavilo BMW 1, Audi A3 i Volvo V40 do role statistů ;-) Opravdu bych nikdy neřekl, že MB (auto pro papínky nad 50let) udělá takhle skvěle vypadající hatch a bude se mi líbit víc než BMW 1... Za mě fakt paráda...
Auto je to nadherne, lenze ako asi bude vyzerat obycajny model, pretoze toto konkretne auto je buduca A class AMG.Bude aj obycajny model taky krasny? 8-s
praktičnost šla opravdu stranou na úkor úžasného designu. Ale ten uzký vstup do kufru to už se dnes opravdu moc nevidí. Kdybych měl srovnat třeba s novým bmw1 tohle bych si vybral určitě raději. Poslední dobou MB válí :-)
Dobrá poznámka. Iste Ačko nemá ambície konkurovať Octavii, ani byť rodinným odstavníkom pre všetky príležitosti, ale trochu viac pozornosti praktickej stránke a využiteľnosti kufra by nezaškodilo. Takto mi to príde rovnako (ne)praktické ako sedan. ;-\
Pripomína mi to praktiky VW....proste rozoberie svoje sériové modely na kusy, všetko pomieša, a potom vyberá rôzne diely a poskladá "nové" auto. A čo sa nehodí, proste dokreslí...
Na tom aute nie je prakticky nič, čo už nepoznáme. A tie kruhové výduchy klímy na palubke, to je fakt "krása". Ešte s tým čínsky pôsobiacim červeným rámikom...
Lego šuviks......
A vieš, že mne je ten spôsob "pokus-omyl" podstatne sympatickejší? Vždy poteší viac ako stále preváranie toho istého, alebo nekonečné skladanie z tých istých prvkov.
Krasne auto, jednoznacne, na rozdil od noveho ML je toto nadhera - urcite namet k zamysleni na novou nakupni tasku.
Ale ten vnitrek - soucasna moda ne-integrovanych navigaci me proste nebere, je to hnus. A pak to tragicky zoufale ovladani topeni - dlouhodobe nejvetsi trapas Mercedesu - je tam zas ?!
Nevidel a nejel a soude vyhradne podle fotografii se mi libi - jak jsem jiz napsal.
A zminene trapnosti v interieru: navigace - no tak nekomu se to asi libi, me ne, preferuji obrazovku navigace integrovanou v palubce - jako napr. soucasna 5er, 7er, Q7 apod. A to strasne, stale stejne osklive ovladani topeni, ktere by mozna udelalo paradu v Daewoo, strkaj v Mercedesu do vseho, to neni o fotkach, to je o zkusenosti... ve firme mame/meli jsme ML, GL, CLS a Viano. Inzenyri z Mercedesu by meli jit na exkurzi ke konkurenci, kde by jim predvedli, jak maji vypadat ovladaci prvky v aute za milion++, zatim to vypada, ze ty exkurze absolvuji u soudruhu v Cine.
Edit: ted jsem si vsiml, ze jste se ptal na ML - ano a ne jednou, uvazoval jsem o jeho koupi, nakonec jsem dal prednost jine znacce. Z venku je moc korejsky a zevnitr ja to takova patlanina... ale to je samozrejme ciste subjektivni, me osobne se interiery soucasnych Mercedesu nelibi.
O jízdě v MB není potřeba diskutovat, tam jsou špička, ale nové ML jsem už dvakrát prohlížel naživo a přestože jsou Benzy moje srdeční záležitost, musím říct, že podle mě se nové ML nepovedlo, divně vypadá hlavně zadní část.
tak tenhle krok dcerky pana Jelinka je skutečně Absolutním. Mercedes snad konečně pochopil, že i jeho nejmenší třída nemá důvod se podbízet a rozhodl se stvořit i svého "malucha" prémiově(GTI rights reserved ;-) ). Konečně má Aklasse říz a šmrnc. Netřeba nic dodávat - dravec se probudil - sláva mu....
Mercedes A je designovou druhou ligou - nesedi, je tezke na predek, od B sloupku je to jine auto. "Dynamiku" navozujici prolisy + zadni bocni okna jako z ponorky + pridali se k tomu kolotocarska cervena - tak za mne palec dolu.
Musim, ale priznat, ze vypada mnohem lepe v stribrne nez v modre:
Na ukor vzhledu šla stranou praktičnost a podle mě až moc. Vzadu je to opravdova nouzovka a o kufru nelze ani mluvit. Navic vzhled ktery je poutavy na prvni pohled. Pokud se člověk podiva pozorněji tak to zas tak slavne neni. Navic opravdu pěkny interier zazdi doslova střilnami. Něco podobneho je i u Audi ale tam je cely interier nepovedeny.
Takže vizuelně to vali akorat BMW 1.
podle mě je právě ten interiér moc povedenej. Působí hodnotně, má šmrnc a ty kruhovité výdechy jsou prostě paráda. Agresivní exteriér se mi taky líbí, a i když tradičním, konzervativním zákazníkům MB možná tak sedět nebude, mě by zrovna na tohle auto MB dokázalo nalákat :-)
Žádný usedlý design, ale konečně něco co zahřeje srdíčko, pokud to doplní dobrými motory bude vyhráno, nejvíc moje pohledy přitahuje zadní část a koncová světla, vstupní otvor do prostoru zavazadelniku je naprostá divičina, ale tohle auto kvuli kufru nekupuješ.
elegantní krasavec, mnohem zajímavější než všechny vw dohromady a nekonečně hezčí než bmw... a že to nebude "auto pro rodinu", bylo jasný od první chvíle, žádný objev...