Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hammunasakra
0
No kdo by chtěl nový Focus (když si může koupit 8 let starý Golf s batohem.. 😉
..a kdo by chtěl Ford Mondeo (si představte že jsou britské automagazíny, které o něm tvrdí že je :yes: 😄 ), když si může koupit mechanické díly Golf protažené do tvaru JEZEVČÍKa.. 😉
..a kdo by chtěl jezdit s Ford Fiesta ST (když si může koupit minulou generaci vw Polo - úzkou starou škodu Fabia.. 😄
PS: jj KVALITA nechť (z)vítězí :yes: 😉
makaX69
0
..smutný je, že je to pravda😒( Jsme prostě národ němco vlez do ***ek
MariAchi
0
A jakou to ma spojitost s omezovanim vyroby v nemeckem Fordu?
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
white label
0
Jasně, a proto se snižuje výroba zrovna v Německu... >😒]
Dle obsahu a formy tvého příspěvku jsme zřejmě taky národ prázdně ukecaných tupých hlav... 😉
abacus
0
Z tvojho príspevku je jasné, že si nikdy Ford nevlastnila, ... iba o ňom čítala.
Osobne ti jeho vlastníctvo ani neprajem.
Hammunasakra
0
PRAVDU díte - škodovku ani ford jsem NIKDY NEvlastnila (a na změnu dějin to NEvypadá.. 😉
abacus
0
Prečo potom do každej diskusie ťaháš VW koncern ? Máš z neho komplex? Určite radšej "nudné" auto ako "nový" dizajnový trend Fordu. Nehovoriac o spracovaní, prepracovaní detailov, výrobnej presnosti. Len jeden postreh z reality. Ovládanie klímy, či klapky je ako ovládanie z favorita. Tým nemyslím auto, ale ten bicykel z rokov 70-tych, 80-tych, keď si ovládala "prehadzovačku" lacným bovdenom, ktorý každý týždeň bolo potrebné nastaviť. Toto u Fordu ostalo dodnes. Len s tým rozdielom, že u Fordu to nedokážeš ani len nastaviť...
Hammunasakra
0
Hmm, a jak VÁS "napadlo", že jsem ho do toho "zatáhla" JÁ!?! 😉
Já "jen" reagovala na text o FORDu a první příspěvek o ŠKODA a do své odpovědi oba "spojila" - CO se vám na tom NEzdá?? 😄
abacus
0
Prečo nie C5? už len to tu chýba.
Hammunasakra
0
A co ta má s tím splečného? 😉
Ok - ještě jednou ZOPAKUJI:
Článek o FORDu + 1. příspěvek o ŠKODA = má reakce "o Ford a škoda" ... vy (již) ROZUMĚT? 😄
PS: Já doufat že vy už s tím (dál) "problém" NEmít.. 😉
(ono také NENí důvod PROČ ho mít 😄
white label
0
A teď si představ, že jsou i velmi renomované britské motoristické magazíny, které o tom "jezevčíkovi" tvrdí :yes: :yes: :yes: a označují ho jako nejlepší rodinný vůz roku a třeba ten osm let starý Golf u nich celkově poráží nejen takové novinky, jako je nový Focus, nebo nový Civik, ale i 1er. Ano, ano, máš pravdu je to neuvěřitelné, zvlášť s megakoncernovým komplexem, jaký tu s dětinskou a urputností pravidelně předvádíš... 😉 >😒]
MariAchi
0
Tos ji k MDZ pekne popral >😁
white label
0
Jj, trochu jsem se s tím "popral", jak píšeš... 😉
Hammunasakra
0
..no hlavně abyste (alespoň do "dne dětí") NEzapomněl (své BLONDýnce) koupit
[odkaz]
😉
MariAchi
0
Diakritiku jsem chtel zacit pouzivat od 30. Unora...
white label
0
Ale už 31. února sis to rozmyslel... 😉
MariAchi
0
Ano, ten den jsem to, po zralé úvaze, posunul na Svatýho Nikdejše >😁
Hammunasakra
0
1) Co to znamená "nejlepší rodinný vůz"? 😄
(před časem to byl také "nejlepší taxi vůz" 😉
Já "vwím" - škoda Superb (jezevčík co disponuje opravdu POUZE technikou vw GOLFu) je vůbec "univwrzální" auto - krom těchto 2 NEJ- už zvwládl porazit i nějaké vozy z VYŠŠí střední třídy - tvweba Audi A6, BMW 5 i Jaguar XF :yes: 😄
PS: Tak asi TAK 😉
2) Já NEpsala o GOLFu - ale reagovala na OMEZENí výroby u FORD (to je ve třídě Focus - který s GOLFem prohrál v dieslech, ale vyhrál v benzínech) + zmínku o škodě (tj. Octavia - a tu 8 let starou bych já za nový Focus tedy NEměnila.. 😄
3) já bych v "té oné" třídě NEzvolila ani (prastarou - na platformě MINULÉHO Polo dodnes dělanou)
Fabia (vy ano? 😉
ani (prastarou - Golf s batohem zvanou, 8 let starou - a NEříkejte že to se vám "LÍBÍ" 😉 ) Octavii
a ani (na mechanických dílech opět GOLFu postavený) Superb (i když je to NEJ taxík a NEJ rodinný mpv/van a NEJlepší vůz VYŠŠí střední třídy 😄 ) - vy snad ANO? 😉
twistedTSD
0
Jsi si jistá, že opravdu POUZE Golfu?
Hammunasakra
0
ZCELA NAPROSTO ABSOLUTNĚ 😉
PS: Když mluvíme o voze STŘEDNí třídy (tak trochu si "hrajícím" na vůz dokonce VYŠŠí střední) tak SAMOZŘEJMĚ ZCELA NAPROSTO ABOLUTNĚ (jistě) jen "JEN" 😄
Hendly
0
Jistá jsi absolutně, ale zase jsi na omylu.
Hammunasakra
0
Ano - už ZASE jste "na omylu".. 😄
..tedy pokud použití mechaniky vozu nižší střední pro vůz střední až (jako) vyšší střední nedávwáte :yes:
PS: Já takový "pvwaktikám" dávám :no: :no😒br />
(i když tenhle SUPerb je narozdíl od předchůdce alespoň už "normální" auto.. 😉
..ale ty DEMAGOGIE jak poráží BMW 5 a JAGuar XF a Audi A6 a vůbec VŠECHNY a VŠECHNO (s "pouhými" mechanickými základy GOLFu, s naprosto "tuctovými" motory na "tuctových" McPHERSONech a nejužším prostorem už ve "své" třední třídě + NEsmyslným protažením před zadním sedadlem - proboha PROČ, pro KOHO? 😄
Hendly
0
Ano, už se zase pleteš v tom co tvrdíš. To je že sup je stavěn naprosto absolutně pouze na golfu není pravda.
Zda je místo na zadních sedadlech pro někoho dobrý nech na zákaznících.
Hammunasakra
0
Nojo - na šunkové pizze také stačí 1 gram "pravé" šunky - aby se mohla jmenovat ŠUNKOVÁ.. 😄
..a stejné je to s škodou SUPerb současné generace. Po jejím DĚSIVÉM (nejhorším voze své třídy) předchůdci je to již "normální" vůz své kagegorie (postavený na mechanice vw Golf) - nebo? 😉
PS: Že vůz má "nicmoc" místo vpředu ale OBŘí místo PŘED zadními sedadly (ty už ovšem nějak "mimořádně pohodlná" NEjsou (to jen "připomínám" - si představte že ZADNí sedadla v Citroën C5 jsou hodnocena LÉPE - no VĚŘIL byste tomu? 😄 ) je FAKT = PROČ bych to NEměla zmínit?? 😉
Hendly
0
Něco si tvrdila tak si za tím stůj a nebo příště opět víc přemýšlej.
Hammunasakra
0
Já si za tím STOJÍM 😉
PS: Vy snad za tím svým NEee??
PPS: škoda SUPerb současné generace je postavna na mechanických skupinách vw GOLFu 😄
Hendly
0
Akorát že to není pouze z golfu.
Hammunasakra
0
..jen "dál".. 😄
PS: V té šunkové pizze je také PROCENTO pravé šunky 😉
Hendly
0
ty jsi tu začala že je to jen a pouze z golfu. Tolik si toho musela přečíst a stejně je to k ničemu.
Hammunasakra
0
NE-přidal jste tam to "JEN" úplně náhodou VY? 😉
(nebo JAK ho "chápete" - já to vidím jako JEN/tedy POUZE na vozu "nižší třídy" - ne POUZE a JEDINĚ a ze 100% s použitím dílů vw Golf.. 😄
..to procento šunky se najde i na té šunkové pizze 😉
PS: Já říkám že škoda SUPerb "je postavena na mechanických skupinách vw Golf" - což JE (kde konkrétně jste nalezl nějaký kousek PRAVÉ šunky = PRAVÉHO vozu střední třídy? 😄
Baart33
0
Nevím, proč se tady stávají fenoménem "mechanické skupiny z Golfu" 😄, asi nějaký nový terminus technikus v redakční kuchyňce😄. Ač mi je koncern hrubě proti srsti, nutno dodat, že konstrukčně dvacetileté součásti nebyly zdaleka tak lowcostové, tudíž kvalitativně naprosto jinde. Dneska každý soudný uživatel koncernového auta střední a vyšší s depresí sděluje, že je fuk, jestli zaplatil půl milionů nebo 6ti násobek, prostě pořád svítí přístrojovka jako stromeček na Boží hod.Nehci plést hrušky a jablka, nevím, jestli je Kylie členkou redakce, ale i když se mi její psaný projev nelíbí a podle mého o autech nemá valné znalosti, alespoň píše svoje názory a názorově se neprostituuje jako většina česko-slovenských "novinářů", kteří se nazývají odborníky na tuhle branži.
Hendly
0
Myslíš že budu klesat k tomu abych citoval co si tu napsala o tvé absolutní jistotě. Přešti si to sama. A pak se zkus někdy na ty auta o kterých tu celé noci píšeš osobně podívat. Uvidíš že je to mnohem lepší než jen o tom číst.
Hammunasakra
0
No já se SUPerbem (vozem střední třídy postaveným na mechanických skupinách vw Golf) i jezdila.. 😉
...i proto říkám že je to (narozdíl od DĚSNÉHO předchůdce) "normální" vůz SVÉ kategorie 😄
Tak a teď VY: chcete TVRDIT že superb NENí postaven ...(viz výše) GOLFu?!?!? 😉
Hendly
0
Na rozdíl od tebe netvrdím že je postaven pouze
z dílů golfu.
Hammunasakra
0
Již trošičku "tvwapné" NEzdá se vám? 😉
Tak o jakém % (šunky) kde mluvíte?? 😄
PS: Aneb na JAKÝCH mechanických skupinách je postaven vůz škoda SUPerb?
Odpovídá Kylie: na vw Golf
Odpoví(ěď dá) Hendly: ??? 😉
Hendly
0
Proč o tom začínáš něco psát když víš jak dopadneš? Je to s železnou pravidelností jak to s tebou probíhá. Něco napíšeš, pak místo odpovědí pišeš dva dni něco pro tebe asi vtipného, abys ses pak rozčílila a napsala hanlivý příspěvek který asi tak 5x změníš a mezi tím budeš ještě psát soukromé zprávy jak malá uražená holka. Neklamné znamění toho že tápeš, protože ses dostala někam co nikde v těch spoustě časopisů co čteš nepíšou.
Mě to nebaví, pro mě má význam jen diskuze kde se dovím něco nového (a to je i případná oprava mé neznalosti), pro zábavu mám jiného koníčka.
Jinak Sup je postaven na základě golfu a passatu.
Hammunasakra
0
Jinak Sup je postaven na základě GOLFu a (kolika že tak asi 😖 Passatu? 😄
Hendly
0
můj nástřel je tak 20%
Hammunasakra
0
NEjsem schopna říci zda jde o jednotky procent nebo třeba dokonce ta 1/5 - což ale NIC NEmění na FAKTu, že současný model škoda superb je postavena na mechanických skupinách modelu NIŽŠí střední třídy vw Golf..
... naopak "nějaké to procento" dílů z LEVNĚJŠÍCH vozů najdeme v Maserati (autorádia z Citroën), ASTONech (ovladače z Ford) atd atp. - a NEpochybuji že OBÉ víte = otázkou se jeví PROČ "se tak bijete" zrovna za škodu FABIA, rsp. PROČ se vám "nelíbí" má (bezpochyby) SPRÁVNÁ formulace, že superb je postaven na ... technice nižší střední třídy.. 😉
Hendly
0
Tak ze "zcela naprostě absolutní jistoty" tu máme "nejsem schopna říct". Tak příště začni dřív myslet a začni rovnou tím druhým.
Hammunasakra
0
Tak a "jako obvykle" PROPADÁTE do "trapnosti" a ZBYTEČNÉ urážky :no: ;-\ :no:
NEmáte "nic" na REALITU že je superb postaven na mechanice GOLFu (což bezpochyb DOBŘE VÍTE), příjdete s tvrzením že "nějaké díly" mohou být z Passat (je to možné, NEpřu se) ale sám naprosto NEtušíte kolik a jaké (a napíšete "MŮJ nástřel je až 20%" - a na mou reakci "budiž" snad možná (NEvím kolik přesně - ale VÍMe že VĚTŠINA je golf) reagujete TAKHLE?
Smutné (a "slabé" :no: 8-s :no:
Hendly
0
Do trapnosti upadám asi proto s kým diskutuju. Samozřejmě jsem reagoval na tvoji větu jak jsi si absolutně jista že je vše jenom z golfu. A co jsem se po tolika reakcích od tebe dozvěděl? Že nejsi schopna říct jak to vlastně je. Samozřejmě to že původ superbu je v golfu se dočteš i v blesku, ale jak je to do detailu se jen tak nedočteš a od tebe se to taky nikdo nedozví protože to nejsi schopna říct.
white label
0
Superb II nemá vpředu (na střední třídu) žádné "nicmoc" místo, jediné omezení je na vzadu na šířku, kde má ale zase naopak velmi! nadprůměrný podélný prostor...
Hammunasakra
0
..si představte že vpředu je úplně STEJNÉ "omezení".. 😉
..je to prostě ÚZKÉ auto - tam kde "je třeba" je prostě SUPerb úzký (užší než ostatní) a tam kde je to víceméně NAPROSTO ZBYTEČNÉ (před zadními sedadly) má "strašně moc" místa "navíc"..
.. vím že už "poráží" nebo alespoň (jako)konkuruje vozům VYŠŠí třídy, ale že by měl jako konkurovat vozům LUXUSní třídy (u kterých - jediných - to místo před zadním sedadlem MÁ smysl) - to snad NEeee.. 😐
..to snad už NE"pvwojde" 😄
white label
0
Rozhodně není vpředu na šířku STEJNÉ omezení, jako vzadu na šířku, tady jsi vedle, jak ta jedle... 😉
Hammunasakra
0
Je tam STEJNÉ omezení (je to prostě ÚZKÝ vůz - asi NEJužší ve třídě) = je tam ÚZKO vzadu (kde je sice HODNĚ místa před sedačkou - která už je ale "nicmoc", rsp. s odřenýma ušima standard = hodně místa před ní je tím pádem NAPROSTÝ NEsmysl). A vepředu to není "krizové" (na to jak je vůz "celkově" úzký) - ale také NIC víc..
NICMÉNĚ - i tak je jezevčík postavený na mechanických skupinách vw Golf "drtič" prémiových automobilů VYŠŠí střední (už porazil skoro VŠECHNY :yes: 😄 ), je too NEJlepší rodinné auto MPV/van, je to také NEJlepší vůz pro taxi - prostě je to GENIÁLNÍ auto (TĚŽKO najdete jakékoliv jiné TAKHLE "univerzální" + navíc ve všech těch kategoriích navíc vždy NEJLEPŠÍ 😉
PS: Myslíte že tomu lidé OPRAVDU věří? Že je SUPerb ve všem ve VŠECH těch kategoriích vždy nejlepší?!? 😄
Jako že vývojové týmy všech možných ostatních automobilek od MPV po "prémiové" vozy vyšších tříd jsou TOTÁLNÍ ..... že škodě stačí vzít mechanické skupiny Golf, nic moc spíš už docela NEmoderní motory (důsledně BEZ jakékoli alespoň trochu "modernější" technologie), tuctová konstrukce "doslova všeho", k tomu sotvaprůměrná tuhot karoserie = NEJlepší automobil napříč MNOHA kategoriemi :yes: :yes:
FAKT tomu lidé "vwěří"??? >😒]
white label
0
Superb má vpředu šířku jen o 2 cm menší, než Passat, ale vzadu je rozdíl už o 6 cm!
Pořád ti připadá to omezení na šířku stejné vpředu jako vzadu??? 😲 :😉 😉
Hammunasakra
0
ANO 😄
To auto je ÚZKÉ "jako takové" = žádný "zázrak" s tím už NEnaděláte! A téma toho JEDNOHO BODu kde je šířka změřena jsme už probírali - SUPerb je samozřejmě úzký i VEPŘEDU (úzké auto NEjde udělat "široké" - tady bychom se MOHLI "shodnout", ne? 😉 ) - kdyby se měřilo na více místech (a dělal z toho třeba "průměr" - bylo by to asi "znát" lépe).
To co mi popisujete jako ROZDÍL je dáno spíš šířkou v konkrétním BODu - což je dáno spíš "konkrétní"(m tvarem) výplní dveří než šířkou vozu jako takového..
PS: Prostě SUP je NEsmyslně protažený/předimenzovaný za předními sedadly a STEJNĚ NEsmyslně je poddimenzovaný/úzký na šířku + technicky "žádný zázrak" + motorově "žádný zázrak" = komplexně snad NEJ-MIMOŘÁDNĚJŠí vůz o kterém můžete napříč mnoha třídami a způsoby hodnocení číst..
..NEodpověděl jste jestli tomu lidé FAKT VĚŘÍ (nebo alespoň VY 😄
Hendly
0
V čem se liší platforma současného pola a minulého?
Hammunasakra
0
Minulá :no: současná :yes: 😉
PS: Aneb až jednou bude Fabia na stejné platformě jako (současné) Polo a Ibiza - už NEbud muset být taková "úzká krabice" jak je (do)dnes.. 😄
MariAchi
0
Hele, Kylie, a co ti jako vadi na uzke Fabii?
Hammunasakra
0
Mně osobně až tak nic moc.. 😉
..snad jen že JE úzká (to je takový "hlavní" rys snad VŠECH vozů škoda) a jako poslední koncernovwé auto této kategorie zůstala na původní platformě minulého vw Polo (které bylo o DOST horší než to současné..
Hendly
0
Psal jsem v čem se liší ne co si myslíš.
Hammunasakra
0
Psala jsem co jsem se dočetla, co si myslíte vy?
Hendly
0
A není lepší to vědět než to číst od kdo ví koho?
To že fabia II vypadá úzká není použitou platformou.
Platforma fabie a polo není nijak výrazně jiná, liší se jen v několika detailech. Aby si to zjistila stačí alespoň jednou vidět ty auta na zvedáku.
Hammunasakra
0
Já tedy slyšela/četla, že s tím novým vw Polo se HODNĚ JINAK jezdí než se starým (byly to "kecy"? 😐
..a také že škoda Fabia je tak ÚZKÁ je mj. PRÁVĚ kvůli té platformě z roku ... těsně po revoluci v česku (postsovětských zemích)? 😉
Hendly
0
Tak jak auto jezdí záleží na naladění podvozku.
Proč by byla úzká z důvodu platformy když ta platforma je skoro stejná?
Proč sem taháš něco o posovětských zemích?
Hammunasakra
0
Ok - tak je to platforma z doby krátce po ČESKÉ (rádoby)sametové revoluci - lepší? 😄
Hendly
0
Nějak si zapomněla napsat v čem se teda ty platformy liší.
Hammunasakra
0
Ale kdepak - to pro všechny majitele/řidiče PODSTATNÉ jsem psala hned ráno v 8:46 hod 😉
Ale vy se tváříte/trochu "působíte", že vám ta platforma z porevolučního období VŮBEC NEvadí - a že mezí ní a tou pro současné Polo a Ibizu a audi A1 NEvidíte moc rozdíl..
..NEBO?
Baart33
0
Pro rozšíření Vašeho obzoru😄, konstrukce z dob porevolučních je hodně zavádějící termín. To, o čem píšete v časové přímce, je z období 80. let , viz. osmiventilové motory VW , které se používaly donedávna. A otázka nestojí vadí - nevadí. Jistě, pokrok je třeba, ale dnešní auta jsou o kvalitě v jiných segmentech. A nemá to moc souvislost s technologiemi, ale s náklady a zisky. A na rovinu, jestli mi něco vysloveně vadí, je propagace turbomotorů. 99% lidí s přeplňovanými motory neumí zacházet a nepotřebuje je, ale na diskuzních forech se vedou "erudované" diskuze o tom, jak je tím VW vepředu.
Hammunasakra
0
K otázce vadí-nevadí (NEmám "naštěstí" vlastní zkušenost 😉 ) právě v "reálné funkčnosti" staré vs současné platformy pro vw Polo (a další "příbuzné" KROM právě škoda Fabia) prý JE docela rozdíl nevím proč Fabia zůstala na té (pra)staré.. (no zákazníkům to asi až tak NEvadí...
PS: Popravdě také by mne zajímalo JAK "se stalo", že si TOLIK lidí (zrovna) o vw myslí že je (skoro) "vždy a ve všem NEJlepší".. 😄
Hendly
0
Neptám se co je důležité pro majitele, ale v čem se ty platformy liší.
Hammunasakra
0
..a já se stále dokola ptám na VÁŠ názor (nebo alespoň "zlomek" NÁZORu 😉
Hendly
0
Tady nejde o názor, tady jde o techniku. Buď víš v čem se liší nebo nevíš.
Hammunasakra
0
..takže ANI ZLOMEK...? 😉
Hendly
0
Já se ptal první v čem se liší ty platformy. Tady nejde o názor, ale pouhý popis změn. Buď víš a nebo nevíš, nic víc noc míň.
Hammunasakra
0
..takže ANI zlomek... 😐
Já sice asi VÍM "co máte na mysli", problém je, že VÝSLEDEK je (zcela BEZ souvislosti s tím co se neustále snažíte ze mne "vyrazit") TAKOVÝ jaký jsem napsala hned na začátku - tedy VELKÝ!!! 😄
Ať už možnost ŠIRŠÍHO vozu, tak hlavně JEDNOZNAČNĚ "lepší" (prostě Fabia už roky NEmá na současné Polo a Ibizu - A1 je samozřejmě trochu jinde) - a vy se (sorry) "kvwoutíte" úplně NEuvěřitelně (i když to asi tak na 99,99% sám dobře víte Víte VÍTE 😉
Hendly
0
Na začátku si napsala jak se liší platformy a jak je na jedné možnost stavby širšího vozu. Ptám se v čem se ty platformy liší. Ne jízdním projevem, ale mechanicky.
Hammunasakra
0
..takže ZASE ani ZLOMEčíčeK.. 😉
Mechanicky? Já vím o "čemsi" co bych nazvala spíš "funkčně".. 😄
PS: Plus navíc ale HLAVNĚ ta nová "evoluce" platformy (která je přes očekávání NEní narozdíl od Polo Ibiza A1 použita i ve Fabia..? vy VÍTE proč??) "funguje" LÉPE (no a na TO jsem upozornila - že /i v rámci koncernu/ "technicky nejslabší" bývají modely ŠKODA - přesto se prodávají... LÉPE než Ford nebo třeba technicky o fous vyspělejší Seat.. 😉
Hendly
0
Stále nechápeš že na to zda se plech liší nebo ne nemusíš mít názor, ale buď to víš nebo nevíš.
Tak postavit širší vůz je mechanická vlastnost ne funkční.
Proč je fabia na předchozím stavu platformy není žádně tajemství, stačí se jen podívat na datumy náběhu jednotlivých modelů.
Hammunasakra
0
..zrovna tak mohla být nová platforma poprvé použita pro vůz Fabia..
Rozdíly mezi stařičkou a současnou platformou jsou ale právě FUNKČNí (a NEmám na mysli jen lepší jízdní vlastnosti/chování vozů!
Hendly
0
Rozdíly jsou funkční, ale ty píšeš o rozdílech mechanických. Proto jsem se na to ptal v čem jsou ty platformy rozdílné. Ani za 20 příspěvků si nic o tom v čem se liší neřekla. Ostatně jako vždy, že.
Hammunasakra
0
Proč? Že byla (daleko) horší VÍTE (evidentně) i vy, že je Fabia narozdíl od VŠECH koncernovwých sourozenců jediná na té staré (byť před časem prý už trochu "modifikovwané") VÍTE (evidentně) zrovna tak i vy, že je Fabia narozdíl od VŠECH koncernovwých sourozenců PROTO tak úzká VÍTE (evidentně) stejně i VY.. 😉
PS: Chcete "bagatelizovat" že to použití minulé platformy vw Polo "nevadí", že mezi nimi v provozu není až tak rozdíl atd.atp.? 😉
Hendly
0
hele ale ja se ptám v čem se ta stará liší od té nové. Ty mě tu zas jen píšeš hromady toho na co se neptam. Víš v čem se liší?
Hammunasakra
0
To PODSTATNÉ (pro VŠECHNY uživatele vozu) jsme napsala (již) ráno v 8:46 😉
Hele ale já se ptám jak to (použití platformy z dob pádu postsovětských republik vs nové pro současné Polo) vidíte VY? 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
white label
0
Tebe bych zavřel s Kylie do jedné místnosti a zhasl bych, dva extrémní Škodovkáři spolu, jeden slepě PRO, druhý slepě PROTI, to by dopadlo... >😁
abacus
0
Už sa to stalo. Splodili topper-a.
white label
0
Myslíš, že by ho splodili unikátní metodou "PROCEED"? 😲 >😒]
Hammunasakra
0
😄
PS: ..a nevíte náhodou kdo "zplodil" WHITE LABELa? 😉
Hammunasakra
0
EXTRÉMní slova do toho "zanášíte" leda VY.. 😄
..já NEzmínila třeba Yeti 😉
PS: Já zmínila (prokazatelně) "zastaralé" modely 😄
abacus
0
No tie modely od Fordu pamätajú ešte obdobie prvej generácie Focusu, Maxu a to bude viacej ako "zastaralé" modely 8-ročného golfa.
Hammunasakra
0
No a já myslela že Focus je teď (stále ještě trochu) "novinka" ve TŘETí generaci.. 😉
..a že tahle končící generace škoda Octavia se vyrábí opravdu již 8 let..
..to víte BLONDýna 😄
abacus
0
To, že niekto našil na pôvodný podvozok (mierne modifikovaný) s pridanou vzperou pri zadnej náprave (snáď sa konečne prestane karoséria krútiť) hjundajovský dizajn, neznamená že stvoril nové auto. Komplexná zmena dizajnu - zovňajšku neznamená i prevratnú zmenu v pôvodnej technike. Takto to môžu hodnotiť len tí, ktorí by si auto kúpili - plagátovci, ktorý by každý rok radi obmieňali plagáty.
Hammunasakra
0
No když jste zmínil to "kroucení karoserie", tak ani "snad" určitě NEpomůže škoda jezevčík superb - vůz s nižší torzní tuhostí karoserie ve třídě asi NEnajdeme (tedy najdeme - zřejmě NEpřekonatelným KRÁLEM disciplíny už NAVŽDY ZŮSTANE škoda superb minulé generace 😉
abacus
0
Síce si to auto nevlastnila (iba že by sa na chvíľu zmenili dejiny), ale vieš o ňom prakticky všetko. >😒]
Niet nad čitaľov - ky časopisu Žena a život.....
Hammunasakra
0
Ano, číst jsme uměla docela plynně už ... 😉
PS: BEZ urážky - existují "hlubší" zdroje auto-informací než je (jen) auto.cz 😄
Hammunasakra
0
..k vám asi ještě NEdorazila "laserová depilace", že? 😉
(..se pak NEmohu divit že naopak "v úrovni" škoda superb "končíte"/VRCHOL v ní vidíte 😄
PS: Já NEchtít ani mondeo a už vůbec ne superb (ale věřila bych pár lidem z Autocar, že když už, tak LÉPE se žije jezdí - i velmi DÁLKOVÉ trasy zvládají s FORDem MONDEO.. 😉
..a ten nový co bude za "co nevidět" vypadá i slušně designově - uzoučký dlouhý jezevčík s mechanikou GOLFu co se tváří jako vůz (skoro)VYŠŠí střední mne fakt NEbere - vás (snad) ANO? 😄
twistedTSD
0
BeranK
0
Koukám že s tou tvojí vyhlášenou blbostí (viz poznámky kolegů tady - a nejen tady kolem...) chceš lítat snad i mimo stratosféru....tak šťastnej let, nám tady chybět nebudeš.
Hammunasakra
0
..hele, když jsem naposled četla "cosi" od BERANKa, tak tam "zmatlal" dvě různé třídy automobilů a NE"trefil" ani jaká auta se (už spousty let) vyrábí v českém KOLÍNě.. 😉
..a označil vozy vw za NEJlépe ovladatelné (nebo jak to bylo? 😄 ) + designově nejkrásnější.. :yes:
PS: To VŽDY "potěší", když takoví lidé "poučují" 😄
abacus
0
Nemienim to hľadať, ale tebe sa podarilo "pomýliť" hneď dvakrát v jednej diskuzii a to o "vlastnej" značke.
1/ "C5 je v Rakúsku desiate najpredávanejšie auto" /nemala si namysli vtedy modely od buraga?/
2/ Citroen je v predajoch dvakrát úspešnejší ako Peugeot. /Peugeotov sa vtedy predalo asi tak o sto kusov viac/
Hammunasakra
0
a) dělení aut dle "značek" (tj to "vlastní značka") NEmám moc ráda..
b) C5 se např. v Rakousku DLOUHODOBĚ drží v TOP TEN - nevím jak mezi modely od Burago - ale mezi vozy střední třídy (v česku ani na slovensku tam nebyla snad NIKDY 😉
c) Citroën je CENOVĚ čast👋většinou řazen "výš" než Peugeot (v česku - nevím jak na Slovensku - je vnímání značek přesně OBRÁCENÉ 😄
abacus
0
Ak máš na mysli celkové predaje áut v Rakúsku, to neviem posúdiť. Pretože tabuľka je len do 50-tého miesta a tam C5 nie je. Ak máš namyslí predaje v kategórii striednej triedy, asi máš pravdu. V tej top ten tam je. Na konci, pretože iné modely sa už snáď ani nepredávajú. rok 2011 predaj 850 ks.
Áno ja viem, zase tu bude Justin T. a pod.... o tom, že kvalitka sa predáva len v malých počtoch .....a prídeme k špičkovému šesťválcu v C5, ktorých sa v Čechách minulého roku predalo 2, slovom dva kusy. 85% predaja tvorila základná dieslová verzia.
k bodu c) na Slovensku je Citroen vnímaný ako auto pre ženu do mesta, čiže povedomie začína a končí na C3. Sem tamC4, C4Picasso. Skôr stretnem Lamborghini ako C5.
P.s. Prestaň sa "navážať" do Škody, či VW a na budúce MDŽ ti pošleme kvetinku. ( i ke´d to by sa asi museli zmeniť dejiny)
Každá jedná automobilka autá skladá ako lacné Lego, a tá ktorá neskladá bude. Jednoducho to nezastavíme, len verme, že vďaka tým "skládačkam" prežijú skutočné autá, ktoré nám prinesú potešenie a radosť.
Budem sa rád "hádať" či prežije Bristol ako či C5 je "zrodená" z C6 alebo obrácene..
Hammunasakra
0
ad PS: Tak to se asi budu muset obejít BEZ kvwětinky.. 😐
Budu "kritizovat" to, co si kritiku ZASLOUŽÍ (vy si snad FAKT myslíte že všechny modely motory škoda či vw jsou "vždy LEPŠí než všichni ostatní" - nebo tak něco? 😉
Já tedy VELMI DOUFÁM že "výjímečnost výjímečná" jakou je Bristol "přežije" (alespoň JÁ palce držím :yes: 😄 ). No a C5 je "zrodená" (na platformě) C6 - tam to je "danné" (jisté 😉
ad "k bodu c" - já VÍM a je to pěkná ... (viz můj bod a) ) a třeba zrovna C5 je "dálniční křižník" vhodný na dálkové trasy víceméně jakoukoli rychlostí - a je v tom mezi vozy střední třídy možná NEJlepší vůbec (BEZ ohledu na to zda za volantem sedí běloch, žena, asiat, rusovláska, velký kudrnáč, malá blondýna, nebo chlap atd. atp. 😄
Ach a do česka ještě DVĚ gratulace k NEběžnému vozu s výborným motorem :yes: 😉
Ale jinak za "optimální" motor (téma bohužel VELMI "opomíjené") pro Citroën C5 je nikoli V6 Bi-turbo (to je takový "bonbónek"/třešnička) ale 2.2 HDi 150 kW :yes: 😄
white label
0
A není "ŠKODA" ty výroby Fordu snižovat, nestačilo by to jen přebouchat (trošku zúžit a natáhnout) na Škodovky, které se nestíhají vyrábět. 😲 :😉 >😁
Hammunasakra
0
Ano - i to by "stačilo" - lidé jsou FAKT (až) takhle ... 😉
velitel mesta bugulmy
0
Nedá se nic dělat, kupci aut v Evropě jsou blázni, jen Kylie je letadlo... Kde asi bude chyba, no kde?
Hammunasakra
0
Kylii NEzajímá ani jedno ze zmíněných aut - to raději letí tím letadlem.. 😄
PS: Vy OSOBNĚ se (rád) řadíte "k davu"? 😉
makaX69
0
Nebo má Škoda dlouhé vedení....😉
Xylo
0
Není to jenom Německo. Ford Romania v Craiově jede jen na 4 dny v týdnu. Vyrábějí tam Transit Connect a B-Max .....
BeranK
0
Když chceš za každou cenu blábolit blbosti, tak se přesuň na diskuze třeba na idnes nebo na novinky.cz....
škoda má tak stráááášně dlouhý vedení, že třeba na oktávku, yeti nebo Superba se čeká tak v průměru 5 měsíců a to po celý Evropě.
white label
0
On si zřejmě jen popletl dlouhé vedení s dlouhými dodacími lhůtami...
Hammunasakra
0
Máte tam (už ZASE 😉 ) chybku v textu - ani ne tak škoda, ale zákazníkc co půl roku čeká na vůz škoda (2.0 Tdi? 😄 - ten možná opravdu ... není úúúúplně "zdráv" 😉
abacus
0
No vidíš. Mnohí zákazníci sú ochotní čakať i viac ako pol roka a mnohých nepresvedčí ani 7-tisícová zľava na auto, ktoré stojí na dvore.
Hammunasakra
0
No kdo v téhle kategorii vozů (čekat má smysl třeba na Ferrari - znám případ(a) čekání snad 3/4 roku na vw Passat B5 - už tehdy mi to přišlo (hodně) "na hlavu" dnes bych to "hodně" změnila na "totálně" 😄 ) půl roku na "cokoli" (jakékoli auto) je... 😉
PS: 7 tisíc € (?) - to už je celkem "příjemná" sleva.. 😄
abacus
0
To nie je zľava to je výpredaj zo "sekáča".
Hammunasakra
0
No - víceméně SOUHLASím.. 😄
(tedy DOST závisí z KOLIKA "původních" € je ta sleva 😉
..jen (přiznám se) NEvím o jakém voze vlastně mluvíme 😄
(KDO nabízí 7.000 € dolů? 😄
abacus
0
Vyber si C4 Picasso, C5....
Každý mesiac vždy nová "akcia" u Citróna. A tí ľudia nie a nie tie autá kupovať....
Hammunasakra
0
No Citroën C4 Picasso mne "vzrušuje" asi podobně jako škoda Roomster 😄
A Citroën C5 se pomaličku blíží konci kariéry (jeho "souputník" Ford Mondeo byl už v nové/další generaci představen...a co jsem viděla skicy příští C5 vypadaly trochu "podivně" - ale bude to už také HYbrid4-kolka :yes: ) - ale i tak verzi 2.2 HDi 150 kW považuji za VELMi "zajímavou" :yes:
(no a samozřejmě i V6 HDi Bi-turbo - to v mainstreamu NEMÁ konkurenci - vůůůbec ŽÁDNOU 😉
PS: A jak to (ten Citroën) souvisí s omezením výroby FORD či škodovkami (na které se mnoho měsíců naopak čeká)?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hammunasakra
0
(můj) Buřtík říká že ho to také dostává "do kolen" (tak na tom asi něco BUDE 😄
Úzké auto je lepší jako "obecně"?? 😉
Mne vždy učili že právě NAOPAK - že šířka vozu je znamení pro TOP vozy a úzké jsou ... a mám takový dojem že to "dodržují" i u (koncernu) vw 😄
Baart33
0
Dlužno dodat, že ať se nám to líbí nebo ne, koncern je pro naši zemi velmi významným zaměstnavatelem, ať už přímo, nebo pro subdodávky. Můžeme nesouhlasit s jeho politikou, nebo vlastně s čímkoliv, ale jen potud, dokud nechce zavírat fabriky.
Hammunasakra
0
Že by "zavíral" továrny škoda v česku je MAXimálně NEpravděpodobné.. 😉
..že dál bude víc a víc "rozdělovat" výrobu různých modelů a značek (jako Up + Mii + Citigo v Bratislavě či Rapid/Popular + Toledo v Ml. Boleslav) "jak se MU to hodí" - to je "velmi pravděpodobné"
(a třeba pak jednou lidem dojde, že něco jako "samostatně fungující plánující smýšlející jednající značka Seat" či "samostatně fungující plánující smýšlející jednající značka Škoda" atd. již dááááávno NE-existují.. 😄
PS: Česko je geograficky "šikovně" + tu budou asi vždy "zajímavě" nižší platy = významným zaměstnavatelem či příjemcem od subdodavatelů VW "navždy" ZŮSTANE 😉
killerhammer
0
Osobne si myslím, že to Ford v dizajne exteriérov aj interiérov dosť prehnal a úpadok predaja v EU ho zato neminie.
A to hovorím ako starý Fordista, keďže som používal Fiestu, vlastnil Focus a teraz vlastním Mondeo ;-\
..a kdo by chtěl Ford Mondeo (si představte že jsou britské automagazíny, které o něm tvrdí že je :yes: 😄 ), když si může koupit mechanické díly Golf protažené do tvaru JEZEVČÍKa.. 😉
..a kdo by chtěl jezdit s Ford Fiesta ST (když si může koupit minulou generaci vw Polo - úzkou starou škodu Fabia.. 😄
PS: jj KVALITA nechť (z)vítězí :yes: 😉
Dle obsahu a formy tvého příspěvku jsme zřejmě taky národ prázdně ukecaných tupých hlav... 😉
Osobne ti jeho vlastníctvo ani neprajem.
Já "jen" reagovala na text o FORDu a první příspěvek o ŠKODA a do své odpovědi oba "spojila" - CO se vám na tom NEzdá?? 😄
Ok - ještě jednou ZOPAKUJI:
Článek o FORDu + 1. příspěvek o ŠKODA = má reakce "o Ford a škoda" ... vy (již) ROZUMĚT? 😄
PS: Já doufat že vy už s tím (dál) "problém" NEmít.. 😉
(ono také NENí důvod PROČ ho mít 😄
[odkaz]
😉
(před časem to byl také "nejlepší taxi vůz" 😉
Já "vwím" - škoda Superb (jezevčík co disponuje opravdu POUZE technikou vw GOLFu) je vůbec "univwrzální" auto - krom těchto 2 NEJ- už zvwládl porazit i nějaké vozy z VYŠŠí střední třídy - tvweba Audi A6, BMW 5 i Jaguar XF :yes: 😄
PS: Tak asi TAK 😉
2) Já NEpsala o GOLFu - ale reagovala na OMEZENí výroby u FORD (to je ve třídě Focus - který s GOLFem prohrál v dieslech, ale vyhrál v benzínech) + zmínku o škodě (tj. Octavia - a tu 8 let starou bych já za nový Focus tedy NEměnila.. 😄
3) já bych v "té oné" třídě NEzvolila ani (prastarou - na platformě MINULÉHO Polo dodnes dělanou)
Fabia (vy ano? 😉
ani (prastarou - Golf s batohem zvanou, 8 let starou - a NEříkejte že to se vám "LÍBÍ" 😉 ) Octavii
a ani (na mechanických dílech opět GOLFu postavený) Superb (i když je to NEJ taxík a NEJ rodinný mpv/van a NEJlepší vůz VYŠŠí střední třídy 😄 ) - vy snad ANO? 😉
PS: Když mluvíme o voze STŘEDNí třídy (tak trochu si "hrajícím" na vůz dokonce VYŠŠí střední) tak SAMOZŘEJMĚ ZCELA NAPROSTO ABOLUTNĚ (jistě) jen "JEN" 😄
..tedy pokud použití mechaniky vozu nižší střední pro vůz střední až (jako) vyšší střední nedávwáte :yes:
PS: Já takový "pvwaktikám" dávám :no: :no😒br /> (i když tenhle SUPerb je narozdíl od předchůdce alespoň už "normální" auto.. 😉
..ale ty DEMAGOGIE jak poráží BMW 5 a JAGuar XF a Audi A6 a vůbec VŠECHNY a VŠECHNO (s "pouhými" mechanickými základy GOLFu, s naprosto "tuctovými" motory na "tuctových" McPHERSONech a nejužším prostorem už ve "své" třední třídě + NEsmyslným protažením před zadním sedadlem - proboha PROČ, pro KOHO? 😄
Zda je místo na zadních sedadlech pro někoho dobrý nech na zákaznících.
..a stejné je to s škodou SUPerb současné generace. Po jejím DĚSIVÉM (nejhorším voze své třídy) předchůdci je to již "normální" vůz své kagegorie (postavený na mechanice vw Golf) - nebo? 😉
PS: Že vůz má "nicmoc" místo vpředu ale OBŘí místo PŘED zadními sedadly (ty už ovšem nějak "mimořádně pohodlná" NEjsou (to jen "připomínám" - si představte že ZADNí sedadla v Citroën C5 jsou hodnocena LÉPE - no VĚŘIL byste tomu? 😄 ) je FAKT = PROČ bych to NEměla zmínit?? 😉
PS: Vy snad za tím svým NEee??
PPS: škoda SUPerb současné generace je postavna na mechanických skupinách vw GOLFu 😄
PS: V té šunkové pizze je také PROCENTO pravé šunky 😉
(nebo JAK ho "chápete" - já to vidím jako JEN/tedy POUZE na vozu "nižší třídy" - ne POUZE a JEDINĚ a ze 100% s použitím dílů vw Golf.. 😄
..to procento šunky se najde i na té šunkové pizze 😉
PS: Já říkám že škoda SUPerb "je postavena na mechanických skupinách vw Golf" - což JE (kde konkrétně jste nalezl nějaký kousek PRAVÉ šunky = PRAVÉHO vozu střední třídy? 😄
...i proto říkám že je to (narozdíl od DĚSNÉHO předchůdce) "normální" vůz SVÉ kategorie 😄
Tak a teď VY: chcete TVRDIT že superb NENí postaven ...(viz výše) GOLFu?!?!? 😉
z dílů golfu.
Tak o jakém % (šunky) kde mluvíte?? 😄
PS: Aneb na JAKÝCH mechanických skupinách je postaven vůz škoda SUPerb?
Odpovídá Kylie: na vw Golf
Odpoví(ěď dá) Hendly: ??? 😉
Mě to nebaví, pro mě má význam jen diskuze kde se dovím něco nového (a to je i případná oprava mé neznalosti), pro zábavu mám jiného koníčka.
Jinak Sup je postaven na základě golfu a passatu.
... naopak "nějaké to procento" dílů z LEVNĚJŠÍCH vozů najdeme v Maserati (autorádia z Citroën), ASTONech (ovladače z Ford) atd atp. - a NEpochybuji že OBÉ víte = otázkou se jeví PROČ "se tak bijete" zrovna za škodu FABIA, rsp. PROČ se vám "nelíbí" má (bezpochyby) SPRÁVNÁ formulace, že superb je postaven na ... technice nižší střední třídy.. 😉
NEmáte "nic" na REALITU že je superb postaven na mechanice GOLFu (což bezpochyb DOBŘE VÍTE), příjdete s tvrzením že "nějaké díly" mohou být z Passat (je to možné, NEpřu se) ale sám naprosto NEtušíte kolik a jaké (a napíšete "MŮJ nástřel je až 20%" - a na mou reakci "budiž" snad možná (NEvím kolik přesně - ale VÍMe že VĚTŠINA je golf) reagujete TAKHLE?
Smutné (a "slabé" :no: 8-s :no:
..je to prostě ÚZKÉ auto - tam kde "je třeba" je prostě SUPerb úzký (užší než ostatní) a tam kde je to víceméně NAPROSTO ZBYTEČNÉ (před zadními sedadly) má "strašně moc" místa "navíc"..
.. vím že už "poráží" nebo alespoň (jako)konkuruje vozům VYŠŠí třídy, ale že by měl jako konkurovat vozům LUXUSní třídy (u kterých - jediných - to místo před zadním sedadlem MÁ smysl) - to snad NEeee.. 😐
..to snad už NE"pvwojde" 😄
NICMÉNĚ - i tak je jezevčík postavený na mechanických skupinách vw Golf "drtič" prémiových automobilů VYŠŠí střední (už porazil skoro VŠECHNY :yes: 😄 ), je too NEJlepší rodinné auto MPV/van, je to také NEJlepší vůz pro taxi - prostě je to GENIÁLNÍ auto (TĚŽKO najdete jakékoliv jiné TAKHLE "univerzální" + navíc ve všech těch kategoriích navíc vždy NEJLEPŠÍ 😉
PS: Myslíte že tomu lidé OPRAVDU věří? Že je SUPerb ve všem ve VŠECH těch kategoriích vždy nejlepší?!? 😄
Jako že vývojové týmy všech možných ostatních automobilek od MPV po "prémiové" vozy vyšších tříd jsou TOTÁLNÍ ..... že škodě stačí vzít mechanické skupiny Golf, nic moc spíš už docela NEmoderní motory (důsledně BEZ jakékoli alespoň trochu "modernější" technologie), tuctová konstrukce "doslova všeho", k tomu sotvaprůměrná tuhot karoserie = NEJlepší automobil napříč MNOHA kategoriemi :yes: :yes:
FAKT tomu lidé "vwěří"??? >😒]
Pořád ti připadá to omezení na šířku stejné vpředu jako vzadu??? 😲 :😉 😉
To auto je ÚZKÉ "jako takové" = žádný "zázrak" s tím už NEnaděláte! A téma toho JEDNOHO BODu kde je šířka změřena jsme už probírali - SUPerb je samozřejmě úzký i VEPŘEDU (úzké auto NEjde udělat "široké" - tady bychom se MOHLI "shodnout", ne? 😉 ) - kdyby se měřilo na více místech (a dělal z toho třeba "průměr" - bylo by to asi "znát" lépe).
To co mi popisujete jako ROZDÍL je dáno spíš šířkou v konkrétním BODu - což je dáno spíš "konkrétní"(m tvarem) výplní dveří než šířkou vozu jako takového..
PS: Prostě SUP je NEsmyslně protažený/předimenzovaný za předními sedadly a STEJNĚ NEsmyslně je poddimenzovaný/úzký na šířku + technicky "žádný zázrak" + motorově "žádný zázrak" = komplexně snad NEJ-MIMOŘÁDNĚJŠí vůz o kterém můžete napříč mnoha třídami a způsoby hodnocení číst..
..NEodpověděl jste jestli tomu lidé FAKT VĚŘÍ (nebo alespoň VY 😄
PS: Aneb až jednou bude Fabia na stejné platformě jako (současné) Polo a Ibiza - už NEbud muset být taková "úzká krabice" jak je (do)dnes.. 😄
..snad jen že JE úzká (to je takový "hlavní" rys snad VŠECH vozů škoda) a jako poslední koncernovwé auto této kategorie zůstala na původní platformě minulého vw Polo (které bylo o DOST horší než to současné..
To že fabia II vypadá úzká není použitou platformou.
Platforma fabie a polo není nijak výrazně jiná, liší se jen v několika detailech. Aby si to zjistila stačí alespoň jednou vidět ty auta na zvedáku.
..a také že škoda Fabia je tak ÚZKÁ je mj. PRÁVĚ kvůli té platformě z roku ... těsně po revoluci v česku (postsovětských zemích)? 😉
Proč by byla úzká z důvodu platformy když ta platforma je skoro stejná?
Proč sem taháš něco o posovětských zemích?
Ale vy se tváříte/trochu "působíte", že vám ta platforma z porevolučního období VŮBEC NEvadí - a že mezí ní a tou pro současné Polo a Ibizu a audi A1 NEvidíte moc rozdíl..
..NEBO?
PS: Popravdě také by mne zajímalo JAK "se stalo", že si TOLIK lidí (zrovna) o vw myslí že je (skoro) "vždy a ve všem NEJlepší".. 😄
Já sice asi VÍM "co máte na mysli", problém je, že VÝSLEDEK je (zcela BEZ souvislosti s tím co se neustále snažíte ze mne "vyrazit") TAKOVÝ jaký jsem napsala hned na začátku - tedy VELKÝ!!! 😄
Ať už možnost ŠIRŠÍHO vozu, tak hlavně JEDNOZNAČNĚ "lepší" (prostě Fabia už roky NEmá na současné Polo a Ibizu - A1 je samozřejmě trochu jinde) - a vy se (sorry) "kvwoutíte" úplně NEuvěřitelně (i když to asi tak na 99,99% sám dobře víte Víte VÍTE 😉
Mechanicky? Já vím o "čemsi" co bych nazvala spíš "funkčně".. 😄
PS: Plus navíc ale HLAVNĚ ta nová "evoluce" platformy (která je přes očekávání NEní narozdíl od Polo Ibiza A1 použita i ve Fabia..? vy VÍTE proč??) "funguje" LÉPE (no a na TO jsem upozornila - že /i v rámci koncernu/ "technicky nejslabší" bývají modely ŠKODA - přesto se prodávají... LÉPE než Ford nebo třeba technicky o fous vyspělejší Seat.. 😉
Tak postavit širší vůz je mechanická vlastnost ne funkční.
Proč je fabia na předchozím stavu platformy není žádně tajemství, stačí se jen podívat na datumy náběhu jednotlivých modelů.
Rozdíly mezi stařičkou a současnou platformou jsou ale právě FUNKČNí (a NEmám na mysli jen lepší jízdní vlastnosti/chování vozů!
PS: Chcete "bagatelizovat" že to použití minulé platformy vw Polo "nevadí", že mezi nimi v provozu není až tak rozdíl atd.atp.? 😉
Hele ale já se ptám jak to (použití platformy z dob pádu postsovětských republik vs nové pro současné Polo) vidíte VY? 😄
PS: ..a nevíte náhodou kdo "zplodil" WHITE LABELa? 😉
..já NEzmínila třeba Yeti 😉
PS: Já zmínila (prokazatelně) "zastaralé" modely 😄
..a že tahle končící generace škoda Octavia se vyrábí opravdu již 8 let..
..to víte BLONDýna 😄
Niet nad čitaľov - ky časopisu Žena a život.....
PS: BEZ urážky - existují "hlubší" zdroje auto-informací než je (jen) auto.cz 😄
(..se pak NEmohu divit že naopak "v úrovni" škoda superb "končíte"/VRCHOL v ní vidíte 😄
PS: Já NEchtít ani mondeo a už vůbec ne superb (ale věřila bych pár lidem z Autocar, že když už, tak LÉPE se žije jezdí - i velmi DÁLKOVÉ trasy zvládají s FORDem MONDEO.. 😉
..a ten nový co bude za "co nevidět" vypadá i slušně designově - uzoučký dlouhý jezevčík s mechanikou GOLFu co se tváří jako vůz (skoro)VYŠŠí střední mne fakt NEbere - vás (snad) ANO? 😄
..a označil vozy vw za NEJlépe ovladatelné (nebo jak to bylo? 😄 ) + designově nejkrásnější.. :yes:
PS: To VŽDY "potěší", když takoví lidé "poučují" 😄
1/ "C5 je v Rakúsku desiate najpredávanejšie auto" /nemala si namysli vtedy modely od buraga?/
2/ Citroen je v predajoch dvakrát úspešnejší ako Peugeot. /Peugeotov sa vtedy predalo asi tak o sto kusov viac/
b) C5 se např. v Rakousku DLOUHODOBĚ drží v TOP TEN - nevím jak mezi modely od Burago - ale mezi vozy střední třídy (v česku ani na slovensku tam nebyla snad NIKDY 😉
c) Citroën je CENOVĚ čast👋většinou řazen "výš" než Peugeot (v česku - nevím jak na Slovensku - je vnímání značek přesně OBRÁCENÉ 😄
Peugeot508 predaj 1437 ks
Mazda6 1616 ks
Insignia 2454 ks
BMW 2598 ks
....
Passat 6172 ks
Áno ja viem, zase tu bude Justin T. a pod.... o tom, že kvalitka sa predáva len v malých počtoch .....a prídeme k špičkovému šesťválcu v C5, ktorých sa v Čechách minulého roku predalo 2, slovom dva kusy. 85% predaja tvorila základná dieslová verzia.
k bodu c) na Slovensku je Citroen vnímaný ako auto pre ženu do mesta, čiže povedomie začína a končí na C3. Sem tamC4, C4Picasso. Skôr stretnem Lamborghini ako C5.
P.s. Prestaň sa "navážať" do Škody, či VW a na budúce MDŽ ti pošleme kvetinku. ( i ke´d to by sa asi museli zmeniť dejiny)
Každá jedná automobilka autá skladá ako lacné Lego, a tá ktorá neskladá bude. Jednoducho to nezastavíme, len verme, že vďaka tým "skládačkam" prežijú skutočné autá, ktoré nám prinesú potešenie a radosť.
Budem sa rád "hádať" či prežije Bristol ako či C5 je "zrodená" z C6 alebo obrácene..
Budu "kritizovat" to, co si kritiku ZASLOUŽÍ (vy si snad FAKT myslíte že všechny modely motory škoda či vw jsou "vždy LEPŠí než všichni ostatní" - nebo tak něco? 😉
Já tedy VELMI DOUFÁM že "výjímečnost výjímečná" jakou je Bristol "přežije" (alespoň JÁ palce držím :yes: 😄 ). No a C5 je "zrodená" (na platformě) C6 - tam to je "danné" (jisté 😉
ad "k bodu c" - já VÍM a je to pěkná ... (viz můj bod a) ) a třeba zrovna C5 je "dálniční křižník" vhodný na dálkové trasy víceméně jakoukoli rychlostí - a je v tom mezi vozy střední třídy možná NEJlepší vůbec (BEZ ohledu na to zda za volantem sedí běloch, žena, asiat, rusovláska, velký kudrnáč, malá blondýna, nebo chlap atd. atp. 😄
Ach a do česka ještě DVĚ gratulace k NEběžnému vozu s výborným motorem :yes: 😉
Ale jinak za "optimální" motor (téma bohužel VELMI "opomíjené") pro Citroën C5 je nikoli V6 Bi-turbo (to je takový "bonbónek"/třešnička) ale 2.2 HDi 150 kW :yes: 😄
PS: Vy OSOBNĚ se (rád) řadíte "k davu"? 😉
škoda má tak stráááášně dlouhý vedení, že třeba na oktávku, yeti nebo Superba se čeká tak v průměru 5 měsíců a to po celý Evropě.
PS: 7 tisíc € (?) - to už je celkem "příjemná" sleva.. 😄
(tedy DOST závisí z KOLIKA "původních" € je ta sleva 😉
..jen (přiznám se) NEvím o jakém voze vlastně mluvíme 😄
(KDO nabízí 7.000 € dolů? 😄
Každý mesiac vždy nová "akcia" u Citróna. A tí ľudia nie a nie tie autá kupovať....
A Citroën C5 se pomaličku blíží konci kariéry (jeho "souputník" Ford Mondeo byl už v nové/další generaci představen...a co jsem viděla skicy příští C5 vypadaly trochu "podivně" - ale bude to už také HYbrid4-kolka :yes: ) - ale i tak verzi 2.2 HDi 150 kW považuji za VELMi "zajímavou" :yes:
(no a samozřejmě i V6 HDi Bi-turbo - to v mainstreamu NEMÁ konkurenci - vůůůbec ŽÁDNOU 😉
PS: A jak to (ten Citroën) souvisí s omezením výroby FORD či škodovkami (na které se mnoho měsíců naopak čeká)?
Úzké auto je lepší jako "obecně"?? 😉
Mne vždy učili že právě NAOPAK - že šířka vozu je znamení pro TOP vozy a úzké jsou ... a mám takový dojem že to "dodržují" i u (koncernu) vw 😄
..že dál bude víc a víc "rozdělovat" výrobu různých modelů a značek (jako Up + Mii + Citigo v Bratislavě či Rapid/Popular + Toledo v Ml. Boleslav) "jak se MU to hodí" - to je "velmi pravděpodobné"
(a třeba pak jednou lidem dojde, že něco jako "samostatně fungující plánující smýšlející jednající značka Seat" či "samostatně fungující plánující smýšlející jednající značka Škoda" atd. již dááááávno NE-existují.. 😄
PS: Česko je geograficky "šikovně" + tu budou asi vždy "zajímavě" nižší platy = významným zaměstnavatelem či příjemcem od subdodavatelů VW "navždy" ZŮSTANE 😉