Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat nechystá velká auta, naznačuje vstřícnost k Volvu

Turínská automobilka loni přestala vyrábět model Croma, v blízké době nechystá model větší než Bravo.
Zpět na článek
9. 3. 2012 09:14
9. 3. 2012 10:11
9. 3. 2012 10:28
9. 3. 2012 10:52
9. 3. 2012 10:59
9. 3. 2012 11:14
9. 3. 2012 12:19
9. 3. 2012 17:08
12. 3. 2012 13:10
9. 3. 2012 10:06
9. 3. 2012 11:49
Avatar - Ham.
9. 3. 2012 08:59
Režisér je z Číny
spíše než naznačování vstřícnosti k Volvu to vidím na čínskou režii, výsadek na severu (Volvo), výsadek na jihu (čínská produkce v Itálii) a hurá na Evropu. Sergio není hlupák a jenom kouká jak z toho vykličkovat (US, Brazílie).
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2012 09:14
aha
Měl sem napsaný rel. dlouhý příspěvek, ale napíšu jen...

řeči plynou, voda teče..., co bude za 5 let nikdo neví.... a....

Každý výrobce musí nabízet produkt, když nenabídne, neprodá..., když může nabízet ŠKODOVKA Superb (auto skoro střední třídy na podvozku auta nižší střední s využitím koncernových dílů), nepřijdou mi tato prohlášení ADEKVÁTNÍ a SPRÁVNÁ...

Takže pokud má jít Fiat do kytek, tak prosím, myslím, že zákazníků se to dotkne maximálně jen tak, že půjdou jinam!!!!!!!!

EDIT: nedá mi to... Na příkladu Freemontu je prostě vidět, že to jde, že i Fiat může prodávat velká auta. Absolutně v tom nevidím problém..., jen to nesmí být auto jako Croma za cenu Mercedesu...
Rozbalit vlákno
8
9. 3. 2012 10:11
Re: aha
S tím Freemontem souhlas.Jinak koncem roku budou změny:

-facelift
-přední parkovací senzory
-světla pro denní svícení
-xenony-ty nejsou jisté
9. 3. 2012 10:28
Re: aha
.... Škodovka může dělat Superba proto, že rýžuje prachy na Oktávkách a spol a tím pádem Superba může v poho útáhnout.... Navíc na něj použije koncernové díly a hotovo....

Kdyby chtěl něco podobného dělat Fiat, buď to bude vývíjet úplně od nuly (nesmysl) a nebo bude opět měnit značku na nějaké americe (a to je taky nesmysl, protože touto cestou jde aktuálně Lancia a i ten badge engineering má své meze....)

Freemonta bych do toho netahal, to není klasické "velké auto" ve stylu Passat a spol - to je prostě crossover, které jsou v Itálii hodně oblíbené a navíc je hodně levný, právě kvůli jeho "přeznačkování"....

Do budoucna to bude asi tak, že Lancia bude přeznačkovávat (a věřme že i více upravovat) základy od Chrysleru, Alfa se bude prát s tím nejlepším evropským mainstreamem (Giulietta vs lepší verze Golfu, Giulia vs lepší Passaty aspol) a Fiat prostě zůstane u aut, kde se bojuje poměrem cena/výkon (Panda, Freemont, Punto) a pak si k tomu bude sekat nějaké ty stylovky typu F500....

V principu s tím nemám problém, ikdyž osobně bych si velký kombík od Fiatu klidně (a rád) koupil.... Bohužel doba je taková....
9. 3. 2012 10:52
Re: aha
Nesouhlasím.., teda resp. to vidím jinak...

Trhy se kompilují, tedy, já to velké auto od Fiatu chci a je mi jedno jestli je to Crossover a nebo něco jiného..., stejně tak je mi jedno, jestli to auto bude mít přední nápravu z 300vky a nebo 300vka z toho auta...

Pravdou je, že sedan střední a vyšší střední třídy smysl pod značkou Fiat nemá (bohatě stačí Lancie, či AR)..., ale to kombi a další modely prostě smysl mají a je mi úplně jedno, když něco podobného bude jezdit v Americe a nebo Číně... Capis?

P.S: Nákup Superbu mi taky smysl nedává, takže to nebudu dál komentovat (mě nedává smysl ani Audi)...

Prostě tyhle prohlášení Marchioneho jsou mimo mísu a nebo špatně interpretovány...

A ty "námluvy" s Volvem...to už ani nezaslouží komentář, to je mimo mísu úpně...
Avatar - Barrichello
9. 3. 2012 10:59
Re: aha
Nu cos čekal, pan účetní správně usoudil že nebude dělat něco co Fait neumí. Je už to hoooooooodně dlouhá doba kdy se velký fiaty prodávaly dobře a ta doba je dávno pryč.

Halt Fiat dokud tam sergio bude sedět budou jen malé, roztomilé fitáky, ty slavné prdítka který každý zná a který ho taky nejvíc proslavily. No a zbytek si rozdělí Chrysler a Alfa, teda na některých chryslerech bude nalepená blbá nálepka no... :-)
9. 3. 2012 11:14
Re: aha
"Pravdou je, že sedan střední a vyšší střední třídy smysl pod značkou Fiat nemá" a to je přesně ono. A když ne sedan ve střední třídě, nebude ani to kombi. Přece nebudou dělat jen jednu karosářskou verzi.... Lancia pak přeznačkuje CH200 a zas bude mít jenom sedan a byl by v tom dokonalý guláš....

Prostě Fiat končí nižší střední.... bohužel.... A ta by teda měla být kompletní (hatch, kombi, MPV a třeba ten crossover). Pokud ještě nad tím bude třeba Freemont, nevidím na tom nic špatného.... (on ten Freemont je vlastně taková dvoutunová Panda, že....)

Vem si jak má Fiat děravé portfolio ve těch nejdůležitějších (pro něj) třídách.... Ani tu nižší střední nemá pořádně pokrytou, proč by lezl výše....?
Avatar - sendador
9. 3. 2012 12:19
Re: aha
Ja taky celkem souhlasim s tim, aby FIAT koncil nizsi stredni, ale krome 5dv hatche aspon i s kombikem. Stredni tridu by si od Fiatu stejne moc lidi nekoupilo, tak nema smysl do toho investovat. Jen nevim presne co si myslet o tom nastupci Brava. Chapu, ze uspech Quasquaje Sergia inspiruje (navic v kombinaci s neuspechem Brava), ale klasicky hatch C segmentu by asi v nabidce byt mel.
Avatar - DRBNUTY
9. 3. 2012 17:08
Re: aha
Podla mna je chore neurobit sedan a kombi, ked na to maju teraz vyborny zaklad(Dodge Dart).Auto velkosti Dartu, s karoseriou Fiatu a za cenu Renault Fluence by bol podla mna dobry tah.
12. 3. 2012 13:10
Re: aha
Chorej (na hlavu) je hlavně někdo, kdo má v nicku DRBNUTY a v profilu fotku snad nejslavnějšího slovenského nácka současnosti. Doporučuji přidat Ficka, taky dobrý....
9. 3. 2012 10:06
Rezignace
fiatu na stredni tridu je vzhledem k jeho uspechum pochopitelna, nicmene zariznout hatchback v nizsi stredni, to uz je silna kava.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
9. 3. 2012 11:35
Re: Rezignace
Je to vše :no: . Výrobce aut se předělává na výrobce pidiaut. Časem si zákazník koupí pidiauto od výrobce aut, protože bude mít lepší image než od výrobce pouhých pidiaut. Design retro 500 nebude in věčně a to bude další průser. Jůlina tak nějak nahrazuje Bravo a na nějakou pořádnou Alfu může s klidem zapomenout.
9. 3. 2012 11:49
Re: Rezignace
A co je prosím ne-pořádného na Giuliettě? :-O Neříkám že Alfa nepotřebuje i model o třídu výš jako náhradu za 159 a nějaký vyslovený sporťák, ale na italském a jihoevropském trhu jsou menší auta důležitější (z mnoha důvodů od kupní síly přes způsob používání až po úzké uličky historických měst).

Alfa od druhé světové války vždycky vyráběla hlavně auta střední kategorie (což neznamená levná!) s vysloveně sportovním zaměřením. V drtivé většině to byly čtyřválce s objemy 1,2 až 2,0 litru. Ano, byly i šestiválce a taky dva V8, ale nikdy nepředstavovaly většinu prodejů.
Takže pokud nejprodávanější model Alfy má motory od 1,4 do 2,0 a výrazně sportovní naladění, je to podle mého OK.

Což neznamená, že bych se netěšil na Giulii a 4C ;-)
Avatar - Machýrek
11. 3. 2012 16:27
Re: Rezignace
No ale Italie je preci zemi pidiaut a vzdycky byla, nejspis i bude. Pro italskou masu je auto jen vetsi skutr a podle toho s nimi jezdi a zachazi. Lokalne Fiat zadna velka auta produkovat nemusi a darit se mu nejspis bude i tak. Globalne tezko rict, dle meho skromneho nazoru nema Fiat ve svete potrebny kredit, aby do nej s vetsimi auty udelal nejakou diru, takze zase zbyvaji ta mala.
9. 3. 2012 14:38
Píše se o třídách, ale
mě přide třeba úplně zcestné, že celý koncern Fiat není schopen nabídnout v Evropě tak důležitou karosářskou variantu, jako je kombi, v žádné třídě.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - sendador
9. 3. 2012 15:40
Re: Píše se o třídách, ale
To nechape nikdo. Pritom vyvoj kombiku, kdyz uz mam zakladni verzi, snad nemuze byt tak slozity. Navic kdyz se podivm zpetne, tak SW verze od Marey, Stila nebo 156 a 159 ci Lybry se prodvaly velmi dobre, tipnul bych si, ze i lepe nez vychozi model. Brava SW se uz nedockame, ale mela by byt Giulietta SW.
9. 3. 2012 17:00
Re: Píše se o třídách, ale
Ani jeden tyzden bez Marchionneho vyhlaseni a fantazblabolov. Nepamatam si ani jedneho sefa automobilky, ktory by sa tolko produciroval v mediach. Je to komediant, taky ako Berlusconi. Ked bol Marchionne v Zeneve a videl nastup koncernovych sefov VW v ich v autach, tak radsej vycuval.
Avatar - ethicon
9. 3. 2012 20:36
Re: Píše se o třídách, ale
určite v takom Ferrari F12 berlinetta či Maserati GT S sa pred nimi musel riadne červenať...chudák Marchionne... >:D
12. 3. 2012 13:17
Re: Píše se o třídách, ale
Jasně blbe, vono takový Bentley, Bugatti, Lamborgini nebo i Porsche a Audi jsou proti těm Ferrari a Maserati úplný autíčka a vlastně jenom plečky....

Nakonec jednoduchejm primitivům tvého ražení imponují právě podobní žvanilové a vejtahové, jako je Marchionne a JaMM má samozřejmně pravdu. Chytrej člověk pozná skutečný úspěch a skutečně úspěšného člověka či firmu, hlupák se nechá utáhnout na pouťově přitežlivém vzhledu a nabubřelých slovech.....
12. 3. 2012 13:26
Re: Píše se o třídách, ale
Souhlas, zejména mně zaujala loni tak okázale slibovaná AR 4C, či jak byla označená...mám na mysli ten sporťák s hmotností pod jednu tunu a s cenou kolem miliónu korun. Nějak do Ženevy nedorazila auž o ní není slyšet. Nicméně místo reálného pihledu na věc opět to naparování a žvanění k potěše naštěstí "nemnoha" zapálených.....