Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford B-Max: V Německu od 15.950 eur

22 komentářů

Martin_22
Pokud se nepletu, tak Fusion stával 219.000,- Kč, nebo nějak tak. Nebo se pletu?
Avatar - Atlis
Atlis
1. nepriamy nastupca, 2. co ma cena so segmentom?
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pogo26
Jde o německé ceny a musíš se na to tak i dívat. Porovnávej to s auty, které za 15 000,- Eur koupíš v Německu. Pak ti ta cena přijde docela dobrá.
ericn
400k CZK v základu? V ČR to neprojde. S Fusionem to bylo na začátku prodejů podobně, začal se prodávat až cena padla pod 300k. Meriva je na tom podobně, dokud nepůjde cena dolu, prodeje u obou budou stát za prd... >😁
Giorgio
Jenže pod 300 se začal prodávat až více jak dva roky po faceflitu, tj. po nějakých 6 letech od uvedení modelu na trh. V dnešní době jim to sebevědomí tak dlouho asi nevydrží. >😒]
ericn
Jo to souhlas, do tý doby Fusion živořil a pak se teprve prodeje rozjeli 😉 Tady budou muset už od začátku dolu. Tipuji, že to zkusí s cenou 380k základ a po 3 měsících půjdou na 330k, jelikož to nikdo za ty pěníze nekoupí 😄

Meriva také začíná na 334k, ale prodej nic moc 25 aut za 2 měsíce je bída... Hjondé ix20 470ks, Fusion 355ks, Venga 131ks a i ten trošku avangardní C3 Picasso 52ks, tedy 2x tolik (zdroj SDA). 😉
Klaudius
prečo riešiš nemeckú cenu? Podaktorí si fakt nevidíte na špičku vlastného nosa, české ceny budú predsa celkom iné. Okolo 15.000,-€ začínajú MPV o triedu vyššie...
A od Fusionu má nová B-trieda predsa len dosť ďaleko...
Avatar - Katikakus
Katikakus
On hlavne Ford nikdy netvrdil, ze B-Max je nastupcem Fusionu. To z nej udelali novinari...

Jinak opravdu povedene auticko, reseni dveri je super. :yes:
Giorgio
Stojí stejně jako fusion, když tento model začínal. A tu cenu držel až do roku 2008, ještě moje auto z konce roku 2007 je za více jak 400 tisíc, a to zdaleka nebyla top verze. Ford nasadil dumpingové ceny až okolo prázdnin 2008, kdy srazil cenu akcemi o 100 000 i více (v závislosti na konfiguraci). Samozřejmě, že ceny celkově se od uvedení fusiona proměnily, ale jak už tu bylo napsáno, nástupce nemusí nutně mít stejnou nebo podobnou cenovku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ako dizajn tak aj tie posuvne dvere sa mi nepacia ;-\ , nic v zlom ale nove fordy ako nove mondeo kuga focus a teraz B max ma neoslovili skutocne nicim.

ked nemecke a nepremiu tak asi jedine opel ten sa mi zda ze chyta uz potrebnu iskru a imidz :yes: a ma pekne modely, insignia je stale cool, astra aj napriek tomu ze je to tazka krava ma neporovnatelne vacsi smrnc a charakter ako ten prezvejkany focus, corsa je tiez stale fajn :yes:
Avatar - steroid25
steroid25
Dizajn je vždy vec vkusu, ja osobne som z Forďáckeho dizajnu za posledných 6 rokov nadšený... 😉
A dovolím si nesúhlasiť s tým, že iskru a imidž môže človek nájsť u značky Opel. Pretože imidž je aj o tom, či je daný produkt kvalitný. A slovo kvalita a Opel, v jednej vete jednoducho byť nemôžu... >😒]
Klaudius
No fakt, zadné svetlá na hb sa len tak niekomu nepáčia a o interéri škoda hovoriť.......si fakt výnimka. 😉
Giorgio
Hlavně že (zejména v posledních letech) jsou fordy synonymem kvality. Myslím, že úsloví "každý trotl jezdí oplem" a "fordem tam, vlakem zpátky" si nemají co vyčítat a u fordu to platí dodnes (mě teda nikde nenechal, ale kvalitou opravdu to auto neoplývá - poslední z problémů je zkušenost z minulého týdne = praskly samovolně 3 ze 4 výdechů klimatizace (nejprve to vypadalo jen na vodicí lamely, ale při výměně se 2 z těch 3 výdechů servisákům v autorizáku totálně rozpadly), podle fór to není u mého auta ojedinělé).
kyklop
pekne ze pod clankom o mpv vytahujes astru a insigniu. Skus zrovnavat konkurenciu pre tento model 😉
zlysoused
Všiměte si na zadních dveřích, že při odsunutí neodkryjí celý otvor k přístupu na zadní sedadla. Výsledkem podle mě bude stejně jako u Merivy to, že si při současném nastupování do předu i do zadu budou lidi zavazet. Nehledě na to, že se budou špatně poutat děcka dosedaček.

[odkaz]

U většího C-maxe už je to v pohodě.

[odkaz]
hikeen
Už když jsem viděl koncept B-MAXe bylo evidentní, že cena půjde nahoru. Už jen ty dveře to musí o něco prodražit. Ale uvedené ceny jsou v Čr utopie. musí to začínat někde pod 300 určitě. jinak je to o ničem...tyhle ceny jsou snad ještě vyšší než současný C-Max....
sir
při poslední zrovnání cen cr versus nemecko .....byla Fiesta skoro o 100tis u nas levnější (viz autotip).....tak pocitam ze to stejne bude u B-maxu...zas berme v potaz , ale s jakým základím motorem se nabízí...

ono i Focus v nemecku zacina na nejakych 425tis...kdez to u nas o 100 mene 😄
..tak v klidu pockame na ceske ceny.....a pak jeste na akcni ceny....slevy u Fordu dycky fungovaly..a kdo si o ne nerekne...sam se okrada 😄

Jinak me se auto libi..i napad s dvermi....uvidime co praxe 😄
chytrak1
S těma dveřma jsi to trefil. Proto to zatím asi taky nikdo nenabízí, vývoj toho systému, tuhosti karosérie, použití speciálních materiálů atd. to stojí určitě dost peněnz. Je to určitě řešení pro bohatý trhy, kde si za pokorok a zlepšení auta lidi připlatí. Tady u nás budeme čekat až to zas hjondaéééé obšelhne, napálí to do další ix 20, sice se mu to auto bude kroutit, ale nabídne to za dumpingovou cenu a pak je budem vynášet do nebes jaký že to jsou inovátoři a miláčci. Asi bychom se mohli přejmenovat na fakeland.

Za mně ale Ford :yes:
Morgan Wheeler
Problém je v tom, že koncept co má ix20 zatím do té doby nikdo nenabídl, takže tak. Dveře uvidíme jestli se chytí, u nás to bude stejnak jen o ceně.
kyklop
nerieste tu cenu pre nemecko. V nasich koncinach bude istotne ina (o dost nizsia), inak by sem tie auta ani nemuseli vozit