Videa
...povedlo se na absolutní jedničku!!!!! To je opravdu dokonalé, důstojné, vznešené, dynamické, .... parádní..... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Já se s kombikem také nějak nemůžu ztotožnit, ale v čem vidíš ten markantní náskok D3 proti Jaguaru? Že němá head up dysplay?
V technice. V motorech. V převodovkách. V kvalitě. Když chtějí do luxusní třídy, tak by měli aspoň zvládnout vzduchové pérování. XK má podovný automatický hybrid a XJ pouze na jednu nápravu. Jaguaru jsem vždycky fandil, na studiích jsem pracoval v servise, jednoho jsme měl, ale současný vývoj se mi nelíbí. Třeba se pletu, ale zrovna XJ byl krok vedle a prodejní čísla to potvrzují. XF se celkem daří. X Type byl propadák (špatné motory, málo inovací). XK potřebuje zatraceně rychle předělat interiér...
Pokud vím, tak kvalita šla zásadně nahoru, ale špatná pověst se neztrácí tak snadno. Co se týče pérování, tak vzduch by snad neměl být problém, bratříčci z LR/RR jej už mají roky. Osobně si ale myslím, že dnešní aktivní systémy pérování jsou lepší než vzduch. A snad se i čtyřkolky dočkáme. Osobně se mi Jaguar líbí, protože je prostě úplně jiný než D3.
Tichá "kočka" břehy mele 😉 . Zase další střípek do skládačky jménem Jaguar. Perfektní práce. Za chvilku tady bude pohon na všechny čtyři tlapy, nová menší kočička a celkem slušné portfolio, kde si každý vybere. Pokud někdo hledá nějakou alternativu k D3 - tak tady je. Opravdu nádhera. Za mne :yes: :yes:
Uznavam,ze v motorech je prostor ( 3,0 benzin.preplnovany) nafta je naprosto v poradku a technicky ji neni co vytknout. Prevodovky ZF - to nejlepsi co na trhu je. Pouziva je i D3
vo vyssej strednej triede je len jedina dokonala volba a tou je jauar XF :yes😒br />
neskutocna naloz :yes😒br />
mam medaky velmi rad ale Ecko vyzera vedla XFka ako chudobny pribuzny navyse dizajnovo sa tie auta nemozu ani rovnat jaguar je uplne v inej dimenzii :yes:
Technicky se indické XF ani jedinému konkurenčnímu vozu z D3 neblíží.
Až přijde XF s pohonem všech kol, tak bude tam, kde bylo BMW a MB před 20 lety😄