bočny profil a sportage? >:D kvalitna H/K je už v dnešnej dobe nespochynitelna ,ale čo je jedno vyrazne plus IX45 je nekomplikovany predok,žiadna zložita členitost prefluidovanost,proste len celkom čiste linie ,dufat len že sa podla tohto vzoru budu riadit aj pri ostatnych modeloch...a kaskaja by som vobec nezatracoval ten čaka na vymenu straži a stale je to dost silny hrač na trhu
ano, po B stlpik je tvarovanie prednej casti pri pohlade zboku ako aj linia svetiel podobna modelu sportage :yes:
kto zatracuje kaskaja ? :-O
[odkaz]
[odkaz]
vsimni si tvarovanie prednych svetiel zboku ako aj plastove lemy okolo blatnikov ako aj spodne plasty pod prednymi svetlami, tvarovanie kapoty a jej prechod do Aslpika ako aj prechod dveri do A stlpika , podobnost tam je za to ze si potrebujes rypnut tvoj problem, ak tam nevidis podobu odporucam ocneho pre tvoje dobro
skus si rukou zakryt na fotkach zadne casti oboch aut a pozri si z boku len ich predky a sup sup k ocnemu samozrejme
jedna sa o bocny profil prednej casti samozrejme ako som uz v mojom prvom prispevku pisal
inžiniery hyundaiu si konečne uvedomili,že prekombinovany predok nemusi byt vždy to prave orechove a ix45 ukazuje ako by to presne malo byt,len poprosim žiadna celochrom maska 8-s.
inak to vyzera dobre ba až japonsky dobre :yes:
Jednoznačně :yes: . Teď ještě interiér, kterým může Hjundae potvrdit definitivní zařazení se mezi Fordy, Opely, Volkswageny, Peugeoty, Citroëny a ostatní Evropský mainstreem. Psychologicky se jedná o velmi progresivní krok, dosud byli řidiči SantaFe považováni za ty, co rádi sedí vysoko, ale mají hlouběji do kapsy. Tímto modelem dohoní Hjundae poslední zbytky ztráty v prestiži, což zpětně znovu podpoří prodeje jeho menších modelů, Takže vlastné 2x :yes::yes: .
No jen doufejme, ze realna verze bude opravdu vypadat takto. Kdyz si vzpomenu na novou i30, ktera na prvnich obrazcich vypadala naprosto uchvatne a finalni produkt je alespon pro mne jedno z nejhnusnejsich aut nizsi stredni (a to tam pritom nebylo moc zmen). Tahle ix45 vypada opravdu hezky.
No, já bych byl hoooodně opatrný. Fluidní design Hnujdé je na jejich ostatních vozech šílený (zejména interier je asijský děs běs), tak nevím proč zrovna tohle by mělo být výjimkou :no:
A k tomu ještě ty nadměrně velká kola, co vypadají jako od žebřiňáku a k tomu vozu svojí velikostí vůbec nepasují. :no::no:
Také kabina je relativně velice nízká, takže optické proporce mezi pontonem karoserie a zasklenou plochou jsou nepovedené :no::no::no:
Ti, kdož mají dosavadního SantaFe mohou být velice spokojeni. :yes:
Rejže klub slaví, prý první Hojandéé kdy se člověk při pohledu na karoserii nepozvrací. Podívám se na toto [odkaz] a jsem v klidu, zázrak se nekoná designér Ngujen-li-čchi se opět zapotil.
suhlasim interier bude klasika to čo predvadza nova i30,i40 ,mne osobne sa viac pači interier klasickej formy,alebo niečo v štyle volva ,saabu čo predvadza Kia Optima ...i30 proste u mna bude opat až za ceedom
Ha, chrom zůstane určitě jen pro SantaFe na Americkém kontinentu. A ta připojená fotka říká, že Hjundae se konečně dopracovává charakteristické tváře v USA a Kanadě, a to tváře dosti blízké americkým Kiím (?).
Jj, maska je sjednocená s americkou verzí Sonaty ( [odkaz] ). Hyundai prodává v US ročně víc Sante Fé (řádově přes 70 000) než Tucsonů, kromě toho teď asi kalkuluje s pokračujícím oživením hospodářství - tj. tím, že Američani budou zase víc kupovat i těžká SUV, zvlášť když jim do nich bude sázet malé čtyřválce. Takže logicky chystá premiéru do New Yorku. Uvidíme, jestli se při premiéře nějak projeví nový šéf designu Hyundai Motor America - Christopher Champan, přeběhlík od BMW. Reálně sice do nového Sante Fé asi za těch (doslova) pár měsíců ve funkci moc nic nemohl vložit, ale na druhé straně je docela zajímavá podoba vedení té stoupavé linie bočního okna od C sloupku s Champanovou realizací BMW X3. ([odkaz] )
>:-[] Co to je proti tomu, až nám ukážou vnitřek. Ten nejmodřejší šajn LEDek osvětlí zašaramantní interiér s obložením tržnicového plastu- jako dřeva, to vše za libé vůně gumy a lepidla.
Tady to snad ale spíše vypadá, že se někdo jiný nadýchal jakýchsi výparů z lepidla a pak píše naprosté, ale naprosté nesmysly o interiérech současných vozů Hyundai! Testeři o interiéru např. i30: "Interiér testované i30 patří spolu s novým Fordem Focus nebo Hondou Civic k NEJVÍC high-tech působícím kompaktním hatchbackům... Dojem KVALITY navozují materiály PRVOTŘÍDNĚ působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. Kvalita bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna..." [odkaz]
Podobně jasně zde (již první i30): "Plusy
KVALITNÍ MATERIÁLY a dobré zpracování..." - [odkaz]
A mohl bych uvésti další zkušenosti... Rozhodně totální pitomost (doufám, že jen neznalost, nebo jakási závist či zloba?) psát o "tržnicovém plastu, dřevě, vůně gumy a lepidla" !!!
Takže závěr o kvalitě interiér-materiálů Hyundai: "materiály PRVOTŘÍDNÍ..." !!! :yes:
všiml sis, že Hjoandéé využil ve své reklamě snad jako první protimluv?
"...prostornější než prostornost sama..." >:D
Začínám mít pocit, že Chuck Norris se dal na výrobu Hjoandéé... Čekám, že přibude slogan "hjoandéé...náskok díky náskoku"
"hjoandéé...bezpečnější než bezpečnost sama"
"hjoandéé...spolehlivější než spolehlivost sama"
"hjoandéé...víc než Auto"
Za sebe musím dát :no: A to právě z důvodu, že má jít o nástupce Santa Fe.
Santa Fe je v mých očích zázrak výrobní produkce Hjundaj, a to hned z několika důvodů:
1) jeho design je velmi čistý, jednoduchý, nadčasový
2) proporce naprosto vyvážené, z vozu vyzařuje lehkost
3) model prodělal několik faceliftů a vypadal přitom lépe a lépe
4) model byl nezaměnitelný se zbytkem produkce i jasně vymezen vzhledově vůdči konkurenci
Takže přesto že to nebyl technický zázrak, tak Santa Fe mělo svoje kouzlo :yes:
Nyní přichází novinka, která je ryze unifikovaný sterilní kalkul. Zatímco foto studie dejme tomu, tak špionážní foto dává tušit, že čistoty tam příliš nebude. Navíc opět tradiční slabina v podobě bočního profilu a těžkopádné zádě :no:
Nebýt předchůdce Santa Fe, tak bych hodnotil zřejmě neutrálně - prostě další konzumní fluidní produkt... Santa Fe mě ale dokázalo oslovit, tohle ne :-!
Myslim si, ze veskere srandicky a posmesky na adresu korejskych automobiliek (a stavim sa, ze onedlho aj tych cinskych) v tomto obdobi definitivne koncia. To co v sucasnosti produkuju a pripravuju sa produkovat Hyundai a Kia je uzasny progres.
V minulosti boli ich auta na smiech a plac zaroven. Dnes, ked porovnam nove Santa Fe s novym Mitsubishi Outlander, tak som na rozpakoch. Progres vs decentnost a nadcasovost?
A BTW, to je nejaka nova moda s tym neustalym :yes::yes::yes::yes: ?????
Tak sorry ty diskutersky guru. :yes: Netusil som, ze kvalita diskutera a pravo pytat sa je priamo zavisle na mnozstve prispevkov! :yes: Na Auto.cz chodim roky, no nemam asi to spravne nutkanie reagovat vzdy, na vsetko a vsade. Niezeby som toho nebol schopny. :yes: Preto len tych 34 prispevkov. :yes::yes: Takisto nesutazim v ankete diskuter roka. :yes: Takze bav sa dalej a aby som bol freecoolin, tak pridavam nevyhnutne: :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Stejnak všechny ty jeepy a suv jsou pro mamlasy a podnikatele bez bimbasa a blondýny co si to vyšu*aly! :no: Rozumnej chytrej a šikovnej chlap si koupí deset až patnáct let starou střední třídu s úspornym dieslem, kterou si třeba nechá načipovat a pak se stejně tyhle silný obludy můžou jít klouzat
tak jsme slyseli nazor sedlackyho bazarovyho kofffbojeee, to je taky uhel pohledu...
Ja si zas myslim, ze normalni clovek si jednoduse jen vybere auto, ktere se mu libi, na ktere ma, a ktere ma pocit, ze potrebuje, a tim si udela radost... At uz je to Dacie nebo Maserati...
Je to tak; nejen zatopí, ale již topí! ;-) ... Např. u nás trh za únor: "na druhé místo se propracoval Hyundai, který předběhl Volkswagen..." - [odkaz] :yes: ...
A také: "Prodej značek Hyundai i Kia v únoru silně rostl, v USA byl rekordní. Jihokorejským automobilkám Hyundai Motor a Kia Motors v únoru meziročně silně rostl prodej aut… Prodej největší místní automobilky Hyundai se zvýšil o 28 procent a její dceřiné firmy Kia o 35,5 procenta. Prodej Hyundai v USA byl v únoru rekordní. Stoupl zde o 18 procent a podíl automobilky na trhu činil 16 procent… CELKOVÝ prodej vozů Hyundai v zahraničí stoupl o 32,5 procenta a vozů Kia o 44,7 procenta." -
[odkaz]