taketo auta zeriem, jednoduche prakticke, ktore sa na nic nehraju a nepotrebuju mat na kufri napisy sport, blue, packet, limited, edition, power, a pod sracky :yes:
Navyse ma 7 miest na sedenie - z inych videi co som videl zo zenevy viem ze aj tie zadne sedacky su celkom v pohode teda ziadne nudzovky :yes: Pre piatich to ale bude ako v rollse :-) vela miesta nad hlavou vsade miesta a kufor vyse 800L do ktoreho sa rodina na dovolenku bez problemov nabali a nemusi na strechu montovat ziadne smiesne stresne boxy ;-) To auto je kral v praktickosti a aj vyberanie zadnych sedaciek je jednoduche, vsetko je jednoduche a prakticke ucelne lahko aj vymenitelne a opravitelne :yes: Myslim ze pridu casy ked sa nam este na cesty zacnu vracat naspat jednoduche prakticke auta a vyrobcovia na to pridu lebo tie dnesne prespikovane namakane auta su vo vacsine pripadov beznemu cloveku k nicomu akurat sa len se.ru a na jazdu po meste alebo blizkom okoli nepotrebujem 12 zachrannych systemov a 23 airgagov a vsetko v elektrike jak rozmaznany magor.
Takze fandim dacii, lodgy je v podstate teraz vlajkovou lodou a je to nadherny kus auta, prakticke a velmi sikovne s Tce alebo so silnejsim dieslom to budu skutocne zaujimave volby
Lodgy nie je ziadna babovka, lodgy je pracant a poctive auto a to sa v dnesnych casoc huz nevidi neskutocna parada vau :yes:
za rok v zeneve tu mame novy logan, uz teraz sa nemozem dockat, bude to isto sleha :yes:
Taky jsem trochu skeptik, posadit do toho rodinu. Ty oslavné řeči Toppere ohledně sedaček jsou trochu přitažené za vlasy. Moc kvalitně totiž nevypadají, lavice v druhé řadě neni nejlepší řešení (variabilita kulhá) a o šířce 141cm bych raději ani nemluvil. Já mám vzadu 153cm a je to pro 3 děti tak akorát >:D
No tak to fakt ne, raději si koupím Grand Espace z roku 2007-8 s najetými cca 120-150tis km než novou Lodgy a to si piš, že na tom bych byl o dost lépe :yes:
Za 250tis Kč bude Lodgy zdechlina s dýchavičnou 1.6l 60kw, co má problém i s Loganem. Proto srovnání s ojetinou neporovnatelné třídy = ano, je to srovnání jablek s hruškami, souhlasím. Nicméně raději takouvou ojetinu, než Lodgy v základu.
Slušně vybavená Lodgy s motorem 1.5dCi bude akatovat 400tis, což už jinde jsme ;-)
Já takovýhle kompromis dělat nemusím, jelikož mám rozpočet na auto větší, ale to je o možnostech. V případě 250tis na auto, bych prostě Lodgy nekoupil. Toť vše.
Velke auto so sialene velkym a kompaktnym batozinovym priestorom, triezvym dizajnom a palubovkou a velmi dobrou cenou. Niet co dodat. Predcilo to moje ocakavania. Bravo Renault.
Tohle je pěkně hnusnej kus auta... Ale ještě pořád to nemá na Dustera, to je vzhledově nejšílenější rádoby SUV, za ním je snad už jen Lada Niva 8-s A nikdy bych si nekoupil Dacii, už jen z hlediska spolehlivosti. Vždyť 15.12. tu byl článek o žebříčku spolehlivosti - Auto Bild TÜV Report 2012 (vozy stáří 4-5 let) - a Logan se umístil na 119 místě ze 120 ??!! A Renaulty, Peugeoty s Citroenama jsou taky na konci žebříčku. To bych si za prachy na novýho Logana raději koupil jetýho VW nebo japonce.
s tou spolehlivostí to neni pravda. Respektive nikdy jsem nepochopil tyhle žebříčky, protože sám Logana mám, spolehlivosti jsem se bál, ale za 25t km jsem měl jedinou závadu uhnilý držák výfuku. Dokonce i v časopisech a všech recenzích hodnotí Logana z hlediska spolehlivosti hodně dobře. Dacie tím že jsou dělané do spíš chudších zemí, tak jsou naopak spolehlivější než samotné Renaulty >:D Platí zde pravidlo, že co tam není, nemůže se pos**t. Navíc Dacie dělají spíš ze starších, ale ověřených dílů, takže se spolehlivostí opravdu problém není.
To s tou spolehlivostí byl jen dodatek, neznám ve svém okolí nikoho kdo nějakou dacii má, tak jsem zmínil Auto Bild žebříček, když ho tu maj v článku. Jestli je klamnej, to je věc druhá. Jinak podstatný pro mě je, že je to auto bez nápadu a vypadá děsně. Určitě bych nešetřil 200tis Kč, abych si koupil Dacii, jen proto, že budu mít za málo nový auto, který mě nenadchne..
já sotva dostudoval, takže jsem kupoval bazarovou, kde ceny jsou úplně směšné, ale je fakt, že jako nové nevím jestli bych do toho šel (mám plnou výbavu 1.5dci s pův. cenou necelých 300t), i když v roce 2005 v této cenové kategorii nebyla konkurence, což dnes je, takže i z toho důvodu jsem zvědav jak se novým Daciím bude dařit. Na konci roku 2012 má přijít nový logan, který má být někde mezi Fluencem a Lagunou, fotky konceptu vypadaly hodně dobře, takže to jsem hodně zvědav.
Já naopak znám osobně podnikatele, který má Logana MCV už druhého a plánuje už i třetího,. První je bez poruchy pomalu na 200t km. A takových je spousta.
Sice to dostane výbavu, jakou žádné jiné dacie před tím neměli, respektive možnost si jí dovybavit, ale je to fakt hnusný. Vypadá to jak kdyby sem přiletělo auto z minulosti a už v minulosti bylo hnusný. Je tam tlak na šetření na každém kousku, to jim nezazlívám, ale proč to musí vypadat jak třicet let starý model. To že to uvnitř vypadá jak ve favoritu a s materiály si to nezadá se stodvacítkou se dá pochopit vzhledem k ceně vozu, ale udělat alespoň trošku přijatelný vzhled by mohli.
Jenze cena zase neni tak moc zavisla na designu, respektive pekne auto jde udelat i za mene penez. Jako napriklad sandero ktere vzhledove nijak neurazi. Takze kdyby se mozna misto nejakeho nuceneho zaoblovani venovali vypilovani tvaru ze sandera a logana mohlo to vypadat k svetu. Ostrejsi rysy by tomu sedeli urcite vic. To ze interier vypada lacine uz od pohledu je dan za nizkou cenu, ale lide hledajici v teto kategorii oceni spise funkcnost a prakticnost pred luxusnimi materialy.
Design je dost sporná věc, ale tohle je holt zvýšený kombík, kde už se vymýšlí hůře s nízkým rozpočtem než v sedanu nebo hatchbacku.
Ten interiér rozhodně z fotek nevypadá nijak zle. Z fotek vypadá dokonce lépe než odcházející i30, čili auto za podobné peníze. A pokud jsi jel v pofaceliftovém Loganu, tak to vůbec není tak špatné, jak se tady klamně říká. Za ty peníze nové auto této velikosti a ještě chtít olizu vzdorné plasty?
No to otevírání kufru je slušný anachornismus. Když to dávaly na první dačky, tak jsem čekal, že prostě Renaultu zůstaly na skladě díly z R19, ale že měli až takové velké skladové zásoby, které vydrží ještě na Lodgy, to jsem věru nečekal
ja tomu nechapem.....ked ten uchyt sluzi dobre a spolahlivo, tak na co preboha chcete mikrospinace, kde zadne dvere maju pomaly vlastnu RJ spojenu s multiplexnou sietou?
Pri aute o polovicu lacnejsom ako je konkurencia sa neda pozerat na modne vystrelky, to co tu citam je uplne nepochopenie tohoto auta, rovnako ako bol logan,mcv,duster,sandero, ktorym sa vsetci smiali a nakoniec dacia nestiha vyrabat....
Prave toto auto nema konkurenciu, je vopred predurcene na uspech. Za tri roky budeme citat ako dacia ani v maroku nestiha vyrabat a ostatne znacky rozmyslaju o vyrobe lacneho MPV
Kdyby se měla každá nová Dácia rozpadnout po pár tisících kilometrech jak z některých příspěvků vyplývá tak by mě zajímalo proč pak se ten logan,sandero,duster tak dobře prodává ano je to samozřejmě cenou ta je vždy skvělá ale je divné proč by za to lidé dávali peníze když by se jim to podle vás mělo hned rozbít. To bude tím že každej má v hlavě daný že francouzská auta jsou špatná, řeknu proč jsou podle vás špatná protože před pár lety když se do aut začala dávat elektronika byli to právě francouzská auta která je měla jako první. Tudíž to musel někdo skusit jak to asi bude fungovat, když to skoušeli tak je asi trochu víc než jasné že se oběví chyby a kvůli tomu si každej od té doby myslí že to jsou křápy ale od té doby uběhlo trochu let do předu ale všichni stále píší jak to jsou poruchová auta přitom drží vysoké prodejní úspěchy a patří k velkým konkurentům škody,wv a japoncům Měli by jste si to s tý hlavy už vymlátit jinám že jsou poruchová. . Dácia to je automobilka století jde jinou cestou a tou správnou každej novej model dácie je čím dál tim lepší a pořád drží cenu dole, lodgy je toho důkazem pořádné velké auto za málo peněz s dobrým ineriérem a velkým kufrem. A to že první Logan z roku 2004 má sem tam nějakou poruchu to má každý auto za které nedáte víc jak milión a taky které je mladší jak 8 let.
Dacia Lodgy bude mít podle mne celosvětový úspěch. Firmy ,taxíky to je pro ně pravé ořechové. Dácia :yes::yes::yes::yes::yes: