Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Volkswagenu loni vydělal téměř půl miliardy korun

Oproti roku 2010 si tak Martin Winterkorn polepšil bezmála dvojnásobně.
Zpět na článek
13. 3. 2012 09:26
14. 3. 2012 00:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 00:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 01:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 10:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 10:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 3. 2012 23:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 00:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 00:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 01:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 3. 2012 12:16
13. 3. 2012 12:32
13. 3. 2012 15:52
13. 3. 2012 12:29
13. 3. 2012 12:43
13. 3. 2012 13:27
13. 3. 2012 16:04
13. 3. 2012 14:40
13. 3. 2012 15:50
13. 3. 2012 16:51
13. 3. 2012 15:54
13. 3. 2012 19:17
13. 3. 2012 09:26
Uplne choree...
Toto je uplne chore aby jeden clovek tolko zarabal. Bez ohladu na to ako uspesne aky podnik vedie, nie je normalne aby clovek zarobil za rok tolko, ze to neminu ani jeho vnucata... Hlavne ze robotnik na konci pasu ma 15.000 hrubeho...
Rozbalit vlákno
45
Avatar - matii
13. 3. 2012 10:01
Re: Uplne choree...
Na rozdíl od všech politiků a jiných vyžírek mu to přeju. Půl miliardy Kč? To je jen slabej odvárek. To má na Wall Streetu každý druhý.

Kdyby se robotník na konci pasu učil jazyky a trochu studoval, nemusel brát 15 000 hrubého.

Pokud není člověk mentálně postižený, VŽDY má šanci se vypracovat. Někdy však je jednodušší rochnit se ve své lenivosti a nadávat na systém.

Teď nemluvím o skupině lidí, mezi něž se řadím, která upřednostňuje svůj čas před penězi. Tj. vydělám si na slušné živobytí, ale nemusím mít na kontech ,miliony. Věřím, že kdybych se opravdu snažil, vydělal bych opravdu pěkné peníze ... AVŠAK ... musel bych tomu podřídit většinu svého volného času. A jelikož se nechci jednoho rána probudit v šedesáti a zjistit, že mám X milionů na kontě, ale neviděl jsem své dítě vyrůstat, žiju jak žiju a všem poctivým ze srdce vydělané biliardy přeji. HOWG.
13. 3. 2012 18:36
Re: Uplne choree...
Jenom trochu upřesním: ještě dnes je dost (no, možná i víc než dost) lidí v tom nejlepším produktivním věku (40-cátníci, mají praxi, zkušennosti, duševní i fyzickou sílu), kteří musí pracovat na konci pásu. A ať jim to pálí jak chce, nemají možnost se vypracovat. Řekl bych, že to bude většina rodičů -náctiletých, co zde taky diskutují. Nemohli vystudovat, založili rodiny a když přišla konečně možnost, tak místo kariéry se musí věnovat živení rodiny...
Nicméně, i takový člověk si dokáže najít mezi dělnickými profesemi místo, kde "slušně" vydělává. Jen to nejsou miliony či miliardy...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 00:16
Re: Uplne choree...
Upřesnění je jistě potřebné a nosné - ne každý má, bohužel, nárok na šanci. Proto je žalostně potřeba dosáhnout rovnosti příležitostí.
Avatar - white label
14. 3. 2012 00:31
Re: Uplne choree...
Dosáhnou (úplné) rovnosti příležitostí pro každého člověka? Utopie "jaksviňa", i když krásná...
Zkus tu rovnost příležitostí domyslet do úplně všech důsledků..., zřejmě pak znovu skončíš na začátku svého příspěvku/reakce, tedy že: "Upřesnění je jistě potřebné a nosné". :-O :-| ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 00:39
Re: Uplne choree...
Netvrdím, že nejde o utopii ;-)

Myslíš, že by v případě dosažení rovnosti příležitostí nastala nějaká úskalí?
Avatar - white label
14. 3. 2012 00:56
Re: Uplne choree...
Spousta závažných úskalí..., roviny těch úskalí jsou přímo úměrné rovinám, na kterých bys chtěl tu rovnost šancí aplikovat, myslím rovnost šancí bez ohledu na území států/světadílů jednotlivých lidí, bez ohledu na jejich rasu, náboženství a politickou příslušnost, bez ohledu na jejich původ, ať už sociální, náboženský, politický, bez ohledu na pohlaví a sexuální orientaci, inteligenci, charakter atd. atd.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 01:02
Re: Uplne choree...
Co má rovnost šancí (předpokládám pracovních) společného s náboženským vyznáním, rasou (dle mého překonaný a v mnoha ohledech přeceňovaný - ne-li uměle vytvořený - pojem), politickým přesvědčením a sexuální orientací?
Avatar - white label
14. 3. 2012 01:27
Re: Uplne choree...
Předpokládám, že tu utopistickou rovnost (pracovních) šancí bys chtěl (v ideálním případě) aplikovat rovnou celosvětově, tedy nejen v ČR, případně pouze v Evropě? No a na různých místech světa, jsou i různě překonaná, nebo spíš stále nepřekonaná úskalí o kterých jsem psal, včetně problémů rozdílného náboženského vyznání, rasy, politického přesvědčení, sexuální orientace (ale třeba i vzdělání, které si taky každý na stejné úrovni dovolit nemůže) atd.
To co nám tady připadá běžné a dávno překonané všude běžné a překonané rozhodně není...
Navíc by mě zajímalo, jak se díváš na fakt, že takový čínský dělník, nebo africký zemědělec nemá rovnost (pracovních) šancí srovnatelnou se svými evropskými, nebo americkými "kolegy"?
Může snad někdo za to, komu a kde se narodí, přitom "jen" tyhle dvě okolnosti mají na rovnost šancí (a to nejen těch pracovních, ale těch taky) vliv zcela zásadní.
Tedy to čeho bys rád dosáhl je utopie, a to aniž bych přitom tvrdil, že jsi přesvědčený, že to naopak utopie není...
;-)
Avatar - Sysoj Psojič
14. 3. 2012 01:58
Re: Uplne choree...
Avantime Ti pochopitelně už neodpověděl, ale za mně :yes:
Čím víc píšeš o jiných věcech než o autech, tím víc mám radost tě číst :yes:
Díky.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 10:05
Re: Uplne choree...
Neodpověděl jsem, protože jsem musel odejít. Proto odepisuji až nyní.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 10:12
Re: Uplne choree...
Zmínil jsi důležitou věc - nikdo neví, kde a komu se narodí. Proto je, dle konzervativních zásad, důležité, aby ten, kdo se narodil do lepších poměrů, nabídl pomocnou ruku těm, kteří to štěstí neměli. Žijeme ve společenství, tudíž neseme zodpovědnost i za druhé ("tržní démoni" na mě jistě berou klacek...), zvláště pak handicapované.

Myslím, že je potřeba jít dál. Ne jen si říci, že jde o utopii, a setrvat (možná malinko pohodlně ;-) ) v zajeté linii.
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 10:11
Re: Uplne choree...
Zdanit, zabavit, znárodnit, Winterkorny do dolů. Lidská paměť je krátká, člověk nepoučitelný. :-!
13. 3. 2012 10:35
Re: Uplne choree...
Zavist je hrozna vlastnost... souhlasim s matii
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 3. 2012 23:59
Re: Uplne choree...
Myslíš, že každý, kdo pronese kritická slova, je hned komunistou?
Avatar - white label
14. 3. 2012 00:27
Re: Uplne choree...
Já myslím, že ne, ale zrovna v příspěvku na který reaguješ se slovo komunista (nebo jemu podobné) vůbec nevyskytuje. Ovšem fakt, že tě to slovo (v této souvislosti) napadlo jako první je zřejmě výmluvný dostatečně. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 00:37
Re: Uplne choree...
Koho by nenapadlo? A o čem to podle Tebe svědčí?
Avatar - white label
14. 3. 2012 00:48
Re: Uplne choree...
O jisté dlouhodobé a poměrně ještě nedávné špatné zkušenosti naší tehdejší společnosti.
Kdyby bylo třeba pár let po druhé světové, napadlo by tě zřejmě jako první slovo "fašista".
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 00:53
Re: Uplne choree...
V tuzemsku je logické, že to bude evokovat komunismus. Zvláště pak znárodňování a posílání lidí do dolů (což jsou informace z příspěvku, na který jsem reagoval prvně).

Avšak ve tvé druhé větě bych místo slova "fašista" použil spíše "nacista".
Avatar - white label
14. 3. 2012 01:09
Re: Uplne choree...
Dobře, nacista je v tomto případě přesnější výraz, ale slovo fašista/fašismus se užívá i v mnohem širším významu/spojitosti, než jen jako užší/původní význam italského fašismu...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2012 01:10
Re: Uplne choree...
Jistě.
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2012 21:27
Re: Uplne choree...
Ano - lidé JSOU NEpoučitelní - včetně VÁS :-)
Aneb "Winterkorn do dolů" je cca STEJNÁ hovadina, jako Winterkorn (nebo "šéfovské platy obecně") a příjem BEZ vztahu k průměrnému platu ve firmě ;-)
PS: To s tím že existují tabulky MOHUTNĚ se rozevírajících nůžek mezi platem a příjmy šéfstva které se (cca od pádu sovětského bloku) doslova "utrhly ze řetězu" - to NEbyl vtip! :-|
Avatar - white label
15. 3. 2012 22:59
Re: Uplne choree...
Mrkl jsem na konec této diksuse a co nevidím, posledních pět reakcí (bez odezvy) jednoho nejmenovaného "uživatele" mi připomělo jednu známou divadelní hru s názvem: "Monology vagíny". :-O :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2012 23:15
Re: Uplne choree...
Děkuji! :-)
(pro NEzasvěcené - jde o VELMI úspěšné divadelní představení.. ;-)
PS: Ty ekonomické ultraBLÁBOLy jsem prostě "musela" okomentovat..
(Dinar si "vypsal žádanku" :-)
PPS: Vy jste snad (třeba od DINARa) čekal že napíše "auč - sorry napsal jsem bubost?" To tu sice tu a tam někdo udělá - ale ta by napsala "..napsaLA jsem bubost" ;-)
PPPS: Co "Tangled"?!?!? :-)
13. 3. 2012 10:44
Re: Uplne choree...
vidím to podobně jako matii, hlavně proč by ten člověk tolik nevydělával? Je to prostě ocenění jeho práce, pokud by měl pro firmu menší cenu, dostal by méně, ne? to je logické ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 11:00
Re: Uplne choree...
..jen MUSÍ být/zůstat nějaký "vztah" mezi průměrným platem ve firmě a platem šéfstva (a je fakt že v posledním deseti- patnáctiletí se tenhle násobek hodněKRÁT zvýšil! ;-)
Avatar - kari.laz
13. 3. 2012 12:06
Re: Uplne choree...
Protože Kylie řekla, že to tak být MUSÍ, tak se tím mají všichni řídit? Proč by nebyl oceněn, když se VW daří skvěle.
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 12:32
Re: Uplne choree...
To NEřekla Kylie - ta to jen VÍ že to tak MUSÍ být (u KAŽDÉ firmy ;-)
..a problém posledního období je, že ten "nutný vztah" se čím dál tím víc "totálně bortí"..
..mrkněte třeba na Wall Street (2) Money Never Sleeps - to je totiž TO co "narušuje" ekonomiku. Nemám ABSOLUTNĚ NIC proti vysokým rsp. VELMI vysokám odměnám!! (tedy když se firmě daří - samozřejmě :-)
JEN jsem upozornila na "ekonomicky" ZNÁMOU věc, že rozdíly mezi "průměrným" příjmem ve firmě a odměnami šéfstva se najednou dokonce "znásobily"!
PS: Prostě když šéf bere mnohoNÁSOBEK platu zaměstnanců - je to OK; když bere mnohoSETnásobky ... to už ok být NEmusí....
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 12:37
Re: Uplne choree...
To smíchání problému Wall Streetu, obrovské finanční prostředky ovládané malou skupinou lidí, tj. naprosto jiný problém, jiná sorta nepoměru s "nepoměrem" výdělku zaměstnace firmy a šéfa, to je pro tebe typické... guláš. ;-)
Avatar - white label
13. 3. 2012 14:07
Re: Uplne choree...
Přesně, tradiční "guláš" ala Lilie... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2012 16:37
Re: Uplne choree...
(Zřejmě) jako obvykle NEtušíte o čem mluvíte.. ;-)
..tentokrát evidentně VŮBEC :-)
PS: Až si projdete tabulky poměru platů zaměstnanců a šéfů řekněme "od zhroucení socialistického bloku" dodnes - možná vám to DOJDE ;-)
(ten nárůst je až NEuvěřitelný..)
..a je úplně fuk jestli se bavíme o šéfovi vw, Goldman Sachs nebo... čehokoli dalšího (poměr doslava "ulétl" z mnoha násobků - které jsou NAPROSTO v POŘÁDKU - po setnásobky a dokonce 1000násobky - a k tomu platí můj příspěvek
PPS: Zkoušejte to dál "v autech" (tam se tu a tam "trefíte") v ekonomii fakt raději NEeee :-)
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 12:33
Re: Uplne choree...
Definuj ten vztah! Kolik to je? >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2012 16:38
Re: Uplne choree...
I vy NEvzdělaný hlupáčku.. ;-)
..a ještě se tím "veřejně chlubit" :yes: :-)
PS: Viz 13.3. 12:33 ;-)
Avatar - Pepa Vomáčka
13. 3. 2012 10:46
Re: Uplne choree...
jaj mam tu kámoša co to vidí stejně!! :yes: :yes: :yes: Taky nesnášim tyhle vydřiduchy!!! je to nespravedlivé, ten by mohl platit daň klidně 70 nebo 80 procent ne? >:-[] ...
Avatar - matii
13. 3. 2012 12:31
Re: Uplne choree...
Nebo že by dělal zadarmo a vzdal se platu a odměn ve prospěch socialistické společnosti >:D >:D >:D To už tu jednou bylo ... nechci díky!
Avatar - Hammunasakra
13. 3. 2012 12:33
Re: Uplne choree...
Správně! OBA extrémy jsou pro ekonomiku ŠPATNĚ ;-)
Avatar - Ham.
13. 3. 2012 12:03
Re: Uplne choree...
A myslíš, že pro firmu je užitečnější jeden Winterkorn, který vydělá 500 mio. nebo 500 zaměstnanců na konci pásu, kteří vydělají dohromady také 500 mio.?
Avatar - eLzyx
13. 3. 2012 12:19
Re: Uplne choree...
choré na tom je akorát to, že takový člověk nemá šanci tyto peníze utratit a tak dát nepřímo práci dalším lidem ;-\
13. 3. 2012 12:22
Re: Uplne choree...
leda prd, myslíš, že má ty mergle doma ve strožoku? ne investoval je, nejspíš do akcií nebo dluhopisů jinými slovy půjčil je těm kteří je potřebují
Avatar - Ham.
13. 3. 2012 12:33
Re: Uplne choree...
A pokud ne tak není problém je utratit pro vlastní potřebu, jenom roční pronájem pořádné jachty vyjde na 10 mio. Eur, popř. nákup takového stroje na 60 mio. Eur plus provoz. A rázem je z Wintekorna chudý příbuzný, který živý dělníky v loděnicích. >:-[]
13. 3. 2012 15:49
Re: Uplne choree...
A kdybys mohl rozhodovat o těch výdělcích, kolik bys přiznal panu Winterkornovi a kolik tomu dělníkovi? Aby to podle tebe bylo "spravdlivé".

A jednu doplňující otázku, čím myslíš, že to je, že jeden vede automobilku a druhý je , jak píšeš, na konci toho pasu? Zkus si představit, kdyby si prohodili funkce, jak by to dopadlo s VW dejme tomu do tří let. Předem děkuji za odpověď.

Píšeš, že dělník bere v hrubém. A jak pan Winterkorn?
13. 3. 2012 17:08
Re: Uplne choree...
at mu plati kolik chteji, tvoje prachy to nejsou a muze ti to byt jedno. pokud by to bylo ze statniho, to by byla jina...
Avatar - white label
13. 3. 2012 17:25
Re: Uplne choree...
Navíc ze státního se mrhaly/mrhají/mrhat budou nesrovnatelně větší prachy, ale co oči nevidí...
Kolik nás jenom ročně stojí parazitující většina romů a jim podobní vychcaní a zdechlí nefachčenkové, kteří žijí jen ze sociálních dávek a kriminální činnosti...
Zrovna v neděli večer jsem jel v Ostravě souběžně s tramvají a viděl (jako v přímém přenosu ) v té tramvaji cikána jak tam krade bezpečnostní kladívko na rozbítí skla/okna. K čemu ho potřeboval nemusím asi nikomu dlouze vysvětlovat. :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 3. 2012 19:27
Re: Uplne choree...
Tohle vytesat do kamene, bravo :yes: Ta parazitující menšina mě taky hned napadla při pročítání diskuze, ale nechtěl jsem to rozpitvávat, tak to nechme, sem to nepatří, ale pokud máš 45 minut, tak koukni na tohle. To je doslova MAZEC... A takoví žijí z našich daní... 8-s
[odkaz]
13. 3. 2012 12:16
Tržní cena
To je princip trhu. Akcionáři mu platí tolik protože jim vydělá ještě víc.

Jakmile by některá firma zavedla stropy ve formě zde uváděných rovnostářských opatření ve formě násobku mzdy dělníka na pásu tak se jim tihle klíčoví lidé okamžitě pakujou ke konkurenci a do pár let VW musí propouštět tisíce těch 'nebohých vykořisťovaných'.

Není to o nespravedlnosti ale závisti. Búúúúú já chci taky tolik ale mě to nikdo nedá. Bodejť by ne když takových co můžou stát u pásu jsou miliardy zatímco těch na křeslo gř max. tisíce.

Koukám, že Slovač je plná komoušů :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 12:32
Re: Tržní cena
To není problém Slovače, mladí troubové demonstrují od Atén, přes Řím až po New York. Vždycky žasnu, kdyby ta historie byla pět set let stará, ale je to pár generací, vše popsáno, zdokumentováno, výsledky jasné, přesto se to pořád vrací. :-!
13. 3. 2012 12:29
Prajem mu to
Slováci navštevujúci auto.cz, spamätajte sa :no: .

Už nám tu chýba len topper...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
13. 3. 2012 16:10
Re: Prajem mu to
topper s "incestem" a (jejich) zdravý rozum... >:-[]
Avatar - matii
13. 3. 2012 12:43
Jsem rád ...
... že většina diskutujících má podobný názor.

Jak už tu mnozí psali, koukejte na to tak, že dělník, který namontuje na auto určitý díl, přinese VW pouze hodnotu svojí práce, která se možná při prodeji auta zhodnotí automobilce o nějaké to procento. Nemám na mysli hodnotu dílu, jen a pouze práci.

Pokud však vrcholový manager nastaví správný směr kudy se automobilka bude ubírat a takzvaně "trefí do černého" vydělá pro VW desítky miliard. Proč by za to nemohl být slušně zaplacen.

Ten dělník může s klidem navléknout sako, vyhrát výběrové řízení, přesvědčit vedení o svých schopnostech a do roka a do dne vydělat ještě víc. Kdo mu brání? A pokud se mu to povede, nazvete ho taky vydřiduchem?!!!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
13. 3. 2012 12:47
Re: Jsem rád ...
Pořád jsi nic nepochopil, už sis tu přece mohl přečíst, že "ten nepoměr je NEZDRAVÝ pro ekonomiku". To je věta jak řemen, podle mého minimálně na nobelovku za ekonomii. >:D ;-)
Avatar - Ham.
13. 3. 2012 13:27
Re: Jsem rád ...
V předmluvě k Marxovu Kapitálu by ta věta nadělala velkou parádu.
Avatar - matii
13. 3. 2012 15:47
Re: Jsem rád ...
:yes: >:D >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 3. 2012 19:28
Re: Jsem rád ...
Dobře vy dva perlíte >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2012 21:22
Re: Jsem rád ...
Aneb "z EXTRÉMu do EXTRÉMu"? :-)
OBA extrémy jsou (v konečném důsledku - ve svých dopadech) ŠPATNÉ (byť OBA extrémy jsou zpočátku "jakohezké".. ;-)
..jeden se (dělnictvu jistě) "pěkně poslouchá", ted druhý (šéfstvu) příjemně dělá - ale OBA nakonec vedou :no:
Tolik ekonomická teorie a politická praxe :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 3. 2012 21:18
Re: Jsem rád ...
Je bezva když má někdo NULOVÉ znalosti (v tomto případě z ekonomie) a ještě se tím CHLUBÍ (a to má za nick jednu bývalou měnu ;-)
PS: Otázka je kterého z MNOHA ekonomických kapacit tento jev popisujích byste na tu Nobelovu cenu navrhl? :-)
Avatar - beibej
13. 3. 2012 14:40
no a co?
Přebohatělost je nemorální!!! I kdyby byly peníze vydělány poctivě je přeci nemorální aby s nimi nakládal jeden člověk pro svojí potřebu, když o pár kiláků vedle jsou lidé hladový nebo zápasící s náklady na život. :no: Aby jsme se pak nedivili kde se vzali lidi hlásící se ke komusimu a dělající revoluce. Protože kdo chodí pracovat a platí vše co má a pak mu skoro na nic nezbude jistě nebude spokojen. A když se jeho situace trochu utáhne (a to se děje skoro pořád) tak pak až vypukne revoluce nebude rozhodující kdo má peníze, ale kdo má samopal.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - matii
13. 3. 2012 15:50
Re: no a co?
Ty brďo ... teď jsem se díky tvé poslední větě opravdu upřímně a od srdce zasmál. To si musím pamatovat jako motto:

"Až to vypukne, nebude rozhodující kdo má prachy, ale kdo má samopal".

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Pokud dovolíš, dám si to do profilu na MACZ ... naprosto geniální >:D >:D >:D
Avatar - beibej
13. 3. 2012 16:51
Re: no a co?
Jo dej si to do profilu, ale neber to moc vážně. >:D
13. 3. 2012 15:54
a to je vcetne
sluzebaku nebo bez? kontrolni otazka: zda-li ozim jezdi v diamantovym cececku? nebo ne?
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2012 16:42
Odporná kapitalistická hydra
ten pán.... No představte si to - půůůůůl miliardyyyyyy korůůůůůůůůůůn - No za to by bylo piv nebo krabičáků.... Těch dovolených a mámo - auto by bylo..... A ta kapitalistická lůza nás o to okrádá. Vždyť to jsou přece naše peníze. My na ně dřeme. Nám platí málo a sami? Sami mají miliardy, domy, luxusní kur.... teda sekretářky.... No mámo..... Svrhnout by je měli. Takhle vykořisťovat.... Chce to revoluci. Znárodnit jim ten jejich majetek - dát ho lidu.... teda mně..... Nám jsem chtěl říct.... Jak bychom se měli dobře, kdyby museli tihle odevzdávat 95% platu - Havajka na zemi.... a zatím..... My se tady dřeme....

aneb socialisticky vyhoblinkováno v palici každého, kdo se v tom blábolu nahoře trošku našel.....
Hlavním motorem je neukojenost(všech potřeb, nejen těch primárních) a závist. Protože schopní a rozumní se nebudou užírat závistí a hodinovými debatami o tom, jak se ten chlap má nespravedlivě dobře, ale vezmou si příklad z toho, jak toho dosáhl - najdou cestu - a pak budou třeba dávat práci těm, kteří jim pak za to ještě budou nadávat. Je to zvláštní svět - neschopní chtějí svrhávat schopné(ne všehoschopné - to je rozdíl prosím) a označují jejich práci za krvežíznivé odírání pracujících, aniž by si uvědomovali, že bez řídící práce by ti pracující maximálně tak probírali odpadky ve slumu....
Přestaňte závidět a hledejte svůj potenciál. Pokud celé dny jen brečíte, že jste nemohli proto a támhleto, ale kdybyste , tak byste - jděte do háje položit věnec Uljanovovi - to je ten proletář se syfilidou, kterého platila německá(kapitalistická) tajná služba, aby svrhnul cara... Jo a žil v domácnosti ve třech - holt v tom uměl chodit revolucionář ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
13. 3. 2012 19:30
Re: Odporná kapitalistická hydra
:yes: aneb zával ironie až z toho oči přechází >:D
13. 3. 2012 19:17
...
Asi je to normalne...ako je normalne,ze H/K investoval viacej do reklamy...no ta info tu par jedincov z VW koncernu nechala v erekcii,ehm v pozore.
Rozbalit vlákno
0