Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

EOS
| 13. 3. 2012 09:24
Lidový kabriolet s lidovým motorem za nelidové peníze... Probůh kdo si může koupit kabriolet s tímhle motorem a v létě poslouchat to odporné chrochtání! Jedu pade přes město za horkého letního odpoledne a do toho mi hraje tahle orchestra sociale... FUJ! Co je platné, že se staženou střechou je motor utlumený, kvůli tomu se snad kabriolet nekupuje... a ten design - Peugeot 308 CC ho bije na všech frontách...
Avatar - blowik
EOS
| 13. 3. 2012 09:45
už jenom kvůli bočnímu profilu rozhodně ne na všech frontách

[odkaz]

[odkaz]

ten zadek 308my je fakt strašnej
[odkaz]

oproti tomuhle...
[odkaz]
EOS
| 13. 3. 2012 09:55
tak zadek mají všechny čtyřsedadlové CC škaredý... ale celkově je 308 CC rozhodně pěknější...
Avatar - 3_diamanty
EOS
| 13. 3. 2012 10:13
tak tka, CC od pezota je krajsie aj slepy vidi :yes:
Avatar - rohYpnol
EOS
| 14. 3. 2012 18:58
Nesmysl. Peugeot má naprosto nevyvážené proporce, příliš skloněné čelní sklo, do kterého se vyšší člověk "bije".
Naproti tomu EOS je sice na první pohled nezáživný, ale proporce oproti konkurenci dokonalé :-!
Avatar - blowik
EOS
| 15. 3. 2012 00:18
:yes:
EOS
| 13. 3. 2012 10:00
Jak mám rád VW, tak tady musím dát jednoznačnou přednost Peugeotu.
Tyhle CC mi přijdou ideální pro ženy (respektive v CC jsem snad ještě neviděl chlapa) a ty mají trochu jiné preference...
EOS
| 13. 3. 2012 21:30
Ad chlap: já jo, v otevřeném BMW 320d :-) A očekával bych, že zrovna v tomhle modelu se jich najde víc. Doufejme, že s vhodnějším motorem.
Avatar - 3_diamanty
EOS
| 13. 3. 2012 10:13
ten trciaci hranaty zadok eosu je skutocne hroza, ako sa to moze niekomu pacit?

hnus
Avatar - rohYpnol
EOS
| 14. 3. 2012 19:01
Ten trčící hranatý zadek a boční profil je v rámci CC koncepcí vzorem krásy. Stejně tak boční proporce vyvážené, žádná překynutá zadní část.
Kam sme sa to dostali...
| 13. 3. 2012 09:37
Európa, európa. Je mi vážne ľúto všetkých ľudí, ktorých láka kabriolet a kúpia si ho s naftovým motorom. To s tým vážne niekto najazdí takú porciu kilometrov aby to aspoň troch dávalo zmysel? Alebo aký je iný dôvod trápenia sa všetkými sprievodnými javmi spaľovania nafty pri jazde s otvorenou strechou? Už len ten smrad by bol pre mňa neznesiteľný... Nechápavo krútim hlavou a som smutný :-(
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 09:45
VW se svým studeným nenápaditým designem u většiny modelů se hodí jako služební auto, ale ne jako auto na víkendy a zábavu. Takže spojení kabrio a VW moc smysl nedává. Se slabým dieselem už vůbec ne...ale hlavní argument

Eos (2,0 TDI DPF, 103 kW, DSG) za 1 079 400,- Kč

MB SLK 200 (135kW) za 986 777
MB SLK 250 (150 kW) za 1 062 377
MB SLK 250 CDI (150 kW) za 1 005 977

Blázen by koupil Eos.
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 09:54
EOS má čtyři sedačky, jinak ale souhlasím...
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 10:08
To je pravda. Na druhé straně, nevzpomínám, kdy jsem v kabriu potřeboval 4 sedačky....
Ještě by asi šlo dodat, že za to je i Z4 samozřejmě a nevím jak cenově Nissan 370 Z.

Dát milion za nic moc VW kabrio v dieselu, to už člověk musí být ho nebo trulant.
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 10:11
čtyři sedačky jsou dobré na to, aby odvezly dva lidi plus náklad, který se do kufru nevejde...
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 10:21
To je pravda. Mercedes to trochu řeší tím, že má místo rezervy jen menší sadu s kompresorem a dá se podlaha kufru zvětšit obrácením. Zabare to 5 sekund a s nataženou střechou jsme se takto dokázali sbalit na dovolenou. Vznikne trochu více místa, hlavně na výšku.
Avatar - rohYpnol
Svět se zbláznil
| 14. 3. 2012 19:11
Tak malá technická:
1. EOS 2.0 TDI začíná na CENÍKOVÝCH 823 tis., což rozhodně není 1M
2. podívej se na cenu skladového EOSu - z ceny si odečti víc jak 200 tis., pak přidej slevu při jednání. Takže reálně toho EOSe koupíš kolem 700 - 750 tis. Půjde takhle s cenou dolů i ten SLK, který bude cca v základu? Myslím jednoznačně, že NE.
A koupě kábra o 1/4M levněj, to není pádný důvod oželet trochu snobství v podobě IMAGE značky M-B?
Svět se zbláznil
| 14. 3. 2012 20:31
V článku se zmiňuje jako základní cena 879 tisíc... a když koupíš předváděčku SLK s najetýma 1500 km v Německu, dostaneš se na daleko lepší ceny...
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 14. 3. 2012 21:40
Mig má samo pravdu, stejně jako já mám u MB 10 % slevu, jako mnozí jiní zákazníci. I třeba větší. O to nejde. Já nepsal srovnávací test. Já mluvil o tom testovaném autě za nesmyslnou cenu.
Avatar - rohYpnol
Svět se zbláznil
| 14. 3. 2012 22:33
Jenže ono i to testované auto nemá nesmyslnou cenu, protože za tolik by se reálně neprodalo... Jak jsem psal, reálná cena tohodle v dealerství by byla někde -200 až -250 tis. pod ceníkovou cenou. Tak co je na tom nesmyslného? Stále vybavenější, nezanedbatelně levnější a praktičtější než SLK.
Avatar - rohYpnol
Svět se zbláznil
| 14. 3. 2012 22:26
Sorry ale toto je logika jak...
A když koupíš EOSe předváděčku s najetýma 1500 km v Německu, tak se (zcela nečekaně) dostaneš taky na daleko lepší ceny 8-s
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 14. 3. 2012 23:06
ten se bude shánět blbě, jelikož SLK se prodá mnohonásobně více. Ale to nikdo nezpochybňuje, co píšeš, ale to...že místo krásného sportovního kabrioletu tady VW nabízí slabý diesel navíc v třídě, kde nemá moc co nabídnout a ještě za přehnané peníze.
Avatar - rohYpnol
Svět se zbláznil
| 14. 3. 2012 23:46
1. přehnané peníze - to už jsme snad probrali. uvažuj v reálné ceně a není na tom nic dramaticky přemrštěného vůdči konkurenci (P308 CC...)
2. ale každý přece nechce krásný sportovní kabriolet ;-) Někdo chce 2+2 praktický pohodlný kábro na "daily use" s rozumnými provozními náklady. A přesně tohle koupíš nejlíp u VW :-!
Svět se zbláznil
| 15. 3. 2012 07:13
Rohypnole, dopr co je to za debata???????? rozdíl mezi ceníkovou cenou EOSe a SLK je opravdu směšný, tak neargumentuj tím, že na EOSe je sleva a na SLK ne! Porovnáváme ceníkové ceny a tady je EOS prostě těžce
předražený... a EOS prostě není na cestování pro 4 lidi, stejně jako všechny ostatní auta v téhle kategorii
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 15. 3. 2012 08:12
Přesně a o to de. VW minimálně cenou přestřelil. Pohodlně pro 4 lidi...to těžko. Málo místa. Podobně jako ve Fordu Mustang Cabrio nebo Jaguaru XK kabrio. Jsou to 2+2 (+2 pro zavazadla nebomax malé děti). Nehledě na to, že kabriolety nejsou moc pro 4 ;-) . Možná E kupé kabrio...tam nevím jak na tom vzadu je. Ale ne že by se moc prodávala...alespoň u nás.
Avatar - rohYpnol
Svět se zbláznil
| 15. 3. 2012 20:22
[odkaz]

tedy 1 a 1/4 M za olítaného Medvěda... možná něco ukecáš. OK tedy 1.2 M. Oproti 750 tis. za tohodle EOSe, to ti přijde EOS stále předražený 8-s
Jasně, s SLKčkem naděláš mnohem víc parády. Ale cenový rozdíl je nezanedbatelný, stejně tak provozní náklady... A co je lepší pro každodenní užití, je snad každému jasné :-!
Řeči typu že zadní místa EOSu jsou k ničemu... Když potřebuješ někoho svést pár km, tak s SLK máš smůlu. S EOSem bez problému.
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 12:17
Ja by som to porovnal inak. Eos ma strejdova priatelka. Je to dobre auto. Vsetko vie, je celkom komfortne, dobre ide, dobre brzdi, karoseria sa prilis nekruti, proste taky multitalent.

V garazi nam stoji este stary Chrysler Le Baron 3.0 GTC. To auto je gycove, ma plasty z recyklovanych jogurtovych kelimkoch, brzdy su nanic, karoseria sa kruti, vykon nijak neoslni, ma len platenu strechu. Na druhej strane je cierne ma cierne Barracuda kolesa, remus vyfuk a na kufri pise * OFF, dobre audio s Böhse Onkelz.

Ako auto na kazdy den by som hned bral Eosa, to auto je svetelne roky dalej, je lepsie vo vsetkom. Ale ked je krasny slnecne rano vo svajciarskom kantone Thurgau, serem na Eos-a, sandem si do Le Barona. Ano interier je hrozny, auto velmi nejde, nebrzdi, karoseria nie je prave tuha ale skor maslova ale mna to nezaujima. Je to auto ktore mi vycaruje usmev na tvari.
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 13:21
to je trošku nefér ne? Co takhle porovnávat dané auto dostupné s touto motorizací tak jak to vy uvádite u MB. tedy 823 000,- případně s DSG + 60 000,- (což je i tak dost pálka, ale proti vašim představám...)
Nehledě na to, že porovnávat tyto dva vozy nelze. Pro někoho může být důvod koupit si VW už jen koncepce pohonu. Ne každý z nás bydlí u silnice I tř, nebo ve městě, kde jsou silnice stále prosolené. A když si koupim CC, nejspíš kvůli tomu, že mi to umožňuje jezdit v kabrioletu a nemít kvůli tomu dvě auta.
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 19:36
Ty cenově porovnáváš horní dokonale vybavený EOS se základem od Mercedesu? ;-\ Tak tohle tu už dlouho nebylo :no:
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 20:05
já bych klidně srovnával taky:-) ani dokonale vybavený EOS se nechytá na Mercedes se základní výbavou - minimálně po stránce image...
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 21:29
Přesně pro to co píše Mig. Ale nemusí to být jen SLK, klidně to může být BMW Z4. Srovnávám testované vozidlo s základem těchto značek.
Svět se zbláznil
| 13. 3. 2012 21:37
A co takhle zkusit končící BMW 3er? To je alespoň koncepčně stejné auto a do milionu se v základu vejde také. Jo vlastně, on Mercedes nic takového nevyrábí...
Avatar - CHerokee
Svět se zbláznil
| 15. 3. 2012 08:15
Mercedes má E kupé kabrio. Ale začíná na 1,1. A moc jsem jich na cestě neviděl.
Svět se zbláznil
| 15. 3. 2012 22:12
Otevřené E má plátěnou střechu, to jsem rovnou mohl napsat 1er, že. :-) Pokud člověk chce poměřovat cenu, musí sáhnout po autech jako C70, 3er, Lexus IS, nebo Infiniti G37. Eos bude nejspíš nejmenší, ale jde o dobré měřítko ceny ve vztahu ke kvalitě.
Avatar - 3_diamanty
EOS je nepodarok
| 13. 3. 2012 10:11
jak dizajnovo tak motoricky, 308CC je po kazdej stranke 1000krat lepsia volba

trapny je eos bez urazky, su daleko lepsie kabria krajsie a stylovejsie ako tento predrazeny hnus
Avatar - CHerokee
EOS je nepodarok
| 13. 3. 2012 10:22
Myslím, že hlavním argumentem proti bude ta cena.
Avatar - Nerez
EOS je nepodarok
| 13. 3. 2012 16:19
Ty žádnej VW nikdy nepochválíš i kdyby byl sebelepší :no:
EOS je nepodarok
| 13. 3. 2012 19:09
tento nepochvalili ani v teste...
Avatar - CHerokee
EOS je nepodarok
| 13. 3. 2012 21:31
Ale to zas není pravda. Mi se třeba ve své třídě docela líbí Polo. Nepochybuju o kvalitách Golfu, i když teď to bude mít těžké.
Avatar - rohYpnol
EOS je nepodarok
| 14. 3. 2012 19:19
No když už nic, tak tuhostí karoserie je Peugeot oproti EOSu poněkud... jak to říct slušně >:-[] No prostě v háji.
A sorry, ale tuhost kastle je základ. Stejně tak proporce, které Peugeot poněkud podcenil. Takže působí trochu jako lehká děva. Ošustit, opustit.
S EOSem se člověk nemusí bát vážného vztahu, nezklame :yes:
EOS je nepodarok
| 15. 3. 2012 07:16
Nejel jsem v něm osobně ale v testech jsem nic o mizerné tuhosti karoserie 308 cc nečetl. Ty ano?
Naftový hnědák.... :-)
| 13. 3. 2012 10:33
bodové hodnocení dnes zkoušeného hnědáka je asi to nejhorší, jakého kdy vůz z koncernu VW v testech na ACZ dosáhnul.... 8-s
Nižší celkovou známku měla snad jen nedávno ta Thálie, ne? ;-)

Ale nevyčítal bych to samotnému výrobci, prostě kabriolet, který má mít zároveň pevnou střechu a zároveň být na naftu je prostě kočkopes, který nikdy nebude to pravé....

Golf kabrio bude opravdu asi mnohem lepší volbou.... :yes:
PS: za chvilku dorazí Flávie a bude vymalováno >:D
Střecha
| 13. 3. 2012 10:42
Slyšel jsem zvěsti že do střechy u některých kusů zatéká - může to někdo potvrdit?
Střecha
| 13. 3. 2012 12:05
Staci ji zatahnout a je po zatekani :yes:
Avatar - Pepa Vomáčka
Dyk je to obyčejné
| 13. 3. 2012 10:52
Fuj to auto je za ty peníže tak obyčejné! Konkurence za poloviční cenu umí nabídnout mnohem více chromu, sportovních doplňků a neotřelý tvar, za kterým se sousedi otočí a budou závidět. Tohleto ani nikdo nepozná, že to bylo tak drahý!!! :no: :no: :no:
Avatar - Renton
Dyk je to obyčejné
| 13. 3. 2012 11:10
Suvisle hovoris, az mi to je divnuo
Dyk je to obyčejné
| 13. 3. 2012 12:04
Peknes to tu rozjel, jen co je pravda.
A budes se divit, kolik lidi tu podobne nazory pise opravdu vazne a ne jako recesi...
Schizofrenie
| 13. 3. 2012 11:46
Tentokrat se to netyka auta, ale testu samotneho.
Z celeho textu testu mam takovy nejaky pocit, ze EOS je v podstate nekorunovanym kralem tridy CC.
Ne, ze bych si to myslel, to ted neni dulezite, ale text k tomu primo svadi.
Nicmene vysledne znamky tohle auto sestreluji nekam ke spodine, ani nepamatuju, kdy se neco jineho dostalo tak hluboko pod sedm bodu.
Jakoby test psal nekdo jiny, nez ciselne vysledky (?).

A aby mne zdejsi diskusni anti-VW-fans nepochopili spatne:
Klidne at EOS dostane treba jen jeden jediny bod, jde mi o to, ze test a vysledek by mely korespondovat (coz se minimalne v tomto pripade nedeje).
Malotraktor
| 13. 3. 2012 12:25
EOS ako taky sa mi celkom paci, ale s dieslovym motorom si to kupi len skupy a/alebo nahluchly masochista. Nieze nie. Viem, takych je vela, to nie je chyba VW. Iba dodava na trh to, po com je dopyt. Inak konkurentom z "premiovej" casti spektra je skor BMW 1 cabrio ako Z4 a SLK. S prizmurenim oka este alter ego golfu, A3 cabrio.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 13:55
Pokaždé, když přicházím v letním parnu ke svému vozu, tiše závidím cabrioletistům, představuji si, že bych tak ve vzdálenosti dvaceti metrů dálkou zavelel, aby se mi složila střecha a... to neskutečné parno v kabině by v mžiku uniklo... Když nic jiného, pak tuhle parádičku můžeme všichni cabrioletům závidět.

Samozřejmě, že pevná střecha je k velké diskuzi, styl je výhradně plátno, celta. V této souvislosti není od věci si napsat, že nejvíce cabrioletů jezdí (v Evropě) v... Anglii. Jistě, je to kvůli stylu, neboť, kdo někdy viděl na autě tu celtu, kdo je schopen vnímat tu porci stylu, která vozidlu tahle celta nadělí, to je ten pravý adept, a nerozhoduje, jestli mu doma sluníčko svíti v roce šest měsíců nebo jen šest... dní.

Kloním to proto výhradně k modelu GOLF GTI cabrio, zde není co řešit. EOS (samozřejmě v benzínu) je jistým velmi slušným ideálem pro krásnou mladou dívku. Ovšem jedno si napsat k EOSu musíme, je to designově nevyváženější vůz dané subkategorie. Ano, úměrně tomu musela být vykoumaná technika sklápění střechy. Tohle tedy VW zvádl tradičně na výbornou.

P.S. EOS, jednooký král. Vůči konkurenci nekonečně krutá sentence, avšak též nekonečně... pravdivá.
Avatar - Renton
E(O)SO
| 13. 3. 2012 14:48
Nechcem hodnotit EOS (nikdy som v nom ani nesedel), ale ak je pravda, ze konkretne tento stoji cca tolko ako SLK, tak VW to "trochu" prestrelil. Lebo medved :-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 15:00
GTI se na začátku svého sloupku vyzná z toho, že nikdy v kabrioletu nejel, na konci má ale naprosto jasno v tom, že tento kousek je ten nejlepší:-) jen tak pro zajímavost, když je venku horko, je v autě se staženou střechou úplně stejné horko, takže když jedeš třeba po městě, není od věci zapnout klimu...
Měli jsme v chalupě 206cc, 207cc, teď Z4 a musím říct, že pro jízdu se střechou dole byly peugeoty vybaveny lépe...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 15:37
Špatně jsi mě pochopil, nahoře píši o tom, že když máš auto na slunci, je uvnitř vysoká teplota, neb je rozpálená i střecha a samozřejmě vzduch v autě, a já si vždy přeji, abych mohl svou střechu nadzvednout a nechat ten pařák uniknout ve vteřině do okolí. Skutečnost, že se domníváš, že v oblasti hlavy je v cabrioletu stejné horko jako v autě se střechou, když do něho usedneš poté, co stojí čtyři hodiny na slunci svědčí jen o tom, žes zatím neopustil kočárek...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 16:15
Řešíme hovadiny, ale můžu tě ujistit, že tím vytažením střechy si moc nepomůžeš, kůže vevnitř a všechno ostatní bude vyhřáté tak jako tak, protože málokdo nechá zaparkovaný kabriolet pár hodin se střechou dole...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 16:48
Hovadiny tu řešíš ty. Já nahoře jen napsal, co mě vždy napadá, když se blížím v červenci ke svému autu. Nikdy nevyjedu, aniž bych předem nezotvíral všechny dveře, a nechal to trochu odfrknout, až poté si sednu dovnitř a odjedu.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 18:20
No, když myslíš. Tak já ti vysvětlím takový detail. Abys tu střechu mohl stáhnout, tak si do toho vypečeného auta musíš nejdřív sednout a nastartovat motor.To znamená, že ten kdo má kabriolet je na tom úplně stejně jako ty.... Stahování střechy na dálkové ovládání jsem zatím u těch třech aut co jsme měli doma neviděl. Možná že ho někteří výrobci mají, ale určitě ne všichni.
Ale to je asi takový běžný postup, že píšeš oslavné články a ve skutečnosti ani nemáš ponětí o čem...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 18:37
Stále ti uniká podstata mého příspěvku. Pokus se vedle sebe představit zaparkované dva vozy - jeden bude obnažený cabriolet a druhý nějaký konvenční sedan. Když se budeš blížit k těm vozům, budeš mít touhu tu střechu od sedanu nadzvednout, aby unikl ten rozpálený vzduch, který je uvězněný v kabině.

Ty tu do úmoru šermuješ technickým řešením otevírání střechy... >:D avšak to hlavní, smysl toho proč to tu píši ti dokonale uniká. Příznačné pro diskutéry tvého rozměru.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:08
A já jsem ti psal podesáté, že bych chěl mít tu odvahu nechat v létě stál kabriolet někde na parkovišti se staženou střechou pár hodin - čekal bych, že až se tam vrátím, najdu tam nějaké vajgly nebo flusance od závistivců. A věřím, že tu odvahu bys neměl ani ty. Nebo ano? Mně praktické zkušenosti s vozy tohoto druhu - na rozdíl od tebe - nechybí...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:29
No, hlavně do té 206 by ti ti závistivci samou závistí snad i zvraceli... >:-[] Odhaduji podle úrovně tvých příspěvků, že jediný kabriolet v němž jsi zatím jel bylo... horské kolo, avšak to samozřejmě není rozhodné, rozhodné aktuálně je, zda si umíš představit rozdílné teplotní podmínky v zaparkovaném otevřeném cabriu a uzavřeném sedanu na který praží slunce. Bláboly o riziku při parkování jen podtrhují tvůj dokonalý diskusní zmatek. Ale piš dále, já mám trpělivost, nakonec to spolu dnes dotáhnem možná až do Grónska >:D
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:01
jak jsem psal opakovaně, já tu svoje auta měl a všichni je viděli, na rozdíl od tebe ;-) já nemasturbuju nad obrázkama jako ty
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:06
Jasně, tak hlavně ať zíjtra ráno nezaspíš do školy, kabriolete >:D
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:16
"zíjtra" bys měl jít do školy hlavně ty, koukám, že je co zlepšovat:-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:54
No, nevim, co bys v te 206 nasel, kdyz byla zvolena jako "Gay car of the year" : [odkaz]

Mimochodem, Peugeotu se v tehle ankte docela dari: [odkaz]

Kolik, zes jich doma mel?
Ze by nove prislovi?
Kolik pezotku mas, tolikrat jsi gayem...

>:D
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:58
Se všema třema jezdila manželka, jestli tě to uklidní:-) předpokládal jsem, že ti to tak nějak docvakne, debílku ;-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:04
Ovládej se. Přišel čas aby ses opravdu omluvil, takhle se tu nediskutuje :no:
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:17
já vím, tady diskutujou plakátoví honiči a fetišisté fauwé:-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:32
Nejde o to kdo diskutuje, ale jak duskutuje.
A ty diskutujes jako zivotni ubozak.
No, latku si nastavuje kazdy sam...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:38
takže psát někomu, že je gay je fajn? jen abych věděl...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:22
No ted ses teda pochlapil... :no:
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:29
já pochlapil? gay se nemůže pochlapit
E(O)SO
| 13. 3. 2012 18:43
V kombinaci s paketem Komfortni pristup to jde u BMW (minimalne u 3er) i dalkacem.
VW ma myslim neco podobneho.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:09
myslet znamená houby vědět. Ano, možná to někde jde...
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:25
tak omluva, u toho Eosu to skutečně jde, jak vyplývá z článku.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:31
Omluv se tu především sám sobě, protože ta ostuda, kterou si tu děláš, ta by to rozhodně zasloužila 8-s ;-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 19:59
GTI, nemám problém uznat, když se pletu. Ale rozhodně nevynáším zasvěcené soudy o něčem, v čem jsem v životě ani neseděl:-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:07
No, jak tě tak čtu, tak dnes ses tedy té své zásady moc nedržel ;-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 20:18
mluvil jsem obecně o kabrioletech... o těch, o kterých ty jenom sníš :-!
Avatar - CHerokee
E(O)SO
| 13. 3. 2012 21:36
MB SLK má dálkové otevření střechy. V horku to trochu pomůže. Ale jak píšeš ty, interiér je stejně horký. Ale zas se to rychleji vyvětrá.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 21:50
No vidíš a střecha Z4 se dá otevřít dálkovým. Vyzkoušeno. A také se dá přizvednout, když je složená v kufru, pokud ti i tohle uniklo. Stačí připlatit za komfortní přístup.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 22:36
Po nakodovani klicu to jde i bez priplatku :-) Jen to servis nevidi rad >:-[]
E(O)SO
| 13. 3. 2012 15:32
No zkus si sestavit SLK způsobem, jako byl sestaven horní EOS. Pak napiš, na jakou cenu ses dostal. A nezapomeň započítat sedadla... [odkaz]
Avatar - Renton
E(O)SO
| 13. 3. 2012 15:48
Ja som len pozeral cenu, co tu niekto napisal v diskusii. Ale to SLKacko 250 by som zobral aj v zaklade ;-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 16:00
:-)
E(O)SO
| 13. 3. 2012 21:54
Co si budeme namlouvat, je to povedené auto. :-) Ale šest válců je šest válců.
Avatar - CHerokee
E(O)SO
| 13. 3. 2012 21:45
Image Mecedesu SLK nebo Z4...jasná věc. Za ty prachy co tu bylo auto v testu je u MB dokonce výběr ze 3 motorizací....a můžeš vybrat i něco z výbavy. VW tu cenu přestřelilo tak cca o 250 000.
E(O)SO
| 13. 3. 2012 22:55
Neplácej tu nesmysly. EOS nahoře je v základu za 823 tisíc, SLK je vždy přes milión s jedinou výjimkou, ta číní 986 tisíc :-) EOS je tedy v průměru o 200 tisíc levnější, přičemž pokud SLK startuje (bez 14 tisíc) za milión, pak EOS začíná na 751 tisíci, tedy je o čtvrt miliónu levnější. Příště si to pořádně ověř, ať tu nejsi za trhovce, nemáš o cenách aut, o tom, co tvoří cenu základu a co tvoří cenu výbavy ani šajna :-! :no:

Ty tu používáš kritérium prostáčka - aniž bys znal výbavu jednoho modelu, porovnáváš to s vrcholně vybaveným modelem druhého, chováš se tu jako dokonalý garážový neználek. A když k tomu započtu karosářskou neporovnatelnost těchto modelů, pak nezbývá, než ti doporučit podrobné studium ceníků, katalogů a zdejších článků a testů.
E(O)SO
| 14. 3. 2012 05:56
Ty dopodrobna studuješ, ale v autě jsi nikdy nejel:-) možná by ses mohl přihlásit do AZ-kvízu :yes:
Avatar - CHerokee
E(O)SO
| 14. 3. 2012 10:20
GTI, vy si dneska fakt sedíte na kablu. O cenách a výbavě SLK něco vím, sám mám 350 Edici 1. Kabria mám rád. Nepsal jsem žádný srovnávací test - a vím co je to zakladní cena. Narozdíl od většiny jsem i v servise a na prodejně pracoval - v Jaguaru. Porovnal jsem testovaný vůz se základem od jiných značek. A pakliže slabý vybavený VW je dražší než větší polovina motorizací u MB SLK (u Z4 nemám takový přehled a nebudu to narychlo studovat, ale bude to podobné), byť v základu, je to NA HLAVU!

A urážky si nechte od cesty...dáváte tím najevo své vzdělání a vychování. ;-)
E(O)SO
| 29. 3. 2012 09:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
E(O)SO
| 29. 3. 2012 10:37
Kdy už nám konečně o sobě napíšeš i něco nového, tohle už o tobě víme už dávno...
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 15:16
Clovek ktory si kupi kabriolet (alebo coupe-cabrio) s dieselom nema asi vsetkych pat pohromade. Co je to preboha za zazitok, zlozit si strechu, a pocuvat ako mi do usi lahodne chrochta naftovy stvorvalec? Nemam nic proti tomuto motoru, ani autu, lenze tato kombinacia je skratka hrozna. Toto nie je ziaden "jednooky kral", ale skor "jednonohy invalid"...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 15:27
"Volba dieselového motoru, jakkoliv neznalým zní i dnes v kombinaci s otevřenou karoserií podivně, je rozumným řešením."
Je mi jasné, že (nejen) vy dieselový motor v kupé-kabrioletu z principu odmítáte. Ale ono to vážně funguje dobře - a za jízdy (to i se staženou střechou) není motor skoro slyšet. Možná byste se naopak divil, jak dnes cvakají turbobenzíny s přímým vstřikováním.
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 15:38
Ne, že bych chtěl být impertinentní, avšak tohle už je skoro zralé na Zlatý ventilek... :-)
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 16:16
Nevím jak TSI, ale některé T-Jety nejdou občas zvenku rozeznat od dieselu...
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 21:56
To je známá vlastnost - přeplňování a přímé vstřikování dělají i z benzínu na volnoběh "traktor". (Trochu hyperbola, samozřejmě.)
cabrio a nafta?
| 14. 3. 2012 11:17
T-jet přímý vstřik nemá.... ;-)
Ale jinak jako jo, chrochtá to hezky (ikdyž v interiéru to neslyšíš....)
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 16:15
To nemozete mysliet vazne :no: Turbobenzin s priamym vstrekovanim cvaka akurat vtedy, ak bezi na volnobeh a pozerate sa nan cez otvorenu kapotu. Ak sedite vnutri, o ziadnom cvakani nemoze byt ani reci ani na volnobeh, nieto pod plynom. Ako si pekne krochka naftak je tu kazdemu jasne...
Avatar - Zaklinac
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 16:17
...a najma smrdi. Odkedy som vymenil dizla za benzin, zacina mi ten naftovy smrad strasne vadit.
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 16:20
Jízda po městě, se staženou střechou, a do toho klapot 2.0 TDI. Diesel bude mít při takové rychlosti vždycky hrozně protivný zvuk...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 16:32
Dovolím si oponovat s tím, že já jsem v tom autě opravdu jezdil, i bez střechy. TDI, za jízdy nijak neobtěžuje, na volnoběh se sice trochu projeví, ale verze common rail Euro 5 je značně kulturní - úplně jiná úroveň než starší TDI PD, které se ve škodovkách používalo ještě v roce 2010, a proto o 2,0 TDI kolují takové neaktuální popisy.
Pokud jste s faceliftovaným dieselovým Eosem jezdil, pak se vám předem omlouvám, ale takto to na mě působí, že (nejen) vy pouze předpokládáte a domýšlíte vlastnosti daného auta.
Jeho slabá místa jsou úplně někde jinde než v tom, že má pod kapotou 2,0 TDI.
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 17:08
Ono to však vypadá, že právě vy domýšlíte. Předmětná diskuse se vztahuje k vhodnosti motorů benzín x nafta do kompaktního cabria. Nejde přece jen o zvukový projev, nýbrž o celkovou charakteristiku motorů. Avšak nejen to, do užívání naftového motoru (a to též při testech) nutno započítat komfort užívání v širším hledisku. Například takové tankování, naftu brát bez rukavic, to je sázka do loterie, a tedy to, co lze tolerovat u drsného SUV už není tak přitažlivé u cabrioletu. K diskusi by mohlo naopak být, že nafta nahrává klidné jízdě, k poflakování se v cabriu, jenomže holt (snad) všichni tak nějak pocitově vnímáme cabrio jako odnož kupátek, tedy jako prioritně sportovní auta, a ta holt ať chceme či nechceme vyžadují i náležitý akcent směrem k motoru. Samozřejmě, že je možné nacpat naftu kamkoliv a ujišťovat se, že aktuální CR nafty jsou natolik kultivované, že snesou porovnání s benzínem. Snesou, ovšem při porovnání pouze povrchním, navíc se započítáváním možných nižších provozních nákladů, to vše je však odpoutávání mysli od toho hlavního. Princip je známý desetiletí - ideálem je cca šestiválcová atmosféra někde kolem tří čtyř litrů. V benzínu. Všechno pod je kompromis doby. A ten vůbec největší kompromis je v tomto pohledu nafta.
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 20:45
nestačím se divit, mimořádně kvalitní příspěvek.... :yes:
Jinak já kabrio pro zábavu mám a můžu potvrdit, že ty horké starty jsou prostě v poho.... Sundáš střechu a OKAMŽITĚ je vyvětráno a jedeš.... Nehledě na to, že už od malé rychlosti tě prostě vzduch ochladí a není potřeba používat klimu.... Do města s malým provozem je kabrio na léto úplně ideální.... žádná klima, žádný pařák.... Samozřejmě, v momentě kdy stojíš na červenou a před tebou chrochtá chipnutá nafta, tak je ti do 20s na zvracení....
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 21:12
Děkuju. Těší mě, že potvrzuješ, co se marně snažím celý večer vtlouct do hlavy tomu puberťákovi nahoře. Jistě, kabrio své kouzlo má a i nadále mít bude :yes:
cabrio a nafta?
| 14. 3. 2012 00:10
No vyvětráno sice je, ale pořád z auta sálá horko - a navíc si fakt skoro nelze sednout jen tak v šortkách na kožené sedačky, když předtím byla střecha dole - jsou tak rozpálené, jak v uzavřeném autě ne, protože sluníčko to pere vší silou bez prostupu sklem. A nejen sedačky ale i volant.
Čili ve výsledku nula od nuly pojde. Skoro mi přijde lepší stáhnout u kabria všechna okna a rozjet se, a bezsloupková střecha se uvnitř naplní vzduchem z okolí jako padák.
cabrio a nafta?
| 14. 3. 2012 05:58
Děkuji, konečně někdo kdo to chápe a někdy i v kabrioletu jel. Kůže je rozpálená, volant taky, nula od nuly pojde, napsáno velmi přesně. Je to asi tak o tři procenta lepší než u klasického auta. Pokud tedy nemá solární šíbr, který auto vychladí. Tady píšou hlavně teoretici... ViĎ GTI :yes:
cabrio a nafta?
| 14. 3. 2012 09:03
1) výše píšu, že do kabria sedám PO sundání střechy.... Nic o tom, že by stálo venku bez střechy a já sedal do rozžhavených sedaček....
2) samozřejmě že sedačka může být rozpálená a to je problém. Nicméně: zrovna to moje auto má poměrně malé prosklené plochy, takže mi dovnitř až tak moc nepeče. Za další si dávám na čelní sklo ten alobal, aby mi to sluníčko netrápilo interiér. A za třetí když už je část sedačky rozpálená, můžeš si například na dlaň nalít trošku vody (v kabriu ji máš vždycky ;-) ) a prostě tu rozpálenou část sedačky takhle ochladit (eventuelně stačí na to horké místo něco hodit a ono jak to není na sluníčku tak to poměrně rychle vychladne).

každopádně "horký start" s kabriem je záležitost maximálně půl minutky, zatímco v rozpáleném plechovém autě se ti příjemné klima udělá až za několik minut.....
cabrio a nafta?
| 14. 3. 2012 09:47
jezdíš v OTčku? :-) když máš kabriolet v černé barvě s černýma sedačkama, tak je to totéž jako jiné černé auto a nezachrání tě ani střecha... jak jsem psal výš, opravdu řešíme hovadiny, kabriolet není v tomhle ohledu nijak zázračný... v rozpáleném plechovém autě stáhnu všechny čtyři okýnka, popojedu sto metrů a vzduch se vymění za chladnější... ale jsou to opravdu HOVADINY
cabrio a nafta?
| 14. 3. 2012 11:16
já už to řešit nehodlám.... já jen ze zkušenosti vím, že v mém kabriu si každé léto když do něj nasednu říkám, jaká je to paráda, že je hned vyvětráno a může se příjemně jet.... to je celé.... Nemám důvod si to vymýšlet....

Jestli to v jiném modelu funguje jinak, nejsem schopen posoudit....
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 17:29
V Eose TDI som nesiel a ani po tom netuzim. Staci mi, ak okolo mna na ulici alebo v podzemnej garazi v praci prejde Eos TDI alebo BMW 120d cabrio. Je ich dost a takmer vsetky soferuju zeny v strednom veku. Vlastne si ani nespominam, kedy som za volantom videl muza. Neviem, co take sa da domyslat alebo predpokladat. Ak pocujem rachot, ked okolo mna to auto prejde, so stiahnutou strechou ho z miesta vodica alebo spolujazdca pocut nebudem?
Avatar - CHerokee
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 21:51
Tohle je docela dobré přirovnání...žena ve středním věku. Na venek chce vypadat jako dvacítka (botox, natažená kůže) alá kabrio, ale pod tím nánosem ji je 50 > diesel.

Cabrio má být o emocích a ještě jedna věc - váha. Kabrio má být lehké!
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 19:48
Dovolím si oponovat s tím, že já jsem v tom autě opravdu jezdil, i bez střechy.
A zazitky, ktere jsem cekal byly tezce zkaleny jednak zvukem (ano, opravdu se naftak projevuje jako naftak CR, ne-CR) a jednak pri obcasnem stani v kolone i vibracemi pedalove skupiny a volantu.
Do kabria patri charakterni motor - tedy V6, pripadne aspon petivalec, jako ve Volvu, samozrejme zazehovy a bez preplnovani.
Avatar - CHerokee
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 21:53
S tíím můžu jen souhlasit. Ale zas tak moc jich na trhu není. SLK 350, SL, SLS...
cabrio a nafta?
| 13. 3. 2012 19:26
Nehnevajte sa pan Vaverka, ale tentokrat s vami nemozem vobec suhlasit. *KAZDY* dieselovy motor je pocut. Nie je to chyba, je to vlastnost. Navyse na rozdiel od benzinu sa zvuk dieselu sotva da nazvat prijemnym...

Ja vas nechcem urazit, ale ak vazne tvrdite ze "neni motor skoro slyset" potom by som odporucil navstevu lekara. A to myslim uplne vazne...
Avatar - Zaklinac
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 16:09
...tak Miata :-)
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 18:51
Pfff...Barchetta :yes:
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 19:44
Neco starsiho nemas?
Jdi do toho naplno - co treba Ford T ?
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 19:58
>:D :yes:
Avatar - Zaklinac
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 21:09
Ta MX-5ka mi je teda blizsie.
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 21:42
Asi je to lepší auto na řízení ;-) ale tak musím propagovat svýho mazlíka >:-[] a vzhledově si myslím, že je zajímavější..
Avatar - CHerokee
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 21:54
obojí krásné, jak MX5 tak "lodička" Barchetta
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 22:28
Ale jo..Miata je fajn :-) jen mi nějak nikdy nesedla druhá řada :-|
Avatar - Zaklinac
Ked kabrio...
| 13. 3. 2012 22:47
Suhlasim :-)
MX5
| 13. 3. 2012 19:43
Tak za tuhle cenu jsou 2 MX5 .... To je hrozný!!!
Avatar - Zaklinac
MX5
| 13. 3. 2012 20:52
Tak tak. A ked bude nasledujuca Miata vyzerat takto:

[odkaz]

tak si ju jednoznacne kupim ako letny joy-car :-)
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 13. 3. 2012 21:05
Je to parádička, co? [odkaz] Styl auta bez kazu. Když to člověk srovná například s:

[odkaz] no to snad... >:-[]

Nebo [odkaz] >:-[] :no:

Ano ano, kdo umí [odkaz] ten prostě umí. Zde ještě navíc akcentuji dokonalou sladěnost přísného pohledu Eose a pana testéra. Podle mého úsudku - snímek roku AUTO.CZ :yes:
ŽÁDNÝ KOL-EOS
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
| 13. 3. 2012 23:25
Osobně si myslím, že boční prolis modelu Eos je v kontextu karoserie zcela neadekvátní. Nemá žádný hmatatelný základ a cítím, že bychom jej mohli postrádat.

To je ale spíše chyba faceliftu, který považuji za (mírně řečeno) nepotřebný. Zbytečně dochází k disharmonii původního profilu (s násilným projevem zmíněné linky) s přídí a se zádí, která až přehnaně inklinuje k Passatu.
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 07:34
BMW Z4 20i - je o cca 50 tisíc dražší než tenhle hnůj v základu :-) a můžu ti sem hodit obrázek a povídat si s tebou o tom co je a co není parádička :-)
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 07:38
PROBOHA! není o čem! Z4 s zadním náhonem, sedačkama na zadní nápravě, skvělým designem... jel jsem v tom autě jenom dvakrát, víckrát jsem nechtěl, vadilo mi, že na mně všichni čuměli jako kdybych jel v Aston Martinu...
to auto poutá pozornost stylem, jaký mi není moc příjemný:-( máš pravdu, vybral bych si EOS, v tom si tě nikdo ani nevšimne, možná jenom aby tě politoval, že sis koupil takovou plevu v domění, že budeš za hvězdu a ono to nevyšlo :-!
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 09:06
hochu tobě to tady dnes opravdu nejde.... Dokonce ani není poznat, jestli si z nás děláš srandu, nebo to myslíš vážně.... 8-s
Obecně na kabrio budou lidi vždycky civět, protože ho prostě potkáš dvakrát za měsíc.... A je skoro jedno, jestli máš Z4 nebo Fiat Barchetta za 40 tisíc....
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 09:19
no když ti někdo se zdviženýn palcem dává najevo, že se mu auto velmi líbí /zalezl bych pod palubní desku hanbou/ to se ti asi v Barchetě nestane... a v EOSu taky ne :-( v Z4 docela pravidelně
Avatar - CHerokee
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 10:28
Mi se líbí, že se kabriolisti zdraví podobně jako motorkáři. Zdravím napříč a je fuk, jestli je to Barchetta, která má opravdu krásný design i dnešními měřítky. Samo mezi novými menšími 2místnými kabriolety vládnout Z4 a SLK. Jsem zvědavý i na novou MX5.
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 11:14
tobě vadí, když ti někdo zdviženým palcem pochválí auto? chápu to dobře?
Jako né že bych to vyhledával.... ale že by mi to vadilo....? :*)
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 11:44
chápeš to velmi správně. Taky mi vadí, když mi někdo řekne třeba "jé ty máš nový tričko" tak se stydím až bych se propadnul a hned to zamluvím...
Avatar - CHerokee
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 12:57
Někdo je introvert, někdo extrovert. Hlavně Migu, nejezdi s tou Z4 do Itálie. Ale i v jiných jižních státech jsou lidé více sdílní. Mě to u známých v Chorvatsku bylo až trapné, jak to furt chválili, takže ten pocit znám. Ale aspoň jsem němel strach, že mi to na parkovišti tam někdo objede korunou ze závisti, což je zas typické pro naše podnebné pásmo ;-\ a to je horší.
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 20:12
Volkswagen EOS 2,0 TDI - 6,73
Renault Mégane CC 1,9 dCi - 7,54
Peugeot 308 CC 1,6 THP - 7,68

:-) :yes:
Avatar - rohYpnol
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 22:29
A valná většina z toho jde na vrub malého zavazadelníku oproti konkurenci a ceníkové vysoké ceně, která nemá s realitou mnoho společného. Tos nějak pozapomněl uvést...
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 23:01
Ja tem hodnotam tak nejak nevenuju pozornost, ale vim, ze jednou tu GTI kazdemu cpal znamku Passatu a bral to jako jediny, nevyvratitelny dukaz, ze je Passat lepsi. Takze kdyz to takhle bere - Eos proste prohral, je nejhorsi. ;-)
Avatar - CHerokee
ŽÁDNÝ KOL-EOS
| 14. 3. 2012 23:10
:yes:
EXPERTNÍ DISKUSE
| 14. 3. 2012 14:29
Čas od času se tu některá diskuse zapíše do zlaté knihy diskusních dějin. Jako například diskuse horní. Snad jen malou ukázku skutečně expertních úvah, které příznačně duní, jako dobře (při)dušená zahradní dýně.

Tedy abys to všechno jako dobře pochopil, vstup na diskusi je tu nyní zásadně podmíněn vlastnictvím nejméně dvou tří cabrioletů. Jo, ptáš se správně, jeden je málo, jeden nestačí. Prostě nestačí. Jen tak ovšem totiž můžeš dospět k revolučnímu až šokujícímu zjištění, že mezi kabrioletem a sedanem není v červenci v kabinách žádný rozdíl. Mrkáš co? No, je to evidentně proto, že nevlastníš ta tři cabria...

Ovšem nemusíš diskutovat, stačí, když budeš jenom číst. Například se vzděláš v cenách, na diskusi se dozvíš, že EOS je stejně drahy jako Mercedes-Benz SLK... a pokud ti tahle informace rozhodila vědomí, zklidni to, nerozumíš tomu, dej na místní sběrnu plakátových faktů...

Koneckonců, abys jako věděl, tak v cabrioletech se většinou lidi stydí jezdit. Teď ale mrkáš fakt, co? Zklidni to, vždyť expertní diskusní odpověď je jednoduchá a průhledná jak jen průhledná být může - v cabriu se stydíš proto, že ti lidi na chodníku zvedaj palce...

No, upřímně, na tohle je krátký i Zlatý ventilek, vidím to tak, že budeme muset zřídit siň garážově-bohnické slávy. Tam pak na trůnu (bez střechy, pochopitelně) budou zářit všichni ti dvojití, trojití kabrioletáři, jimž mládí, bezuzdně kořeněné touhou dává opravdu křídla, která by jim záviděli i na letišti v Ruzyni.

BRAVO RUZYNĚ :yes:
Avatar - CHerokee
EXPERTNÍ DISKUSE
| 14. 3. 2012 15:35
Tomu říkám pseudointelektuální blábolení člověka, který ještě včera tady urážel diskutující termíny jako trhovec a prosťáček, přitom sám ukázal jak prostým duchem oplývá.

V případě Miga - nešlo o nic jiného, než to, že tvrdil, že když u kabria na slunci sundáš střechu je v něm stejně poměrně horko. To je fakt, mám to ozkoušené a myslím, že i s Vaší představivosostí to dokážete pochopit.

Eos stejně drahý jako SLK...nešlo o test, ale pouhé konstatování faktu, že podle mého nepříliš zajímavý testovaný vůz je v ceně jednoho (dvou - Z4) z nejhezčích kabrioletů současnosti. A to je fakt. Tak proč o tom hloupě dál mluvit. Když se kupuje auto na radost, tak se příliš nepočítá výbava - když postavím TENTO testovaný vůz vedle SLK 250 CGI v základu, tak 10 z 10 by vybralo MB. O tom není sporu.
EXPERTNÍ DISKUSE
| 14. 3. 2012 19:44
GTI, skutečně jsme řešili kraviny, to zkus prosím tě uznat, jestli je nebo není v kabrioletu v létě horko, na to bychom se mohli asi vykašlat... myslím, že daleko důležitější v případě jakéhokoliv auta bude barva karosérie
a kožených sedaček, ale co člověk nadělá, když ty bílé se tak strašně špiní, to je asi lepší vydržet těch pět minut
nebo si dát pod sebe v létě ručník /tak to dělám já, protože na kůži bez odvětrávání se člověk potí jako čuník/...

...že je EOS cenou nebezpečně blízko prémiovým vozům jako je Lexus IS, SLK nebo Z4 je bohužel smutný fakt.
poslední dva zmiňované sice nejsou úplně stejná kategorie, na druhou stranu, plnohodnotné svezení pro 4 lidi nenabízí ani EOS nebo Lexus IS... věřím tomu, že někde ve světě žijou lidi, kteří si koupí radši Volkswagen než Mergla nebo Bávo... ale ve svém okolí jich moc neznám :-( já bych milión za fauwé nikdy nedal, konec konců má to
být lidový vůz, jak nám název napovídá

... a že mi není příjemná pozornost? tak mi to odpusť. já nemám zapotřetí psát eseje aby mně všichni klepali po rameně jaký jsem psavec:-)

:-! :-!
EXPERTNÍ DISKUSE
| 15. 3. 2012 07:33
Ne, ty mas jen zapotrebi vulgarne nadavat, abyses mohl poklepat po ramene sam - jakej ses frajer :no:
EXPERTNÍ DISKUSE
| 15. 3. 2012 08:05
Jednoduchá otázka, kterou jsi mi doposud nezodpověděl - kdo začal urážet první, já nebo ty?
Avatar - CHerokee
EXPERTNÍ DISKUSE
| 15. 3. 2012 08:17
:yes:
EXPERTNÍ DISKUSE
| 15. 3. 2012 10:14
Nez tu zacnes sazet palce, tak si uvedom, o cem se bavime.
Pokud pan stihacka nedokaze rozlisit nadsazku od nadavky a je vztahovacny az beda, neni to muj problem.
Ja jsem tady nikdy (NIKDY!) nikomu do d.e.b.i.l.u. a podobnych nenadaval, u Miga je to bezna praxe.
EXPERTNÍ DISKUSE
| 15. 3. 2012 12:09
to byla taková nadsázka s tím debílkem... jako s tím gayem... nerozumíš srandě?
Avatar - Ada je zase tady
Lukáš Vaverka
| 23. 5. 2012 22:08
si samozřejmě musel plivnout na VW jeho srovnáním s francouzskými křápy :no: :no: :no:
t
| 28. 7. 2018 19:12
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku