Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zisky VW Group budou letos nejspíše stagnovat

VW Group chce během letošního roku investovat do nové techniky, hlavně do platformy MQB.
Zpět na článek
15. 3. 2012 08:49
15. 3. 2012 18:46
15. 3. 2012 09:23
15. 3. 2012 13:52
15. 3. 2012 09:57
15. 3. 2012 10:31
15. 3. 2012 10:42
15. 3. 2012 15:32
15. 3. 2012 20:37
15. 3. 2012 08:49
no...
.... se ziskem 11mld EUR ročně bych klidně nějakej ten rok stagnoval.... ;-)
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2012 18:46
Re: no...
Nebolo tych miliard 16??? :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2012 09:23
nikto nebude donekonecna rast
to je normalne :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2012 09:23
nedivím se
Po přečtení výsledků dlouhodobých testů v březnovém Autotipu bych stagnaci předpokládal i v dalších letech 8-s vlastně bych firmu,která chce být největší na světě,za tuhle kvalitu úplně zrušil
Rozbalit vlákno
4
15. 3. 2012 12:27
Re: nedivím se
Já si ten Autotip kvůli tomu dokonce koupi. A každý večer si ho pročítám místo modlení, abych se v pomatení mysli vyvaroval někdy nákupu VW.
Avatar - Nerez
15. 3. 2012 13:52
Re: nedivím se
O čem tam konkrétně šlo?
15. 3. 2012 15:22
Re: nedivím se
asi zas nějakého folcvágna testovali novináři dýl než přes víkend ;-)
Avatar - Bristol
15. 3. 2012 09:57
VW
dosáhl loni solidního zisku...a pokud chce letos investovat tak je to jistě pochvaly hodné...jak to však bude vypadat s prodejností ve středně až dlouhodobém měřítku je nejasné...VW Group má sice smělé plány stát se světovou jedničkou ale dle mého je to trochu ambiciozní plán...a v tomto cíle má velké konkurenty v podobě GM a Toyoty...síla toyoty spočívá také v tom že veškerý prodej generuje dvěma značkami: Toyota a Lexus...zatímco VW na to potřebuje značek 7...(VW, Škoda, Seat, Porsche, Bentley, Audi, Lambo)...také nutno dodat že doba každého výrobce jednou stagnuje...v současné době(minimálně v evropě) je VW na koni, je in a je trendy a prodá bez problému vše co vyrobí...to samé platí i o jeho sesterských značkách snad krom seatu který malinko pokulhává...trochu nechápu proč si ho drží když se de facto seat a škoda žerou navzájem...tady se positioning značky trochu nepovedl...škoda má být rodinnou značkou, seat sportovní...každý kdo ale seděl v seatu ví že je sportovní uplně stejně jako škoda...takže slogan auto emocion trochu mimo mísu...

trochu bych se obával neochotě...nebo neschopnosti? VW koncernu investovat do inovativních technologií...až jednou poroste cena pohonných hmot někam do nebes a skutečně budou mít auta jako toyota hybrid skutečný smysl(ač je mi to proti srsti) tak by v takovém případě mohli získat japonci a GM proti VW vývojovou výhodu...
Rozbalit vlákno
4
15. 3. 2012 10:31
Re: VW
Nic jiného než ivestovat mu zřejmě nezbývá. Jinak se mu sen o světové jedničce může lehce rozplynout. Náskok před levnější konkurencí se rychle smazává a v něčem už je VW dokonce pozadu. Navíc průsery s TSI. Zatím se mu daří hlavně kvůli minulosti. Dříve byli lidé s VW opravdu spokojení. Ale konkurence je pořád tvrdší. Pro nás zákazníky je to výhoda tak napůl. Ceny aut se snižují, ale zase se více šetří a mám pocit že už dnes žádná automobilka nechce aby jejich auta s natočenými 200 tis kilometry dál sloužila.
Avatar - Bristol
15. 3. 2012 10:42
Re: VW
to je pravda...ale i přes ty průsery s TSi a i s některými diesely se VW pořád velmi velmi dobře prodává...hlavně v EU a Čině...ale sázet na tyto trhy by se také mohlo vymstít...čínský i evropský trh už začíná být celkem nasycený....USA, amerika a zbytek asie je pod taktovkou japonských, korejských a GM aut...a proti nim to bude mít VW těžké...a trend malé životnosti motorů je bohužel problémem nejen VW ale celé...obzvlášťě mainstreamové produkce...výrobci chtějí aby člověk každých 6-8 let měnil káru...pryč jsou doby kdy W123 vydrželo 1 500 000 km a nebo 30 let...
15. 3. 2012 15:32
Re: VW
Ja myslim, ze to chteji nejen vyrobci, ale lide samotni. Je to trend dnesniho sveta - mit porad neco new, neco lepsi, neco zajimaveho....kdyz mas 3 roky stary phone, nekteri se na Tebe divaji divne. Samozrejme, to vse v oblasti materialistickeho sveta...
Avatar - Bristol
15. 3. 2012 20:37
Re: VW
souhlasím je to tak...dnes už žádný nechce věc na deset let...horší je to ale pak z pohledu zpětného prodeje...takhle výrobci de facto nutí lidi kupovat nová nebo zánovní auta protože už si každý rozmyslí zda má koupit ojetinu se 150tkm...
15. 3. 2012 15:30
Drobna nepresnost
Pane redaktore, jak souvisi planovana stagnace trzeb s investicemi? Nepleteme si pojmy? Investice mohou souviset se ziskem, i kdyz ucetne firmy casto radi investice mimo vysledovku, ale trzby (tedy obrat) se investicemi prece nesnizi. Naopak ze stredne / dlouhodobeho hlediska by mel pomoct trzbam vyssim...
Rozbalit vlákno
0