přesně VW-Porsche spolupracuje už desítky let a to že se Cayenne vyrábí částečně v Bratislavě nikomu nevadí, tak proč by mělo vadit vyrábět na jedné z nejmodernějších linek co VW má. Porsche tam bude mít dozor a vše si pohlídá jak v minulosti
Ano, komu závod patří je úplně šuma fuk. Je to pořád v Německu a Porsche tam může mít na klíčových pozicích své lidi. Spíš mne zajímá, jak to bude s převzetím vozu, jestli budou i v Osnabrücku nabízet gurmánský zážitek spojený s prohlídkou kompletace vozu. :-)
Nevim nevim, ale od modelu 996 uz Porsche neni, co byvalo.
Cela ta doba katovani kostu a neuveritelnych experimentu se snizovanim kvality a testovanim, co zakaznik jeste vydrzi... to samozrejme muselo prinest sve ovoce.Firma vlivem konkurence malem zkrachovala a tim, ze jeji financni krach odvratily Boxster a Cayenne a ted Panamera a Cayman ji rozhodne nedelalo nejmensi pravo pokusit se prevzit Volkswagen, ktery je synonymem komercniho uspechu. Kdyby top manageri Porsche meli kousek soudnosti, mohli byt samostatni jako BMW. Jelikoz spadli asi z visne, bude Porsche jen dalsi znacek v koncernove vitrine...co se stane s techniky a vyvojari, jestli budou mit prilezitost dal vypiplavat 911ku anebo je odstavi a nahradi je nejakymi montery platforem.. to je podle me dost ve hvezdach. VW uz ma Audi, Lambo a Bugatti... takze casem ocekavam, ze v nove 911ce bude silna snaha sdilet techniku jakou uz ma VW hotovou. Porsche tim podle me definitivne konci jako luxusni ikona, odted to bude spotrebni a konzumni auto pro obycejne lidi a dalsi dojna krava ve staji VW :no::no::no: