Druhá generace většího SUV od Kie má za sebou ani ne tříletý život. Přesto Kia přispěchala s modernizací. Zatím jsou známé jen detaily americké specifikace.
Ja viem, že nie je nový, ale uprávy ako nový volant a ďalšie sú celkom výrezné... ;-)
Čakal by som však večšie zmeny v exteriéry, dizajn P.Schreyera už totiž od uvedenia auta na trh trochu pokročil...
viac sa vsak uz tesim na novy model ktory pride za nejake dva rocky, na tomto uz trosku vidno vek ale aj napriek tomu velmi pekne a solidne auto a v amerike a kanade nesmierne uspesne
:yes:
za rok 2011 celosvetovo predala kia sorento 101 408 aut a patri jej 4 miesto medzi modelmi znacky kia za modelmi forte, sportage a rio az za sorentom mame soul a ceed
čo čakaš od toppera? autam sa nerozumie a všade tlači H/K ak sa tu niekto ohana miestami proVW fanklubom tak topper a jeho korejska propaganda je už viac ako trpana ...vypovedna hodnota jeho prispevkou sa rovna nule..
Podle mě neví co mele, hlavně, když to je pozitivní pro korejce. Tím, že označil Sorento jako vzhledově zastaralé učinil docela slušnou medvědí službu.
Neboj. Oni to v nove generaci zase zmrsi. Stare sorento se mi taky docela libilo a to soucasne, az na ty ooobr placy misto zadnich svetel taky. Ovsem kazdy novy model korejcu se mi zatim libil o hodne mene nez ten predchozi.
máme vo firme toto Sorento pol roka staré, plná výbava béžovo-čierna koža, strešné okná (2), automatika, 4WD atd. A je to celkom iný dojem ako ked sadneš do základnej výbavy s látkou atd. Je to ako komplet iné auto. Dojem luxusu, veľmi pohodlné a veľké kreslá, a to viem čo hovorím, sú väčšie ako v Mercedese ML, dajú sa porovnať kľudne s kreslami v E55 AMG. A to nie som Korea-fil, ale to auto je vážne dobré. Výborná automatická prevodovka, jazdné vlastnosti solídne, motor má slušnú silu - 2,2 CRDI 197k, pohodlie na dlhé cesty atd. Môžem len doporučiť :yes:
To jsou ovšem jen sny. Po 20 letech pod křídly VW si opravdu nedělám iluze o nějaké zajímavé či inovativní produkci Škoda. Už jen to, že se ani ten design v Boleslavi vůbec nedělá... Škoda :no:
Naopak tam prostor je, protože v koncernu žádné jiné podobně velké SUV není. Jedině Touareg a Q7, které jsou ale o míle dál, než Sorento a i cenově jsou jinde. Takže konkurenta v mainsteamu by koncern určitě uvítal.
Ano, pro takový vůz (dobrý a cenově dostupný) tam vidíme (Ty i já) prostor. Jenže, kdo ví, jak to vidí marketing koncernu?
Celkově mám pocit, že specifikace modelového portfolia jednotlivých značek koncernu je dlouhodobě (15 - 20 let) nejasná. Jde o diverzifikaci hlavních značek, tedy těchto tří: Škoda, VW, Seat (aby si "nelezly do zelí"). Prosím, ať sdílí motory, převodovky, podvozky... Jenže pokud jsou (zcela) všechny vozy KONCERNU designově tvořeny v jedné jediné "kanceláři" v Postupimi, pak budou (a vlastně již jsou) čím dál více sobě navzájem podobný. Takhle jsme si byli všichni podobní za socialismu ;-\
...pro ameriku levné SUV, proč ne ;-) koupil bych si to tak za 300 tis max... Jinak ještě že u nás se prodává výroba z Koreje a ne z americké Georgie, má to alespoň pro Toppera1982 plnohodnoutnou kerojskou hodnotu >:D