Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche Boxster S zajel Severní smyčku za 7:58

17 komentářů

Avatar - fOE
fOE
Pokud se cas potvrdi je to jen dalsi dukaz toho ze vykon neni vse. :yes:
Na toto ani MB, ani Audi, ani BMW odpoved proste nemaji :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to krasa ale 90 percent tych co si kupuju tieto auta sa s nimi pretekat nebudu, ja by som si zobral medak SLK ktory je podla mna ovela vyvazenejsi a dokonalejsi ako boxter ked to vezmem z celkoveho hladiska pre bezneho sofera :yes: , navyse interier modelu SLK nema konkurenciu nejaky boxter sa mu nemoze rovnat aspon pre mna, kazdy mame iny nazor :yes:
_MT_
Porsche je o požitku z jízdy. Nemusíš závodit, abys poznal rozdíl. Kdo si myslí, že 991 je jízdně geniální, měl by zkusit tohle. S tímhle autem máš prostě pocit, že nemusíš dělat kompromisy. A to se o Z4 nebo SLK říct nedá. Tahle auta prostě nemůžeš ani porovnávat a i přes jeho vyšší cenu ti dává tolik, že jde o bezkonkurenční nabídku. Asi jediný důvod, proč nešli s cenou nahoru, je, že mají 911. A tohle je prakticky stejně dobré auto.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
To s tím SLK doufám nemyslíš vážně, Boxster byl vždycky s interiérem o level navrch nad SLK a to stejné platí i pro podvozek. Plus co hraje pro SLK v mých očích je pevná skládací střecha, tu bych na Boxstra bral více než plátno
_MT_
A tahle nová generace je pro Boxster ohromný skok dopředu, co se kvality interiéru týče. Co se střechy týče... moderní plátna nabízí hodně komfortu, takže zůstává výhoda střešního okna a odolnosti vůči vandalům. Na vandaly kašlu, nenechám si jimi řídit život, a nejsem ochoten za možnost střešního okna vozit s sebou 145 kg navíc (v případě PDK 115 kg). Při porovnání se Z4 se dostáváme na 185 kg a k tomu ještě ani střešní okno nenabízí. Dva metráky u malého roadsteru jsou hodně.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Čistě technická, jak jsi dokázal spočítat váhu pevné skládací střechy vs plátěné střechy u Boxstra? Ty víš, kolik by pevná střecha vážila u Boxstra, já si myslím že o mnoho více ne, ona by nemuselá být plechová samozřejmě, což bych u Porsche předpokládal a mechanismus střechy o mnoho více komplikovaný než u plátěné by nebyl
Já beru mínusplátěné střechy u mého Boxstra: vandalismus, větší hluk, opotřebení velmi drahého plátna, složitá údržba a impregnace látky a hlvně design. Stačí se podívat např. na Boxstra s hardtopem jak mu to sluší, u Z4 plátěná střecha vs pevná to samé
_MT_
Napsal jsem snad moderní plátna. Dnešní plátěné střechy nabízí opravdu hodně izolace. Podle formulace je snad jasné, že porovnávám model proti modelu, ne střechu proti střeše. Ta na Z4 přidala oproti plátnu 30 kg. Já si dovolím jinou technickou. Vzhledem k tomu, že Boxster má motor uprostřed, kam tu střechu chceš uložit? A druhou, jak si myslíš, že se další váha nad zadní nápravou podepíše na jízdních vlastnostech?

Co se designu týče, tam to naopak auta s pevnou skládací střechou mívají horší. Ne že by to nešlo, ale musí se tomu přizpůsobit zbytek auta - snad jediná opravdu hezká auta s pevnou skládací střechou jsou SL, SLK a Z4, s přimhouřeným okem i California. A nově i otevřená 458, u které však lze diskutovat o tom, jestli do téhle kategorie patří. Pro mne je u otevřeného auta nejdůležitější, jak vypadá se střechou dole. Střecha nahoře je pro mne nouzovka, takže autu spíš odpustím nedokonalost. Ale pokud pevná střecha zhyzdí karoserii, tak to auto u mne mnoho šancí nemá. Dříve jsem měl pevné hodně rád, dnes mi kombinace plátno a hardtop vyhovuje víc. A někdy ani v dešti střechu nenatahuji, prostě jedu dál.
vondry87
A když si vezmu, že se v USA funglovka nechá sehnat za něco malinko přes milion.. no prostě úžasný value for money.. :yes:
blowiik
:yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Cokoliv lze postrádat.... vyjma Boxsteru.
_MT_
Porsche to rozseklo. Postavili ultimátní malý roadster. Pokud je člověk hnidopich, tak snad jediné mínus jsou nabízené volanty, což platí pro všechna Porsche. A elektronický posilovač je sice skvěle naladěný, ale hydraulika to není. A pedály by mohly být trošku lépe rozmístěné.
Avatar - Ham.
Ham.
Co ti na volantu nesedí? Když porovnám Porsche s konkurencí
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
tak mi přijde volant jako velmi dobře sladěný s interiérem a vidím i velký skok v celkovém pojetí interiéru proti minulé generaci která měla titěrná tlačítka a na pár místech levné docela velké plastové plochy.
_MT_
Co mi vadí? Že SportDesign, který je mnohem hezčí než ten na tvé fotce, nemá žádná tlačítka. Dobře, to člověk přežije, má to být sportovní volant, u tlačítek hrozí, že je zmáčkneš v zápalu jízdy. Nicméně bych byl radši, kdyby mi dali na výběr. Ale on nemá ani vyhřívání. A to je třeba věc, kterou jsem dlouhodobě kritizoval na M volantech BMW - konečně dostali rozum a vyhřívání je k dispozici i u M. Ale jak říkám, hnidopišství.

Tady je máš pohromadě: [odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
Přiznám se, že vyhřívání volantu jsem nikdy nestudoval, beru tato auta jako druhá auta do garáže pro požitek z jízdy, tedy použití hlavně v letní sezóně a věci tohoto typu považuji za vedlejší nebo dokonce škodlivé (plechová skládací střecha).
_MT_
Otevřená auta řídím prakticky celoročně. Ne že by to byla nutnost, ale potěší to. Kdyby to nenabízeli vůbec, ale k jednomu volantu ano a k druhému ne, to je trochu zklamání.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
BRAVO PORSCHE :yes:
Výkon perfektní o tom si na mém prvním Boxstru mohu jen zdát :😉
npc
vymenil bych ctvrtinu sveho vykonu za vic spolehlivosti :-!
jestli jsem tech svych 200 koniku 2.5ky v max otackach probudil k zivotu ctyrikrat za posledni rok... ale s trochou nadsazky, co se mohlo pokazit, to se i pokazilo.