Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Německý trh v 1.pololetí roku 2009: Pořadí značek

24 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Hele, když už píšeš kraviny, zkus aspoň, aby to dávalo smysl jazykově. "Někdo zde nemůže vstřebat porážku od Jaguaru, které mu dodává Ford." - co to je, Ford dodává Jaguaru porážku?
Avatar - Emel
Emel
Podílu vlastní produkce směřující na domácí trh. A úplně obecně, směřující na jakýkoliv trh.
Avatar - white label
white label
Nad 30% čeho? Podílu celé vlastní produkce směřující výhradně na "domácí" trh..., nebo svým podílem na celkovém prodeji aut v dané zemi?!?
Avatar - Emel
Emel
Zrovna tohle číslo bych moc neřešil, vypovídá o jediné věci: nakolik je značka závislá na jednom trhu. Když už bych z něj měl něco vyvozovat, pak tedy čím méně, tím lépe... globální automobilka by se neměla v žádné zemi dostat nad 30%.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže pro to "méně" znalé ještě jednou - TATO tabulka prodejů je "de facto" NEsmysl.. ;-\
Německý trh sice JE velký (kompletní české prodeje jsou v praxi řekněme jedno německé MĚSTO!), ale více jak milion vozů prodaných "skrz" ŠROTOVNÉ výsledky (zcela) DEFORMOVALO (navíc někteří prodejci - speciálně vw a to hlavně na některé "své" modely a např. na fabia, která stála/stojí po "všech slevách" nějakých 160-170 t. kč - nabízeli skoro až OBROVSKÉ "dodatkové" slevy navíc K "Abwrackprämie") - výsledkem těchto ekonomických NEsmyslů je právě tato tabulka!
(+ to že je Škoda "levnější" ale technicky stejná verze vw, tedy trochu DOMÁCí automobilka ví asi zhruba tak KAŽDÝ, což prodejům Škoda na německém trhu také "pomáhá")
PS: Normálních (smysluplných, "něco" říkajících) dat se dočkáme až zase za rok (i když než budou prodeje opět ZCELA "normální", to si asi počkáme déle, ten /nepřirozený/ letošní "boom" bude výsledky do jisté míry ovlivňovat i napřesrok...
PPS: Prostě ta "záplava" nejlevnějších modelů a jejich většinou spíše LEVNÝCH verzí/motorů je dána JEN a POUZE právě "šrotovným" :no: 8-s - použité smajlíky "znázornňují" MŮJ názor na tento ekonomický NEsmysl (chtěla jsem říci E😜ERIMENT 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Němci vědí, kde je kvalita. 18% podíl německého trhu na prodeji rumunskofrancouzských rendlíků v porovnání s 42% podílem Škody hovoří jasně. Lituji, že nejsou vidět separátmí čísla prodejů Dacie pro chudé a kreatur. To by asi leckdo ze zdejších renckofilů nerozdejchal >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chlub-chlub 😄
PS: A já myslela, že patent/technologii použití těch 2 turb má PSA
PPS: Mimochodem FORDu se (prý) NEpodařila ani pouhá VÝROBA V6 3.0 HDi a dodávky jsou ZPOŽDĚNY!!! :no: ;-\
Deadlift
Diky za radu. Nastesti strevnimi potizemi tveho typu netrpim, imunita...
Navtech
Myslim, že svěrače nemá vůbec, ale mezi ušima bude uškrcenej dost. Ten je nasranej i na žárovku, že jí nevymyslel Ford.
Avatar - white label
white label
Ty myslíš, že má "svěrače" "Deadlift-stoppampersmaxiplus"...
😉 >😒]
Navtech
U některých se tomu nedivím a určitě jim to jen pomůže.
Navtech
Nech si ty svoje sociopatický brekoty pro svoje kámoše, mě s tím nedojmeš. Ty když slyšíš slovo Mercedes, tak by si měl stát v pozoru a držet si půlky, aby z tebe něco hnědýho nevypadlo.
Deadlift
Ten Ford V6 3.0 navazuje na Forduv V6 2.7 a ten se pouziva uspesne prave ty roky. PSA se jim chlubi, kde muze. 😉

Nekdo zde nemuze vstrebat porazku od Jaguaru, ktere mu dodava Ford.

Jen to dokazuje, ze Mercedes a podobne znacky nejsou vzdy o nejlepsi technice, ale hlavne o snobskych predstavach jejich majitelu. :no:
Deadlift
To neres, za dva mesice to bude zase jinak. 😉
Deadlift
Mozna konecne doslo na trest pro PSA za lzive chlubeni se motorem, ktery nezkonstruovali ani nevyrobili oni. Jinak treba v novych Jaguarech XF slape skvele. Asi u PSA neumi poradne ten novy Ford V6 usadit. 😉
[odkaz]
Spojení těchto značek v tabulce je bohužel dáno tím, že oficiální zdroj dat KBA je samostatně neuvádí.
Avatar - Perun
Perun
Znám jednoho osobně. Teď ten Land Rover prodává. A rád.. Ani ti nebudu psát, o jaký značce uvažuje >😒]
V AMT mu doslovně řekli: "Vy pane, vy u nás budete až na posledním místě"...

Hele, to GLK jsem projel i bez návštěvy bistra v Karlíně. Bez bližších komentářů je to N°1 :yes:
Navtech
Tak ty motory se určitě "nějak" doladí, je to pro ně možná větší sousto ve snaze dotáhnout konkurenci, co už je používá roky.

No a těch "pár let", na to jsem poněkud skeptický, i když jim nepřeju nic špatnýho. U nás to neni jen díky dealerství, což sleduju hlavně v úprku skalních Land Roveristů ke konkurenci a movitých myslivců u nás ubývá. Tata prý nee.
Avatar - Perun
Perun
Myslím přesně to. A testérův afekt ani trendy užívání angličtiny na reálném statu quo nezměni nic.

Jaguar doplácí na několik desetiletí, kdy na to zvysoka kašlal a těžil jen z odkazů minulosti.. normálně zaspal na vavřínech a probudil se do světa, kde mu konkurence utekla o mílové kroky. Jen snaha nepomůže, potřebuje ještě pár let.

Ale ( 😉 ) ten třílitr, ten bude perfektní :-! Tedy pokud bude zrovna fungovat. Mám bohužel ověřený zprávy, že soudruzi z PSA hodlají soudruhům od Fordu "poděkovat" za dodávku série nefunkčních motorů pro jejich auta. Jsou trochu nas.. rozmrzelí :-!
Navtech
Myslíš "ztopůrko", co píše tohle: "Tohle auto nejenom že může doslova s prstem v nose konkurovat německým limuzínám vyšší střední třídy, ale v některých oblastech tyhle luxusní frajírky převyšuje. Tedy welcome back Jaguar."?

No nevím, já teda čekal větší nástup, podle reakcí fandů. Nemůžu se zbavit pocitu, že statut vlastníka na aristokratickou značku dolehl až příliš.
Avatar - Perun
Perun
>😒] :yes😒br />
Zato by bylo k dispozici jedno webové "ztopůrko"
Navtech
Já se přiznám, že číšla Lexusu z tabulky, ani textu nejsem schopen identifikovat. Taky nechápu spojování některých značek, jako Renault+Dacia, BMW+mini. Proč se tedy nespojuje třeba VW+Seat atd. Taky koukám, že u Jagu, jako "kladiva na německou trojku" chybí asi topůrko.
Avatar - marek.g
marek.g
to jsou spíš čísla Toyoty než Lexusu nemáš ten dojem? :-!
figurka
Na první pohled velké překvapení z čísel Lexusu a v kontextu Lexusu ještě větší překvapení z čísel Hondy.
Když zauvažuji nad množstvím potenciálních kupců ve třídě Lexusu a Hondy ( hlavně Jazz a Civic ), tak mi ta čísla Lexusu připadají ještě "lepší". Přeci jen může Honda oslovit větší část kupců, než Lex a i přes to Lex prodá víc aut.
Pro Lexus jednoznačně :yes: